| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:12 Post subject: |
|
|
Hadde verden vært i sort hvitt, ja.
Last edited by Tommærn on 12.02.2010 01:13; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:12 Post subject: |
|
|
Som Tommærn skriver, miljøskada. Gi hantillit så pisser han på motstanderne  |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 12.02.2010 01:14 Post subject: |
|
|
| Tommærn wrote: | Og vips så har vi en fotBALLSPILLER til på banen  |
Hjelper ikke at hele laget spiller ball seg i mellom hvis det ikke blir sjanser ut av det fordi ingen gidder å gå på løp i bakrom.
Joda, det hadde vært bedre om vi hadde hatt en kis ala Olsen bare MED teknikk i tillegg, men når vi først har brukt 10 mill på nettopp Olsen så er han foreløbig det eneste fornuftige vingalternativet i troppen, spør du meg. Sellin/Bakenga/Moldskred er jeg mer usikker på, og Traore hører som sagt til lavere i banen. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.02.2010 01:21 Post subject: |
|
|
| Jeg ble ihvertfall til tider imponert over Traore på høyrevingen/kanten ifjor i noe som minnet om Skjelbred rollen på den korte tiden han fikk der så ble det vist frem flott overblikk og gode gjennomspill. Han har ikke gode innlegg så han kan like gjerne spille på "feil" side. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:22 Post subject: |
|
|
| Jeg ville ikke hatt 5 Skjelbred'er på midtbanen for å si det sånn (selv om det kunne vært gøy å se). Men jeg er sikker på at Traore kunne matcha målpoengene til Olsen med selvtillit og spilletid + ungått ballmiss som gjør at motstandere setter oss under press. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.02.2010 01:24 Post subject: |
|
|
| Forskjellen var at Traore vel overgjekk Skjelbred i produktivitet til tross for langt mindre spilletid i en slik rolle. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.02.2010 01:28 Post subject: |
|
|
| Synes jo absolutt Traore er god dypt i banen også, men han gjør mye bra fremover i tilliegg. Noen som har lagt merke til hvor mange ganger han satt opp spillere til innlegg helt ved krittet innafor 16 metern de to/tre forrige kampene? |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.02.2010 03:15 Post subject: |
|
|
| Tommærn wrote: | | Noen som har lagt merke til hvor mange ganger han satt opp spillere til innlegg helt ved krittet innafor 16 metern de to/tre forrige kampene? |
Ergo er han god til å sette opp spillere og bør være et alternativ sentralt. Noe han vel også sikkert er. Han passer derimot ikke som den spilleren som skal bli satt opp av andre. Og jo, man må ha noen av de også. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.02.2010 12:22 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: |
Joda, det hadde vært bedre om vi hadde hatt en kis ala Olsen bare MED teknikk i tillegg, men når vi først har brukt 10 mill på nettopp Olsen så er han foreløbig det eneste fornuftige vingalternativet i troppen, spør du meg. Sellin/Bakenga/Moldskred er jeg mer usikker på, og Traore hører som sagt til lavere i banen. |
Seriøst?
Laguttakene blir enkle framover skjønner jeg. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.02.2010 12:56 Post subject: |
|
|
| Jepp, hvis vi skal spille 4-2-3-1 så. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.02.2010 13:12 Post subject: |
|
|
Hehe, du skjønte ikke poenget mitt ser jeg.
les akkurat det uthevede, og les det som din begrunnelse for at han skal spille.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.02.2010 13:36 Post subject: |
|
|
| Jeg ser også på Traore som en sentral spiller Halvorsen. Jeg mener bare vi burde styrke laget der det er svakest, og etter min mening er det på venstre kant. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 12.02.2010 14:30 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Hehe, du skjønte ikke poenget mitt ser jeg.
les akkurat det uthevede, og les det som din begrunnelse for at han skal spille.  |
Jeg mente ikke at han skal spille fordi han kosta 10 mill, eller at han er det eneste vingalternativet fordi han kosta 10 mill (var vel det du sikta til ), jeg mente bare at han er den eneste venstrevingen i troppen, og derfor bør han spille på venstrevingen og ikke Traore. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 12.02.2010 15:26 Post subject: |
|
|
Morsomt dette, når alle har en mening om hvor en spiller er best, og alles meninger er forskjellige. Det er vel det største problemet til Traoré, at han er en så stor potet som han er. Fantastisk potensiale, men når han ikke veit sikkert hvor han skal spille får han aldri spesialisert seg. Gi ham en rolle, og la ham trene på bare den en stund så skal dere se det kommer seg. Personlig syntes jeg han passa bra på høyre i 4-4-2. Han er ingen bakromsving, men kan fungere fint som en Kvisvik.
Hører gode kritikker på Aasen, det gleder meg. Alt anna er igrunnen som forventa. Ingenting å bekymre seg for ift. seriestart |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 12.02.2010 17:01 Post subject: |
|
|
Vel, jeg synes han har et stort potensialet som venstreback og indreløper. Men siden han ikke ønsker å spille venstreback så synes jeg den saken er grei.
Og siden vi ikke har en indreløper-rolle så ser mest på ham som et ving-alternativ. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 12.02.2010 17:13 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Men siden han ikke ønsker å spille venstreback så synes jeg den saken er grei.
|
Har du pratat med honom i det sista? Han verkade väldigt entusiastisk som vänsterback mot Molde. Folk kan ändra sig både i kropp och själ. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 12.02.2010 17:28 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Han verkade väldigt entusiastisk som vänsterback mot Molde. Folk kan ändra sig både i kropp och själ. |
Har du pratat med honom i det sista?
Han har alltid vært krystallklar på at han ikke ønsker å spille venstreback, og om han spiller venstreback så er det kun ved nød (skadeproblemer).
Det har ikke kommet noe nytt i saken, så jeg får vel bare stole på gutten.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.02.2010 19:45 Post subject: |
|
|
| michael collins wrote: | Skal man dømme etter denne kampen er det ingen grunn til å frykte verken RBK eller Molde i årets sesong.  |
Ser ikke ut som det blir noen grunn til å frykte Tromsø heller gitt... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 12.02.2010 23:25 Post subject: |
|
|
| Lillestrøm derimot..... |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.02.2010 08:26 Post subject: |
|
|
Det lover jo bra for norsk fotball når til og med Molde-spillere begynner å score mål for Rosenborg...  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 13.02.2010 13:02 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Han har alltid vært krystallklar på at han ikke ønsker å spille venstreback, og om han spiller venstreback så er det kun ved nød (skadeproblemer).
Det har ikke kommet noe nytt i saken, så jeg får vel bare stole på gutten.. |
Vel han har vel ikke 'alltid' vært krystallklar på det? Det var vel en gang på våren i 2008 han sa at han ikke ønsket å være venstreback. All logikk tilsier at han foretrekker å spille venstreback framfor å sitte på benken _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
|