View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fluffy Junior
|
Posted: 27.10.2009 14:20 Post subject: ANSETT HAREIDE NÃ…! |
|
|
HAREIDE ER MANNEN Ã… GÃ… FOR! ROSENBORG SPILTE FANTASTISK UNDER HAN.
Sollied er siste jeg ville gått for! Makan til tulliung! Og som andre sier, går bare nedover der i gården....
Ellers er Jönsson og evt Jonevret alternativt bra. Men igjen, HAREIDE er klart det beste alternativet! |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 27.10.2009 14:27 Post subject: Re: ANSETT HAREIDE NÃ…! |
|
|
Hareide vil aldri bli et godt alternativ for RBK..
Minner også om ordinær folkeskikk på forumet.. _________________ mvh HeXX
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 27.10.2009 14:35 Post subject: |
|
|
Det gjelder i så fall også for deg. Man sitere ikke innlegg som står rett ovenfor sitt eget, med mindre man redigerer sitatat slik at det ikke er hele innlegget som siteres. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
fluffy Junior
|
Posted: 27.10.2009 14:36 Post subject: |
|
|
ordinær folkeskikk??? hva var galt der? at jeg kalte vinglingen og "timingen" til han tullingen for "tullingen"? |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 27.10.2009 14:43 Post subject: |
|
|
Nei det holder å ikke "rope". (Store bokstaver og flere spørsmålstegn/utropstegn etter hverandre) |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 27.10.2009 14:54 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Det gjelder i så fall også for deg. Man sitere ikke innlegg som står rett ovenfor sitt eget, med mindre man redigerer sitatat slik at det ikke er hele innlegget som siteres. |
Nå gikk vel tegnsettingsproblematikken og de store bokstavene igjen gjennom hele innlegget, dermed så var det hele innlegget som var underlagt kritikk.
Han kan alltids få mene at Hareide er et alternativ, han om det, men tenkte det var greit å sile bort ugjerningene med det samme.
Og da legger jeg denne ballen død for min del.
For å komme tilbake til tpoic, så er utfallet av pressekonferansen at svenskene må ta kontakt med RBK, og trolig strekke seg relativt langt økonomisk for å få hentet Hamrén nå, slik at en videre debatt om trenerspørsmålet avventes til en ser hva svenskene velger å gjøre. _________________ mvh HeXX
|
 |
Nordlendingen Senior
|
Posted: 27.10.2009 14:54 Post subject: |
|
|
Solskjær!!!
Spennende treneremne, tror han vil klare å stå fram som autorisert, og ikke minst det at han er en utrolig sympatisk fyr. Itillegg kan man jo uten tvil si at han vet hva som skal til for å lykkes ute i europa! Ulempen er jo at det vil være ganske så stor risiko for å miste han dersom han får en bra sesong, grunnet hans "store navn" ute i europa.
Men er han realistisk å kunne få?
Jønsson er nok er et godt 2.valg... sollied nr.3...
Å få Hareide som trener igjen vil nok redusere min entusiasme som rosenborg supporter en del, mens han er trener. Får jeg se han som trener for oss igjen blir jeg utrolig skuffet over Hoftun og resten av folket på brakka. |
|
Back to top |
|
 |
Sigurd Senior
|
Posted: 27.10.2009 15:32 Post subject: |
|
|
En ting er i hvert fall sikkert. Det blir umulig å finne en ny trener, og at ingen blir skuffet over valget. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.10.2009 15:38 Post subject: |
|
|
Jeg setter fyr på brakka om Solskjær blir hovedtrener for Rosenborg!
Hadde det ikke skapt så mange reaksjoner så ville jeg sannsynligvis satt fyr på de som kom med det som et alternativ også
Fra spøk til alvor: Jeg har null tro på at Solskjær har det som skal til for å styre Rosenborg allerede nå. Det er noe helt annet å lede norges største klubb, enn å lede et reservelag der man har 10 mann rundt seg som kommer med opplysninger, fakta og tips/direksjoner til hva man skal gjøre.
