|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 05.04.2010 22:09 Post subject: |
|
|
| Jeg er fullt åpen for kritikk selv om vi vinner i hvert fall. Men jeg må si at jeg ikke helt så den klare langballstrategien som enkelte mener å ha sett i første omgang i dag. Om det var 70/30 mot Vålerenga ville jeg ha sagt 30/70 i førsteomgang i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 05.04.2010 22:13 Post subject: |
|
|
Jeg fikk dessverre bare sett første omgang, og jeg forstår derfor at jeg gikk glipp av det som var verdt å se. Første omgang var i hvert fall akkurat så festlig at interessen langsomt går over i apati.
Men som Hamrén sier: Det er tidlig i sesongen. En må vente til juni-juli før en kan forvente god fotball. Hvis baneforholdene er gode da. Samt at motstanderen ikke legger seg for lavt. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.04.2010 22:16 Post subject: |
|
|
Jeg syns Godset spilte den beste fotballen i dag, med fine kombinasjoner og intelligente løp.
Fra spøk til alvor, selv om vi var klart bedre kampen sett under ett, var det i førsteomgangen Godset som forsøkte å spille fotball og så ut som om de hadde hjemmebane, mens vi spilte destruktivt og langt og skapte veldig lite før den noe heldige scoringen.
Det som skilte oss og Godset i dag var at vi har et mye, mye bedre forsvar. Hadde lagene byttet midtstoppere tror jeg fort resultatet kunne vært omvendt i dag. Ja, vi fikk til en del kombinasjoner og spill i andreomgangen, men det var mot et forsvar som ikke hang sammen fordi de er urutinerte, spiller på bortebane på et lag som i fjor var et av ligaens dårligste bortelag, egentlig ikke holder veldig høy standard stabilt gjennom en kamp og fordi de måtte forsøke å ta flere sjanser.
Ellers undres jeg over hvordan Trond Olsen har det. Hamrén står med armene i kryss og ser alle andre plasser enn på ham når han blir tatt av, han springer før målet med hodet langt ned etter mange dårlige ballinvolveringer og kaptein Dorsin føler han må ta rundt ham og komme med noen oppmuntrende ord etter at han scorte et mål. Noe sier meg at han sliter med mye for tiden.
Hedon, fins det noen link til langballstrategien Hamrén utstedte før kampen? |
|
| Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 05.04.2010 22:16 Post subject: |
|
|
Kristobal: 30/70? Da har vi isåfall sett på to forskjellige kamper. Men, hvis det finnes noen statistikknerder her, så motbevis meg gjerne. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 05.04.2010 22:19 Post subject: |
|
|
| Jeg heller fikk ikke inntrykk av at det var voldsomt mange langballer i dag, men heller stor mangel på presisjon, løp uten ball og innsats. Nå spørs det selvsagt hva man definerer som en langball også. En ball i bakrom fra midtbanen er ikke det som går under fanen "langball" hos meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.04.2010 22:34 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Hedon, fins det noen link til langballstrategien Hamrén utstedte før kampen? |
Holdt det ikke å se førsteomgangen? Antar at de lange ballene kommer på instruks fra sjefen.
Vi har gode nok spillere til å overkjøre Godset, så velger vi å forsøke på den aller minst sexy måten. Fysj. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 05.04.2010 22:45 Post subject: |
|
|
| Helt enig med Kristobal; jag kunde inte se att det fanns någon långbollsstrategi i första. Hedon visar återigen sin fotbollsointelligens. Det var dock en mycket dålig första halvlek med många misslyckade (kort)passningar. Olsen var totalt redselsfull innan han gjorde målet. Hamrén är som vanligt duktig på coachning i pausen och RBK kom ut som ett helt annat lag i andra halvlek. Henriksen flyttades längre fram i banan och det gjordes många sugande och intelligenta löp framför ballförer. Dålig första halvlek, mycket bra andra halvlek. Iversen i världsklass. |
|
| Back to top |
|
 |
Solo Veteran

|
Posted: 05.04.2010 22:46 Post subject: |
|
|
Det var ikke så mange langballer i 1. omgang som du skal ha det til.
Litt upresist kanskje.
Heldigvis var 2. omgang bedre. _________________ 1967, 1969, 1971, 1985,
1988, 1990, 1992, 1993,
1994, 1995, 1996, 1997,
1998, 1999, 2000, 2001,
2002, 2003, 2004, 2006,
2009 og 2010. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.04.2010 22:49 Post subject: |
|
|
| Ja enig med Storey. Siden det var veldig mye snakk om langballene sist, så tok jeg meg i å se veldig nøye på det i dag. Og i førsteomgang var det mye upresist, men ikke i form av meningsløse langballer på måfå. Førsteomgangen var skikkelig dårlig, intet mindre. Olsen scoret et utrolig enkelt mål på omtrent det eneste vi skapte. Det preger andreomgangen selvsagt, men det spilles også bedre fotball de siste 45. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.04.2010 22:58 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Om det var 70/30 mot Vålerenga ville jeg ha sagt 30/70 i førsteomgang i dag. |
Sikkert et realistisk anslag det. 30/70 på hjemmebane mot Godset på en kurant gressmatte er i mine øyne langt verre enn 70/30 borte på en potetåker mot Vålerenga.
Ellers registrerer jeg at Ørlund både får mer kraft og presisjon på utspillene sine når han kaster ballen enn når han sparker den. Han har tilslag som en cocker spaniel, som Eggen ville sagt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 05.04.2010 23:01 Post subject: |
|
|
| Guinness wrote: | Fantastisk Bakklandia! Kritikk av Nordthug når han vinner skirenn selv om han er "drittsekk" og ikke går i tråd med den "Olympiske ånd" klarer du å forsvare og gå god for, men så fort noen kritiserer et fotballag for å bruke en heller elendig utgangsstrategi på hjemmebane (selv om vi vinner), så er plutselig det idioti og dumskap.
Det fantes kanskje et glasshus, det står ei mer.
Utover det så er jeg mektig glad for at vi vinner denne kampen. 2.omgang er en oppvisning i hvordan vi skal spille fotball, men det er pinadø på sin plass å kritisere måten laget spiller på i 1. Örlund hadde så vidt jeg kunne regne INGEN start av spill fra bakre rekker, kun lange utspill fra 16. meter.
Vi snubler, sender feilpassninger og slurver i angrep. |
Nå missfortsår du. Jeg så, som kristobal, ingen utpreget langballstrategi. Det jeg så var som andre nevner, mye slurving i pasningspillet, feiltimede/halvhjertet løp og generellt mye rot i det oppbyggedne spillet. Drepende kjedelig, selvsagt, men likevel ikke så veldig ulikt måten laget spilte på i samme periode i fjor (en god omgang - en dårlig omgang eller motsatt. Den første kampen mot LSK i fjor er et godt eksempel på dette.)
Men i fjor løsnet det på sensommer'n/tidlig sommer, og det er jeg overbevist om at det gjør i år også. Derfor gidder jeg faktisk ikke klage på det, spesielt ikke så lenge vi faktisk likevel vinner på 40% av toppnivået.
Skulle det derimot skje at utviklingen utover sesongen skulle vise seg å ikke bli lik den i fjor, men holde seg på det nivået laget holder nå, kommer jeg også til å finne ting det er verdt å klage på. Men jeg gidder ikke å forvente toppspill helt fra start av, av den enkle grunn at får vi det så holder ikke laget hele sesongen.
Jeg foretrekker en "Tyskland-kurve" foran en "Brasil-kurve" i 10 av 10 tilfeller, så lenge den faktisk ikke ender opp i å bli en "Norge-kurve." _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 05.04.2010 23:02 Post subject: |
|
|
Langballstrategi og langballstrategi.. Det ble i hvert fall mange lange, uinspirerte oppspill fra Lustig og Demidov og Örlund. Jeg tror ikke det var tilfeldig at det ble sånn, men jeg kan heller ikke tro at Hamrèn vil at vi skal gå ut sånn de første femten. Det er det som er kjipt. Vi begynner hver omgang med å pole, og så blir det bedre etter hvert. Hvorfor begynner vi på en så trøstesløs og grufull måte? Ikke skaper vi noe særlig ut av det heller.
Det var uansett mye som ikke var bra nok i 1.omgang, og selv om det ikke er noe vits i å dvele for mye ved den, så synes jeg Hamrèn burde tatt mer kritikk(eller gitt kritikk, alt ettersom) for måten laget fremstod i 1. mot et lag som knapt har tatt poeng på bortebane det siste året.
Mye, mye bedre 2.omgang, og det ble etter hvert ganske gøy å se Henriksen, Skjelbred og Iversen leke seg utpå der. Morsomt at Hamrèn gir så mye tillit til 17-åringen. Nå regner jeg med at det blir enda flere kamper fra start.
Moldskred var god i innhoppet sitt. Iversen er klasse på sitt beste.
Olsen er god på målet, men ellers er det som vanlig. Synes litt synd på fyren, som flere andre har påpekt, så tyder ikke kroppsspråket hans på at han trives så godt. Ser heller ikke ut som han har et spesielt varmt forhold til Hamrèn.
Forstår at det pipes i 1.omgang. Ingen tilhenger av piping på eget lag. Men *litt* piping bare for å si i fra at dette ikke er bra nok, kan jeg forstå. Bare det ikke blir Bergen-tendenser. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.04.2010 23:20 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Ellers undres jeg over hvordan Trond Olsen har det. Hamrén står med armene i kryss og ser alle andre plasser enn på ham når han blir tatt av |
Hamren har så vidt jeg har fått med meg sjelden eller aldri vært opptatt av spillerne som går av banen. Kan faktisk ikke i farten huske at han har tatt noen i hånda, klappet dem eller liknende. Det gjelder alle sammen. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.04.2010 23:22 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | Langballstrategi og langballstrategi.. Det ble i hvert fall mange lange, uinspirerte oppspill fra Lustig og Demidov og Örlund. |
Telte ikke så mange jeg faktisk. Men kan se over kampen i morra kveld og telle. Enig i at Örlund i noe større grad burde kastet ballen ut på backene eller stopperne istedet for å sparke ballen ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 05.04.2010 23:24 Post subject: |
|
|
| Jag har sett honom tagit Strand i handen. Han gör väl undantag för gammalkaran. Han går runt och tackar spelarna i omklädningsrummet efter matchen istället. |
|
| Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 05.04.2010 23:29 Post subject: |
|
|
| Guinness wrote: | Fantastisk Bakklandia! Kritikk av Nordthug når han vinner skirenn selv om han er "drittsekk" og ikke går i tråd med den "Olympiske ånd" klarer du å forsvare og gå god for, men så fort noen kritiserer et fotballag for å bruke en heller elendig utgangsstrategi på hjemmebane (selv om vi vinner), så er plutselig det idioti og dumskap.
Det fantes kanskje et glasshus, det står ei mer.
Utover det så er jeg mektig glad for at vi vinner denne kampen. 2.omgang er en oppvisning i hvordan vi skal spille fotball, men det er pinadø på sin plass å kritisere måten laget spiller på i 1. Örlund hadde så vidt jeg kunne regne INGEN start av spill fra bakre rekker, kun lange utspill fra 16. meter.
Vi snubler, sender feilpassninger og slurver i angrep. |
Hva vet du, eller hva vet noen av oss hva som er "utgangsstrategien" (hva det nå enn betyr) før kampen er??? Lam argumentasjon, ...eller mer spesifikt; INGEN argumentasjon.
I og med at du applauderer 2 omgang. Tror du da at Hamren tenker: Å faen, jeg ga dem feil beskjeder før første omgang(lange baller i bakrom osv, osv). Hmmm, tror virkelig jeg må revurdere "utgangsstrategien" og be gutta spille langs bakken i den andre...
Vi har et godt dekkende trøndersk ord for slik tankegang; "TOILLSNAKK"!!! ..eller SVADA om du liker det bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.04.2010 23:31 Post subject: |
|
|
Ekspertpanelet denne gang besto av 6 oppegående som har sett det meste siden 60-tallet.
Olsen-hateren fikk jeg parkert ganske tidlig med: Han er veldig begrenset, men spiller aldri en kamp uten og skape mål/målsjanser,Målgivende/nesten målgivende.
Stilkarakterer deles ut i hopprenn.
Deretter gjentok jeg mitt standpunkt med at Moldskred og Iversen burde inn etter som rommene ble større og kampen åpnet seg.
Alt i alt en god kveld i ekspertpanelet. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 05.04.2010 23:43 Post subject: |
|
|
| spraggon wrote: |
Hva vet du, eller hva vet noen av oss hva som er "utgangsstrategien" (hva det nå enn betyr) før kampen er??? Lam argumentasjon, ...eller mer spesifikt; INGEN argumentasjon.
I og med at du applauderer 2 omgang. Tror du da at Hamren tenker: Å faen, jeg ga dem feil beskjeder før første omgang(lange baller i bakrom osv, osv). Hmmm, tror virkelig jeg må revurdere "utgangsstrategien" og be gutta spille langs bakken i den andre...
Vi har et godt dekkende trøndersk ord for slik tankegang; "TOILLSNAKK"!!! ..eller SVADA om du liker det bedre. |
Nei, jeg har faktisk ikke peiling på hvilken strategi de planla fra start i kampen, og har ei heller skrytt på meg det. At spillerene fikk beskjed om å endre spilletaktikk før 2.omgang er vel tydelig nok i.o.m. at spillet endret seg såpass drastisk.
For å snu det da; tror du måten Rosenborg spilte på i 1.omgang ene og alene var spillerenes valg om å spille slik? For all del, jeg tror ikke Hamren ba de pole baller, men det er jævla tydelig at ballen ble plassert nærmere gresset i 2.omgang.
Selvfølgelig kan Hamren tenke at han gikk ut med feil strategi fra start, og endre dette i pausen.
Uansett, dette blir bare synsing. Jeg synes 1.omgang var rævva, og at Örlund bør lære seg å starte spillet oftere fra forsvarsrekka.
Dessuten, SVADA er ikke et trøndersk ord.  _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.04.2010 23:49 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Hamren har så vidt jeg har fått med meg sjelden eller aldri vært opptatt av spillerne som går av banen. Kan faktisk ikke i farten huske at han har tatt noen i hånda, klappet dem eller liknende. Det gjelder alle sammen. |
I dag ga han Winsnes lanken da han gikk av, iallefall. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.04.2010 23:58 Post subject: |
|
|
Ørlund 6 - De hadde ikke mange sjanser. Han poler langt. Han har ikke det beste tilslaget. Men jeg liker fyren. Han er hard fyr.
Dorsin 6 - Klarte seg med unntak av et par-tre anledninger godt mot intelligente Storflor. Får et ekstrapoeng for sitt første gode innlegg på år og dag.
Stadsgaard 7 - VÃ¥r bestemann igjen. Viktige taklinger.
Demidov 6 - God kamp, solid i duellspillet.
Lustig 3 - Fortsatt bedrøvelig. Virker helt ute av alt.
Annan 6 - Som vanlig.
Henriksen 5 - Svak i 1. omgang, hevet seg veldig i 2. Lovende!
Olsen 5 - Svak, men scorer et viktig mål etter fint løp og god avslutning.
Winsnes 5 - Grei forestilling.
