View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 17.10.2005 23:03 Post subject: |
|
|
herregud, forventa han liksom å bli fast på Rosenborg som 18 åring.. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.10.2005 00:00 Post subject: |
|
|
Tror egentlig ikke han forventet og være fast, bare at få mere spilletid. Han var vel i samme situation som Tettey er i nu! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.10.2005 00:08 Post subject: |
|
|
Dessuten var det ikke noe han var på vei til å gjennomføre, men det var bare en tanke som streifet han da han strevde. Ganske naturlig egentlig. Gutten er bare så ærlig at han sier ting han tenker. Det er det ikke mange som gjør. |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 18.10.2005 16:34 Post subject: |
|
|
joakleis wrote: | Quote: | - Men om du skulle velge deg en klubb å spille for i utlandet?
Lille-Per skrev:
- Det skal jeg ikke, men hvis - så hadde det kanskje blitt Barcelona. |
Synes Per kunne sagt Newcastle, i og med at det er favorittlaget hans utenfor Norges grenser da, men det er jo hyggelig at han sier at han ikke har tenkt seg til utlandet. Musikk i mine ører. |
var det ikke snakk om at han ville signere livstidkontrakt med rbk? eller roter jeg noe forferdelig nå? :S _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 18.10.2005 17:42 Post subject: |
|
|
Var Bratseth som var ute i Adressa med noen store ord, og sa vel noe sånt som at han kunne tenkt seg å gitt Per livstidskontrakt. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 18.10.2005 18:01 Post subject: |
|
|
Jeg mener å huske at det var Ciljan som sa at Rosenborg var den eneste klubben for han og at hvis han ble tilbudt en livstidskontrakt så ville han takke ja. Selvfølgelig kan det være at jeg husker feil. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 18.10.2005 18:01 Post subject: |
|
|
Jeg mener å huske at det var Ciljan som sa at Rosenborg var den eneste klubben for han og at hvis han ble tilbudt en livstidskontrakt så ville han takke ja. Selvfølgelig kan det være at jeg husker feil. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 18.10.2005 22:03 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | herregud, forventa han liksom å bli fast på Rosenborg som 18 åring.. |
Og hva er så galt med det? Janteloven lever i beste velgående i Norge ser jeg.
Når han er blant de beste og blir utelatt gang på gang av Perry kan jeg skjønne at han tenker noen tanker om å spille et annet sted. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.10.2005 23:37 Post subject: |
|
|
db.no wrote: | Per Ciljan Skjelbred var en gigant og viste null respekt for sine stjerne-motspillere. |
|
|
Back to top |
|
 |
snopph Junior
|
Posted: 19.10.2005 23:49 Post subject: hva er problemet deres?! :@ |
|
|
å hærregud..!! at det går an..kritisere per..? han er veldig go..!!! han bør spille fast på A-laget,, er dere i forume her får å kritisere RBK spillerne??
er dere bedre selv.. faen..blir så irritert på sånn folk.. STORE problemer..
PEr er en av de beste på rbk... _________________ Per Ciljan ;D <3 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.10.2005 23:53 Post subject: |
|
|
Hareide var på tribunen. Ciljan nærmer seg med stormskritt nå. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 20.10.2005 00:02 Post subject: Re: hva er problemet deres?! :@ |
|
|
snopph wrote: | å hærregud..!! at det går an..kritisere per..? han er veldig go..!!! han bør spille fast på A-laget,, er dere i forume her får å kritisere RBK spillerne??
er dere bedre selv.. faen..blir så irritert på sånn folk.. STORE problemer..
PEr er en av de beste på rbk... |
Nei herregud. Kritisere folk. Det ville tatt seg ut. Vi er jo ikke bedre selv, da kan man jo ikke si noe kritisk.
Bortsett fra det vil jeg si at Ciljan per nå er min favoritt på Rbk. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 00:03 Post subject: |
|
|
Ingen har kritisert Per for sine evner. Per er per idag best på Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 20.10.2005 00:50 Post subject: |
|
|
Dere overdriver totalt Per Ciljan Skjelbred`s prestasjoner. Jeg elsker gutten, men ærlig talt. Han er en prins, ingen konge. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 01:13 Post subject: |
|
|
List opp alle som er i bedre form og begrunn hvorfor. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 01:28 Post subject: |
|
|
Dagbladet wrote: | Per Ciljan Skjelbred spilte en av de beste omgangene en rosenborger noen gang har spilt i Champions League. |
|
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 20.10.2005 01:38 Post subject: |
|
|
attach wrote: | List opp alle som er i bedre form og begrunn hvorfor. |
Roar Strand kongen hele sesongen eneste Rosenborg spilleren som kan se sig selv i spejlet uden at skamme sig over denne miserable sesong. Kæmper gennem hele første havleg idag, og scorer et flot mål.
Daniel Braaten var også bedre idag, en af de eneste spillere som LØBB hjem efter de utallige boldtab i angrebet. Han kæmper over hele banen, er måske ikke specielt vellykket fremover idag, men har stadig nogle gode pasninger.
