| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
abjoern Veteran

|
Posted: 13.07.2010 12:23 Post subject: |
|
|
| abikom wrote: | | Var ringside ppå Follo - FFK i går. Møtte Stig Thorbjørnsen som også så kampen. Sier det med en gang, som også Thorbjørnsen sa til meg: Kjøp Ruud Tveter. Rå fysikk, rått venstrebein og bra teknikk! Dette er spilleren vi trenger. Scoret også et fint mål. Født 1991 og er en imponerende bra spiller allerede! |
Vet du om Stig var der på oppdrag fra Rbk, eller var det et generelt Stars and friends-oppdrag?
Hvordan vurderer du Tveter opp mot en spiller som Åsen? Blir han god nok for TL allerede neste år? |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 13.07.2010 17:23 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | RÃ¥ fysikk, betyr det:
-sterk?
-hurtig?
-kondisjonssterk?
evt en blanding? |
Mest sterk. Virker aa ha lagt paa seg en del med muskler. Flink til aa holde motspillere unna. FFK hadde mest ball hele kampen, men alt Ruud Tveter gjorde naar han var innblandet var bra. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 13.07.2010 17:25 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: | | Så han i en kamp i fjor og ble ikke imponert. Var stort sett usynlig. Mtp fysikk har han bra styrke og sikkert god utholdenhet. Men han er ikke rask. |
Thorboernsen sier at Ruud Tveter er en spiller som spiller best i de store kampene og mot bedre motstand. Unggutter er ofte veldig ujevne. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 13.07.2010 17:31 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | Vet du om Stig var der på oppdrag fra Rbk, eller var det et generelt Stars and friends-oppdrag?
Hvordan vurderer du Tveter opp mot en spiller som Åsen? Blir han god nok for TL allerede neste år? |
Stig og RBK har kontakt, men han var der mest for å få oversikt. Men vi vet jo aldri.
Tveter er en bedre spiller enn Åsen, bedre fysisk. Er nok mer lagd for TL spill enn det Åsen er akkurat nå. Jeg tror Tveter kan bli god for TL allerede neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 14.07.2010 04:29 Post subject: |
|
|
"Agge" er en venstreving og spiss, Åsen er en sentralmidtbanespiller og indreløper. Det er en viss forskjell på kvalitetene man trenger i de posisjonene.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 14.07.2010 12:46 Post subject: |
|
|
| Tja, tenkte mer på hvor de var i utviklingsfasen, men det virker da som Tveter er mer ferdig enn Åsen. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.11.2010 17:23 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...186968.ece
"Ruud Tveter, som nylig har trent med Rosenborg, er tiltenkt en plass i midtbanefireren"
Noen som var klar over dette? Er vel ingen som vet noe mer? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.11.2010 17:32 Post subject: |
|
|
| Nylig er vel å ta i. Det var vel i fjor sommer eller deromkring han var her i noen dager. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.12.2010 00:37 Post subject: |
|
|
Fredrikstad snuser på Ruud Tveter
– Jeg har ikke vært i forhandlinger med Fredrikstad. Men får jeg et tilbud fra dem, er det selvfølgelig veldig interessant. Fredrikstad er en meget bra klubb, sier Ruud Tveter.
Sandnes Ulf
– Sandnes Ulf er ikke aktuelt. Jeg tror ikke det er riktig sted for meg, sier Ruud Tveter. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 22.12.2010 00:57 Post subject: |
|
|
Ruud Tveter til Fredrikstad FK
Alexander Ruud Tveter (19) har i dag signert en treårsavtale med Fredrikstad Fotballklubb.
– Vi er veldig fornøyd med å ha Alex på plass. Han er en fysisk robust spiller med meget gode ferdigheter og et flott venstrebein. Alex kan bekle både venstrekant og spissplassen. Alex er i en spennende alder og passer fint inn i vår sportslige profil. Det er en ekstra fordel at han også er fra vårt nærområde, sier Sportssjef Joacim Jonsson til fredrikstadfk.no. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 22.12.2010 16:00 Post subject: |
|
|
| Ja, det gikk jo til h*lvete som vanlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.12.2010 16:02 Post subject: |
|
|
Vi vet jo ikke om han er god nok for oss, blir interessant å se i løpet av sesongen om han holder Tippeliganivå.
Har for øvrig sett han i andredivisjon og da var han veldig svak. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 22.12.2010 22:15 Post subject: |
|
|
Har også sett han være svak i andredivisjon. Blir overrasket om han gjør noe større nummer ut av seg kommende sesong. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 22.12.2010 23:28 Post subject: |
|
|
Knallsignering av FFK. Tveter vil bli stor, kombinerer fysikk med teknikk. _________________ Frihet for Assange. In Assange we trust. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.12.2010 00:58 Post subject: |
|
|
| Marcus Pedersen var vel bare ei bråkebøtte ifra Hamar som knapt hadde vist noe. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.12.2010 01:15 Post subject: |
|
|
Marcus Pedersen hadde nå i hvert fall spilt eliteseriefotball. Men mange var skeptisk, det er riktig. Det vil alltid være spillere som glipper og andre man er glade for glapp.
Det var jo noen som mente vi burde bla opp 15-20 millioner for Stokkellien i fjor, og han kan vi sikkert få litt billigere nå.
Du gikk fra å si ja takk og at Nordkvelle var meget spennende i vår til å kalle ham for dårlig for RBK og den minst spennende på Godset i løpet av noen måneder. Så ting kan forandre seg, og spillerkjøp innebærer alltid en viss risiko.
Man kan ikke treffe på alt, men over tid er det noen som treffer bedre enn andre. Vi har ikke truffet best de siste årene, selv om vi har gjort det relativt bra sportslig.
Samtidig tror jeg nok at folk flest legger mest merke til de spillerne andre treffer med og som vi burde sikret oss, og tenker mindre over at de andre klubbene også har en del blemmer. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.12.2010 01:28 Post subject: |
|
|
| Ja ,men vi har for få treff og for mange kjøp som ikke er gjennomtenkt. Vi kjøpte for mange spillere fordi de var tilgjengelig mer enn at vi hadde bruk for dem. |
|
| Back to top |
|
 |
|