English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Real Madrid - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 20.10.2005 19:16    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Syns Tettey har internasjonalt snitt når det gjelder fart og pondus, noe Winsnes mangler. Winsnes blir også ofte for omstendelig og bruker for lang tid på å sende pasning, noe Tettey er bedre på.

Når beviste Tettey noe som helst i en internasjonal kamp med hensyn til fart og pondus? Winsnes har gjort det bra i kamper i CL før og åpnet forsvaret til Real med etpar utmerkede stikkere da han kom inn igår. At spillere ikke trenger "pondus" for å være god viser vel Skjelbred så det holder.
Brady
Veteran

PostPosted: 20.10.2005 20:05    Post subject: Reply with quote

Mikkmakk wrote:

Når beviste Tettey noe som helst i en internasjonal kamp med hensyn til fart og pondus? Winsnes har gjort det bra i kamper i CL før og åpnet forsvaret til Real med etpar utmerkede stikkere da han kom inn igår. At spillere ikke trenger "pondus" for å være god viser vel Skjelbred så det holder.

NÃ¥r skulle Tettey bevist noe ettersom han nesten ikke har spilt A-lagsfotball tidligere?

Tettey har mere fart, mere løpskapasitet og er sterkere enn Winsnes. Det skal det vel ikke herske så mye tvil om, eller? Når han i tillegg har vært mye bedre på trening og på 2'erlaget syns jeg ikke det er rart at Høgmo velger Tettey fremfor Winsnes.

Winsnes har flere middelmådige/dårlige kamper i CL enn han har gode. De utmerkede stikkerne han hadde i går kan jeg faktisk ikke huske. Pasninger i bakrommet er jo styrken til Winsnes. Problemet er at han sjelden får tid og rom til å benytte denne styrken mot europeiske lag av et visst nivå. Derimot kan jeg huske en Winsnes som sprang rundt med masser av enkle pasningsfeil mot gode motstandere. Det var der Tettey imponerte mest. Spilte enkelt, sikkert og med en bemerkelsesverdig ro og oversikt.
Back to top
View user's profile Send private message
Mathiasman
Proff

PostPosted: 20.10.2005 21:51    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Mikkmakk wrote:

NÃ¥r skulle Tettey bevist noe ettersom han nesten ikke har spilt A-lagsfotball tidligere?

Tettey har mere fart, mere løpskapasitet og er sterkere enn Winsnes. Det skal det vel ikke herske så mye tvil om, eller? Når han i tillegg har vært mye bedre på trening og på 2'erlaget syns jeg ikke det er rart at Høgmo velger Tettey fremfor Winsnes.

Winsnes har flere middelmådige/dårlige kamper i CL enn han har gode. De utmerkede stikkerne han hadde i går kan jeg faktisk ikke huske. Pasninger i bakrommet er jo styrken til Winsnes. Problemet er at han sjelden får tid og rom til å benytte denne styrken mot europeiske lag av et visst nivå. Derimot kan jeg huske en Winsnes som sprang rundt med masser av enkle pasningsfeil mot gode motstandere. Det var der Tettey imponerte mest. Spilte enkelt, sikkert og med en bemerkelsesverdig ro og oversikt.

helt enig. Winsnes suger!! han presterer verre i TL enn i CL!! han somler for mye, jobber til han dør men hva hjelper det når han spiller som bare en mygg gjør!!

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lloyd
Senior

PostPosted: 20.10.2005 22:54    Post subject: Reply with quote

...tyder ikke den smule antydning til krangel her på forumet ang Winsnes vs Tettey på at dere (RBK....) har en for liten/tynn stall ?

MVH
Lloyd
....ikke det at vi i Lyn har så veldig mye større stall, men vi har vel noe mindre penger å ta av, og er vel dessuten ikke helt i samme klasse som RBK Sad
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2005 23:18    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:

Været på mange Rosenborg træninger i år?

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
attach
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2005 23:28    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

- Ingen som har fulgt med på A-lagets treninger i høst, har unngått å legge merke til Tettey. Han har vært den klart beste midtbanespilleren av de som ikke startet kampen og har briljert også i 2. divisjon, sier Ingebrigtsen.

Det har også blitt påpekt av andre.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 20.10.2005 23:31    Post subject: Reply with quote

Jepp. Jeg var på Lerkendal i går kveld, og Brutter'n understreket klart at Tettey hadde vært best på trening, og at han skal danne fremtidens midtbane for RBK, og var helt enig med Høgmo i å sette han inn da Roar sa takk for seg ved pause.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2005 23:38    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Fint at andre siger det. Hvis nogle siger at der findes spøgelser vil jeg gerne se det selv før jeg tror på det. Specielt hvis jeg skriver en kommentar hvor jeg gør det til et faktum.

Medlem nr. 2477
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2005 23:57    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Fint at andre siger det. Hvis nogle siger at der findes spøgelser vil jeg gerne se det selv før jeg tror på det. Specielt hvis jeg skriver en kommentar hvor jeg gør det til et faktum.

Artig at du kommenterer det som ikke er poenget i innlegget. Jeg har lest side opp og side ned om Rosenborg siden igår, og hørt uttalelser fra her og der. Poenget er at jeg ikke er alene om å mene at det var riktig å sette inn Tettey før Winsnes.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2005 23:58    Post subject: Reply with quote

Jeg spørger om han har været på mange Rosenborg træninger. Hvilket er off-topic det må du vel kunne se? Derved stiller jeg spørgsmål til hans grundlag om at sige at Tettey har været bedre på træning end Winsnes.

Medlem nr. 2477
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:01    Post subject: Reply with quote

Jeg snakker om:

- Ingen som har fulgt med på A-lagets treninger i høst, har unngått å legge merke til Tettey. Han har vært den klart beste midtbanespilleren av de som ikke startet kampen og har briljert også i 2. divisjon, sier Ingebrigtsen.

VS.

Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:04    Post subject: Reply with quote

Brady skriver: Når han i tillegg har vært mye bedre på trening og på 2'erlaget syns jeg ikke det er rart at Høgmo velger Tettey fremfor Winsnes.

Jeg spørger om han har været på nogel Rosenborg træninger. At andre har skrevet noget om tettey er jeg ligeglad med. ligesom jeg er ligeglad med at aviserne skriver noget om PCS. Hvilket jeg også har præciseret.

Medlem nr. 2477
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:16    Post subject: Reply with quote

Jeg snakker om at du valgte å fokusere på det minst viktige.

Du har et anstrengt forhold til media, kan jeg skjønne. Så uttalelser fra Høgmo, Hareide og andre fotballkloke hoder betyr ingenting fordi det kommer via avisene?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:18    Post subject: Reply with quote

Jeg danner mine egne meninger udfra hvad jeg ser. Om jeg tager fejl? Det er meget mulig. Hvad Høgmo, Hareide osv siger ligger jeg ikke meget vægt på. Det er hvad de skaber på banen jeg går op i.

Medlem nr. 2477
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:22    Post subject: Reply with quote

Så til syvende og siste, er det kun resultatene som påvirker deg? Jeg ser alt som en stor helhet. Alt fra avisuttalelser til mål.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:25    Post subject: Reply with quote

Ikke nødvendigvis resultaterne, men måden holdet spiller på. Det er på den måde man kan se om de fører de ting ud i livet som de snakker om i pressen. Og om de har kvaliuteterne til det.

Medlem nr. 2477
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:28    Post subject: Reply with quote

Du tegner bare en halvsirkel her.

Uttalelser -> Resultater

Men du sier du ikke bryr deg om:

Resultater -> Uttalelser
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 21.10.2005 00:33    Post subject: Reply with quote

Egentlig ikke. Jeg lægger bare vægt på spillestilen/resultaterne og ikke udtalelserne. Da udtalelse ligeså godt kan være direkte løgne for at fejlinformere modstanderne. Eller være trænernes ambitioner, som de ikke har resurcer eller kvaliteter nok til at opnå.

Og nu blev det til en post til Confused

Medlem nr. 2477
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 21.10.2005 00:35    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

Nei, ingen. Men tar for god fisk det RBK-trenerne og andre som har vært der sier.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 21.10.2005 02:40    Post subject: Reply with quote

Moro. Må sove nå. Mer siden.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 21.10.2005 03:12    Post subject: Reply with quote

Lurt av høgmo mener jeg da, itillegg til at han sender ut signaler til veteranene, om at dem kanskje må finne seg i litt benking, og kanskje til og med forlate RBK. Jeg syns aldri egentlgi winsnes har slått igjennom. Minner meg egentlig litt om Nicky Butt i United. Lokal spiller som egentlig aldri har vært god nok, men er med åp laget kun av den grunn at han snakker trøndersk.

MEN! Noen som vet hvorfor eguren ikke var på benken engang?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mcmort
Senior

PostPosted: 21.10.2005 09:46    Post subject: Reply with quote

Endelig tilbake etter Madrid-tur.

20 minutter med intens glede var vel (nesten) verdt turen. Synd spillerne ikke tok vare på den beste sjansen til å slå RM borte de sansynligvis noen gang vil få. Hadde de holdt tett de første 10 minuttene av 2. omgang er jeg faktisk rimelig sikker på at vi hadde dratt hjem med minst 1 poeng. Real begynte faktisk å bli litt oppgitt utpå der, og publikum begynte å miste tålmodigheten. Etter å ha pratet med noen spillere virket det som om det fleste var irritert over at man ikke klarte å holde konsentrasjonen oppe, og gjøre ting enkelt i begynnelsen av 2. omgang (f.ex. få vekk ballen istedet for å heade tilbake til keeper....)

Forøvrig var det litt tassent at man faktisk blir bedt om å sette seg ned, når det er igjen 2 minutter av 1. omgang og Rosenborg leder borte mot Real. Mange (90%) av de som satt på bortefeltet kan du faen meg få billig. Faktisk var det en kis bak meg i innsjekkinga til flyet hjem som trodde RBK spillte i hvitt de første 35 minuttene av kampen. Confused

Forøvrig var det morsomt å rusle inn på en irsk pub i Madrid, hvor det ble spillt Åge. Ikke hver dag det. Razz
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 21.10.2005 09:53    Post subject: Reply with quote

hobbus wrote:

MEN! Noen som vet hvorfor eguren ikke var på benken engang?

Vi har vel en viss kvote spillere som kan sitte på benken, og da er det vel i overkant med tre midtbanespillere. Ettersom Tettey og Winsnes for tiden regnes som bedre valg enn Eguren er det naturlig at han ikke er på benken.
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 21.10.2005 16:36    Post subject: Reply with quote

Jeg må spørre: er det noen som har videoklipp av målene? Jeg fant ingenting på www.latestgoals.net, merkelig nok.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 21.10.2005 16:53    Post subject: Reply with quote

Var det o'connell street du gikk på? Synd for dere som ikke ble med på puben etter kampen. Møtte to spanske studenter og ei tysk studentinne som lærte meg de utroligste tenne på alkoholdrikker og gjøre de utroligste ting med glasset/innhold osv triks. Må rydde ettersom jeg tar imot folk som skal bo her når vi spiler mot molde 2 imårra. Mer siden.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next
Page 11 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb