View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fubar Veteran

|
Posted: 01.11.2005 22:41 Post subject: |
|
|
JellyFish wrote: |
Hva i HULESTE skjer med cornerene? Vi får fem-seks stykker mot Real, og vi klarer ikke å sette en der den skal? Utrolig. |
9 cornere i 1. omgang... |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 01.11.2005 23:41 Post subject: |
|
|
Dette beviser bare det som er tilfelle; frispark og cornere (generellt set pieces) er vi rævva på, dessverre... _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 01.11.2005 23:44 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | JellyFish wrote: |
Hva i HULESTE skjer med cornerene? Vi får fem-seks stykker mot Real, og vi klarer ikke å sette en der den skal? Utrolig. |
9 cornere i 1. omgang... |
Hvor mange lag får 9 cornere mot Real Madrid i en omgang? FÅ
Men å bruke dem til noe fornuftig ser jo ikke ut til å være aktuelt.
Braaten klart BB, tror det var mange ute i Europa som fikk øynene opp for han. Nesten bra han ikke scoret på det skuddet mot slutten, slik at vi kan ha han lenger, da hadde han vel hat et par-tre profftilbud på bordet i morgen den dag  _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 01.11.2005 23:53 Post subject: |
|
|
Braaten var sykt god! runddribblet jo hele real madrid med hver annledning..! Real legger garantert inn et bud imorgen dersom de vil ha de 11 beste spillerne i verden på et lag!!! kanskje litt overdrevet men han kan fort bli så god iallefall! og når vi er inne på emne, så vil jeg si at dersom jeg hadde avgjort saken, så hadde et bud på 100 milloner blitt avslått blankt!! Dessuten trenger vi han når vi skal hevde oss i CL om 2 år...
Samtidig ville det vært genialt og ha beckham og braaten på samme lag... Braaten får minst ti frispark like utenfor 16 meteren i hver kamp, og beckham scorer nesten på hvert frispark!  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.11.2005 00:02 Post subject: |
|
|
fra bajen forumet:
Namn: Bajenboy » Svara på inlägg
Sänt: 2005-11-01 21:08:20
Vad i helvete... Nån som kollar på Rosenborg - Madrid? Rosenborg fansen körde nyss hjärtan som glöder... Dom sjöng bara Rosenborg i stället för Hammarby när dom hoppade... Tyckte att det lät som om dom sjöng river plate ibland också... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.11.2005 00:19 Post subject: |
|
|
Er det MULIG å EIE en kamp så sinnsykt og enda tape. Syke mann som vi sløser med sjanser. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 02.11.2005 00:21 Post subject: |
|
|
Jeg driter i at vi taper, vi spilte godt i 1. omgang, men 2. omgangen var bare RÅ, dette er faen meg bare begynnelsen, om vi fortsatt har braaten og skjelbred i 2007 så skal europa skjelve i buksene. Høgmo vil få til mye over de neste to årene, hvis jeg skal dømme ut ifra den korte tida han har vært her så langt. vi glær oss te fortsettelsen  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.11.2005 00:22 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Er det MULIG å EIE en kamp så sinnsykt og enda tape. Syke mann som vi sløser med sjanser. |
når vi spiller uten en spiss... JA |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.11.2005 00:25 Post subject: |
|
|
Quote: | Eller som Daniel Braaten sier det på TV3:
- Vi er gode fram til 16-meteren, da sier det stopp. Det hjelper lite, fotballkamper vinnes med å score mål.
|
Merkelig det der.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.11.2005 00:27 Post subject: |
|
|
kom nå Karadaz!! |
|
Back to top |
|
 |
tvins Junior
|
Posted: 02.11.2005 00:37 Post subject: |
|
|
Dette var nesten å kalle et ran, like jævli som tapet mot fredrikstad i vår. Er stolt av å være trønder nå Gleder meg til fortsettelsen jeg å. Dette skal bli noen artige år...
Vi slår hvertfall Olympiakos og da blir det uefa cup i vinter slik at den ikke blir så laaaaaaaaanng. _________________ Ka sjer a? |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 02.11.2005 01:01 Post subject: |
|
|
Kudos til Ødegaard og Stensaas. Friske innhopp. Stensaas kunne startet kampen. Vi manglet en som kunne skyte og legge inn.
Vi får trøste oss med at vi er norges beste igjen - uten noen form for konkurranse! |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 02.11.2005 01:12 Post subject: |
|
|
"Nei. Det var egentlig som forventet. Rosenborg slo mye langt, og det visste vi ville komme, sier Real-treneren."
AAAArrrrghhh!!!! Det er slike uttalelser som gjør at jeg irriterer meg ekstra over at vi ikke ga dem 4 mål langt oppi rævva! Helt utrolig at han kan finne på å si noe slikt.... |
|
Back to top |
|
 |
vicente Junior
|
Posted: 02.11.2005 01:34 Post subject: |
|
|
Er veldig skuffet over at vi ikke tørr å presse real høyt i første omgangen, savner en enda mer offensiv innstilling på hjemmebane. Mot Lyon var vi altfor forsiktige, det var vi også idag helt til 0-2 skåringen. I andre omgang viser vi hva vi kan, skulle likt å sett Rosenborg angripe slikt fra start av.
Men, men kan jo egentlig ikke klage når vi tross alt er bedre enn Real sett kampen under ett. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.11.2005 01:41 Post subject: |
|
|
Artig at Henrik Elvestad var på kampen.. han spurte Luxemburgo om dette på pressekonferansen:
- Tror du david Beckham er den mest kjekke fotballspilleren i verden i øyeblikket?
