| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 22.02.2010 13:35 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | Demolith wrote: | Flaut, jeg dro hjemmefra for å besøke besteforeldrene mine når det var 10min igjen av kampen (er på en aldri så liten hjemtur). Trøstet morfar med at Rosenborg ihvertfall gjorde det bra når det gikk heller dårlig med de norske i OL.
Jajajaja... Greit imponert over at vi var i form og leda 3-0 og ting så ut til å være på vei igjen, også kommer jeg hjem for å se at det hele endte opp slik  |
hehe denne får jeg ikke helt til å stemme... Du dro hjemmfra på stillingen 3-0 til RBK. Jeg antar derfor at det var 3-3 da du ankom besteforeldrene dine men du sier du rakk å trøste morfaren din med at RBK gjorde det bra - noe som tilsier at stillingen fortsatt var 3-0??? Forvirret |
Rask på avtrekkeren du, paulo... |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 22.02.2010 17:37 Post subject: |
|
|
Grei kamp, vi holder Nordsjælland på avstand med B-laget vårt. Trygt og godt defensivt, lite skapende offensivt er vel en grei beskrivelse på kampen..
Banens beste synes jeg var Rambo jr., flott målgivende, skapende og god kontroll defensivt.
Når det gjelder reduseringene så ser det ut for meg at Nordvik stopper opp (tror det er offside, eller at Lago har kontroll) og dermed forårsaker 1-3. Mål nummer to er fulle og hele Sellins ansvar, han tar ikke duellen når frisparket kommer fra kanten. Tredjemålet må Lago og Traoré ta hovedansvaret for, klassisk ballwatching, selv om det er Nordvik taper duellen i førsteomgang.
Men nå er jo Nordvik og Lago er to typer som alltid presterer best når de får spille flere kamper på rad..
Ellers i kampen synes jeg faktisk begge var gode, ikke fantastiske men gode.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.02.2010 17:42 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Trygt og godt defensivt, lite skapende offensivt er vel en grei beskrivelse på kampen.. |
Trygt og godt defensivt? Hva slags kamp har du sett? |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 22.02.2010 17:57 Post subject: |
|
|
I 83 minutter har vi full kontroll defensivt, etter det er det en kollaps og forsvaret går i drømmeland. De 2-3 sjansene Nordsjælland hadde i første omgang må jeg si er svært tvilsomme og ganske sikkert offside.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.02.2010 18:25 Post subject: |
|
|
| Vi hadde aldri full kontroll defensivt. Det var egentlig ganske utrolig at vi ledet 3-0 på et tidspunkt - der danskene hadde brent noen helt gigantiske sjanser pga totalglipp i forsvaret. Helt vanvittig å kalle gårsdagen en kamp med "full defensiv kontroll". |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.02.2010 18:26 Post subject: |
|
|
| Personlig har jeg klok av skade sluttet å bruke ordet vanvittig i forbindelse med innlegg på dette forumet. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.02.2010 19:52 Post subject: |
|
|
| Haha. "Det verste jeg har hørt" bør også sitte langt inne. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 22.02.2010 20:12 Post subject: |
|
|
| For ikke å snakke om "latterlig". |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.02.2010 20:14 Post subject: |
|
|
Der er jeg uenig. Det er mye latterlig som blir skrevet her.  |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 22.02.2010 20:18 Post subject: |
|
|
| Sant, men en fellesnevner for alt det latterlige som blir skrevet er at skribentene som står bak det ofte lar betegnelsen "latterlig" sitte meget løst når de skal kommentere andres skriverier. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 22.02.2010 20:43 Post subject: |
|
|
hehe, du ser ikke at du nå har skapt en uendelig løkke som også slår tilbake på deg selv?  |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 22.02.2010 21:09 Post subject: |
|
|
| Nei. |
|
| Back to top |