View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 21.07.2010 22:44 Post subject: |
|
|
Eggen: "Roar, Morten, Markus".
Ikke et godt tegn det der Eggen |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 21.07.2010 22:45 Post subject: |
|
|
Eggen har ikke fått med seg at han byttet Moldskred med Olsen, søtt  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.07.2010 22:46 Post subject: |
|
|
Han sa Morten ikke bare en gang, men to ganger også  |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
|
|
Recon wrote: | abjoern wrote: |
Jeg siktet også til kommentaren din om at Skjelbred burde stikke til Enga der han ville bli brukt i riktig posisjon. Mener du høyre ving da eller? Eller midtbaneanker? |
I Enga ville den fyren vært en ren trequartista, som er der han skal spille.
Det er bruken av Ciljan over år, sammen med Eggens (totale mangel på) kampledelse som irriterer meg i dag.
Vel, det og resten av laget og spesielt Moldskred. |
Mangel på kampledelse?
Er det så forferdelig galt å sette innpå rutinerte folk når det er igjen ett kvarter av en ekstremt viktig kvalikkamp?
Vålerenga spiller jo ikke med trequartista, og jeg fatter ikke hvorfor denne kritikken kommer nå når PCS plutselig blomstrer igjen? Det er da helt opplagt at han fungerer nært optimalt som indreløper i en treer på midten. *riste på hodet*
Ingen er vel uenig i at Moldskred spiller labert for tiden. Likevel må man anerkjenne både hans og Olsens målgivende pasninger. Ting er ikke så forbaska svart/hvitt. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
|
|
Annan sine feil i dag kan telles på én til to fingre. Viser jo også sine ferdigheter fremover på banen, nesten fristet til å kalle ham vår nest beste dribler etter Skjelbred. Sistnevnte som igjen spilte en meget god kamp.
Ellers var sjanseproduksjonen grei, og spillet som ledet opp til de sjansene bra i små perioder. Resten av kampen var ikke det helt store. Demidov virker forøvrig utrolig usikker i disse kampene. |
|
Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 21.07.2010 22:47 Post subject: |
|
|
Escudos wrote: | Eggen har ikke fått med seg at han byttet Moldskred med Olsen, søtt  |
Eventuelt skummelt. Synes generelt han roter en del i intervjuer. Minner meg om bestefaren min, og det er absolutt ikke noe godt tegn |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.07.2010 22:48 Post subject: |
|
|
Tror vi skal holde pent kjeft om sjansesløsing da Linfield bommet like mye som oss og hadde vel 5 - 6 relativt store muligheter og hadde det største sjansene på hjemmebane. Spillemessig er det fremdeles urovekkende svak og særlig med tanke på at vi spiller mot det som sannsynligvis er ett middels adeccoligalag og ikke så mye bedre enn det vi møter tidlig i cupen eller hva Runavik var.
Jeg håper virkelig at dere Eggen fanatikere har rett og at den negative tendensen snart snur ,men det virker litt merkelig da konsensus blant dere i vinter var at Eggen ikke kom til å trenge så lang tid på å få et bra angrepspill. Det at var vanskelig når lag lå lavt var bare en dårlig unnskyldning for et dårlig utviklet angrepspill, jeg antar at det også gjelder for Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
|
|
Trond Olsen bør få flere sjanser enn Morten Moldskred i tiden framover. Selvom Moldskred har en assist idag var han horribel i alt annet. Olsen kommer inn de siste 20-15 minuttene og har målgivende etter ti minutter. I tillegg er det lenge siden han har spilt sist. Heller Olsen enn Moldskred. |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
Har du blitt et troll Keenoir?
Vi skapte klart flere sjanser enn Lindfield, KLART flere. Det var mye bra offensivt i dag.
