English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Linfield
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.07.2010 01:47    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Det interessante her er at dere verken avkrefter eller bekrefter noe som helst om det jeg mener å ha lest mellom linjene, kan ha noe for seg, men i stedet velger å avfeie hele greia og kalle det useriøst - noe som ofte pleier å være en god indikasjon på at jeg faktisk er inne på noe...

For egen del er det et prinsipp jeg har. Jeg svarer ikke når noen forsøker å sette meg til veggs med stråmannsargumentasjon. Hvorfor skal jeg forsvare meninger jeg ikke har? Du må selvfølgelig gjerne tolke mangelen på svar som at du har rett, men lengre fra sannheten kunne du ikke ha vært.

Tidligere i denne debatten har jeg ikke giddet å bry meg om denne "dere [fyll inn lag] har jo hele tiden sagt bla bla bla bla"-argumentasjonen, men etter å ha lest en del av Keenoir sine innlegg i det siste, har jeg bestemt meg for å ta fatt i disse. Det har gått over alle støvleskaft nå. Både du og Keenoir, som er de verste på dette, må regne med å få spørsmål om å være konkrete når dere skal legge på generaliseringskortet. Keenoir valgte å overse meg da jeg ba om det tidligere i denne tråden, mens du i det minste gjorde et tappert forsøk (dog mislykket) på å begrunne din påstand.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.07.2010 01:51    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Der ser du, selv nå, når jeg faktisk var helt ærlig og personlig - noe jeg pleier å være litt forsiktig med å være for mye av på internett (personlig altså) - avfeier du du meg som useriøs!

Jeg ser gang på gang at du tillegger meninger de ikke har uttrykt (du innrømmer det jo tilogmed selv!!), og så presterer du likevel å hevde at du aldri i ditt liv har brukt stråmenn? Sorry, det blir bare for fjernt.

Jeg ba deg jo tilogmed i samme innlegg å konkretisere denne påstanden din om at jeg anser påfallende mange på forumet å være troll, men denne valgte du å ignorere. Enda et eksempel på at du tillegger meninger uten at du backer det opp.
Back to top
stenex
Rutinert

PostPosted: 22.07.2010 01:53    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Hedon wrote:
Jeg personlig har sluttet å ta deg seriøst for lenge siden

Og det er vel strengt tatt hovedproblemet. Jeg kunne jo ha skrevet en hel proffesorgradavhandling med fotnoter, refarenbser og hele ]om jeg villet

Rofl. "Proffesorgradavhandling". "Refarenser". Du tar faenmeg kaka.

Kom deg tilbake på skolebenken, så kan du lære både grammatikk og argumentasjonsteknikk.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 02:01    Post subject: Reply with quote

Greit nok at man skriver feil, men å bruke tid på å fokusere på det er ikke vits. Kanskje han skrev fort, eller noe. Når man må angripe personen på skrivefeil, da begynner argumentene å bli svært få og dårlige.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 02:10    Post subject: Reply with quote

Endelig fikk jeg lest meg frem til enden av denne tråden. Har nesten glemt hvilken tråd jeg er inne på. Eggen VS Hamren var det kanskje.
Minner bare om at vi også tidligere har slitt mot defensive lag.
Ingen kan sende alle mann i angrep uten at vi blir mere sårbare bak.
Man må våge noe for å vinne noe.
Olsen har fortsatt ikke spillt et kvarter for RBK uten å skape målsjanser,mål eller målgivende.
Lustig har underprestert i Europa-sammenheng hver eneste gang.
Henriksen fikk målet sitt. Men er det noen selvfølge at han skal spille 90 minutter i hver kamp?
Iversen er fortsatt tung og treg.
Eggen var ikke kjent for å være en stor kampleder selv i sine glansdager.
Vi vet ikke om mengdetrening for viktigere oppgaver har tappet laget for krefter men vil betale seg senere.
Hamren var rett mann til rett tid.
Vi vet ikke og får aldri vite om han ville vært rett mann for evig tid.
Lindfield var heroiske over 2 kamper, men ikke noen målestokk.
Ranheim kunne kanskje gått videre også.
Til tider morsomt og til tider tragisk å følge debatten Hamren/Eggen.
Debatten er RBK VS TL og Europa med eller uten den eller den treneren.
Ser ikke særlig lovende ut foreløpig.
Men gode prestasjoner i begge kampene mot AIK og i serien kan løfte oss inn i gamle tradisjoner. Der alt løsner når det gjelder som mest.
puckno
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 03:19    Post subject: Reply with quote

Ser at flere omtaler ivers som tung og treg og at eggen i kampintervju omtaler ham som rusten.

