| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 11.07.2010 12:09 Post subject: |
|
|
Synes Tippeligaen avslører seg som en bakgårdsliga, midt under VM.. Men RBK var best i dag også. Synes også at Demidov gjør en bra jobb som DM, men ble ikke imponert av Henriksen som OMS, bedre som DM.. Synes at det er rart at Strand blir foretrukket foran Traore og Åsen.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 11.07.2010 12:17 Post subject: |
|
|
Ã…sen var hemma i Trondheim tillsammans med Sellin.  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.07.2010 14:55 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote:
| Quote: | Det kom ihvertfall langtifra tydelig frem i det opprinnelige innlegget ditt.
|
Nei det er jeg enig i at det ikke gjorde. Je pleier generelt ikke å skrive lange innlegg i kamptråden, er altfor opptatt med å se på kampen. Også er det sjeldent jeg skriver Kristobal-innlegg i det hele tatt. Men det har jeg jo gjort nå i etterkant for å forklare hva jeg mente om både byttet, posisjonsendringen, og Demidov.
Halvorsen87 wrote:
| Quote: | | Ja, jeg har lest det, og ser ikke mye negativt ved det. Tror du det er Se&Hør jeg snakker om? |
Neida absolutt ikke noe begativt i det, jeg har lest alt jeg har kommet over fra første rykte om at vi var interessert i han jeg også. Fikk bare inntrykk av posten din at du hadde inngående fulgt karrieren og alle kamper. For det har ikke jeg.
Halvorsen87 wrote:
| Quote: | Jepp, og ikke minst u21-landslaget. Midtbane, overalt, ikke stopper (ihvertfall for det aller, aller meste).
|
Riktig at han har spilt mye i ankerrollen. Poenget mitt med "lavere divisjoner" var at det ofte har vært lavere nivå på kampene han har spilt som anker tidligere, enn det er når man spiller for rosenborg,både i tppeligaen og i Europa. Og jeg føler Demi faller gjennom som midtbanespiller når nivået øker.
Men dette er en fantastisk håpløs diskusjon vi aldri kommer til å bli enige om. Jeg føler jeg har fått sagt hva jeg mener om byttet, om posisjonsendringen, og om Demidov. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.07.2010 15:03 Post subject: |
|
|
| Fantastisk uinteressant diskusjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 11.07.2010 16:37 Post subject: |
|
|
Ja. Bakrommet-nivå på dette. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 11.07.2010 16:39 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | På samma sätt som Dorsin är Norges bästa vänsterback, Örlund Norges bästa målvakt och Prica Norges bästa spiss? Jag tror att jag förstår. |
Spar meg. Er det ikke noen forumregler mot å kverulere på dette viset?
Lustig spiller i en norsk liga, og han er den beste høyrebacken her. Måten jeg skrev på insinuerer på ingen måte at han er norsk.
Kan du ikke skrive noe konstruktivt, som ikke er belærende, sarkastisk eller unødvendig for en gangs skyld? Du flamebaiter jo ved enhver anledning. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 11.07.2010 17:11 Post subject: |
|
|
Jag försökte vara lustig, men det gick tydligen inte hem. Jag tror jag avstår från ett inlägg i Halvorsens nya OMS-diskussion, så du får fortsätta att "njuta" av den diskussionen utan min medverkan.
Ett konstruktivt förslag dock: Köp fler svenska spelare framför norska - de är utan tvivel bättre. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.07.2010 17:47 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Jag försökte vara lustig |
 |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 11.07.2010 19:39 Post subject: |
|
|
Artig med intervjuet med Eggen etter kampen.
Det er vel kanskje tredje intervjuet han er helt uenig med reporteren om hvordan kampen var.
EDIT: Har Skjelbred begynt å få skjegg? |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 11.07.2010 20:47 Post subject: |
|
|
Eggen ser ut til å være uenig med alle om alt på intervjuer for tiden. Han gjør det faan ikke enkelt for reporterne. Personlig synes jeg det er synd. Jeg synes ikke det er nødvendig å nærmest drite ut noen journalister, slik han gjør. Spesielt ikke når de kommer fra RBKs egen medieavdeling.
