View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.05.2010 08:40 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Var det før øvrig noen støtteerklæring fra Kjernen med tanke på alt det Annan har vært igjennom?
Fikk ikke med meg noe.. |
Fra sofaen hørtes det veldig ut som de sang "hater, hater, hater TV2".
Tidvis underholdende kamp for øvrig, men jeg synes vi er litt for dårlige til å opprettholde trykk og press. Det blir bare i korte perioder av gangen. Men når det er der, er det artig å se på. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 06.05.2010 09:04 Post subject: |
|
|
Det ble sunget da tilskuertallet ble opplyst om. _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 06.05.2010 09:05 Post subject: |
|
|
Annan var vår beste i går etter min mening. God defensivt, og vender spillet fantastisk igjennom hele kampen. Flott å se på! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.05.2010 09:21 Post subject: |
|
|
Litt rart å synge "Hater TV2" når tilskuertallet ble opplyst, da TV2 vitterlig skal ha en god del av æren for at RBK i dag trekker mange tusen flere på kampene enn i glansdagene. Men det er nå så. |
|
Back to top |
|
 |
schmoo Junior

|
Posted: 06.05.2010 09:41 Post subject: |
|
|
personlig slengte jeg meg på pga heksejakten av Annan og elendige kommentatorer. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 06.05.2010 10:46 Post subject: |
|
|
Godkjent kamp hvor vi har noe angrepsspill med retning og presisjon mot en motstander som har svært lite å stille opp med. Nesten litt trist å se Stabæk så svake.
For meg var Iversen kampens spiller, etterfulgt av Prica og Mickene. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 06.05.2010 11:53 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Litt rart å synge "Hater TV2" når tilskuertallet ble opplyst, da TV2 vitterlig skal ha en god del av æren for at RBK i dag trekker mange tusen flere på kampene enn i glansdagene. Men det er nå så. |
Jeg tipper det har litt med at det pga. mye ugunstige tidspunkt som TV2s RBK-dekning fører med seg, gjør sitt til at folk blir hjemme fremfor å dra på kamp. _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 06.05.2010 12:10 Post subject: |
|
|
1-0 var et veldig fint angrep. Et slikt jeg (og sikkert mange andre) liker å se. Gode bevegelser og glimrende presisjon på pasninger/avslutning.
Samtidig er det en oppsummering av noe vesentlig som mangler i RBK pr. nå. Hadde pasningen Lustig->Prica vært litt upresis, eller en av de 4 Stabækspillerne hadde fått slengt ut en fot og styrt ballen litt ut i feltet, så er det ingen RBK-spillere der for å følge opp.
Vi hadde noen slike fine kombinasjoner i starten mot TIL også, men der manglet vi Prica samt at motstanderen har ei forsvarsrekke av en annen kvalitet. |
|
Back to top |
|
 |
|