| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
kystad Junior
|
Posted: 09.11.2010 12:06 Post subject: |
|
|
Noen som er litt på innsiden og som vet hvilke G96-spillere i Trøndelag som er aktuelle for guttelaget i 2011?
Noen navn...
Even Hepsø Berg, Nardo
Kristian R. Skille, Remyra
Øyvind Vikhammermo, Malvik
Prince Kala, Kattem
Gustav Graabak, Vestbyen
Torbjørn Alseth, Byåsen
Martin Lundal (95-modell) fortsetter kanskje i Nardo? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 09.11.2010 12:10 Post subject: |
|
|
| Amir Habibi fra Verdal er et av de største talentene i kretsen i hvert fall. Men neppe aktuell for å flytte på seg ennå. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.11.2010 17:29 Post subject: |
|
|
| kystad wrote: | Noen som er litt på innsiden og som vet hvilke G96-spillere i Trøndelag som er aktuelle for guttelaget i 2011?
Noen navn...
Even Hepsø Berg, Nardo
Kristian R. Skille, Remyra
Øyvind Vikhammermo, Malvik
Prince Kala, Kattem
Gustav Graabak, Vestbyen
Torbjørn Alseth, Byåsen
Martin Lundal (95-modell) fortsetter kanskje i Nardo? |
Lundal ryktes til Strindheim, men vet ikke mye om det ennå. RBK har foreløpig ikke hentet noen 96-spillere, men de gjør nok framstøt i høst ja. Prince Kala blir garantert hentet, ellers har jeg dessverre ikke stor kjennskap til 96-årgangen. Skal forsøke å høre litt rundt. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 09.11.2010 20:49 Post subject: |
|
|
Knerten, har du noen kommentarer om om tønne og løkberg? Spurte deg om dette under en annen tråd. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.11.2010 22:01 Post subject: |
|
|
Tønne er en komlett spiller ferdighetsmessig og burde vært i RBK. Ekstremt teknisk, svært bra venstrefot til pasninger, innlegg og skudd (pluss glitrende dødballer), meget hurtig, sterk i kroppen, bra blikk og forståelse for spillet... Rett og slett en veldig, veldig god fotballspiller som nok kommer til å befinne seg i Tippeligaen neste år, sannsynligvis i Haugesund. Var jo et kjempetalent da han var i RBK, men stagnerte noe, før han fikk en kjempeoppsving da han kom til Strindheim igjen.
Løkberg har jeg liten kjennskap til, Julegrisen kan sikkert spe på med noe info? |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 10.11.2010 00:42 Post subject: |
|
|
Det jeg vet om Løkberg er at det sannsynligvis er få, om noen midtbanespillere i hans årsklasse som har høyere O2 opptak (77) Har vært noe plaget av skader det siste halvåret, men er nå tilbake. Pitbull og vanskelig å møte med en rå løpskraft. Også teknisk habil, men ikke fullkommen. Mangler vel også noe fart, men han er ung . Tønne og Løkberg forsvinner sannsynligvis ut av landet slik det ser ut nå.
Tønne ble forøvrig kåret til turneringens beste spiller nå nylig i Heimdal Indoor for G19 og jeg hadde førnøyelsen av å se finalen mot Nardo der SIL vant 7-1 ( Begge RBK´s lag ble slått ut tidligere) der han viste fram hele sitt tekniske register i finalen og var en fornøyelse å se, Løkberg var også meget god, det samme var Balstad. |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 10.11.2010 12:17 Post subject: |
|
|
Balstad har jeg sett en del selv, tror ikke han har potensialet til å lykkes på toppnivå. Minner meg litt om Jamtfall?. Rart at vi ikke henter Løkberg med tanke på alle spillerne vi må fylle på med nå. Ville vel heller foretrukket unge lokale spillere foran feks Torp. _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
kystad Junior
|
Posted: 10.11.2010 15:31 Post subject: |
|
|
| Willoch wrote: | | Balstad har jeg sett en del selv, tror ikke han har potensialet til å lykkes på toppnivå. Minner meg litt om Jamtfall?. Rart at vi ikke henter Løkberg med tanke på alle spillerne vi må fylle på med nå. Ville vel heller foretrukket unge lokale spillere foran feks Torp. |
Takk for rykter
Det er vel primært 96 noen færre 95 som skal inn nå. Prince er vel en god kandidat ja.
Viser seg forøvrig gang på gang at det ikke er nødvendig å være i RBK fra 15-årsalder for å ha god utvikling.
En annen diskusjon er hvor tøff hospitering og hvor tidlig.
Christoffer Aasbakk har feks ikke hospitert opp i årsklasser før han gikk til RBK, mens Daniel Kvande har hospitert både 1 og 2 årsklasser opp ganske tidlig.