Hvorfor er Ivers rusten nå? Har han vært skadet, har han et holdningsproblem eller er han rett og slett utgått på alder?
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 04:58    Post subject: Reply with quote

Godt poeng, Puckno.

Jeg tipper alder og dårlige holdninger har dyttet best før-datoen noen dager fram.
Ballahl
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 06:01    Post subject: Reply with quote

Dårlig kamp, ikke mer å si om den saken..

Banens beste for min del var Markus Henriksen, takk gud for at vi har deg i stallen. Demidov skuffende igjen, og Stadsgaard fraløpt (av en Linfield spiller!!), Annan og Skjelbred får også pluss fra min side.

Det siste målet var fantastisk og befriende!

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 06:15    Post subject: Reply with quote

Ganske enig med foregående taler ang kamp og spillere, er forøvrig enig med kåringen av banens beste som Per Ciljan. Vil også gi Dorsin mer enn godkjent i kampen.

Ellers må Moldskred nevnes som KATASTROFAL. Forferdelige avleveringer og elendige skudd. Rett etter å ha bommet på 2 store sjanser, og en superenkepl pasning så prøver han seg på hælspark i Linfields straffefelt(som han bommet på). Da holdt det på å klikke for meg. Nå er det snart nok med at han kommer til sjanser(det skal sies), men bommer på alt han prøver på.
Det må være forferdelig å sitte på benken å se hvor mye feil han gjør og ikke selv få sjansen. Olsen og Sellin må ha gjort noe forferdelig på trening for å få så lite spilletid.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 22.07.2010 10:18    Post subject: Reply with quote

Må si Annan imponerte meg nok en gang. Denne gangen med noen herlige forseringer og krempasninger framover på banen. Han kunne fort fått seg et mål også. Jeg skjønner godt at Eggen fremhevet Annen etter kampen, for å si det sånn. Fy fader, for en syk spiller vi har!
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 22.07.2010 10:20    Post subject: Reply with quote

Noen må virkelig drikke mindre før de hamrer løs på keyboardet sitt...
Kjetil Kroksæther wrote:
For meg er Morten Moldskred Norges Mesut Özil.

Rolling Eyes

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 22.07.2010 10:30    Post subject: Reply with quote

HAHAHAHAHAHA, i dagens Adressa? Er det mulig? Stokke fikk seg til å si i går at Henriksen minnet om Zidane. Jeg tror norske journalister bør innse at nivåforskjellen fra norsk fotball til internasjonal fotball er så stor at slike sammenligninger blir kun flaut. Over to kamper har Linfield vist at topplag fra Nord-Irland holder grei TL-standard.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 22.07.2010 10:51    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Eggen er magisk

RBKalle wrote:
RBK

Klart er Kongsvinger verdens tøffeste motstandere, men dette kvarteret har vært mer underholdende og godt enn Hamréns to sesonger når det gjelder angrepsspillet.

Også når var siste gang Skjelbred torde å skyte ut fra distanse?

Vil jo vente litt før jeg roper på mirakel, men Eggens "touch" viser seg frem godt allerede

abjoern wrote:
Utrolig artig. Fantastisk.

Petey Storey, jeg vet ikke om du i det hele tatt ser på kampen, men lykke til med sarkasmen din i tiden som kommer.Very Happy

larse65 wrote:
Hater å si det, men HVA SA JEG ?!!!!

Erlendr wrote:
Førsteinntrykk:

Det er en plan over hvordan man skal score mål.
Denne planen gjør at motstanderne får mer rom til å kontre.
Heldigvis er Lago bedre enn Demidov.
Winsnes, Skjelbred og IKKE MINST Moldskred kommer mer til sin rett når angrepsspillet er systematisert og ikke tilfeldig.

abjoern wrote:
Tempoet og kvaliteten har naturligvis dalt litt etter den gode åpningen, men det er veldig godt å se bevegelsene foran ballfører, og viljen til å angripe med mange mann. Moldskred er bevegelig og hurtig og jeg er overbevist om at han kommer til sin fulle rett under Eggen.

Winsnes og Skjelbred fremstår som helt forskjellige spillere. Dorsin har vært veldig god. Vi har mange spillere som er gode på å slå i rom, og det er lovende.

Det er fortsatt rusk i maskineriet og stort forbedringspotensiale, for faktum er jo at spillerne ikke har fått så mye tid til å øve på eggenfotballen, og man må jo øve for å bli god, men synes man ser veldige gode tendenser allerede etter 45 minutter. Det ser lyst ut med tanke på det som skal skje til høsten.

larse65 wrote:
Det viktigste i dag, var at laget framsto på en helt annen måte enn under Hamren. Det var medløpspassninger- ikke på fot, spill i lengderetning- ikke støtte, bredde- ikke klump i midten. Ble litt Hamren-tendenser på slutten, men regner med at det vil bli luket bort.

Hedon wrote:
TV2 og VG opererer med hhv 6 og 7 sjanser til oss i denne kampen. Mulig jeg var preget av Eggen-eufori, men vi hadde da vitterlig flere sjanser enn som så? Jeg ville tippet 12-14 basert på det inntrykket jeg satt igjen med etter kamper.

abjoern wrote:
Keenoir wrote:
Herlig at vi leder ,men spillemessig så er dette langt ifra imponerende og den varslede forbedringen i angrepspillet ser ut til å la vente på seg.

Nå som kampen nærmest er avgjort håper jeg at han gir spilletid til lovende folk som Traore, Åsen m.flere. Det blir sikkert Strand inn for Henriksen...

Kjedelig å lese så dårlig skjulte (bitre) stikk mot Eggen. Du finner svært få av de Eggen-positive som forventet gull og grønne skoger over natta. Derimot syntes man at Eggen var det riktige valget blant tilgjengelige trenere, og man så frem til gradvise forbedringer i angrepsspillet, og ikke minst anser man sannsynligheten for å kvalle til CL som høyere enn den ville vært unner Hamrèn. Jeg synes det er litt pubertalt å gå rundt og sutre fordi du innbiller deg at meningsmotstanderne har lovet deg noe som helst. Dette er vel den femte posten din eller noe sånt med samme innhold. Du konkluderer utrolig fort i nesten alle saker.

Personlig synes jeg man har sett svært klare tendenser allerede, og spesielt det siste målet i omgangen er et prakteksempel.

Den offensive innstillingen er der i stor grad, og kvaliteten blir enda bedre etter hvert. Jeg synes laget ser ut til å fungere bedre nå, og det er få spillere, om noen, som virker å være malplassert. Se på hva som skjer med Skjelbred når det er mer bevegelse og ballen går hurtigere fremover, og han selv får løpe inn i boksen. Han spiller på høyt nivå om dagen.

Og ikke kom å si at renessansen til PCS ikke har noe med Eggen å gjøre, selv om det er kjepphesten din at PCS selv er skyld i formsvikten sin i motsetning til feks Traore.

Her ser en unskyldning for svakt spill og en påstand om at over tid kommer dette til å bli mye bedre og e-cup spill under Eggen er noe helt annet enn under Hamrèn. En påstand som så langt ikke ser ut til å holde vann.

longines wrote:
Du er så dum å høre på om dagen Keenoir, gjør du egentlig annet enn å ri kjepphester? Du drev sånn her med Ørlund i starten også, men du holdt kjeft til slutt.

Personlig så synes jeg det er langt flere og gode tendenser offensivt enn det var under Hamren. Og det kommer bare til å bli bedre med tiden. Når det gjaldt Hamren så unnskyldte vi han med "tid" i nesten to år. Eggen skal tydeligvis ikke få mer enn et par uker.

Kritikk mot Eggen i hans dårlige kamper og det var vel heller ikke mot Eggen spesifikt ,men mot svakt spill i forbindelse mot Sandefjord kampen også her ser en lovnader om at dette kommer til å bli ordentlig bra over tid. Den samme tiden dem i vinter påstod at Eggen ikke kom til å trenge og at tid var noe kun dårlige trenere brukte som unskyldning for et lite velutviklet passningsspill.

Brady wrote:
Dette var kun en transportetappe, og hadde ikke forventet spesielt bra spill i kveld. På lørdag smeller det.

Er ikke et av Eggen sine postulater at den neste kampen er den viktigste. Ville ikke det innebære at en også skulle levere godt spill selv i slike kamper. Hvorfor leverer vi fremdeles svakt i de utrolig viktige kampene mot Linfield?

longines wrote:
Jeg snakker om spillemessig fremskritt, i form av større offensiv vilje og offensive tendenser. Som sagt, det er ingen revolusjon enda, men jeg kan da se at det går fremover.