Jönsson hadde vært fantastisk.
Sollied hadde vært bra hvis han har motivasjonen for å gi alt.
Hareide hadde vært bra for resultatene vil jeg tro, men litt vondt i sjela.
Eggen senior håper jeg for guds skyld ikke at de prøver å få med i noen år. Gigantisk fallhøyde og svært endret fotball siden han sluttet. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 27.10.2009 15:57 Post subject: |
|
|
Mitt førstevalg i 2010 er fortsatt Hamrén. Etter ham Sollied eller Jønsson. Eller hvorfor ikke en annen svenske ... (http://norskeforhold.blog...rinsipper/)... Nei, det hadde vel vært for frekt, eller ... |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 27.10.2009 16:02 Post subject: |
|
|
Du reklamerer iherdig for den der bloggen din, det skal du ha. |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 27.10.2009 16:09 Post subject: |
|
|
Verdens beste trener, Guus Hiddink, var trener for både Russland og Chelsea en stund. Det gikk rimelig bra, faktisk. En løsning med Hamren i begge jobbene en stund mens en ny trener kan bli funnet, og så komme inn og ta over batongpinnen på en ryddig måte hadde ikke vært så værst, tror jeg, hvis mannen har kapasitet og apparat til det _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 27.10.2009 16:12 Post subject: |
|
|
Hva er vitsen? Helt unødvendig å gå rundt med en trener på oppsigelse et helt år, jeg ser bare ikke det positive ved det. Er det ikke bedre å ansette en ny trener allerede nå? |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 27.10.2009 16:17 Post subject: |
|
|
Jo, det er det. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 27.10.2009 16:28 Post subject: |
|
|
Det var da enda bra _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.10.2009 16:50 Post subject: |
|
|
Hareide legger ikke skjul på at han er interessert i en retur til Lerkendal om Hamrén skulle stikke til Sverige.
- Ja, hvis jeg blir spurt, så er jeg det, sier han.
- Hva frister mest med Rosenborg?
- Jeg kjenner veldig godt til klubben og miljøet. Rosenborg er veldig solide på menneskesida. Selv etter årene hvor de hadde det vanskelig fikk de rettet skuta si ganske kraftig, og nå holder de stø kurs igjen. Det er ganske imponerende det også.
- Og så skal de ut i kvalifisering til Champions League?
- Det er jo seriemesterskap og Champions League som er kravet i en slik klubb. Da jeg kom inn hoppet jeg jo etter Eggen, så jeg visste hva som var ventet. Jeg er i hvert fall overhodet ikke skremt.
- Har RBK vært i kontakt med deg?
- Nei, det har de ikke.
- Forventer du at de tar kontakt?
- Det er ikke sikkert. Det er det bare de som kan svare på.
- Men om du får tilbudet sier du ja?
- Det blir hypotetisk. Nå er Hamrén fortsatt under kontrakt. Jeg har ikke uttalt meg så mye om hva jeg ønsker og vil gjøre, det er også et uttrykk for at jeg vil fokusere på kampen i morgen og på søndag med Örgryte, sier Hareide, som ligger på kvalikplassen i Allsvenskan to runder før slutt.
Men han legger til:
- Å trene RBK vil være fristende for alle. Klubben og arbeidsplassen er veldig bra.
Les mer: - Jeg gjorde den samme vurderingen som Hamrén må gjøre nå
Han er nok svært interessert i å fortsette der han slapp i november 2003. Spørsmålet er om RBK (og Skutle) er like interessert... |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 27.10.2009 16:59 Post subject: |
|
|
solskjær har vel ca like mye erfaring som Stig I. Bjørnebye
tror nok gutta på brakka har lært, vi får nok ikke flere trenere uten resultater på Lerkendal _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 27.10.2009 17:00 Post subject: |
|
|
Tror jeg holder Hareide foran Jönsson. Vet ikke helt hvordan autoriteten til Jönsson er når han må hanskes med ekstremt vanskelige personligheter som Iversen (tildels Demidov?). Har han den autoriteten som skal til for å holde slike spillere i øret? |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 27.10.2009 17:01 Post subject: |
|
|
Alle bør nå innse at Hamrén er tapt , og jeg har forståelse for at Erik Hamrén vil hjem til gamlelandet å ta den største trenerjobben som er å få i Sverige som landslagssjef.