Skjelbred 4 - Som vanlig løpende rundt totalt uten mål og mening.
Prica 4 - Slet noe uten Iversen til å støtte seg.
Iversen 7 - Ivers er best som innbytter. Fantastisk 2. mål.
Moldskred 6 - Kom inn og påvirket positivt. Strålende ball til Dorsin ved 2-0.
For interesserte:
Storflor 5 - Skapte Godsets to største sjanser, i 2. omgang med en glimrende dribling og legg. Noen unødvendige ballmiss og pinglete. |
|
| Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 06.04.2010 00:06 Post subject: |
|
|
| Guinness wrote: | | spraggon wrote: |
Nei, jeg har faktisk ikke peiling på hvilken strategi de planla fra start i kampen, og har ei heller skrytt på meg det. At spillerene fikk beskjed om å endre spilletaktikk før 2.omgang er vel tydelig nok i.o.m. at spillet endret seg såpass drastisk.
For å snu det da; tror du måten Rosenborg spilte på i 1.omgang ene og alene var spillerenes valg om å spille slik? For all del, jeg tror ikke Hamren ba de pole baller, men det er jævla tydelig at ballen ble plassert nærmere gresset i 2.omgang.
Selvfølgelig kan Hamren tenke at han gikk ut med feil strategi fra start, og endre dette i pausen.
Uansett, dette blir bare synsing. Jeg synes 1.omgang var rævva, og at Örlund bør lære seg å starte spillet oftere fra forsvarsrekka.
Dessuten, SVADA er ikke et trøndersk ord.  |
Da er vi enige da. I flere ting;
1. Svada er ikke trøndersk.
2. Synsing er en alt for stor komponent i argumentasjonen mot Hamren. (det gjelder for så vidt i hele trenerspørsmålet). For å forklare; man antar "noe", for i neste omgang bruke denne antagelsen i sin argumentasjon mot dette ullete "noe". Lite konstruktivt med mindre man har lange meningsløse diskusjoner på rbkweb som hobby.
3. Første omgang var rævva.
4. Ørlund kan forbedre deler av spillet sitt. Blandt annet det med igangsettelse. Alt i alt mener jeg dog at det ser ut som en god signering. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 06.04.2010 00:27 Post subject: |
|
|
70 forbanna kjedelige minutter, 20 gode minutter. Vi vinner 3-0. Bør jeg være fornøyd? Kanskje jeg bør det, hvertfall hvis jeg skal være politisk korrekt. Men innerst inne? For et gjesp av en kamp. Dette fenger bare ikke meg, sorry.
Og jeg føler faktisk på at det blir for mye negativitet fra meg ang Hamren og hans Rosenborg. Og jeg vurderte faktisk å skrive at jeg synes denne kampen var grei, bare for å veie opp noen negative poster. Men jeg får meg bare ikke til å gjøre det, det er noe med denne fotballen som jeg ikke klarer å forstå og glede meg over. Selvom det på papiret ser helt greit ut med 3-0. Jeg er åpen for at det er meg det er noe galt med i dag, men dette er bare min ærlige mening.
Last edited by longines on 06.04.2010 00:38; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 06.04.2010 00:34 Post subject: |
|
|
Kjapp spillerbørs:
Örlund 5 Ikke dårlig, men får heller ingen muligheter til å spille seg opp i karakter. Godset hadde veldig få forsøk på mål.
Lustig 4 Elendig og helsvart førsteomgang, men selv om han kløner det til framover med ball, er han bedre bakover og hindrer mye.
Demidov 6 God duellkamp. Viser trygghet. Men kan bli mye mer konstruktiv og presis i avleveringene. Når du spiller ballen er det ikke for å markere at forsvarsjobben er ferdig, men for å starte angrepet.
Stadsgaard 7 Gode og viktige inngripener. Markant bedre de siste to enn mot Start. Ofrer seg og gjør glimrende stopperarbeid mot spillere med stort potensiale som surnet og ikke fikk det til i dag, mye på grunn av Kris.
Dorsin 6 Nokså god kamp. Jevn spiller som er viktig å ha. Stjeler ikke overskriftene men er sjeldent horribelt dårlig. Fin assist til 2-0. Mange tette dueller med Storflor som han stort sett kommer seirende ut av.
Annan 8 Rosenborgs beste. Enorm arbeidskapasitet. Kommer nær sagt alltid først på baller som "ligger på vippen" i forhold til kontringer/angrep. Begir seg av og til ut på farlige vendinger og driblinger, på grunn av at han ikke finner gode pasningsalternativer i stillstanden rundt ham hvor det kom få løp og initiativer. Men sett under ett var han den beste i dag. Gir seg ikke. Vi hører ofte om sittende midtbanespillere. Dette er også rollen hans, men han er også glimrende i liggende posisjon. Takler, løper og er på dem som en klegg.
Henriksen 5 Det er lov å skyte selv om du er 17 og ny på laget! Kommer i posisjon et par ganger og er flink til å stå på. Men ikke trygg med ball og tøff nok foran mål enda. Skal ikke avskrive ham, selvsagt.
Skjelbred 5 Grusom i første omgang. Fortsatt irriterende retningsløs og tafatt når han nærmer seg sekstenmeteren. God løpskapasitet og fin teknikk til tross, han har mye å gå på.
Winsnes 4 Fæl kamp. Mulig jeg er hard nå, men Winsnes blir veik, sein og sinkende i sine involveringer. Løpsdueller er bare å gi opp, og han kommer liksom ikke inn i matchen. Han kjenner jo motstanderen så dette burde være en kamp for han, men han trivdes tydeligvis ikke i den posisjonen han spilte i dag.
Olsen 5 En skremmende svak førsteomgang følges opp av mer svakt spill i andre. God prestasjon som gir scoring, det skal han ha pluss for. Vi trenger spillere som kan gjøre slike ting, når angrepsspillet overhodet ikke fungerte.
Prica 5 Virker tung og seig. Nesten ikke involvert i spillet. Kommer ikke til sjanser, og er åpenbart et stykke unna formen. Men sånn var det i fjor på denne tiden og.
Moldskred 6 Er med å bidrar til mer sprut og fart i laget, men så var det også mye mer rom på dette tidspunktet i kampen.
Iversen 8 Hva kan man si? Såpass kort spilletid forsvarer vanligvis ikke karakter, men Steffen scorer med en gang og gjør et andremål der han viser en ballbehandling og en avslutningsteknikk som få andre i Europa matcher. Et av hans flotteste mål noensinne, sammen med bortegoalen mot FFK i 2007 og startvipp-scoringen borte mot Albania. Klasse. Deilig med noen spillemål fra han igjen.
Sellin ? Gjorde ikke noe sterkt inntrykk på den korte tiden han fikk. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 06.04.2010 00:51 Post subject: |
|
|
Annan vår beste i dag. Tror ikke han gjorde en feil eller tapte en duell i andre omgang.
Stadsgaard, Demidov og Henriksen gjør også en god kamp. Fantastisk innhopp av Iversen som viser hvorfor han er så viktig for oss.
Synes fortsatt folk er for strenge med Henriksen her inne, han bekler en rolle som kanskje er den tøffeste slik vi spiller i dag. Husker Tettey engang sa at man måtte ha godt hjerte for å spille i den rollen, og det ser vi idag også da Henriksen var den som løp lengst av Rosenborgspillerne. Etter min mening har han klart seg vesentlig bedre enn Winsnes så langt og bør få starte neste kamp også.
Lustig må finne tilbake til fjorårs formen for han har vært svak i innledningen.
Ellers på det jevne. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 06.04.2010 00:54 Post subject: |
|
|
Annan er stoor..appropos Stoor. Savner ham.men Lustig kommer nok tilbake. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |