| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.08.2010 09:01 Post subject: |
|
|
| Erlendr wrote: | | Jeg synes strengt tatt ikke Özil prøver noe særlig heller. At han har 50 minutt med intervalltrening er intet annet enn håpløst. Han trekker seg i dueller, og står konstant feil. Ja, han kan vel løpe, men det er det eneste. Han var ikke god nok for Aafk i 2007, hva gjør at han er god nok for RBK nå? | Flott beskrivelse. Fyren ser ut som han er livredd fysisk kontakt med noen av samme* kjønn.
*/Jeg spesifiserer "samme" fordi jeg ikke har sett ham spille damekamp ennå. Jeg ser slett ikke bort fra at han kunne hevdet seg noe mer der. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 05.08.2010 09:03 Post subject: |
|
|
| Ingen som kan hoste opp sammendraget av kampen med de svenske kommentatorene? |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 05.08.2010 09:04 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Det er vel mer fordi antagelig, som jeg veddet en hundrelapp om på puben igår, at det ikke var en enda FB i byen - og uansett ingen å klå. |
Vel, da tapte du den hundringsen. Firman var i byen i går, men de gjorde ikke noe spesielt utav seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.08.2010 09:06 Post subject: |
|
|
Ingen tok veddemålet, så jeg berget.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.08.2010 09:15 Post subject: |
|
|
Næmmen. Hvor har jeg sett deg før da, Jørgensen?
http://fotball.adressa.no...176079.ece
Jeg sa jo det, ACE, vi skulle tatt med oss ham og kollegaen på John's.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.08.2010 09:29 Post subject: |
|
|
For mange av disse bandittene er det nok mere interessant å gruppere seg og bråke nærmere hjemstedet eller på mere eksotiske steder ja.
Tror også det at RBK har opparbeidet seg respekt og sympati rundt omkring i Europa og at vi ikke har store grupperinger som innbyr til masseslagsmål hjelper på.
Til å med verstinger synes vel det er morsommere å banke slemme gutter enn snille. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 05.08.2010 09:30 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Næmmen. Hvor har jeg sett deg før da, Jørgensen? |
Må ha vært her, tipper jeg.
| Quote: | | Foran: Svend Didrichsen, Thor Robert Johanssen, Håkon Jørgensen, Knut Børseth, Øystein Wormdal, Harald Sunde, Svein Grøndalen og Steinar Nilssen. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.08.2010 10:17 Post subject: |
|
|
Ikke helt det jeg mente, Bolge.  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 05.08.2010 14:23 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | | nin wrote: | | Timmi! wrote: | | Adressa hadde jo bare fullstendig noia før denne kampen hva angår de stygge AIK-supporterne. De har vel greid å hoste opp omtrent 15 artikler om denne pesten fra øst. Adressa er seg selv lik. |
Eneste AIK supporterne jeg traff kom bort og tok oss i handa og gratulerte på nabo'n etter kampen. Direkte trivelige var de. |
Jeg var i Stockholm på ferie sist uke og var med på kampen der. Sto like ved supporterne som lagde bråk etter kampen og de gikk rett forbi oss... virket som at de var mer interessert i å lage bråk med politiet...
Tror nok de som kom hit til oss var interessert i å se kampen og har innsett at RBK fans ikke er bråkmakere...
Før kampen i Sthlm så var vi også innom den nærmeste puben til Råsunda og vi ble meget godt mottatt.... Man kommer langt med et godt smil.  |
Jepp. Adressa elsket jo det her,selvfølgelig. Sikkert stas å løpe rundt som noen etteretningsagenter og rapportere om fienden. Formålet med denne kampanjen var vel antakelig å fyre opp svenskene slik at adressa skulle få noe å skrive om i dag også. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.08.2010 15:31 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Han befant seg til venstre på banen, på det tidspunktet - ja. Slik en indreløper, kanskje spesielt i diamant-formasjonen, til tider skal. Men noen venstreving er han fortsatt ikke - selv om han nok ville prestert bedre der enn som høyreving (pga mulighetene til å skjære inn i banen bl.a). Litt sånn ala Iniesta. |
Nei, han er absolutt ingen venstre eller høyreving men poenget var at han kan om han vil. Det går ikke på ferdighetene, men mer en psykisk greie. Når det er sagt så er Skjelbred uten tvil best som enten en indreløper eller som den offensive i en midtbanekonstellasjon.
Heldal tar et lite oppgjør med Adressa og Vg.
| EGA wrote: | | Hvilken hilsen fra Eggen? Fikk ikke med meg den situasjonen. |
Her.
_________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.08.2010 16:21 Post subject: |
|
|
Haahahah
| Heldal wrote: | | politiet i Trondheim var meget synlige og gjorde jobben sin godt forankra i den avvæpnende og joviale trønderske stilen. Kan de holde kurs for de andre politikammerne? I alle fall Romerike? |
_________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2010 22:25 Post subject: |
|
|
| axwell wrote: | | Men jag kan sätta 1000 NOK på att de kommer bli bråk i trondheim, tyvärr. |
Håper for din del at ikke noen tok veddemålet. Omtrent like mye bråk som etter en Tippeliga-kamp mot Tromsø IL. Selv om jeg var både full og usjarmerende, var det super stemning og ingen antydning til bråk på Three Lions der AIK-supporterne var samlet.
Ser kanskje ut som at polisen i Trondheim har funnet en "magisk formel" likevel? Muligens en idé for Stockholms-polisen å dra på kurs i Trøndelag. |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 05.08.2010 23:23 Post subject: |
|
|
Hedon, du er like usjarmerende edru, så det hadde liten eller ingen innvirkning på svenskene rundt deg i går kveld
Ellers var det jo veldig gemyttelig og trivelig på Three Lions etter kampen. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.08.2010 23:28 Post subject: |
|
|
Om noen ennå ikke har sett dette:
Rosenborg är på ALLA punkter klasser bättre än de svenska mästare som på några månader närmast är att betrakta som ett guldlag i spillror.
Jämför gärna laguppställningar, form och ekonomi.
Jämför gärna med hur Rosenborgs lag såg ut när de vann norska ligan, med hur AIK:s såg ut när de vann den där avgörande guldmatchen mot IFK Göteborg.
För mig är då 4-0, totalt, närmast att betrakta som hur normalt som helst.
Läs mera: Förstår inte varför folk är överraskade över AIK:s sorti
AIK hade bara möjligheten att försöka hålla tätt bakåt och kontra in ett mål för att ordna förlängning och eventuellt straffar. Att man skulle vinna med 2–0 på Lerkendals stadion tror jag inte att någon i truppen trodde på.
Läs mera: AIK skapar inte ens halvchanser
Rosenborg tremålsmanövrerade ut AIK, och om det var ett väldigt trist Champions-miss-jubileum (tionde raka) för svensk fotboll så fanns det i alla fall en liten poäng i den här förlusten i AIK. Om Europa-äventyret kostat en del i energi så borde det, trots siffrorna, ha gett en del i självkänsla – och den kan Gnaget behöva här på hemmaplan.
Läs mera: We aren't the Champions
Men fram till Rosenborgs 1-0-mål är man nästan det bättre laget. Målet kommer från nästan ingenstans, men Rosenborg har spetskompetensen som AIK saknat. Gnaget har fortfarande väldigt svårt att skapa heta målchanser.
Läs mera: CL-äventyret över - och nu kan Europa-spelet sänka AIK
Man orkar längre men man är inte i närheten. Jag vet egentligen inte varför. Det verkar sitta i skallen. Det känns som AIK skulle kunna möta Rosenborg tusen gånger och aldrig vinna medan man i höstas skulle vinna varenda gång... Vad är det som hänt under den tiden?
Svensk klubblagsfotboll simmar fortfarande med silverfiskarna. Vi är en dansande pissfläck över europas toastolar. Det är bara att dra upp gylfen och gå tillbaka till träningshallen.
Läs mera: Miller-En dansande pissfläck över toastolen...
I övrigt är det bra stämning på läktaren, de tillresta gnagarna har skapat bra tryck och det gäller även den betydligt större Rosenborgsklacken.
(...)
Tanken slår mig när jag kollar ut över Lerkendal, vilken perfekt arena detta hade varit för AIK! 23000 platser, ingen skymd sikt och massa möjligheter utanför att uppföra krogar, affärer med mera.
Läs mera: Trondheim-bloggen: Tack och god natt |
|
| Back to top |
|
 |
schmoo Junior

|
Posted: 06.08.2010 21:34 Post subject: |
|
|
| noen som sitter på videoklipp av målene med Stokke som kommenterer? Må si jeg er litt gira på å få sett de! Er liksom ikke helt det samme med høydepunkt uten kommentator. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.08.2010 21:38 Post subject: |
|
|
Finner bare med svensker på viasatsport.no.
Der lå forresten også Johnsen-intervjuene med Prica og Lustig. |
|
| Back to top |
|
 |
|