| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 25.02.2010 20:29 Post subject: |
|
|
| This Is 50 wrote: | | Sikkert mye som kan bli bedre i RBK, men vi har i det minste mannsmarkering på dødball.... |
EDIT: Æsj. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 25.02.2010 20:30 Post subject: |
|
|
Banens desidert dårligste må være Iversen. Greit at han ikke har mye å jobbe med, men taper alt av dueller og er ikke med i hele tatt i andre deler av spillet heller.
Edit: Én god pasning der!
Last edited by bommel on 25.02.2010 20:31; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 25.02.2010 20:30 Post subject: |
|
|
| Olsen > Touma. |
|
| Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 25.02.2010 20:37 Post subject: |
|
|
Hadde dog vært ganske mye mer bekymret om vi hadde vært Mitdjylland... _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 25.02.2010 20:40 Post subject: |
|
|
| Demidov og Annan har vært solide. Resten kan legge seg. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.02.2010 20:40 Post subject: |
|
|
| Godt med noen stabile folk i forsvar igjen. Stadsgaard+Demidov+Annan = Gull. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.02.2010 20:51 Post subject: |
|
|
Stadsgaard? Hvor har du vært i vinter?  |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 25.02.2010 20:53 Post subject: |
|
|
Først: Dette er den kjedeligste kampen jeg har sett på en del år. Sier litt om ambisjonsnivået når de tar seg 5 min pause også. Anywho:
Stadsgaard er fortsatt ikke varm nok i trøya. Ruser ved flere anledninger og det straffer seg. Men han er på bedringens vei. Bedre i dag enn før. Midtjylland holdt veldig lavt nivå og det gjør vel at vårt lag også tar det hele veldig med ro.
Tror jeg lager sånn heftig liste over hva som er "ut" og hva som er "inn".
Inn:
+++ Ã…sen er skuddglad og imponerer stadig!
++ Annan er tilbake på hissig vepsnivå!
+ Demidov viser solid form og uslåelig duellstyrke i dag.
Ut:
- Svensk-Libaneseren har ikke imponert og blir trolig sendt hjem igjen.
-- Strand ble hjemme i stua og der kan han godt bli for min del.
--- Winsnes har sittet hjemme i sofaen, tørket babyspy av gensern mens han har sett på TV at Åsen har brilliert og stjålet startplassen hans. You snooze you loose!
Hva mer? Olsen virker interessert i å jobbe. Jeg får mer og mer sansen for Åsen. Annan er tilbake på sitt hissige nivå. Demidov har danket ut Lago som makker til Stadsgaard på midtstopperplass. Iversen er som vanlig på denne tiden av året totalt utrent. PCS løper som vanlig mye og har et internasjonalt snitt over touchen men går mer bakover enn fremover og tør ikke slå innlegg. Henriksen er fin backup for Lustig. Dorsin er viking og god i dueller og stort sett med fremover (han virker også godt trent og står frem som en god kaptein, synes jeg). Ørlund har ingenting å gjøre, men gjør ikke at pulsen min øker med tretti når det slås innlegg inn i vårt felt, så derfor føler jeg han er et bedre valg enn Jarstein. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.02.2010 20:59 Post subject: |
|
|
Selvsagt synes Iversen det er viktigere å få nye epics og gear framfor og trene seg i god form, han får jo spille fast uansett.  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.02.2010 21:09 Post subject: |
|
|
| Jeg legger merke til at vi holder nullen uten Nordvik igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 25.02.2010 21:23 Post subject: |
|
|
Nordvik er jo vår værste spiller. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.02.2010 23:51 Post subject: |
|
|
| Frenchy har hatt fem innlegg på RBKweb i 2010, og alle fem handler om hvor utrolig dårlig Nordvik er. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 26.02.2010 00:05 Post subject: |
|
|
"Nå ser det godt ut med tanke på seriestarten".... får å si det slik: DET GJØR DET HVERTFALL IKKE. Eneste grunnen til at vi ikke taper i dag er på grunn av at motstanderen ikke er allverden, og ikke på grunn av RBKs ferdigheter. 2-0 målet var jo en gavepakke, og ved flere anledninger serverte jo forsvaret gode muligheter som et bedre lag kan og vil utnytte på en mye bedre måte.
Å slippe inn 3 mål på 6 minutter ble betegnet av flere som rusk og litt småtteri. Da sier jeg at starten på TL er om 3 uker, og at CL venter om forholdsvis kort tid. Da er det fader meg ikke tid for rusk. Det skal dog sies at vi stilte med et meget junior-preget lag i den kampen, men fortsatt....
Seattle-kampen var vi rett og slett bedre, men heller ikke noe bedre enn det Rosenborg skal være.
Og så har vi jo den første oppholdet i Spania i år.
Hamrèn har 3 uker på seg til endre veldig mye. Blir ikke overrasket dersom Aafk vinner SF med det RBK har levert.
Allikevel, Heia Rosenborg  |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 26.02.2010 13:00 Post subject: |
|
|
| LarsG wrote: | | -- Strand ble hjemme i stua og der kan han godt bli for min del. |
Nei, Strand ble på Prinsen hotell med frue og barn (tidenes yngste deltaker på et RBK-årsmøte...?) for å eksersere sin rett til å være med på å styre klubben i riktig retning. Andre ble hjemme i stua for heller å klage sin nød over giddalause spillere, og der kan de godt bli for min del. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 26.02.2010 16:53 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | LarsG wrote: | | -- Strand ble hjemme i stua og der kan han godt bli for min del. |
Nei, Strand ble på Prinsen hotell med frue og barn (tidenes yngste deltaker på et RBK-årsmøte...?) for å eksersere sin rett til å være med på å styre klubben i riktig retning. Andre ble hjemme i stua for heller å klage sin nød over giddalause spillere, og der kan de godt bli for min del. |
 _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 27.02.2010 17:54 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | | LarsG wrote: | | -- Strand ble hjemme i stua og der kan han godt bli for min del. |
Flott at han kom på medlemsmøtet! Roar Strand kan absolutt fortsatt bidra i RBK, men hans tid som spiller er forbi. Bidragene får komme utenom banen. Når det gjelder meg selv så bor jeg i Madrid så det var vanskelig for meg å komme meg på medlemsmøtet. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 27.02.2010 18:03 Post subject: |
|
|
Han kan jo f.eks. fortsette å prøve å få de(n) sønnen(e) som kan ta opp arven etter han på laget.
Ellers tror jeg en mann med hans holdninger og moral (sett i forhold til fotball, altså) absolutt vil være en nyttig ressurs inn mot juniorer/guttespillere, i en eller annen funksjon. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 27.02.2010 22:43 Post subject: |
|
|
| LarsG wrote: | | Når det gjelder meg selv så bor jeg i Madrid så det var vanskelig for meg å komme meg på medlemsmøtet. |
Mange som har reist mer enn 6 timer for å komme seg på årsmøte  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 28.02.2010 03:50 Post subject: |
|
|
Det er absolutt raskeste reisemåte også det! KLM tilbyr en flytur som tar akkurat 6 timer (men da regner man jo ikke med ventetid innsjekking + transport fra og til flyplassene), til den nette pris av 7500 kroner. Pocket change for en student det.
Om RBK ikke vil ha han med på treningsleir/ Strand ville ikke være med, så er det vel en benkplass han får i år håper og regner jeg med. Det bare virket lenge ut som om Hamrén ville satse på Strand (se på startoppstillingene ved første treningsleir i år f.eks) men så plutselig skal ha da altså få være igjen i Trondheim ved neste treningsleir.
Jeg vil helst ha han på benken (fungerende som en ok backup eller som en 20-min løpsmaskin på tampen av kampen om vi sliter med å få løp igjennom) og så kan vi heller takke han for lang og god tjeneste i en CL-kamp en sen høstkveld med dugg i gresset. Men jeg blir arg om han får starte på bekostning av alle lovende unggutta våre - særlig når han ikke gidder å dra på treningsleir (og han slipper å betale reisen selv! ). |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 28.02.2010 15:04 Post subject: |
|
|
| LarsG wrote: |
Jeg vil helst ha han på benken (fungerende som en ok backup eller som en 20-min løpsmaskin på tampen av kampen om vi sliter med å få løp igjennom) og så kan vi heller takke han for lang og god tjeneste i en CL-kamp en sen høstkveld med dugg i gresset. Men jeg blir arg om han får starte på bekostning av alle lovende unggutta våre - særlig når han ikke gidder å dra på treningsleir (og han slipper å betale reisen selv! ). |
http://www.rbk.no/incomin...162472.ece :
| Quote: | Kaptein Strand har blant annet spilt internkamp med juniorene hjemme i Trondheim, og har samtidig fått med seg den imponerende innsatsen til unggutta som er med A-laget til La Manga.
- Jeg er overrasket over hvor mange som har tatt steget, det er veldig positivt at unggutta er på nivå og på vei frem så fort.
- Da danker de ut de eldste i år...?
- Det er slik det skal være, smiler kapteinen. |
|
|
| Back to top |
|
 |
|