- Det vil jeg ikke svare på. Jeg vil snakke med journalister som snakker om fotball, parerte Luxemburgo.
Tenker han får et artig intervju med Dorsin også..! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 02.11.2005 01:50 Post subject: |
|
|
Hvis Luxemburgo mener Real hadde full kontroll og vant fortjent og alt det derre der, så er han på jordet.
At vi ikke scorer mål i dag skyldes flere ting. En ting er at alt stopper opp for oss straks vi kommer innenfor 16-meteren. En annen ting er at Frode Johnsen ikke holder dette nivået. Han er god i tippeligaen, men her vinner han jo knapt en hodeduell, såvidt jeg kan se. En tredje årsak er at vi slår elendige dødballer. Vi har 14 cornere. Det skal ikke være lov til å ikke lage mål på én av 14 cornere. Den siste årsaken heter Iker Casillas, er 24 år, spansk og en av verdens beste keepere. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 02.11.2005 02:28 Post subject: |
|
|
Dorsin, Solli og F. Johnsen var veldig dårlige idag. Og jeg håber inderlig at jeg ikke ser Johnsen og Solli på laget næste år. Synes vi gør en god kamp idag, specielt anden omgang hvor vi har alt spillet. Men igen er vi, som vi har været i hele år, for ineffektive foran mål. Vi bruger også alt for mange stationer når vi er i angreb. Men alt i alt en god kamp som viser at vi ikke er push-overs på hjemmebane. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 02.11.2005 03:11 Post subject: |
|
|
Det gjir jeg deg ikke helt rett i. Johnsen var et opspillspunkt idag. Bra for Rosenborg, og hadde de bedste avslutningene. Solli - en bedre oversikt, men én stor glipp hvor han spiller ballen ut. Dorsin - bra offensivt, men skyld i selvmål. De spiller bra. Rosenborg spiller fantastisk! Ikke noe å si. Ikke noe å klage på. DET KOMMER!!  _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.11.2005 03:12 Post subject: |
|
|
Det var en kjempeartig aften, men nå tar jeg kveld, kos dere med bilder imens!  |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 02.11.2005 03:20 Post subject: |
|
|
Davus wrote: | Johnsen var et opspillspunkt idag. |
Hva hjelper det at han er et oppspillspunkt når han ikke vinner duellene? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.11.2005 06:01 Post subject: |
|
|
Johnny W wrote: | Davus wrote: | Johnsen var et opspillspunkt idag. |
Hva hjelper det at han er et oppspillspunkt når han ikke vinner duellene? |
Ja, Johnsen vant fåtallet av hodeduellene. Det er faktisk mulig å bli dårligere på hodet også. All forandring skjer ikke på bakkenivå...
MEN herregud! Idag er jeg bare kjempestolt. Dette var en herlig fotballopplevelse. Braaten spilte som en kloning av Zevs og Odin idag. Skjelbred og Kvarme må også fremheves. Jeg bare hååper Braaten og Skjelbred blir med oss til CL i 2007 da vi når kvartfinalen. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.11.2005 06:54 Post subject: |
|
|
Luxemburgo: Rosenborg played as expected - a lot of long balls.
Jeg blir så irritert!!
Hadde vi så påfallende mange langpasninger i forhold til Real Madrid, da? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.11.2005 07:16 Post subject: |
|
|
Trots stora skadeproblem tog Real Madrid en vattentät seger och är nu klart för åttondelsfinal. Real saknade Ronaldo, Baptista, Zidane, Pablo Garcia och Gravesen och spelade ingen direkt charmfotboll. Mikael Dorsin blev olycksgubbe när han styrde in Reals ledningsmål i egen bur. Till svenskens försvar ska sägas att målvakten Johnsen får ta på sig målet, då han boxade ett harmlöst inlägg rakt på sin vänsterback. Dorsin var dessutom en av få i Rosenborg som skapade något framåt.
Hæ?? For det første får Espen skylden for målet og for det andre var Dorsin en av de få som skapte noe framover...
http://www.aftonbladet.se...66,00.html |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.11.2005 09:11 Post subject: |
|
|
...och här sänker Dorsin Rosenborg
Självmål av svensken mot Real Madrid. Spanjorerna säkrade plats i slutspelet.
(...)
- Johnsen var på den. Det är inget att göra, det är sånt som händer, sade Mikael Dorsin till ZTV.
Läs mera: Självmål av Dorsin när Rosenborg förlorade |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.11.2005 10:17 Post subject: |
|
|
Davus wrote: | Det gjir jeg deg ikke helt rett i. Johnsen var et opspillspunkt idag. Bra for Rosenborg, og hadde de bedste avslutningene. |
Hvis Frode Johnsen hadde sentret til Roar Strand istedet for å fyre av et håpløst skudd fra hjørnet av 16-meteren, hadde vi iallfall scora mål. Roar stod helt alene på 16-meterstreken, og det hadde vært en enkel pasning.
I tillegg ødela vel Frode Johnsen også for Roar Strand da han tok ballen foran ham før Roar rakk å heade mot mål. Det kunne det også fort blitt scoring av.
Når Frode Johnsen i tillegg har masse enkle pasningsfeil, ødelegger han mye for RBK. Med en bedre midtspiss hadde vi vunnet kampen i går. |
|
Back to top |
|
 |
|