Nye unskyldninger om tid.

Tenker dette holder i første omgang.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 22.07.2010 10:54    Post subject: Reply with quote

Heelvete Keenoir. Liker du ikke kvinnfolk?!? Neutral

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 22.07.2010 11:02    Post subject: Reply with quote

Hæ?
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 11:03    Post subject: Reply with quote

Quote Kroksæther:

For meg er Morten Moldskred Norges Mesut Özil. Du husker vel den lettbente tyskeren fra VM-kampene? Moldskred er like lettbent med like stort arbeidsområde. Han er alltid spillbar eller på jakt etter rom. Morten gjør mye riktig, men til feil tid. Rytmen stemmer ikke med bevegelsene og derfor fremkaller Moldskreds involveringer flere oppgitte stønn enn applaus fra tribunen. Gi mannen litt mer tid! Morten Moldskred skal vite at han er i godt selskap med mange og fremragende Rosenborg-spillere som slet lenge før det satt.

Dette må være noe de lærer på journalisthøgskolen: Skriv noe ingen, bortsett fra en eller to i hele verden, er enige i så gjør du deg selv mer interessant. Dette forklarer at han fikk 6 i hjemmekampen mot Odd, mens Annan fikk 4 (samme mekanisme).
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 22.07.2010 11:05    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Bakklandia wrote:
Der ser du, selv nå, når jeg faktisk var helt ærlig og personlig - noe jeg pleier å være litt forsiktig med å være for mye av på internett (personlig altså) - avfeier du du meg som useriøs!

Jeg ser gang på gang at du tillegger meninger de ikke har uttrykt (du innrømmer det jo tilogmed selv!!), og så presterer du likevel å hevde at du aldri i ditt liv har brukt stråmenn? Sorry, det blir bare for fjernt.

Jeg ba deg jo tilogmed i samme innlegg å konkretisere denne påstanden din om at jeg anser påfallende mange på forumet å være troll, men denne valgte du å ignorere. Enda et eksempel på at du tillegger meninger uten at du backer det opp.

Heheh, jeg overså den ikke med vilje. Jeg registrerte den rett og slett ikke.
Men å konkretisere denne påstanden her er egentlig ikke særlig vanskelig. Det er egentlig bare å se bakover i de fleste trådene hvor du har diskutert over en lengere tid, så vil man finne at troll-beskyldningene kommer mot de fleste - mot meg, Keenoir, Peter Storey (med akkurat han er du neppe alene om, for å si det sånn), kristo, i det hele tatt, de aller fleste du på ett eller annet tidspunkt er uenig med og som ikke gir seg sånn "Umiddelbart" får troll-beskyldningene mot seg. Meg har du vel f.eks. omtalt som troll helt siden Northug-debatten.
Keenoir
Legende

PostPosted: 22.07.2010 11:06    Post subject: Reply with quote

Kroksæter viser med all tydelighet at fotballforståelse er mangelvare. Moldskred springer mye og relativt hurtig og der stanser all likhet med Ötzil pinlig av Korksæter.
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 11:09    Post subject: Reply with quote

kroksæther prøver å skaffe seg mer arbeid ved å konstruere usanne utsagn slik at han fortsatt har en jobb å gå til.

Personlig leser jeg ikke sakene hans lengre.

Keenoir: They had it coming! Stå på!

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 22.07.2010 11:09    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
puckno wrote:
Eggen er magisk

RBKalle wrote:
RBK

Klart er Kongsvinger verdens tøffeste motstandere, men dette kvarteret har vært mer underholdende og godt enn Hamréns to sesonger når det gjelder angrepsspillet.

Også når var siste gang Skjelbred torde å skyte ut fra distanse?

Vil jo vente litt før jeg roper på mirakel, men Eggens "touch" viser seg frem godt allerede

abjoern wrote:
Utrolig artig. Fantastisk.

Petey Storey, jeg vet ikke om du i det hele tatt ser på kampen, men lykke til med sarkasmen din i tiden som kommer.Very Happy

larse65 wrote:
Hater å si det, men HVA SA JEG ?!!!!

