View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Juch Veteran
|
Posted: 18.07.2010 21:59 Post subject: Stabæk - RBK |
|
|
Noen som vet hvordan det er med parkeringsmuligheter ved Telenor Arena? |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 18.07.2010 22:45 Post subject: |
|
|
Forferdelig. Ta buss hvis du kan. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.07.2010 14:41 Post subject: |
|
|
http://msn.tv2sporten.no/...52308.html
Ser ut til at Farnerud blir klar mot oss. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 20.07.2010 14:42 Post subject: |
|
|
Farnerud er en klassespiller som jeg gjerne hadde sett i Rosenborg. Men regner med at Annan gjør jobben sin. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.07.2010 18:29 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er hvem som spiller sammen med Annan som er blitt mye mer offensiv. Med Winsnes på benken er jeg ikke redd for midtbanekrigen. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.07.2010 21:02 Post subject: |
|
|
jeg prøver å få billetter så jeg kan stå på kjernens felt på telenor Arena, men jeg skjønner ikke stort for på billettservice blir jeg nektet det, og det er dit KJernen.com henviser til for billettkjøp :/
Noen som kan hjelpe? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.07.2010 21:11 Post subject: |
|
|
Såpass langt er jeg kommet, men når jeg prøver å bestille billetter på felt D som er kjernens felt, så blir alle alternativene gråe og låst på "0" og "beste tilgjengelige", altså antall og plasser for setevalg og når jeg trykker "finn billetter", så kommer det opp "vennligst velg mer enn 0 billetter", men det går jo ikke, for det er jo låst!
Noen som skjønner dette? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.07.2010 21:17 Post subject: |
|
|
Sjekket du ut linken? Den er fra rbk.no og er kun for bortesupportere... |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.07.2010 21:24 Post subject: |
|
|
ja, sorry, blinxa, den var så lik, og så ikke så nærme på den.
Takk skal du ha  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.07.2010 20:24 Post subject: |
|
|
Så mye bedre Iversen var tilbake på midtbanen, blir det vel samme, toppet lag på søndag:
Daniel Örlund
Mikael Lustig - Kris Stadsgaard - Vadim Demidov - Mikael Dorsin
Markus Henriksen - Anthony Annan - Per Ciljan Skjelbred
Steffen Iversen
Morten Moldskred - Rade Prica |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 22.07.2010 20:47 Post subject: |
|
|
Moldskred må da vel få seg en pause snart? Det er hån mot Trond Olsen at han sitter på benken slik MM presterer. |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 23.07.2010 12:35 Post subject: |
|
|
Kan vel si at Eggen overrasker litt med Iversen og Moldskred på benken fra start, men syns det er positivt.
Olsen inn for Moldskred, håper Olsen viser seg tilliten verdig (og at det betaler seg i videre tillit som det ikke har gjort til nå). Syns nesten synd i karen som aldri får spille selv om han stort sett alltid bidrar til mål om han spiller 5 eller 90 min. Til og med min kone som er Brann fan synes synd på fyren, han bidrar jo alltid sier hun.
Håper Henriksen tør fyre av litt fra posisjonen offensivt på midten og at Per C kommer på en del sugende løp. _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 23.07.2010 14:01 Post subject: |
|
|
This Is 50 wrote: | Forferdelig. Ta buss hvis du kan. | Så ille er det da ikke. God plass rundt Telenor Arena, spesielt på baksiden, og litt lenger bort i veien. Men greit å ta buss, går veldig ofte busser fra byen og Lysaker stasjon. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 23.07.2010 14:04 Post subject: |
|
|
BRA laguttak av Eggen! Her viser han seg som en sterk trener hvor ingen har klippekort. De som jobber hardt og viser form får muligheten. f.eks velges unge Henriksen foran rutinerte Iversen. Noen som snakket om at unggutta ikke får sjansen under Eggen?
Nå gleder jeg meg til Stabæk- kamp! Bare så synd at vår fremtidige helt må få seg enda en skrape i lakken...  |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 23.07.2010 14:26 Post subject: |
|
|
Ok lag, men ikke akkurat toppet.
Det er nok et spørsmål om både hvile og det å spille inn reservene.
Når det gjelder Olsen vs Moldskred så støtter jeg at Olsen får starte, selv om jeg ikke er en stor fan av ballbehandlingen hans, for å si det midlt. Men det blir ikke så mye verre enn Moldskred. Begge to er uansett best uten ball. Olsen har fart og et godt skudd og man skulle tro han kunne gjøre en god jobb under Eggen, men da forutsatt at vi møter lag som står høyere i banen enn de vi har møtt hittil.
Når vi er toppet ønsker jeg å se Henriksen og Ciljan som indreløpere siden de i større grad er toveisspillere enn Winsnes.
Men når Ivers nå hviles så er det selvfølgelig greit at konstellasjonen blir som den blir.
Jeg regner med at Lago gjør en god jobb, og ser ikke på det byttet som en stor svekkelse. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 23.07.2010 14:37 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Noen som snakket om at unggutta ikke får sjansen under Eggen?
|
Ja, Sellin har hamnat i frysboxen. Han borde ivartfall ha fått några inhopp
för målimpotenta Moldskred. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 23.07.2010 14:40 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: | Olsen vs Moldskred så støtter jeg at Olsen får starte.... Begge to er uansett best uten ball... |
Borde de inte då ha satsat på en annan idrott? |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 23.07.2010 14:49 Post subject: |
|
|
Vel, det er mange måter å være best uten ball på.
Inzaghi hadde ballbehandling i Olsen-klassen, men er likevel en av tidenes beste spisser takket være plasseringsevne, bevegelser og "instinkt". Så kan man jo argumentere for at gode avslutninger tilsier at man er god med ball, men det blir noe annet i denne sammenhengen.
Men nei, jeg synes verken Olsen eller Moldskred er gode nok for Rosenborg. Jeg synes Olsen-typen er veldig spennende og var positiv da han kom, men jeg har blitt skuffet. Når jeg sier at de ikke er gode nok tenker jeg også i Europa-perspektiv. Da må man ha spillere som er skarpere i ballbehandlingen, og selv om Olsen potensielt kan være giftig mot lag som står høyt tror jeg han faller igjennom internasjonalt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.07.2010 15:07 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Ja, Sellin har hamnat i frysboxen. |
Ja, han var jo virkelig inne i varmen før Eggen tok over. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 23.07.2010 15:20 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: | Ok lag, men ikke akkurat toppet....
Når det gjelder Olsen vs Moldskred så støtter jeg at Olsen får starte, selv om jeg ikke er en stor fan av ballbehandlingen hans, for å si det midlt.... |
Tja... slik jeg ser det er dette tilnærmet toppet. Det kan diskuteres hvorvidt Iversen bør spille offensiv midt og Henriksen ta Winsnes sin plass, men utover det synes jeg at dette er toppet.
Når det gjelder Olsen så behandler han ihvertfall ballen såpass at han setter ballen i mål, og har målgivende. Det er jo et visst poeng som spiss i fotball, og mer enn man kan si om Moldskred (... joda, selv om han hadde en målgivende sist). Kan ikke se hvem i dagens stall som fortjener den plassen bedre enn han akkurat nå(?), selv om Olsen selvsagt hadde passet bedre som ving i en 4-3-3. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 23.07.2010 15:22 Post subject: |
|
|
Han vart fall - så vitt jag kommer i håg - alltid med i truppen och fick några inhopp. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 23.07.2010 15:22 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Hjelde wrote: | Noen som snakket om at unggutta ikke får sjansen under Eggen?
|
Ja, Sellin har hamnat i frysboxen. Han borde ivartfall ha fått några inhopp
för målimpotenta Moldskred. |
Joda... du finner alltids en ung spiller som ikke satses på, hvis du absolutt vil. At man er god nok er jo også et poeng, ikke bare at man er ung...? |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 23.07.2010 15:26 Post subject: |
|
|
När Moldskred har underpresterat så borde Sellin ha fått chans som inhoppare. Han har ju till och med gjort mål i tippeligan i år. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 23.07.2010 15:30 Post subject: |
|
|
Tja. Jeg forstår godt at Sellin ikke satses på, men så ser jeg heller ikke noe stort i den gutten.
Men nå som Bakenga er tilbake etter skaden regner jeg med at han får endel spilletid utover. |
|
Back to top |
|
 |
|