Last edited by longines on 21.07.2010 22:50; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.07.2010 22:49 Post subject: |
|
|
Jeg kunne sagt Eggen generelt har ingen kampledelse. Svar på alle spm er "gamlegutta" (Strand, Freddy), og at Enga ville spilt med trequartista om de hadde en Skjelbred, men jeg nøyer meg med:
Vi er uenige vi. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
LinfieldBlue Junior
|
Posted: 21.07.2010 22:49 Post subject: well Done |
|
|
Very well done Rosenborg-And all the best for the next round Against Aik good luck |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 21.07.2010 22:49 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: |
Ingen er vel uenig i at Moldskred spiller labert for tiden. Likevel må man anerkjenne både hans og Olsens målgivende pasninger. Ting er ikke så forbaska svart/hvitt. |
For å ikke glemme at Morten gikk fra å slå to lomper inni feltet på cornere, til å slå tre harde, farlige cornere på rad. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 21.07.2010 22:50 Post subject: |
|
|
De hadde verken 5-6 store sjanser i denne kampen eller de største sjansene på hjemmebane.
Nå begynner du å bli patetisk der du ruller deg rundt i din egen subjektivitet, keenoir. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.07.2010 22:51 Post subject: |
|
|
longines wrote: | Har du blitt et troll Keenoir?
Vi skapte klart flere sjanser enn Lindfield, KLART flere. |
Hvorfor? Fordi jeg våger å sette spørsmålstegn ved å store Eggen etter gjentatte svake prestasjoner. Ellers tar jeg opp påstandene deres ifra vinter som dere betraktet som fakta som nå faktisk viser seg å ikke stemme. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
Escudos wrote: | Eggen har ikke fått med seg at han byttet Moldskred med Olsen, søtt  |
Det forklarer hvorfor Moldskred fremdeles spiller på bekostning av Olsen.... |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
Du har blitt så patetisk at jeg ikke engang gidder å diskutere mer med deg. Helt latterlig er hva du er. |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 21.07.2010 22:52 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Jeg kunne sagt Eggen generelt har ingen kampledelse. Svar på alle spm er "gamlegutta" (Strand, Freddy), og at Enga ville spilt med trequartista om de hadde en Skjelbred, men jeg nøyer meg med:
Vi er uenige vi. |
Meningsløst. I rest my case. |
|
Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 21.07.2010 22:52 Post subject: |
|
|
Jonas Wannebo wrote: | Olsen kommer inn de siste 20-15 minuttene og har målgivende etter ti minutter. . |
Og gjør også mange feil å løpet av den perioden. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 21.07.2010 22:53 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: | Meningsløst. I rest my case. | Hvil i fred du. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
|
|
senador wrote: | Jeg synes det er helt utrolig at faktisk Linfied skaper farlige sjanser på Lerkendal. |
Tja, var vel den ene til Mccaull (eller hvordan man skriver det) bare vel?
Last edited by Macha on 21.07.2010 22:53; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
|
|
Hør på assistentreneren til AIK. "Riktigt riktigt bra match. Burde vunnet med mer".
Dette forumet er blitt et mangehodet troll. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.07.2010 22:54 Post subject: |
|
|
Keenoir, hvem er 'dere'? Kan du sette navn på de du sikter til, så blir det mye enklere å forholde seg til.
Last edited by Brady on 21.07.2010 22:54; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
|
|
longines wrote: | Har du blitt et troll Keenoir?
Vi skapte klart flere sjanser enn Lindfield, KLART flere. Det var mye bra offensivt i dag. |
Joda, det ble skapt en del, men gud hjælpe, så lav effektiviteten var. Den har godt klart ned siden Hamren dro, det er så godt som umulig å nekte for. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
Macha wrote: | senador wrote: | Jeg synes det er helt utrolig at faktisk Linfied skaper farlige sjanser på Lerkendal. |
Tja, var vel den ene til Mccaull (eller hvordan man skriver det) bare vel? |
Flere gode skudd fra ca 15 meter som fort kunne gått inn og så hadde en skogturen til Ørlund som kunne blitt farlig. Mot et så dårlig lag er det rett og slett skremmende dårlig. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 21.07.2010 22:55 Post subject: |
|
|
Ja, man prøver aldri prate opp motstanderen sin...
Godt Linfieldtreneren heller ikke gjorde slikt...vent... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|