|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 27.11.2009 21:03 Post subject: |
|
|
Lykke til videre Juska!
Hadde stor tro på ham da han kom til Rosenborg, men skader satte ham tilbake, og kampene i høst viste vel at han er god men enda ikke så god som han burde ha vært for å heve Rosenborgs midtbane, per dags dato.
Skal bli spennende å se hvordan han gjør det i Haugesund!  |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 28.11.2009 16:38 Post subject: |
|
|
Mener at Savolainen er på nivå med Winsnes og vel så det. Gjort det bra i samtlige treningsklipp jeg har sett på RBK.no. Merkelig innkjøpspolitikk Rosenborg fører under Hoftun, spør du meg. Men men...
Lykke til videre til Juska, og det positive er at nå ble det litt mer spennende å følge Haugesund til neste år. Bra for tippeligaen at gode spillere, som tross alt ikke fikk vist sitt beste i Rosenborg, fortsatt holder hus i Norge.
Med dette har vel alle Hoftun-kjøpene "floppet" i Rosenborg? Håper det er noe han tar til etteretning, svelger stoltheten og ringer Torbjørnsen foran neste spillerkjøp. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.11.2009 09:27 Post subject: |
|
|
En av hovedgrunnene til at han valgte FKH var John Pelu.
Savolainen og Pelu kom samtidig til Rosenborg i 2008.
– Jeg visste lite om FKH og om byen, men John påvirket meg i riktig retning. Jeg har sett FKH et par ganger på TV, men jeg vet egentlig lite om norsk fotball generelt.
Les mer: – Jeg gleder meg
Tror nok en del ungpiker blir skuffet når det ikke er rapstjernen fra MGP jr. som dukker opp:
Også TV2 hadde på fredag først feil person. Den sunnmørske Scanpix-fotografen er skyldig gjennom å ha gitt feil navn på metadataen. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |