View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 30.07.2010 04:20 Post subject: |
|
|
Sæther Moen og Juberg inn i stallen
Midtstopperen Kristian Juberg (tidligere RIL-kaptein) gjør comeback og har signert en kontrakt ut sesongen for Ranheim. Mens vingen fra Malvik, Christian Sæther Moen også gjør comeback og har signert ut 2011 sesongen.
By Rise - Lav jålefaktor i Ranheim _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 01.08.2010 02:48 Post subject: |
|
|
Det tøffeste gjenstår
Trener Per Joar Hansen tar i bruk metaforer fra sykkelverdenen for å beskrive hvor krevende høsten blir.
– Jeg har sagt til spillerne at dette er som Tour de France. Så langt har vi gjennomført prologen, men nå står klatreetappene for tur. Det er ikke alle som klarer å henge med de beste lenger da, bildelegger Perry.
– Man kan mene og tro mye i fotball. Men det er praktisk handling som teller, understreker han.
Det er vel bare i RBK man ikke er redd et "hardt" program, men metaforer det skal han ha for.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.08.2010 14:05 Post subject: |
|
|
Håper Ranheim har gjennomført litt mer enn prologen. Satser på at de har unnagjort de flate etappene før Alpene eller Pyrineene også  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.08.2010 00:47 Post subject: |
|
|
1-1 mot S/Ulf. Stene-mål på frispark og Stene-bom på straffespark - som Jamtfall selvsagt konstruerte. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.08.2010 16:09 Post subject: |
|
|
Synes vi bør hente Jamtfal tilbake som backup neste år. Kan være kjekt å ha en spiller å sette inn siste 15 for å skaffe et straffespark. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 02.08.2010 16:26 Post subject: |
|
|
Enig. Han er antakeligvis norges beste på å skaffe straffespark. |
|
Back to top |
|
 |
bartz Junior
|
Posted: 02.08.2010 16:30 Post subject: |
|
|
Imponerende av trenerne å la en spiss som ikke skaper noe,eller kommer til en sjanse,få spille 90 min. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.08.2010 17:29 Post subject: |
|
|
Herregud, nok en kamp på Basma og ser jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.08.2010 20:31 Post subject: |
|
|
Tror det var en liten skade på kaptein Ivar Arnljot Sandvik og at han derfor ble spart. Men nå som Kristian Juberg også er tilbake så blir det nok mindre og mindre spilletid på assistent Ole Basma fremover, ikke at han spilt så mye ellers..
Nordberg taklet for øvrig ballen rett på en motspiller, noe som ga Sandes Ulf 1-0 ledelsen..
bartz wrote: | Imponerende av trenerne å la en spiss som ikke skaper noe,eller kommer til en sjanse,få spille 90 min. |
Tenker du på Sondre Aas? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.08.2010 10:43 Post subject: |
|
|
En potensiell erstatter for Nordberg er visst Steinkjers Brede Moe, 18-19 år, som har vært fast stopper for SFK i to sesonger. Fortsetter utdanningen sin i Trondheim til høsten. Kanskje litt duellsvak, men ellers mange gode kvaliteter. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.08.2010 14:23 Post subject: |
|
|
Til alle som ønsker å se Ranheim, Nordberg og våre utleide leiesoldater, de spiller idag mot kråkene fra Moss kl. 18:00, fremdeles helt gratis på NRK nett-tv.
Du må kun lage en bruker.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 05.08.2010 18:21 Post subject: |
|
|
Og Jamtfall skaffer straffe igjen! Sykt.
Som Ranheim forøvrig bommer på... Keeper redder og lager corner, og på denne corneren klarer Jo Sondre Aas å krangle ballen i mål. |
|
Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 05.08.2010 19:23 Post subject: |
|
|
Jamtfall skaffer dagens andre straffe, og denne scorer Ranheim på som nå leder 3-0. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.08.2010 19:49 Post subject: |
|
|
Hva er det Jamtfall gjør for å skaffe disse straffene?
Er han et skuespillertalent av de sjeldne eller har han så stor fart at forsvarerne alltid kommer på etterskudd? |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 05.08.2010 21:10 Post subject: |
|
|
De jeg har sett har vært helt greie straffer. Han har et veldig bra rykk og skyter fart mot dødlinja inne i 16. De to jeg så var nesten identiske. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 05.08.2010 22:45 Post subject: |
|
|
Hvor mange straffer har Jamtfall fått i år...? |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.08.2010 23:25 Post subject: |
|
|
Han fikk vel et par straffer på de få A-lagskampene han spilte for RBK også. Syns at han bør vurderes seriøst med tanke på neste år, hvis han fortsatt holder seg skadefri og viser fremgang. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.08.2010 03:35 Post subject: |
|
|
Idag var Jamtfall god ja, og villig med fremover, han ble byttet ut grunnet en skade..
Sondre Aas med bra innsats igjen og et "flaksmål", men han hadde en fin assist til Stenes scoring.
Moss sliter i ekstrem motgang, offensivt er de mildt sagt elendige, AIK er Barcelona i forhold.
Solid borteseier i Moss _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.08.2010 17:37 Post subject: |
|
|
Michael Jamtfall besitter et veldig bra rykk og beveger seg ofte i stor fart, inn i boksen. Vanskelig for forsvarsspillerne å håndtere på lovlig vis. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 08.08.2010 21:07 Post subject: |
|
|
Fredrikstad taper idag, noe som gjør at Ranheim bare er 2 poeng bak andreplassen med en kamp mindre spilt.
Det er jo smått sensasjonelt hva Ranheim har fått til gjennom første halvdel av sesongen! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.08.2010 21:19 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Idag var Jamtfall god ja, og villig med fremover, han ble byttet ut grunnet en skade..
Sondre Aas med bra innsats igjen og et "flaksmål", men han hadde en fin assist til Stenes scoring.
Moss sliter i ekstrem motgang, offensivt er de mildt sagt elendige, AIK er Barcelona i forhold.
Solid borteseier i Moss |
At Moss ansetter Erik Holtan som trener må jo være som å forsegle alt med et solid selvskudd mitt i panna. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 09.08.2010 19:01 Post subject: |
|
|
Som josinho sa;
Moe høyaktuell for Ranheim
– Jeg har fortsatt to år igjen av kontrakten med Steinkjer, så det er jo helt opp til dem. Men jeg skal studere i Trondheim, så jeg håper det kan bli en løsning etter sesongen, iallfall, sier Moe. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 14.08.2010 03:28 Post subject: |
|
|
Fin oppvarming til kvartfinalen vår;
Ranheim spiller sin kvartfinale mot Strømsgodset kl. 14:00 imorgen, sendingen starter 13:50.
3 RBK-spillere fra start
– Flere hadde vanskelige koner _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.08.2010 11:01 Post subject: |
|
|
Ranheim slår Godset ut av cupen i dag. I semifinalen overrasker RIL med å vinne igjen. I finalen møter de RBK som allerede er kvalifisert til e-cup gjennom sitt seriegull. RIL havner dermed i neste års uefacup!!! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.08.2010 13:09 Post subject: |
|
|
Artig at Sæther Moen får starte. Håper ikke Papir-Adressa ikke ødela altfor mye for publikumsoppmøtet med å skrive at avspark var kl. 16...
Ellers:
- Strømsgodset har jo i utgangspunktet vært et dårlig bortelag, selv om de jo har fått noen seiere nå på slutten, men dette tror jeg er Ranheims store mulighet til å komme til semifinalen, hvis de får det til å gli fra begynnelsen, sier Scheie.
Les mer: Scheie imponert over Ranheim |
|
Back to top |
|
 |
|