Skjelbred var ok idag, men det er da langt fra så god en indsats som mange af jer vil have det til? Han har nogle ok pasninger, men ikke nogle som skaper noget, og defensivt er han jo ikke specielt meget med. Han største præstation i kampen er nogle pasninger han bryder på midtbanen, men når man har set hvad der er i ham er det da ikke noget der skal hypes til en så stor grad.
Og at Dagbladet skriver sådan noget, bekræfter bare mit indtryk af aviser som Dagbladet og VG. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 01:48 Post subject: |
|
|
Jeg synes Braaten har vært i like god form i de siste kampene, men Skjelbred var god idag. Han var trygg med ballen, tok raske avgjørelser og hadde en del glimrende pasninger. At han ikke bidro 100% bakover skyldes at det ikke helt er rollen hans og at Real har flere oppspillspunkter og ledige spillere bakover på banen enn nærmere Rosenborgs mål. Da Skjelbred falt lengere tilbake i forsvar, synes jeg han posisjonerte seg brukbart, men at han ikke fikk til "kleggtendensene" i utpreget grad. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 01:51 Post subject: |
|
|
Høgmo: -Idag holdt faktisk Skjelbred europaklasse. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 02:00 Post subject: |
|
|
Hareide var på kampen og åpnet for muligheten for Skjelbred på landslaget, ifølge TV-Trøndelag. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 02:33 Post subject: |
|
|
VGD
Jossebass skrev:
Neida, absolutt ingenting å skamme seg over, men det er så typisk Rosenborg og få lette mål mot seg når de absolutt ikke skal ha det! en som imponerer meg er guttungen Skjelbreid, han spiller som om han skulle vært 30, han kommer til å bli enormt god!
Must skrev:
Super spiller med 9 feilpasninger og totalt feilplassert hele 1 omg., men en stor spiller kan han bli!
Det er delte meninger  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.10.2005 07:50 Post subject: |
|
|
Fikk trøst av Beckham
I én omgang var Per Ciljan Skjelbred ( 18 ) suverent best på Santiago Bernabeu. Etter pause var det David Beckham som regjerte.
Vi andre var like opptatt av hvor viktig 18-åringen selv er for sitt lag. I førsteomgangen beveget han seg over store flater, hadde banens beste ballberøringer, de smarteste valgene - kort sagt:
Gutten var fantastisk.
- Jeg sa det også på pressekonferansen tirsdag, at han kom til å markere seg. Det var nettopp det han gjorde. Per var en av banens beste her, sier Høgmo til Dagbladet
Banens beste i går - sammen med en engelskmann.
 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.10.2005 08:38 Post subject: |
|
|
PCS var banens beste i 1.omg, i 2.omg sleit han sammen med resten av laget. At noen mener at han spilte dårlig kan jeg ikke ta seriøst. |
|
Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 20.10.2005 10:25 Post subject: |
|
|
Å diskutere Lille Per med trøndere eller rbk supportere generelt er som å pisse i motvind.... Det går ikke... Det lille hjertebarnet deres er jo hevet over enhver kritikk.....
jeg her enig med Harald og Eggen her.... Han spilte en ok kamp... Å si at han var banens beste i første omgang bekrefter bare det jeg sa over her... Strand var banens beste i første omgang.... Som quoten til Att: PCS hadde en haug med feilpasninger, og som i Lyon kampen, det hjelper ikke lite å være en klegg når du møter en elefant... Tror ikke det var en eneste real spiller som brydde seg nevneverdig over at han Lille-Store Per løp utpå der... Han hadde en periode rundt målet(altså på slutten av første omgang) hvor han klarte å bryte et par baller, pluss hadde oppspillet til Storflor...
Og i andre omgang.... Tja hva skal man si... han var mer eller mindre usynlig.....
Det verste er medias opphausing av karen... 8 får han i VG, 7 i dagbladet.... Hva er det som skjer ? Rbk klarte seg brukbart, de tapte 4-1 mot et storlag på bortebane, men ikke pokker om noen spilte til noen 7'er eller 8'er... På real derimot, der kunne man delt ut et par av de....
Skulle pokkern meg ikke forundre meg om "tar bare ut formspillere" Hareide tar med Lille Per i troppen.... Synes neste synd på gutten for med den sinnsyke opphausinga han får kommer nedturen til å bli desto tyngre å svelge..... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.10.2005 10:48 Post subject: |
|
|
Quote: | Å diskutere Lille Per med trøndere eller rbk supportere generelt er som å pisse i motvind.... Det går ikke... Det lille hjertebarnet deres er jo hevet over enhver kritikk..... |
Skitprat. Jeg slakter hvem som helst hvis de ikke gjør jobben sin.
Quote: | PCS hadde en haug med feilpasninger |
Hmm. Jeg pleier å være ekstremt kritisk når det gjelder feilpasninger, men kan ikke huske at PCS hadde særlig mange av de i går. Får nesten lyst til å se kampen på nytt for å finne ut av dette. Kanskje vi har forskjellig syn på hva en "feilpasning" egentlig er? Et krevende gjennomspill som ikke kommer frem og en tversoverpasning på midtbanen som går til motspiller er tross alt to forskjellige ting. |
|
Back to top |
|
 |
|