Og Storey, Halvorsens diskusjoner hopper jeg over >90% av, for de diskusjonene ender alltid opp i usaklige uenigheter.. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 11.07.2010 23:52 Post subject: |
|
|
Smalt det fra gutten som påsto at: | Stubbelur wrote: | | Vi har ingen indreløper i ankerrollen. Vi har en inderløper som OMS. | , og som deretter holdt kjeft når han ble rettet på av "usaklige meg" om at Markus Henriksen, som på det tidspunktet var i ankerrollen, er, blant annet, klassifissert som indreløper.
Enig i at Eggen virker å ha bestemt seg for å "ta" intervjuerne på noe før de i det hele tatt rekker å åpne munnen. Men det er vel en del av sjarmen..? _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 12.07.2010 01:29 Post subject: |
|
|
Jeg holdt kjeft fordi jeg ikke gidder å diskutere med folk som deg.
Jeg står fortsatt for mine uttalelser, men som sagt over.. Kan vi legge denne død? Denne tråden er forsøplet nok.
Synes det er mer flaut enn sjarmerende når Eggen retter på ethvert spørsmål. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.07.2010 02:26 Post subject: |
|
|
| Stubbelur wrote: |
Jeg står fortsatt for mine uttalelser |
Uttalelsen din var at han som spilte anker på det tidspunktet ikke er en indreløper. Han som spilte anker på det tidspunktet var Markus Henriksen. Summa summarum var uttalelsen din basically: Markus Henriksen er ikke en indreløper. Og dette står du altså fortsatt for, good for you!*
*selv om det selvsagt ikke stemmer overhodet; Henriksen har mange, mange kamper bak seg som indreløper, og kan fort også bli flyttet dit nå som Anthony Annan er tilbake, kanskje allerede på Onsdag? _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 12.07.2010 03:28 Post subject: |
|
|
Greit at han har blitt brukt som indreløper og har spilt mye som det tidligere. Men i RBK på seniornivå har han blitt brukt mest som DM og OMS, og det er der han har imponert. Det er også det de fleste vil omtale Henriksen som.
Nå gidder jeg ikke diskutere noe som egentlig bare er et definisjonsspørsmål. For siste gang, kan vi legge denne død, eller føler du at du må "vinne" enhver diskusjon? |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.07.2010 13:08 Post subject: |
|
|
| Stubbelur wrote: | | Synes det er mer flaut enn sjarmerende når Eggen retter på ethvert spørsmål. |
Helt enig, og dette er en av årsakene til at noen av oss ikke er veldig begeistret for Eggen. Han er en markant personlighet i norsk fotball, javel, men svært ofte i negativ forstand. At han er en dyktig trener er det ingen tvil om, men han fremstår, for meg, som en arrogant, belærende grinebiter i nesten alle intervjusituasjoner.
Jeg gleder meg stort til Jönsson kommer! |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.07.2010 13:15 Post subject: |
|
|
Stubbelur, det er et lite stykke å gå fra "han har spilt som indreløper hele karrieren, men har sålangt i 2010 blitt mest brukt som DM og OMS", til: "Henriksen er ingen indreløper!". Vanskelig å la diskusjonen dø, når du fortsetter å argumentere for det siste alternativet der. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 12.07.2010 13:25 Post subject: |
|
|
Henriksen kan spille overalt på midtbanen og det er litt tidlig å si hvor han fungerer best siden han bare er 17 år enda.
Er dere ferdig nå, barn? _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.07.2010 13:22 Post subject: |
|
|
Tilbake på the interweb etter noen dager uten, og må bare få det ut:
HALLELUJA!
Herregud så godt denne seieren smakte. Og måten den kom på er også perfekt. En seier for Rosenborg, norsk fotball, og rettferdigheten generelt! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|