For å utvikle spillerforståelse og playmakeregenskaper er det kanskje ikke nødvendigvis en fordel å spille mot tøffest mulig motstand? |
|
| Back to top |
|
 |
kenti Junior
|
Posted: 02.01.2011 17:10 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Lundal ryktes til Strindheim, men vet ikke mye om det ennå. RBK har foreløpig ikke hentet noen 96-spillere, men de gjør nok framstøt i høst ja. Prince Kala blir garantert hentet, ellers har jeg dessverre ikke stor kjennskap til 96-årgangen. Skal forsøke å høre litt rundt. |
haha for nå bull shit, lundal ska jo ikke te strindheim bare nå du find opp. snakka med han æ, har ikke tenkt å gå te srindheim i hele tatt. skjønne ikkke koffor dokker skriv sånt når dokker ikke veit lundal blir i nardo sesongen her, han prøve å spill sæ inn på a-lage te nardo |
|
| Back to top |
|
 |
kenti Junior
|
Posted: 02.01.2011 17:11 Post subject: |
|
|
| kystad wrote: | | Martin Lundal (95-modell) fortsetter kanskje i Nardo? |
han blir i nardo, han satse fast plass på a-laget te nardo:)
+ mathias hybertsen, kolstad(k)
ska te rbk |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.01.2011 17:16 Post subject: |
|
|
| kenti wrote: | haha for nå bull shit, lundal ska jo ikke te strindheim bare nå du find opp. snakka med han æ, har ikke tenkt å gå te srindheim i hele tatt. skjønne ikkke koffor dokker skriv sånt når dokker ikke veit  |
Ro deg ned, litt. Han skrev at han ryktes til Strindheim, og rykter kan da gå selv om det ikke blir det endelige utfallet. |
|
| Back to top |
|
 |
kystad Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
kystad Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.01.2011 14:18 Post subject: |
|
|
| Se RBK.no. Alle talentovergangene er nå bekreftet. |
|
| Back to top |
|
 |
kystad Junior
|
Posted: 04.01.2011 14:23 Post subject: |
|
|
Der ja,  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 09.06.2011 22:41 Post subject: |
|
|
Klart for Atea Elite Tournament
Tror jaggu jeg tar turen opp til Valle i helga for å sjekke hvordan det står til med de yngste i klubben. Har ikke sånn voldsomt god oversikt over laget, men det lille jeg har sett av Sørloth jr. har sett bra ut. Kanskje du vet bedre hvem man skal se opp for her, Knerten? _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.06.2011 14:57 Post subject: |
|
|
Fikk med meg 2-0-seieren mot Lyn i går kveld. Ingen stor fotballkamp og heller ingen som utmerket seg sånn voldsomt, men kan se at det bor mye fotball i Serge Gamwanya og Sørloth jr. + Prince Kala som scoret et veldig flott mål. Vanvittig fysikk på den gutten der til å være født 1996. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 12.06.2011 18:02 Post subject: |
|
|
Skal bli spennende å se hvordan det går mot Vif, fikk du sett noe av dem? _________________ Willoch |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.06.2011 19:50 Post subject: |
|
|
| VÃ¥lerenga leder 4-0 til pause... |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.06.2011 20:55 Post subject: |
|
|
Vanskelig å bedømme ettersom jeg så Vålerenga i kamper mot en god del svakere motstand. Kunne likevel se at laget hadde gode ferdigheter og med fysisk bra spillere. Regnet RBK og VIF som turneringens sterkeste lag, men hadde ikke regnet med at VIF skulle være seks mål bedre. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.05.2013 23:01 Post subject: |
|
|
Den som vil se RBK-fotball slik RBK-fotball skal spilles, se RBKs guttelag i 1. div G19. Så 2. omgangen mot Byåsen i dag (vant 2-1) - helt fantastisk. Glimrende fotball: frispilling bakfra, indreløperbevegelser, hurtig spill i lengderetningen, tydelige bevegelser i bakrom, vinger som utfordret konstant, veggspill, stor innsats. Med trønderske, unge spillere. Ingen tatoveringer, pinglete vinger, obskøne kallenavn eller sutring på dommere.
I dag så jeg endelig RBK igjen, for første gang på år og dag. Jeg har endelig litt trua igjen. Herregud så bra denne omgangen var. Så ikke en eneste a-lagsspiller på kampen. De burde vært der hele gjengen. Og sett hvordan Rosenborg skal spille fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.05.2013 23:08 Post subject: |
|
|
Hvem stilte?
Skal begynne å gå på slike kamper etterhvert, jeg også. Veldig interessant. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.05.2013 23:14 Post subject: |
|
|
Vakker anekdote, knerten!
Godt å høre at det fortsatt spilles fin fotball i klubben. Så gjelder det bare å få det opp på a-laget. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|