| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TomBoy Proff
|
Posted: 04.03.2010 09:57 Post subject: |
|
|
| Espen Johnsen er ikke intr i å være andrekeeper og er på flyttefot til det glade sørland. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 05.03.2010 00:27 Post subject: |
|
|
Etter min mening var det tåpelig å hente en ny førstekeeper, og jeg synes det er like tåpelig å hente en utenlandsk reservekeeper. Nok et tåpelig aspekt ved dette er at 'klubbledelsen' kun ser ut til å tilby kontrakter til feilplasserte tv-keepere.
Man kan nesten mistenke at Jamtfall har nedlagt veto mot å hente keepere med høyere maksnivå enn ham selv på enkelte områder. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 05.03.2010 00:55 Post subject: |
|
|
Kan like gjerne ha Even Barli som reserve ja. Skulle det skje noe, er det alltids mulig å hente noen på kort sikt, har det vist seg de gangene andre TL-klubber har havnet i en slik situasjon.
Men Stamatopolous er, slik jeg ser det, en av de aller beste reservekeeperne som noengang har vært i TL. Ville spilt på de fleste lag, men Ramovic var god og tjente flere millioner i året så de måtte vel bruke ham. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 05.03.2010 01:20 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | MC,
det er rett og slett sant - og mine kilder der er GODE!
Da KS spilte sine første kamper for TIL imponerte han ingen. |
Kenny kom til Tromsø før 2006-sesongen. Han spilte de to første kampene, før Knut Borch kom tilbake etter skade og tok sin faste plass som førstekeeper. De to kampene Kenny spilte endte 1-3 (mot Molde borte) og 0-1 (mot Stabæk hjemme). Ingen har gitt Kenny skylda for disse nederlagene. Det holder ikke å bruke "gode kilder" som argument mot en som har sett 95 % av alle TIL-kamper siden 1998.  _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 05.03.2010 01:28 Post subject: |
|
|
Nei, det er nok få eller ingen som kan matche dine ekstreme Tromsø-kunnskaper på dette Rosenborg-forumet, Michael Collins. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.03.2010 01:41 Post subject: |
|
|
| Tror ikke det er så mange som er interessert i det heller. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 05.03.2010 16:32 Post subject: |
|
|
MC,
OK, jeg tar utfordringen!
Regner med at du mener at KS imponerte stort i de to kampene han vikarierte for "Borch-nesten-frisk".
Fortell de andre her på forumet hva som imponerte så mye med KS i de to "vikar"-kampene at han senere aldri fikk 1. keeper status?
Borch var vel i klubben også når Ramovic kom? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 05.03.2010 17:40 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Innside info fra TIL går på at det ikke var tilfeldig at Stamatopolous ikke hadde tillit. Han har gjort noen utrolige brølere for den klubben i TL. |
Du bruker en interessant debatt-teknikk. Først "regner du med" at jeg mener Stamatopoulos "imponerte stort" i sine første kamper for TIL, deretter utfordrer du meg til å gjøre rede for på hvilken måte han imponerte. Men jeg har aldri hevdet at han imponerte stort, tvert imot er det du som har påstått at han begikk noen "utrolige brølere", hvilket ikke er sant. Har du vurdert en karriere som politiker? _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 05.03.2010 17:47 Post subject: |
|
|
Er det slik at du da er enig med meg ang KS sine første kamper for TIL ?
Spørsmålet/ utfordringen ble stilt i forrige innlegg.
Det står fortsatt ubesvart.
For øvrig har jeg stor sans for dine innlegg og håper det du fortsetter å poste her på forumet.
Det går dessverre ikke helt bra med RBK for tiden, men en sesong med litt tull og ball skal man klare å holde ut. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 05.03.2010 17:52; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 05.03.2010 17:51 Post subject: |
|
|
1) Du hevdet at Stamatopoulos havnet i skyggen i TIL fordi han begikk noen "utrolige brølere" i sine første kamper; 2) Jeg skrev at dette ikke stemmer, han spilte to greie kamper mens TIL førstekeeper på det tidspunktet var ute med skade; 3) Vi er altså ikke enige om hans prestasjoner i sine første kamper for TIL, eller om du foretrekker: Din "inside information" fra TIL om dette var ikke til å stole på. _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 05.03.2010 17:56 Post subject: |
|
|
Min inside info gikk ikke på KS sine første kamper i TIL.
De kampene så jeg med egne øyne (nærmere banen enn du aner).
Jeg blir overrasket over hva du synes er "greit" at en keeper gjør.
Uansett - en slik keeper bør ikke RBK ha. Plutselig må de stole på en keeper som spiller slike "greie" kamper i CL. Standarden i RBK er høy - noe situasjonen til Jarstein viser. Han hadde også kamper med "grei" innsats. Hamren hadde ikke lang tålmodighet med "grei" innsats. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 05.03.2010 18:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 05.03.2010 18:17 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: |
De kampen så jeg med egne øyne (nærmere banen enn du aner).
|
linjemann ? |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 05.03.2010 18:35 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Uansett - en slik keeper bør ikke RBK ha. |
Jeg skjønte nok at du hadde en liten agenda med dine påstander. Kenny har spilt så få kamper for TIL at det er fort gjort å lese seg opp på hans innsats i alle kampene. De første to var middels, seinere har han gjort noen strålende, men stort sett jevnt gode kamper. Kenny spilte en hel sesong i MLS for Toronto, og han spilte også gode kamper for Lyn og Fredrikstad i fjor. Jeg blir alltid mistenksom når folk påberoper seg "inside information" om ting, og særlig når det viser seg at denne informasjonen ikke er verdt fem sure sild. _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 05.03.2010 19:38 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | TomH wrote: |
De kampen så jeg med egne øyne (nærmere banen enn du aner).
|
linjemann ? |
Tom Henning Øvrebø....?  |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 05.03.2010 19:42 Post subject: |
|
|
| Vil ikke ha Stamatopoulos. For all del, han er en god keeper. Vil heller ikke ha no norsk talent fordi vi har Barli, det er like greit å satse på han som et annet norsk keepertalent? Johnsen hadde vært best, men han vil dessverre ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 06.03.2010 19:53 Post subject: |
|
|
Tro om noen sitter og gnager på tannpirkeren sin nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.03.2010 20:18 Post subject: |
|
|
Det er ikke for sent å legge inn bud på Andre Hansen ennå. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.03.2010 21:09 Post subject: |
|
|
Syns egentlig at det holder med Barli og Ørlund (vil helst ha jarstein, men det ser jo ikke lyst ut ). Greit nok, det blir dumt om begge er skadet samtidig, men hvis Ørlund blir skadet eller må stå over grunnet noe annet, så syns jeg det er bra omBarli får stå. Da får han verdifull erfaring og jeg tror nok at han tjener mye på det. Om vi taper en kamp på grunn av det tror jeg vi tåler, men selvfølgelig ikke i lengden. Jeg tror laget takler det å ha en junior som 1.keeper i noen kamper.
Forresten lettet over at Kenny dro til AIK, så slapp vi han. Han er sikkert god, men han er ikke bedre enn de vi har, pluss at han ikke er norsk.
Men bekymret for hva folkene på brakka vil hente nå :S |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.03.2010 21:11 Post subject: |
|
|
Altfor tidlig for Barli.
Jeg blir ikke overrasket om Hoftun tilbyr Lars Ivar Moldskred rollen som reservekeeper i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 06.03.2010 21:11 Post subject: |
|
|
| Blir vel en klubbløs svenske.. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 06.03.2010 21:23 Post subject: |
|
|
| Håper de klarer å ordne noe med EJ. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 06.03.2010 21:58 Post subject: |
|
|
Ikke Johnsens største fan, men slik ting er nå hadde det kanske vært det beste å få til noe med han. Barli er ung og har ingen erfaring, vi må ha noe mer mellom ham og førstekeeperen. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.03.2010 00:52 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Altfor tidlig for Barli.
Jeg blir ikke overrasket om Hoftun tilbyr Lars Ivar Moldskred rollen som reservekeeper i RBK. |
Grøss og gru. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
|