Erlendr wrote:
Førsteinntrykk:

Det er en plan over hvordan man skal score mål.
Denne planen gjør at motstanderne får mer rom til å kontre.
Heldigvis er Lago bedre enn Demidov.
Winsnes, Skjelbred og IKKE MINST Moldskred kommer mer til sin rett når angrepsspillet er systematisert og ikke tilfeldig.

abjoern wrote:
Tempoet og kvaliteten har naturligvis dalt litt etter den gode åpningen, men det er veldig godt å se bevegelsene foran ballfører, og viljen til å angripe med mange mann. Moldskred er bevegelig og hurtig og jeg er overbevist om at han kommer til sin fulle rett under Eggen.

Winsnes og Skjelbred fremstår som helt forskjellige spillere. Dorsin har vært veldig god. Vi har mange spillere som er gode på å slå i rom, og det er lovende.

Det er fortsatt rusk i maskineriet og stort forbedringspotensiale, for faktum er jo at spillerne ikke har fått så mye tid til å øve på eggenfotballen, og man må jo øve for å bli god, men synes man ser veldige gode tendenser allerede etter 45 minutter. Det ser lyst ut med tanke på det som skal skje til høsten.

larse65 wrote:
Det viktigste i dag, var at laget framsto på en helt annen måte enn under Hamren. Det var medløpspassninger- ikke på fot, spill i lengderetning- ikke støtte, bredde- ikke klump i midten. Ble litt Hamren-tendenser på slutten, men regner med at det vil bli luket bort.

Hedon wrote:
TV2 og VG opererer med hhv 6 og 7 sjanser til oss i denne kampen. Mulig jeg var preget av Eggen-eufori, men vi hadde da vitterlig flere sjanser enn som så? Jeg ville tippet 12-14 basert på det inntrykket jeg satt igjen med etter kamper.

abjoern wrote:
Keenoir wrote:
Herlig at vi leder ,men spillemessig så er dette langt ifra imponerende og den varslede forbedringen i angrepspillet ser ut til å la vente på seg.

Nå som kampen nærmest er avgjort håper jeg at han gir spilletid til lovende folk som Traore, Åsen m.flere. Det blir sikkert Strand inn for Henriksen...

Kjedelig å lese så dårlig skjulte (bitre) stikk mot Eggen. Du finner svært få av de Eggen-positive som forventet gull og grønne skoger over natta. Derimot syntes man at Eggen var det riktige valget blant tilgjengelige trenere, og man så frem til gradvise forbedringer i angrepsspillet, og ikke minst anser man sannsynligheten for å kvalle til CL som høyere enn den ville vært unner Hamrèn. Jeg synes det er litt pubertalt å gå rundt og sutre fordi du innbiller deg at meningsmotstanderne har lovet deg noe som helst. Dette er vel den femte posten din eller noe sånt med samme innhold. Du konkluderer utrolig fort i nesten alle saker.

Personlig synes jeg man har sett svært klare tendenser allerede, og spesielt det siste målet i omgangen er et prakteksempel.

Den offensive innstillingen er der i stor grad, og kvaliteten blir enda bedre etter hvert. Jeg synes laget ser ut til å fungere bedre nå, og det er få spillere, om noen, som virker å være malplassert. Se på hva som skjer med Skjelbred når det er mer bevegelse og ballen går hurtigere fremover, og han selv får løpe inn i boksen. Han spiller på høyt nivå om dagen.

Og ikke kom å si at renessansen til PCS ikke har noe med Eggen å gjøre, selv om det er kjepphesten din at PCS selv er skyld i formsvikten sin i motsetning til feks Traore.

Her ser en unskyldning for svakt spill og en påstand om at over tid kommer dette til å bli mye bedre og e-cup spill under Eggen er noe helt annet enn under Hamrèn. En påstand som så langt ikke ser ut til å holde vann.

longines wrote:
Du er så dum å høre på om dagen Keenoir, gjør du egentlig annet enn å ri kjepphester? Du drev sånn her med Ørlund i starten også, men du holdt kjeft til slutt.

Personlig så synes jeg det er langt flere og gode tendenser offensivt enn det var under Hamren. Og det kommer bare til å bli bedre med tiden. Når det gjaldt Hamren så unnskyldte vi han med "tid" i nesten to år. Eggen skal tydeligvis ikke få mer enn et par uker.

Kritikk mot Eggen i hans dårlige kamper og det var vel heller ikke mot Eggen spesifikt ,men mot svakt spill i forbindelse mot Sandefjord kampen også her ser en lovnader om at dette kommer til å bli ordentlig bra over tid. Den samme tiden dem i vinter påstod at Eggen ikke kom til å trenge og at tid var noe kun dårlige trenere brukte som unskyldning for et lite velutviklet passningsspill.

