View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.11.2005 22:02 Post subject: Endre Lagabøte |
|
|
Haha, tror jaggu vi i TT har fått vår egen [webred].
De to siste artiklene på forsida er bare knallbra! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 02.11.2005 22:12 Post subject: |
|
|
Fint at TT-sidene får mer kjøtt på beinet. Liten tvil om at det er bra for supportermiljøet i Trondheim med flere gode (og ulike) kanaler på web. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.11.2005 23:26 Post subject: |
|
|
Haha. Bra skrevet. At RBK bryr seg om det Dahls flagget er jo faktisk utrolig. Kan nesten ikke tro at det er seriøst |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.11.2005 23:37 Post subject: |
|
|
Ang. krokodille-flagget: Litt artig at TV3 hadde Lacoste-reklame i pausen på Juve - Bayern i kveld.  |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 03.11.2005 13:15 Post subject: |
|
|
Nå var jeg med og støttet opp om aksjonen, og synes i mitt stille sinn at Brakka har ingenting med å utøve slik utilbørlig sensur på sine egne supportere. Likevel er det noe jeg stusser over.
NÃ¥r det gjelder banneret med Lacoste-krokodillen:
Dersom det stemmer at 1) krokodillen er et symbol for casuals, og 2) det ikke finnes noe casuals-miljø i Trondheim; hva er da motivasjonen for å ha det grønne krypdyret med?
Vi har ikke supporterbråk i Trondheim, såvidt jeg kjenner til. Unntaket må vel være Stolene på Røkkeløkka (Noe de involverte egentlig burde skamme seg over). Hva skal vi da med Krokodilla? Ønsker Kjernen eller TT05 at vi hadde casuals her?
Misforstå meg rett. Jeg synes på ingen måte at Brakka gjorde rett i å få banneret konfiskert, men jeg undres litt over hvorfor den var der til å begynne med. Hva er motivasjonen?
Innspill please... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.11.2005 13:23 Post subject: |
|
|
Prøvde å stille det spørsmålet tidligere jeg også. Tror ikke noen vil svare på det... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.11.2005 13:26 Post subject: |
|
|
Symbol for casuals, tja, hvis man skulle passa på alle de klesmerkene som karakteriseres som såkalte casualsmerker ville det vært mange nakne folk på golfbaner rundt om.
Disse flaggene er gjerne laget av privatpersoner og donert til TT.
Mitt tips er at det er laget for å irritere mytomanen Endre, pga all trakasseringa hans. Ene og alene.
Og hvorvidt man liker flagget eller ikke (ikke alle i tt gjør heller nødvendigvis det) har nada med saken å gjøre. Saken er ikke flagga. Saken er tråkkinga på folk, trakasseringa av tifosiene som gjør alt dette på dugnad, samtidig som man ikke skjems for å ta bilder av arrangementene og bruke til markedsføring. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.11.2005 13:32 Post subject: |
|
|
En liten brannfakkel: Hva med folk med dongeribukse som ikke får komme inn på spesielle uteplasser? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.11.2005 13:37 Post subject: |
|
|
Hang ikke helt med her nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 03.11.2005 13:46 Post subject: |
|
|
Ble du faktisk satt ut Recon? Den var ny... kryss i taket ass. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.11.2005 13:54 Post subject: |
|
|
Det er en privat aktør som bestemmer at personer som skal være der, ikke kan "uttrykke" seg med et spesielt klesplagg. Jeg har aldri hørt at en slik bestemmelse er ulovlig. Det var bare en tanke som slo meg.
Når det er sagt, så er jeg enig i at Rosenborg ikke har opptrådt riktig i denne saken. Hvis Rosenborg ikke ønsker slike flagg på tribunen, så bør det komme i form av en formell henvendelse med begrunnelse. Hvis så "flaggbærerne" ikke vil følge Rosenborg sin anbefaling, så ser jeg ikke at Rosenborg har noe de skulle ha sagt, så lenge det ikke bryter med norsk lov (Skjønt, der ligger buksepoenget mitt.)
EDIT: Og til dere som kritiserer aksjonsformen og mener supporterne må gå i dialog: Gikk Rosenborg i dialog med supporterne? Nei, de ble trakassert på det sterkeste! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.11.2005 14:07 Post subject: |
|
|
arnt wrote: | Ble du faktisk satt ut Recon? Den var ny... kryss i taket ass. |
skjønte bare ikke om brannfakkelen var mynta på RBK eller meg(oss). _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 03.11.2005 14:37 Post subject: |
|
|
Mens vi snakker om Casuals: Haavarl har mer på lager:
http://www.tt05.no/index.php _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.11.2005 14:48 Post subject: |
|
|
Igjen-bra skrevet. Tror slike innlegg kan gjøre mye for å oppklare misforståelser. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.11.2005 14:52 Post subject: |
|
|
Veldig bra, ja!
Hvordan blir dette videreformidlet til Rosenborg slik at det blir lest og forhåpentligvis absorbert? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.11.2005 14:58 Post subject: |
|
|
Samtlige artikler lagt ut i saken er blitt sendt til media som press releases også. Og Endre sa jo selv i adressa at han hadde lest på forumet der, så han titter vel innom oss også. Uansett så skal brakka bli informert. Ting skjer, bare følg med! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.11.2005 23:56 Post subject: |
|
|
Forresten, honnør for den lista over butikker i Oslo som selger Dahls. Viktig arbeid dere har gjort der  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.11.2005 11:42 Post subject: |
|
|
HAHHAAAAHAHAAAHAAAAAAA
Vi klaaaaarteee deeeeeet!!!!!!!
[komplett fjortismodus just nu] _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 05.11.2005 11:57 Post subject: |
|
|
Og det kan heller ikke kalles trakassering, kun saklig informasjon til folket. Tydeligvis har vi truffet spikeren på hodet denne gangen. Enten har han blitt bedt om å gå eller så har han skjønt hvor det bar hen. Det er makt i tifo hender, he he  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.11.2005 11:57 Post subject: |
|
|
Februar blir en vakker måned!!! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.11.2005 12:05 Post subject: |
|
|
Og der gikk toppa på Dahlsen! Skål, og Gud signe EC Dahls, Endre! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.11.2005 12:09 Post subject: |
|
|
Har han gått av??? Link? Nei og nei, hvor deilig!  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.11.2005 12:10 Post subject: |
|
|
Papiradressa. Kommer vel på nett etterhvert. Sagt opp, men forsvinner vel i praksis først i februar. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.11.2005 12:16 Post subject: |
|
|
Gratulerer! Jeg skal skåle i Dahls på byen idag. Nå kan Rosenborg og fansen få utvikle seg videre. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
|