Hva nå ?
Etter min mening er det kún én mann som kan videreføre Hamréns jobb, og det er Åge Hareide. Glem det som skjedde , Hareide er rett mann for klubben med mye av de samme egenskapene som Hamrén og som har enda bedre CV.
Åge har fått smaken på lukta av sagmugg igjen.......det skal RBK vise å benytte seg av.
Mange har nevnt Sollied og med god grunn, men jeg tror for min del at Sollied ikke ønsker å rive opp familien med små unger og flytte tilbake til Norge akkurat nå . Dessuten koster det 70 spenn for en halvliter her hjemme i nisseland..... |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.10.2009 17:02 Post subject: |
|
|
Nannskog virker ikke akkurat til å være den enkleste. Det finnes også en annen løsning for Jönsson hvis disse spillerene ikke vil yte for han og det er enkelt å greit å selge dem. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 27.10.2009 17:02 Post subject: |
|
|
Det er svært få hendelser som vil få meg til å avslutte et livslangt forhold til Rosenborg. Jeg vil nok dog ta en liten pause, dersom Hareide kommer til klubben. Vanskelig å støtte noen når de går tilbake til konebankerkjæresten sin. (Altså en metafor, jeg insinuerer ikke at Hareide banker kona si - bare Rosenborg) _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 27.10.2009 17:06 Post subject: |
|
|
h b wrote: | solskjær har vel ca like mye erfaring som Stig I. Bjørnebye
tror nok gutta på brakka har lært, vi får nok ikke flere trenere uten resultater på Lerkendal |
Nå er ikke Solskjær noe dårlig alternativ. Han leder Uniteds reservelag (alvorlig ansvar i United), har et stort nettverk og gode, personlige ferdigheter. Han har tross alt jobbet med Ferguson i over ti år. Det er såpass mange ex-United-spillerne som leder klubber rundt forbi nå at det er åpenbart at de lærer godt. Han er ikke et ueffent alternativ, og kan ikke settes i samme bås med Rambo, Bjørnebye og så videre. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 27.10.2009 17:12 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Hareide er nok svært interessert i å fortsette der han slapp i november 2003. Spørsmålet er om RBK (og Skutle) er like interessert... |
Det starter jo bra med signeringen av Winsnes og ettårskontrakten til Roar Strand...
Runar Berg kan vel være aktuell som erstatter for Ørjan Berg som han ga treårskontrakt som 35-åring.
En gjenforening med Tojus Hansén bør vel også kunne være mulig, hvis Odd vil slippe ham.
Solli tilbake fra Brann det samme.
Ellers bør vel alt av unggutter leies ut eller selges slik Hareide gjorde sist han var trener, og Jarstein bør vrakes til fordel for Espen Johnsen.
Og så ringer det vel Assyriska Foreningen og vil ha Hareide som trener i serieinnspurten neste sesong, slik at han ikke helt får fullført verket og RBK glipper bronsemedaljene i siste serierunde 2010. Joda, her lukter det framtid. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.10.2009 17:12 Post subject: |
|
|
Riktig det selvom det må sies at Ferguson elvene har høyst variable resultater, på den ene siden har du Bruce og Hughes ,men en har også folk som Robson og Keane som er bortimot katastrofe trenere. Det er personen Solskjær som er spennede like mye som hans United fortid ( nåtid ), det er også et godt tegn at han står veldig høyt i kurs hos Ferguson. |
|
Back to top |
|
 |
|