Brady wrote:
Dette var kun en transportetappe, og hadde ikke forventet spesielt bra spill i kveld. På lørdag smeller det.

Er ikke et av Eggen sine postulater at den neste kampen er den viktigste. Ville ikke det innebære at en også skulle levere godt spill selv i slike kamper. Hvorfor leverer vi fremdeles svakt i de utrolig viktige kampene mot Linfield?

longines wrote:
Jeg snakker om spillemessig fremskritt, i form av større offensiv vilje og offensive tendenser. Som sagt, det er ingen revolusjon enda, men jeg kan da se at det går fremover.

Se her ja, Keenoir har til og med tatt seg tid og funnet ork til å faktisk lete frem alle de pent innpakkede unnskyldningene og bortforklaringene. Det var jo det jeg sa, for faen! Stråmenn, dere liksom! Her her dere det, svart på grått!
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 12:08    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Quote Kroksæther:

For meg er Morten Moldskred Norges Mesut Özil. Du husker vel den lettbente tyskeren fra VM-kampene? Moldskred er like lettbent med like stort arbeidsområde. Han er alltid spillbar eller på jakt etter rom. Morten gjør mye riktig, men til feil tid. Rytmen stemmer ikke med bevegelsene og derfor fremkaller Moldskreds involveringer flere oppgitte stønn enn applaus fra tribunen. Gi mannen litt mer tid! Morten Moldskred skal vite at han er i godt selskap med mange og fremragende Rosenborg-spillere som slet lenge før det satt.

Dette må være noe de lærer på journalisthøgskolen: Skriv noe ingen, bortsett fra en eller to i hele verden, er enige i så gjør du deg selv mer interessant. Dette forklarer at han fikk 6 i hjemmekampen mot Odd, mens Annan fikk 4 (samme mekanisme).

Bortsett fra sammenligningen med Özil er jeg ganske enig i det K skriver. Han er blottet for selvtillit om dagen.
bolgebah
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 12:10    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Spiller ingen rolle om Moldskred scorer. Han er og blir en piss-spiller. Feigeste fyren i "dueller" jeg noensinne har sett.

Kan umulig være verre enn Harald Brattbakk. Og han er som kjent den verste piss-spilleren vi har hatt.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.07.2010 12:15    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Men å konkretisere denne påstanden her er egentlig ikke særlig vanskelig. Det er egentlig bare å se bakover i de fleste trådene hvor du har diskutert over en lengere tid, så vil man finne at troll-beskyldningene kommer mot de fleste - mot meg, Keenoir, Peter Storey (med akkurat han er du neppe alene om, for å si det sånn), kristo, i det hele tatt, de aller fleste du på ett eller annet tidspunkt er uenig med og som ikke gir seg sånn "Umiddelbart" får troll-beskyldningene mot seg. Meg har du vel f.eks. omtalt som troll helt siden Northug-debatten.

Dette er bare enda mer vissvass. Du hevder altså at det bare er å "se bakover så vil man finne troll-beskyldninger mot de fleste"? Og du hevder altså at du aldri bruker stråmannsargumentasjon.

Jeg kan hjelpe deg. Sist jeg brukte ordet "troll" på dette forumet om noen, var i mars 2009 i en diskusjon med TomH. Det er også den eneste gangen jeg har brukt det om andre debattanter, i følge søkemotoren.
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 22.07.2010 12:17    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:

Ja, her har du gjort litt av et detektivarbeid. Personlig ser jeg overhodet ikke noe galt med disse sitatene, hva skal de bevise egentlig?

Last edited by longines on 22.07.2010 12:56; edited 1 time in total
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 22.07.2010 12:19    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:

Originalpåstanden som jeg ba deg konkretisere var:

Quote:
Jeg synes bare det blir for dumt å skulle unskylde svake prestasjoner med alt mulig rart og særlig når det er de samme folka som korsfestet Hamrèn mot Quarbach ifjor.

...og du svarer med å lime inn en haug med innlegg fra kamptråden mot Kongsvinger. Det må jeg si var en kreativ måte å gjøre det på. Lurer fortsatt på hvem disse samme folka er, som unnskylder de svake prestasjonene (jeg vil anta at vi snakker om Linfield-kampene her?).
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Next
Page 19 of 21

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb