View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 09.01.2010 05:11 Post subject: |
|
|
Får håpe han ikke krever altfor stor lønnsforhøyelse når kontraktsforlengelse kommer på agendaen i sommer. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.01.2010 13:13 Post subject: |
|
|
Skal Kris skifte klubb er bosman eneste løsning. Ingen vil kjøpe en spiller med en slik skadehistorikk. Spesialtrening resten av karrieren gjør at han trolig gjør best i å fortsette i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.02.2010 18:03 Post subject: |
|
|
Slik studerer Stadsgaard bort feilene.
Meget seriøs spiller Kris. Som han sier er han svært selvkritisk, uttalte jo at det var latterlig av ham å gå på finten til Bentley borte mot Odd, blant annet. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 05.02.2010 18:10 Post subject: |
|
|
Stadsgaard:
Quote: | Vi har så mye fritid som fotballspillere, så jeg kan gjerne heller studere video av mitt eget spill enn å for eksempel sitte med Playstation, gliser Stadsgaard. |
Ufattelig god egenskap! Hadde alle mann i troppen hatt denne innstillingen til det å være fotballspiller så hadde jeg trodd på kvartfinale i CL hehe |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 05.02.2010 18:33 Post subject: |
|
|
hehe dersom en spiller oensker aa oeke sin popularitet blant supporterne er det bare for ham aa si at han gjoer andre ting enn aa spille videospill. Man blir jo naermest genierklaert med en gang man kommer med en slike uttalelse _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 05.02.2010 18:37 Post subject: |
|
|
Ser alle snakker (skriver) om at Stadsgaard må ta skylden for alle målene. Imidlertid er det andre målet til OB ikke Stadsgaards feil, selv om man lett kan forledes til å tro det. Stadsgaard gjør det meste riktig i den situasjonen. Hovedoppgaven hans i den situasjonen er å følge mannen sin og hindre ham i å få rettvendt seg og løsne skudd. Dersom førsteforsvarer gjør jobben sin, noe Stadsgaard gjør, er de farligste spillerne i slike situasjoner de som beveger seg og kommer på løp rundt ballfører. Derfor er det ytterst viktig at disse blir markert veldig tett og at alle løp følges, slik at ballfører ikke kan slippe ballen videre fremover. Totalen blir da at den eneste muligheten han har er å slå ballen i støtte til en medspiller i en mer ufarlig posisjon.
Ved det andre målet må først og fremst Moldskred ta hovedparten av skylden. Moldskred er ikke ærgjerrig nok i markeringen sin og slipper regelrett sin mann, som et sekund senere selvsagt ikke har noen problemer med å parkere Stadsgaard som starter fra null.
Moldskred må ta hovedansvaret for denne, muligens i kombinasjon med Skjelbred som litt tregt oppfatter at Moldskred har sluppet spilleren og Stadsgaard som kunne vært enda tettere/tøffere (vanskelig vurdering; innenfor 16) i sin mann.
Slik var det  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 05.02.2010 19:21 Post subject: |
|
|
Blame the new guy... |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.02.2010 19:53 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | hehe dersom en spiller oensker aa oeke sin popularitet blant supporterne er det bare for ham aa si at han gjoer andre ting enn aa spille videospill. |
Tettey nådde sin all time high-popularitetstopp da han sa at det var like lett å score på Vålerenga som det var når han spilte på Playstation.
Argument fail! |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.02.2010 22:28 Post subject: |
|
|
Stadsgaard virker å være gjennomprofesjonell Hadde han på Facebook før, null fyllebilder, men masse bilder fra fjellturer i Sør-Amerika osv. Har også inntrykk av at han studerer spissene før kamper, han uttalte vel at han visste hvilken fot en eller annen spiss skjøt med før kampen, synes jeg å huske... At han utståler litt arroganse på banen synes jeg bare er fint, det er godt å ha en stopper som ikke lemper ballen på tribunen ved hver mulige anledning. Føler meg helt trygg på at vi ikke får se slike feil når serien starter. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 05.02.2010 22:29 Post subject: |
|
|
Haha, så sant så sant, Hedon.
Samme for meg om de spiller Playstation og holder runningen litt lang så lenge de spiller bra. Tettey altså, bra fyr!
Det er herlig å se at Stadsgaard tar tabbene innover seg. Veldig mange som nekter å innrømme tabber og derfor ikke vokser på dette. Føler Rune Jarstein faller veldig under sistnevnte kategori.
Edit: Du hadde han på Facebook? Er du en sånn som bare legger til mange forskjellige RBK-spillere (som du ikke kjenner personlig) bare fordi det er kult? Fett. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.02.2010 22:39 Post subject: |
|
|
Han hadde Kris og andre på facebook, men etter at RBK satte i gang etterforskning på Knerten etter ønske fra Øyvind Storflor, ble samtlige RBK-spillere på det sterkeste anbefalt å fjerne han fra vennelista si. Dette førte til så mye snikksnakkeri, at RBK til slutt valgte å kvitte seg med problemet ved å gi bort Øyvind til Godset. De konkluderte vel med at det var enklere enn å få oversikt over Knerten og hans bevegelser.
Historien er hentet fra virkeligheten. Seriøst. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.02.2010 23:03 Post subject: |
|
|
Hadde han før, faktisk
Hvem vraket hvem?
Tror nok heller Kris vraket han etter knertens pedofili-etterforskning på mIRC.. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 06.02.2010 02:15 Post subject: |
|
|
LarsG wrote: | Du hadde han på Facebook? Er du en sånn som bare legger til mange forskjellige RBK-spillere (som du ikke kjenner personlig) bare fordi det er kult? Fett. |
Hehe, han var den eneste jeg hadde, fordi jeg så han la til alle som la til han (over 1000 venner). Tror han tok en razzia og slettet oss som ikke kjenner ham. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 06.02.2010 02:20 Post subject: |
|
|
NÃ¥ synes jeg fremstillingen av min mentale alder stuper faretruende hurtig mot 14 her  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.02.2010 09:37 Post subject: |
|
|
Ja, men da er den jo korrekt fremstilt, så da er jo alt fint, da. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.02.2010 09:05 Post subject: |
|
|
- Jeg har kontrakt med Rosenborg i to år fortsatt, og jeg regner med å fullføre min kontrakt. Jeg har heller ikke noe imot å forlenge kontakten med Rosenborg, sier den danske midstopperen.
Les mer: - Vil vinne Champions League! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 12.02.2010 09:13 Post subject: |
|
|
Thats the spirit  |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.02.2010 10:25 Post subject: |
|
|
Da er det bare for Rosenborg å allerede nå tilby et års forlengelse av kontrakten. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.02.2010 10:43 Post subject: |
|
|
Kris har skjønt at det er i RBK han får nødvendig hjelp og tillit til å kunne spille proffotball med sine skjøre helse. Sign ham for enda noen sesonger! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.02.2010 10:55 Post subject: |
|
|
Kris har skjønt at det er sympatisk å si slike ting når han har to år igjen av kontrakten. Om ett år er han nok mer vag og usikker angående forlengelse. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.02.2010 10:59 Post subject: |
|
|
Helt riktig derfor tilbyr en lenger kontrakt rett etter slike utalelser og offentligør det. Det vil sette spilleren i en vanskelig situasjon ovenfor supporterene, klubben og andre iforhold til sin troverdighet. |
|
Back to top |
|
 |
Noen Senior

|
Posted: 12.02.2010 12:36 Post subject: |
|
|
Jeg kan se for meg at et slikt forsøk på å presse spilleren opp i et hjørne kan skape litt vondt blod, og gjøre en forlengelse mindre sannsynlig. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.02.2010 05:47 Post subject: |
|
|
Stadsgaard: Tænker ikke på landshold
Rosenborg-stopperen Kris Stadsgaard fik debut i efterårets venskabskamp mod Chile, og var i januar med ligalandsholdet i østen. Men på trods af den nylige aktivitet i den rødhvide-trøje tænker Stadsgaards ikke meget på den fremtidige. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.02.2010 15:16 Post subject: |
|
|
Dansken har vondt i ryggen etter å ha ramlet ned en trapp (!) på vei fra spillernes felleslunsj.
- Det hadde regnet og var glatt. Men jeg håper å være klar så fort som mulig, sier han - som måtte gi seg underveis på søndagens formiddagsøkt.
Les mer: Syk Iversen |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 17.03.2010 02:18 Post subject: |
|
|
Kris har nå vært jevnt over skadefri og i en lang periode. Kan det snart være at noen begynner å interessere seg for ham? Ikke at det finnes mange klubber der ute med mye penger å avse på hva som helst, men han har jo vist at han ikke er kronisk skadet og at han er en meget god midtstopper.
Ikke at jeg VIL miste ham altså. Gruer meg til den dagen Kris eller Annan pakker sekken. Hvor ofte får man kjøpt så gode spillere til en klubb som RBK? Scoop begge to. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
|