|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 01.11.2009 23:11 Post subject: |
|
|
| Årets RBK-mål er Sapara sitt i Telenor Arena. Men vi har sett flere fine. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.11.2009 23:17 Post subject: |
|
|
| Jeg personlig synes også Prica sine to siste mål er gode kandidater og også Tettey sitt mål i årets første kamp som kom etter et nydelig forarbeid av Skjelbred og Lustig er en bra kandidat. Jeg minnes også at Tettey sitt ene mål borte mot Glim også var på et bra nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 02.11.2009 00:00 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Årets RBK-mål er Sapara sitt i Telenor Arena. Men vi har sett flere fine. |
Tiltredes! Prica har også levert en rekke fine mål, men den Demidov-involveringen før Sapara-målet selger den for min del.
Ellers var det trivelig på Stadion i dag. Var litt spent på om dommeren var like håpløs, i alle fall i 1. omgang, som han virket (som regel er han ikke det).
Et morsomt poeng var det at de spilte både "We Are The Champions" og "Ecstasy of Gold" over stadionanlegget før kampen. Var det trøndere som styrte musikken? Har også merket meg at der de fleste Rosenborg-sanger høres ut som om de ble laget på 80-tallet (noe de sikkert ble, òg), høres de fleste Brann-sanger ut som om de er hentet fra en revyforestilling fra 60-tallet.
 _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 02.11.2009 00:35 Post subject: |
|
|
| kevinpieter wrote: | | Et morsomt poeng var det at de spilte både "We Are The Champions" og "Ecstasy of Gold" over stadionanlegget før kampen. Var det trøndere som styrte musikken? Har også merket meg at der de fleste Rosenborg-sanger høres ut som om de ble laget på 80-tallet (noe de sikkert ble, òg), høres de fleste Brann-sanger ut som om de er hentet fra en revyforestilling fra 60-tallet. |
Mye av sangene ble jo prod. på 60-70 tallet. Har kommet en del nye låter, men det er tydelig at personene som styrer ikke får med seg dette.
Jeg reagerte selv på We Are The Champions, kom gående utenfor stadion akkurat da. Ecstasy of Gold er obligatorisk, er visstnok noen av spillerene som har bedt om denne. Det gjelder for så vidt andre sanger også.... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.11.2009 01:04 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Om noen får rødt kort i dag, må de da stå over 1 runde neste år? |
Apropos: Ble plutselig litt usikker, men mener at det ikke har noe betydning at Prica og Annan begge fikk sine femte gule kort i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 02.11.2009 01:28 Post subject: |
|
|
§ 3-7 Virkninger for neste sesong
| Quote: |
Karantene som følge av utvisning eller bortvisning overføres til neste sesong. |
Altså, gjelder det kun ved røde kort eller bortvisning. Ikke for gule kort.
Advarsler og utvisninger |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 02.11.2009 01:37 Post subject: |
|
|
Jaja, det der var jo en klassisk, litt halvinteressert kamp av et lag som egentlig bare har ære og berømmelse å spille for. Første omgang var dårlig, andre omgang var ok, men vi fikk aldri opp noe stort tempo. Midtbanen vår var veldig daff offensivt, og der burde enkelte *host* vært byttet veldig mye tidligere enn de ikke ble, for å si det sånn.
Syk skuddfot på den spissen vår, det var kampens store beholdning.
Børs:
Jarstein 7 - Trygg og god i alle involveringer, fin redning fra Solli redder poenget. Nok en solid kamp, altså.
Lustig 7 - Kommer litt mer med offensivt, og har kontroll uten å bli utfordret noe særlig defensivt.
Stadsgaard 6 - Har stort sett full kontroll på Huseklepp, og det er viktig. Litt ukonsentrert i en del situasjoner og spiller på seg litt trøbbel.
Demidov 6 - God i duellspillet, og flink til å komme tett opp i motstander. Spiller på litt høy risiko til tider
Dorsin 4 - Laber kamp i dag, virket tung og treg defensivt mot Sævarsson og Solli, og hadde en feilprosent på 100 på upressede innlegg.
Annan 6 - Står som vanlig i veien for mye, men må safe litt etter et tidlig gult kort. Viser en del fine vendinger og detaljer underveis.
Strand 6 - Jobber iherdig, men det går til tider litt for fort for ham, og valg og presisjon lider under det. Gjør seg likevel ikke bort.
Skjelbred 5 - Prøver på mye fornuftig, men lykkes egentlig med ganske lite, siden han sjelden benytter seg av de mulighetene han skaffer seg.
Iversen 3 - Første omgang var faktisk årsverste, veldig treg, veldig statisk, veldig mye feil og tapte alle dueller. Kom seg litt mer fri fra stopperne i andre omgang, og vinner noen gode hodedueller.
Traoré 4 - Mye av det samme som Skjelbred, men har et par enda grovere misser. Bedre på høyre, kanskje? Til tider sløv defensivt.
Prica BB 8 - Tippeligaens toppscorer var skikkelig på hugget i kveld, og var en konstant trussel mot balluglade forsvarere. Flink til å finne rom, og stort sett gode valg. Fantastisk mål, nok en gang.
Sapara 5 - Ganske så kamprusten, virket det som, og fikk aldri satt særlig preg på kampen
Lago - Ble satt opp direkte en mot en med Huseklepp, og det gikk vel sånn middels.
Olsen - Hvem vet? Dorsin nektet jo å kjøre overganger. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.11.2009 02:31 Post subject: |
|
|
Du glemte:
Espen Berntsen 1 - Strykkarakter, hinsides dårlig dommer! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 02.11.2009 07:59 Post subject: |
|
|
| Innen de 20 første minuttene var det gitt x antall frispark og delt ut 3 gule kort. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 03.11.2009 03:35 Post subject: |
|
|
Ballahl: du har rett, jeg glemte Berntsen. Han får 2, i det minste, jeg har da sett verre. Noen ganger. Men han fikk til og med min kjære ukyndige mor til å lure på hva han hadde imot Anthony Annan.
Jeg lurer fortsatt på når noen i en offisiell rolle skal oppdage at der mørkhudede spillere får gule og røde kort for "bruk øya", får de mer arisk utseende slippe unna med "Ta og #¤%¤#% din dommer#¤%¤#%" til stadighet. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |