| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
frenchy Rutinert

|
Posted: 20.10.2009 19:48 Post subject: |
|
|
En god kamp av Savolainen, og folk går av hengslene, minst 10 gode kamper av Olsen, og folk dømmer han ned..... _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.10.2009 20:27 Post subject: |
|
|
Winsnes er naturligvis bedre enn Tettey på en rekke felter. Men han er ikke en spiller som vil heve kvaliteten i forhold til det RBK-laget vi hadde med Tettey.
Sitatet i signaturen din er ubetalelig. Tror det må være det beste fra Eggens mesterligasirkus. Er noe mer enn bare et løssluppent sitat, det er dobbeltbetydning i selve sitatet til og med. Herlig!! |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 22.10.2009 20:36 Post subject: |
|
|
Apropos fulle navn i diverse andre spiller- og trenertråder her; skal man tro skattelistene er Juskas fulle navn Juska Samuli Savolainen. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.10.2009 20:38 Post subject: |
|
|
| Bra observert! Takk! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.11.2009 16:06 Post subject: |
|
|
http://www.rbk.no/incomin...156457.ece
Juska er solgt!
Lykke til videre _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.11.2009 16:20 Post subject: |
|
|
| Lykke til og jeg tror dette er en meget smart signering av Haugesund. Tror ikke det var snakk om rare overgangsummen om noen i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Stallone Senior

|
Posted: 27.11.2009 16:23 Post subject: |
|
|
| Skjønner jeg ingenting av. En bra spiller som gir jernet når han blir kastet inn på. Back-up spiller som med litt forbedring kunnet blitt blant de faste 11. |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 27.11.2009 16:25 Post subject: |
|
|
| Skulle vel blitt solgt en god del midtbanespillere før hr.Juska hadde blitt en av de startende der. Bra løsning for alle parter. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.11.2009 16:26 Post subject: |
|
|
| Det tror jeg også ,men uten å få særlig til ordentlig mulighet så er han solgt videre og det må vi leve med og jeg ser heller at Savolainen drar enn at Traore drar, forsvinner sistnevnte uten at en har forsøk å høste fruktene av det arbeidet som er lagt ned over flere år blir jeg forbannet. Vi skal ha ny trener og en bør kanskje spørre seg om det er så lurt å drive med spillerkjøp og salg før en vet hva en ny trener ønsker? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.11.2009 16:47 Post subject: |
|
|
Slett ikke overraskende, da Hoftun allerede i august signaliserte overgang:
- Nå får han muligheten til å vise seg fram både på trening og i kamp, og så får vi se hva som skjer i 2010, sier Erik Hoftun.
- Det høres ikke ut som om du regner med ham som en spiller helt på lik linje med resten?
- Nå er han dét, men så får både vi og Juska sjøl vurdere situasjonen og hva vi gjør i 2010.
Les mer: Overrasket over å være tilbake
Jeg er enig med overnevnte om at jeg heller vil beholde Traoré, som jeg nå håper får ny kontrakt - og signaler om å bli satset på.
Like fullt er jeg svært glad for at Juska fikk denne nye muligheten i RBK, og delvis tok godt vare på den. Hadde på mange måter vært litt hjerterått å tvunget ham bort i sommer etter bare to seriekamper og fullt av skader. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 27.11.2009 17:17 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Traoré, som jeg nå håper får ny kontrakt - og signaler om å bli satset på. |
Haha, ja det virker jo sannsynlig
TENK om Traore hadde vært norsk! Ville trolig blitt sett på som en av tippeligaens mest spennende talenter på lenge. I stedet er det vel få utenfor trøndelag som vet at han i det hele tatt eksisterer. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 27.11.2009 17:41 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Lykke til og jeg tror dette er en meget smart signering av Haugesund. |
Tenkte det samme sjøl. I Rosenborg kom han litt, men ikke mye, til kort. I Haugesund derimot, tror jeg han kan hevde seg. Lykke til til Juska, og Haugesund steg nettopp ett hakk på like-listen min. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1569 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 27.11.2009 18:15 Post subject: |
|
|
| Ble virkelig skuffa da jeg oppdaget nyheten. Så på Juska som en potensiell Tettey-erstatter. Som noen har nevnt, en spiller som gir jernet og blør for drakta for at både han og klubben skal lykkes. Ønsker Juska lykke til videre |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 27.11.2009 18:34 Post subject: |
|
|
Haugesund är lagom nivå för Savolainen. Han är inte toppklubbsmaterial.
Lycka till i bottenträsket! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.11.2009 18:54 Post subject: |
|
|
Her må jeg si meg enig med deg, Storey.
Som jeg har skrevet flere ganger tidligere, mener jeg at Savolainen ikke holder nivået i en klubb med Rosenborgs ambisjoner. Er allikevel litt overrasket over at han ikke gikk til en klubb i nedre sjikt av Tippeligaen, men man vil kanskje ha enda bedre kvalitet på utlendinger man henter inn til klubbene. Spesielt i disse tider, da penger ike gror på trær i norsk klubbfotball.
Samtidig har jo RBK et visst samarbeid med Haugesund kan det virke som, om man ser på utlånshistorie og overganger de siste årene. Jeg ser ikke bort fra at Haugesund fikk ham ganske billig, kanskje ved å ha en ukjent avtale med RBK om at vi skal ha førstevalg mtp unge spillere de utvikler. De har jo utviklet en del bra spillere de siste årene (Jan Kjell Larsen, Christian Grindheim, Håvard Nordtveit) .
At Pelu havnet i Haugesund syns jeg også var overraskende, og det styrker teorien min over. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 27.11.2009 18:56 Post subject: |
|
|
| Haugesund rykket vel opp? |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.11.2009 19:00 Post subject: |
|
|
| Jeg tenkte på mer etablerte Tippeligaklubber når jeg skrev nedre sjikt. Er litt overrasket over at ingen av disse hentet en spiller på et såpass bra nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 27.11.2009 19:06 Post subject: |
|
|
| Jeg vil nå uansett klassifisere Haugesund som et lag i "nedre sjikt" i Tippeligaen. Forbauser meg ikke om de beholder plassen og kanskje vel så det neste år forresten. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.11.2009 19:08 Post subject: |
|
|
| Fikk RBK noen penger for Juska? |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.11.2009 19:15 Post subject: |
|
|
Det kan du fort få rett i, Halvorsen87. Er selvsagt enig i at de hører til i 'nedre sjikt'. Det var bare det at jeg tenkte noe annet enn jeg skrev  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 27.11.2009 19:46 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Like fullt er jeg svært glad for at Juska fikk denne nye muligheten i RBK, og delvis tok godt vare på den. Hadde på mange måter vært litt hjerterått å tvunget ham bort i sommer etter bare to seriekamper og fullt av skader. |
Helt enig meg deg 2mas, jeg deler dine tanker.
Lykke til Juska, ønsker deg alt godt! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 27.11.2009 20:17 Post subject: |
|
|
| kevinpieter wrote: | | Keenoir wrote: | | Lykke til og jeg tror dette er en meget smart signering av Haugesund. |
Tenkte det samme sjøl. I Rosenborg kom han litt, men ikke mye, til kort. I Haugesund derimot, tror jeg han kan hevde seg. Lykke til til Juska, og Haugesund steg nettopp ett hakk på like-listen min. |
Enig, en god spiller, men vi har mange slike. Hever nok Haugesund betraktelig, knallkjøp. Det at han etter et så langt skadeavbrekk og noen kamper i Finland kunne komme tilbake så fort på et ok nivå tyder på at han har mye inne.
Lykke til Juska. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.11.2009 20:30 Post subject: |
|
|
| Det vil ikke se bra ut for Hoftun og Hamrèn om Savolainen herjer for Haugesund neste år.... |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 27.11.2009 20:34 Post subject: |
|
|
Jo det vil se bra ut om de gjennværende herjer dessto mere.  _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
|