View previous topic :: View next topic |
Hvem bør spille fast høyreving? |
Trond Fredrik Ludvigsen |
|
15% |
[ 2 ] |
Dagfinn Enerly |
|
76% |
[ 10 ] |
Azar Karadas |
|
7% |
[ 1 ] |
Christer George |
|
0% |
[ 0 ] |
Odd Inge Olsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 13 |
|
Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.10.2002 14:26 Post subject: Hvem bør spille høyreving på Rosenborg? |
|
|
Jeg synes Rosenborg bør la Dagfinn Enerly spille fast på høyre ving! Det er bare tull å bruke Karadas der! "Det er enklere og være spiss når Enerly er ving" sier nå jeg. Angrepsrekka nør være: Brattbakk, Johnsen og Enerly i steden for att Karadas skal spille høyreving, eller hva?
Foresten synes jeg også Ludvigsen er bedre der en Karadas. Karadas kan spille stopper eller spiss han og George kan også spille når han finner formen... |
|
Back to top |
|
 |
Yngve Junior
|
Posted: 08.10.2002 07:27 Post subject: |
|
|
Christer George bør aldri få spille mere i RBK skjorta. Han er en av de spillerne som burde finne seg en ny klub, ikke Lars Blixt!
Han burde spille fast på høyre backen så kan vi bruke Roar på midten igjen.
.............................Arni Gautur Arason...........................
Lars Blixt - Christer Basma - Erik Hoftun - Janne Saarinen
.......Roar Strand - Bent Skammelsrud - Ørjan Berg........
...Dagfinn Enerly........Frode Johnsen............Trond Fredrik Ludvigsen |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.10.2002 07:51 Post subject: |
|
|
Synes "Daffy" bør spille høyreving. Enerly har vist at han duger både på innlegg og skudd - ikke minst mot Stabæk, og jeg håper virkelig at han også får spille mot Ajax på Amsterdam ArenA om to uker! |
|
Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 08.10.2002 13:08 Post subject: |
|
|
Har hele tiden sagt at Enerly bør spille høyre ving og jeg har akkurat den samme meninga nå. Men jeg må si at RBK har et luksus problem når det gjelder det der. De er jo fast bestemt på at Karadas skal rendyrkes som spiss, og han er jo en knall god spiller som kan være god å ha, men RBK trenger fart på sidene. Håper Eggen spiller med enerly fra start neste Champions League kamp!!! _________________ Life is good, life is fotball |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.10.2002 14:28 Post subject: |
|
|
Yngve wrote: |
.............................Arni Gautur Arason...........................
Lars Blixt - Christer Basma - Erik Hoftun - Janne Saarinen
.......Roar Strand - Bent Skammelsrud - Ørjan Berg........
...Dagfinn Enerly........Frode Johnsen............Trond Fredrik Ludvigsen |
Hvor er Harald Brattbakk da  |
|
Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 08.10.2002 15:12 Post subject: |
|
|
Helt enig. Brattbakk må være med. Ludviksen kan byttes inn iløpet av kampen Men Brattbakk er viktig. Det er han som lager målene _________________ Life is good, life is fotball |
|
Back to top |
|
 |
tlj Junior

|
Posted: 08.10.2002 17:28 Post subject: Enerly! |
|
|
Enerly må helt klart spille høyreving.
Drømmen min er denne angrepsrekken:
Enerly - Brattbakk - Knutsen
Men Knutsen er vel solgt? Jeg vil ha Brattbakk i midten pga at han er langt ifra på sitt beste på venstrekant og Johnsen har vært dårlig i år. Johnsen er jo blitt en møtende spiss, noe jeg trodde vi var kvitt da Sørloth forsvant. Et annet alternativ om man ikke har med Brattbakk er:
Enerly - Brattbakk - Karadas
Da har Enerly to kraftplugger han kan slå ballen inn til. Tror det hadde blitt ganske bra. Men har man først Brattbakk tilgjengelig så må jo han være med så med dagens situasjon vil vel den mest realistiske og optimale rekken:
Enerly - Johnsen - Brattbakk
:) |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.10.2002 17:37 Post subject: Re: Enerly! |
|
|
thomasj wrote: | (...)Drømmen min er denne angrepsrekken:
Enerly - Brattbakk - Knutsen
Men Knutsen er vel solgt? |
Nei, Morten er ikke solgt! Han er utleid til Start ut sesongen. Den sportslige ledelsen i RBK vil da foreta en ny vurdering om hvorvidt man ønsker å ha Knutsen i A-stallen til neste år. Konklusjonen kan fort bli salg...
For å si det slik: Tror ikke Knutsen selv ønsker å forlenge utlånet med Start og spille 1. divisjonsfotball neste sesong. Men man vet jo aldri...
Selv synes jeg at Morten Knutsen bør være på Lerkendal i sesongoppkjøringen. Plutselig kan jo Åge Hareide velge en angrepsrekke á la den thomasj foreslår... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.10.2002 17:56 Post subject: |
|
|
Bratbakk må alltid være med!!!
Har ikke trua på Morten Knutsen egentlig jeg! Rosenborg har brukt 10 mill på han og hva har de fått igjen?... Nothing ey... Da må han ihvertfall skjerpe seg da! Jeg går alltid for denne rekken:
Enerly,Johnsen,Brattbakk. Ludvigsen er hardeste konkurent! |
|
Back to top |
|
 |
tlj Junior

|
Posted: 08.10.2002 19:51 Post subject: jau |
|
|
Quote: |
Har ikke trua på Morten Knutsen egentlig jeg! Rosenborg har brukt 10 mill på han og hva har de fått igjen?... Nothing ey... Da må han ihvertfall skjerpe seg da!
|
Tja.. Er enig i at han må vise litt bedre spill enn han gjorde på slutten, men jeg tror det kan komme litt av selvtillitsproblemer. Han er rask, har god teknikk og har blandt norges absolutt beste innlegg. Han og Enerly på hver sin side av Brattbakk!!  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 10.10.2002 07:54 Post subject: Re: jau |
|
|
thomasj wrote: | Quote: |
Har ikke trua på Morten Knutsen egentlig jeg! Rosenborg har brukt 10 mill på han og hva har de fått igjen?... Nothing ey... Da må han ihvertfall skjerpe seg da!
|
Tja.. Er enig i at han må vise litt bedre spill enn han gjorde på slutten, men jeg tror det kan komme litt av selvtillitsproblemer. Han er rask, har god teknikk og har blandt norges absolutt beste innlegg. Han og Enerly på hver sin side av Brattbakk!!  |
Hmm... Ja, det kan være Morten Knutsen har allt for lite selvtilitt men jeg holder likevel en knapp på Brattbakk eller George(skjerp deg litt!) foran Knutsen men jeg håper Knutsen får spille litt i treningskampene i vinter! |
|
Back to top |
|
 |
darkOmaN Junior
|
Posted: 19.11.2002 12:23 Post subject: |
|
|
Mener vi skal rotere på enerly og "ludde" på høgre siden(vi MÅ kjøpe ludde)... da har vi norges desidert beste høgrevinger pluss dei holder godt ute i europa oxo! "lude" e up and coming og bare enerly for en skadafri forsesong blir han kanon
LEVE Rosenborg  |
|
Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 19.11.2002 12:32 Post subject: |
|
|
Ingen tvil om hvem som egner seg som ving. Enerly har alt det som skal til fart, dribleevner og god innleggsfot. Han er også "morsom" å se på når han spiller. _________________ Life is good, life is fotball |
|
Back to top |
|
 |
Imingen Junior
|
Posted: 19.11.2002 19:02 Post subject: |
|
|
Det er vel INGENTING å lure på? Det er Enerly som er best egnet som høyreving. Han har fart, venn med ballen og slår utrolig gode innlegg fra høyrekanten.
Arason
Blixt, Basma, Hoftun, Saarinen
Strand, Johnsen, Berg
Enerly, Ludvigsen/Karadas
BRATTBAKK...
Noen som er enige??? |
|
Back to top |
|
 |
aegis Junior
|
Posted: 19.11.2002 19:50 Post subject: hvem bør spille fast høyreving |
|
|
Enig med Enerly, men ikke noen treig karadas i midten og heller ikke den middelmådige fotbalSPILLEREN bratbakk på vingen. Ludviksen på venstre Enerly klar på høyre og en ny superspiss i midten. Samt SIbaya, winsnes, Berg på midten da. Roar Strand og Harald Bratbakk er verdifulle benkeslitere |
|
Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 20.11.2002 14:01 Post subject: Sørensen eller Ludde |
|
|
Enten må vi kjøpe Ludde, eller så må vi hente hjem Jan Derek. Det som hadde vært mest artig er om Morten Knutsen hadde blitt god igjen -
Knutsen og Ludvigsen, Knutsen og Ludvigsen Det er to små fyrer som scorer masse mål... |
|
Back to top |
|
 |
|