|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
torerik Veteran

|
Posted: 26.02.2010 06:27 Post subject: |
|
|
Har varamedlemmet møterett i styremøter? |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 26.02.2010 09:00 Post subject: |
|
|
Møte-, tale- og stemmerett.
Halvorsen87 wrote: |
Bedre enn Rune Bratseth? Come on. |
By far! |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 26.02.2010 12:00 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | Hyggelig at pool-supporteren Vegard Heggem ble valgt inn i valgkomitéen. Godt at bolgebah fortsetter også (men kun 1 år....), dessuten har begge fått en ny leder; Ole Erik Fremo.
Noen som kjenner til ham? |
Det var noe forbaska rot med den innstillinga, alle (unntatt meg sjøl) innbilte seg at jeg ble valgt for to år i fjor, men da det viste seg at det bare var for ett år ble jeg innstilt for et nytt et. Dermed er det et tenkelig alternativ at jeg eventuelt kan stille for to nye år neste år, slik at jeg eventuelt kan nå tak i "maksgrensa" på fire år.
Ole Erik er daglig leder i Bemanningshuset. Han er altså noe sånt som profesjonell headhunter, noe som gir oss en helt egen dimensjon i arbeidet vårt. Meget dyktig kar og et valg som vi alle stilte oss 100% bak.
Vegard Heggem har visst vært vurdert i forskjellige verv i flere år nå, han virker i hvert fall som en person som engasjerer seg i klubbdriften og som har ballast fra noe mer enn "bare" fotballen.
Ellers er jeg meget fornøyd med at innstillinga vår på Bård Benum og Bente Malmo gikk gjennom. Det er ikke rettferdig å sette Malmo og Gro opp mot hverandre, for min egen del var det langt viktigere å få fram at Malmo er en lagspiller som vi trenger i styret og som har mye sårt tiltrengt kompetanse som utfyller de ferdighetene vi har der fra før. Jeg håper at både hun og Marit har et langsiktig perspektiv på sitt engasjement. Hva gjelder Bård er han en usedvanlig viktig brikke i det videre arbeidet med å få kontroll på økonomien, og det ville vært noe i retning av katastrofe om han skulle blitt vraket. Han var den aller første brikken som falt på plass i innstillinga vår.
Synd at vi ikke fikk inn Rune, men samtidig er det et velfortjent klapp på skuldra til Christer at han blir vist en slik tillit. Det blir spennende å se hva han nå ønsker å gjøre med vervet sitt - nå er han ikke læregutt lenger, og det tillitsfundamentet han fikk i går er usedvanlig solid. Dessuten er han en eksepsjonelt trivelig fyr og har legitimitet i alle leire til å inneha tillitsverv i klubben i mange, mange år. |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 26.02.2010 12:45 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Hva gjelder Bård er han en usedvanlig viktig brikke i det videre arbeidet med å få kontroll på økonomien, og det ville vært noe i retning av katastrofe om han skulle blitt vraket. Han var den aller første brikken som falt på plass i innstillinga vår.
Synd at vi ikke fikk inn Rune |
Den langsiktige intensjonen for to år siden, var vel at enten Benum eller Loktu skulle ta over for Svendsen i år. Dersom dette hadde skjedd, ville det vel ha blitt plass til Bratseth, også. Sånn som det nå ble, var jeg like redd som deg for at årsmøtet skulle finne på å vrake Benum. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |