View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 04.03.2010 02:13 Post subject: |
|
|
Solid seier mot Rosenborg 2
Men Karlsen hadde ikke sagt sitt siste ord - for i kampens siste minutt setter han ballen sikkert i mål etter et innlegg fra venstrekanten til ekte hattrick - og det på sin egen 20-årsdag.
På forhånd sa hovedtrener Per Joar Hansen til Ranheimfotball.no at et mål for kampen var å sørge for å sette sjansene - og det gjorde hans disipler til gangs. Sju mål på ti sjanser er solid mot et så solid mannskap som RBK mønstret. Med tanke på at vi også byttet halve laget i pausen, så er det ingen tvil om den kvaliteten og bredden som er i troppen.
Bursdagsbarnet
 _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 04.03.2010 08:19 Post subject: |
|
|
Zahora ble ikke erstattet nei, det var bare 2 stk igjen på benken på det tidspunktet, reservekeeper og en til. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.03.2010 10:25 Post subject: |
|
|
Reservepreget, jada, men også mange kjente navn på lagoppstillinga. Kan ikke si dette resultatet gjør meg mindre skeptisk før sesongstart. På meg virker det som om det som har foregått på overgangs- og kampsiden i de siste månedene har vært delvis kaotisk og planløst. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.03.2010 10:50 Post subject: |
|
|
Det jeg synes er enda skumlere er at det som i fjor var vårt sterkeste kort, den defensive styrken og tryggheten, virker å ha forsvunnet i stor grad over vinteren, og det uten særlige utskiftninger. Backrekka er helt lik, og det viser seg at vi er fryktelig avhengige av Annan, men heller ikke når han spiller er det så solid som det var i fjor, virker det som. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.03.2010 10:52 Post subject: |
|
|
Blir ærlig talt ikke bekymret av at vårt andrelag taper mot Adecco-laget Ranheim. Det skulle faktisk bare mangle. De taper jo årlig flere kamper mot svakere motstand i 2. divisjon. Da også med spillere fra a-troppen med på laget.
Det laget som spilte den siste halvtimen må jo nesten karakteriseres som vårt tredjelag. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.03.2010 11:05 Post subject: |
|
|
Ja, jeg tenker ikke på denne kampen spesifikt, men hele oppkjøringa sett under ett. Så skal jeg selvsagt ha smekk for å ta det opp i feil tråd.. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.03.2010 12:16 Post subject: |
|
|
Ja, etter å ha tenkt meg litt om så skal man kanskje ikke legge noe i dette likevel. Men uansett så synes jeg oppkjøringa har vært skuffende uten noe forsøk på å nærme seg en 11er etterhvert som tida har gått. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2010 13:30 Post subject: |
|
|
Heldigvis for Winsnes og Strand legger heller ikke RBK (v/ Hoftun) noe i kampen. Om den hadde blitt brukt som en "syretest" på egentreninga hadde det sett skralt ut. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 04.03.2010 13:48 Post subject: |
|
|
Kampen bar vel for RBKs del preg av mange unge-, én veldig gammel-, noen(?) relativt utrente spillere. Flere spilte vel også i uvante posisjoner, og i miks ble det selvsagt en dårlig kombinasjon.
Nå har jeg ikke sett annet enn klippene på rbk.no, men ved en del av baklengsmålene er det skremmende dårlig defensivt arbeid. Utrolige balltap, fraværende press og småjogging hjemover er tross alt under minstekravet uansett hvilket lag en stiller med. |
|
Back to top |
|
 |
bartz Junior
|
Posted: 04.03.2010 18:47 Post subject: |
|
|
Bra journalistikk å fokusere på bursdagbarnet som scorte hat trick mot RBK,trodde 030290 var i februar jeg.  |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 04.03.2010 19:00 Post subject: |
|
|
Kanskje det var skuddår? _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 04.03.2010 19:25 Post subject: |
|
|
Eller amerikansk oppsett på fødselsdatoen, der måend blir satt opp før dato. Det vriker sært å gjøre det, men muligheten er jo der. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
|