English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sesongkort 2010
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
v_olden
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 15:56    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Ja, det kunne du hente i shopen mot å vise fram konvolutten med sesongkortet i. Det ble vel opplyst om dette i mailen som ble sendt ut?
Jeg skummet bare igjennom eposten, så det husker jeg ikke. Forventet uansett at det ble delt ut samlet. Men jeg har skjerf fra før, så det er ikke noe savn.

Quote:
Nå husker jeg ikke hva jeg betalte for sesongkortet, men den som fornyet før 15.desember fikk ihvertfall 15% avslag i prisen.
Nå er vel 15% rabatt på sesongkortet ikke like my verdt som medlemskapet i kjernen, er det det? Altså gjør de som er tregest den beste dealen, stikk i strid med hva de reklamerte med i fjor høst.

Quote:
Mindre enn 100 kroner kampen for å se live. Det er jo billigere enn tv2sport. Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se at du er dårlig behandlet.

Jeg har sett tilbud der man også får med bortekampene til en lang billigere penge enn 100,- kr kampen.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 16:13    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:
Jeg skummet bare igjennom eposten, så det husker jeg ikke.

Vel, da får du nesten skylde deg sjøl Smile

Quote:
Nå er vel 15% rabatt på sesongkortet ikke like my verdt som medlemskapet i kjernen, er det det?

Nei, og det sier alt om hvor fordømt sesongkortet er i utgangspunktet.

Quote:

Jeg har sett tilbud der man også får med bortekampene til en lang billigere penge enn 100,- kr kampen.

Mulig det ja, men hvis et par hundrelapper er nok til at du heller ser kampen på tv enn på stadion, da lurer jeg på hvilken planet du kommer fra. Sikkert samme planet som dem som ikke drar på konsert fordi det er billigere å sitte hjemme og høre på cd. Da får de dessuten høre bare yndlingslåta. Dessuten er lydkvaliteten bedre.

Nei, ærlig talt. Det er sesongstart, sola skinner, sesongkortet kosta latterlige 1150 (tror jeg?) kroner, fredag er det avsparksfest for Kjernen-folk på Three Lions og søndag skal vi slå molde.

Här är gudagott att vara,. O, vad livet dock är skönt. Smil og vær glad.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 17:21    Post subject: Reply with quote

Enig med Olden. Kjøpte og tidlig. For som fattig student tenkte jeg at jo tidligere, desto billigere blir det (som det vel var annonsert med). Det var da altså ikke tilfellet. Jeg kommer nok til å kjøpe neste år og. Tidlig. Og om ikke dyrt, dyrere.

Neste år får da RBK problemet med at flere vegrer seg for å kjøpe tidlig. Da vil mange vente til tilbudsrunden i Mars. Da er det ikke sikkert det er 1500 kroner tilgjengelig på konto, og man er nødt til å gå på seriepremieren med enkeltbillett. Deretter baller det på seg.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 17:28    Post subject: Reply with quote

I år sparte man 150 kroner på å vente til det kom et tilbud. Hvis folk seriøst venter tre måneder i tilfelle det dukker opp en mulighet for å spare 150 kroner, kan de like gjerne holde seg hjemme. Makan til tull.

At "mange" skal gjøre dette er totalt urealistisk.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 17:34    Post subject: Reply with quote

Vel, mange venter da til januarsalget med å fornye innholdet i klesskapet og. Og med dagens situasjon - få solgte kort på ØØ - viser jo det at nettopp mange venter i noen måneder med å kjøpe.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 17:43    Post subject: Reply with quote

Haha, januarsalget ja hvor du får 30-70% avslag på desemberprisene. Det er snakk om 150 kroner her og det er ikke sikkert det kommer en gang.

At sesongkortsalget for Kjernen har gått tregt, har nok skyldtes dårlig markedsføring. Ikke at folk har ventet på "tilbud"
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 18:13    Post subject: Reply with quote

Neida, det er ikke store prisforskjellen, men om man virkelig ønsker at man skal fornye tidlig, er jo kanskje ikke dette riktig signal. Men jeg vil understreke at for meg personlig har det ikke mye å si. Jeg klarer ikke å irritere meg over det. Men at noen tar det til etterretning neste år er jeg ikke i tvil om.
Back to top
*Thor*
Senior

PostPosted: 05.03.2010 18:43    Post subject: Reply with quote

Herrejemini! Gnukkejævler.
Thor
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 05.03.2010 19:00    Post subject: Reply with quote

knækk wrote:
Neste år får da RBK problemet med at flere vegrer seg for å kjøpe tidlig. Da vil mange vente til tilbudsrunden i Mars. Da er det ikke sikkert det er 1500 kroner tilgjengelig på konto, og man er nødt til å gå på seriepremieren med enkeltbillett. Deretter baller det på seg.

Ja, nå er det nok mange som skriver så blekket spruter i almanakken, "husk å vente til mars med å fornye sesongkortet".

Er det mulig...
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 06.03.2010 18:02    Post subject: Reply with quote

At du er en iherdig kverulant visste jeg, Eru, men nå overgår du sannelig deg sjøl. Jeg kan også være en langdryg hestpeis i diskusjoner, men i dette tilfellet tror jeg at jeg ville gitt opp for lenge siden.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.03.2010 15:28    Post subject: Reply with quote

Trønderklubben forteller at de har gjort endringer i tribuneoppsettingen. De har gjort om 10 felt til fem kategorier. En voksenbillett koster fra 130,- til 320,- kroner, med hensyn til hvilken tribune du velger.

Sesongkortene på Lerkendal har også blitt endret i henhold til de fem nye tribunekategoriene. Noen har blitt billigere og noen få har blitt dyrere. Eksempel, langsider i år fra 1199,- til 3999,- kroner (1.300 til 4350 kroner i 2009).

Sesongkort supportere: sparer 1,- krone fra i fjor og må betale 1299,- kroner.

Bortesupportere: må betale det samme det koster for Rosenborg-supportere å komme inn hos motstandersupporterne.

Les mer: Sjekk prisendringene for din klubb
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 14.03.2010 00:51    Post subject: Reply with quote

Sesongkort i bytte mot hestehov
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
hello
Veteran

PostPosted: 14.03.2010 01:22    Post subject: Reply with quote

Lykke til med å plukke hestehov ute nå da.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 14.03.2010 01:42    Post subject: Reply with quote

Enn om noen kommer inn på shopen med en tussi Lago og farfar a?

Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kristobal
Legende

PostPosted: 17.03.2010 15:11    Post subject: Reply with quote

RBK ivrige på salg tydeligvis. En kollega av meg ble oppringt i går med forespørsel om å kjøpe sesongkort. Endte opp med gratisbillett til kampen mot Start Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 17.03.2010 15:22    Post subject: Reply with quote

Det har de gjort i flere år.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb