| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 25.10.2009 22:19 Post subject: |
|
|
Dette skuddet må da være en solid kandidat til årets mål? Ballen bare stiger og stiger helt inn i nettmaskene! Fantastisk scoring! _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 25.10.2009 22:19 Post subject: |
|
|
| Endt kamp. 3 sider. Dette gjør meg glad. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4115 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 25.10.2009 22:20 Post subject: |
|
|
En så som så kamp i dag... mye langt og upresist, men som vanlig tar det seg opp i 2 omgang. Traore jobber bra og er BB for min del, ellers også mange ok prestasjoner.
Synes faktisk ikke Roar gjør en dårlig jobb jeg som noen her skriver... Roar jobbet bra og var mye med i spillet.
Årets øyeblikk står naturligvis Rade for.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.10.2009 22:21 Post subject: |
|
|
| Godt prestert av kommentator å si at traore ikke henger helt med. det er jo resten som ikke henger emd ham. Genialt i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.10.2009 22:27 Post subject: |
|
|
21009 på stadion.
Hva tar Lerkendal? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 25.10.2009 22:40 Post subject: |
|
|
Digg på Lerkendal i kveld Eneste bummer var at jeg sølte pizza over hele meg under kampen  |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 25.10.2009 22:45 Post subject: |
|
|
Jeg fikk ikke sett kampen i dag, det ble svette på egen kropp nå igjen, men jeg må jo bare kommentere det frisparkmålet til Prica - fy faen! Han har jo vist før at han har trøkk i labben på frispark, men hvis det der er et treff, så har alle andre forsøk i år vært sleivspark. Det er nok årets RBK-mål med god margin, i alle fall.
Jeg stusser litt over de som syntes han var så dårlig i kveld, jeg så jo bare sammendraget, men han virket jo veldig frisk ut ifra de klippene i alle fall.
Gøy å se at Traore lykkes igjen også, jeg har veldig trua på ham i den posisjonen, og håper han får spille masse der i 2010! _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.10.2009 23:30 Post subject: |
|
|
Prica scorer i 110 km/t fra draøyt 32 meter, om jeg ikke husker feil. Dette må da vel være Ahlsen opp av dage?
Banens beste etter min smak er i dag Lustig med god margin. Ball/duellvinner av rang defensivt, og bidrar offensivt med gode bevegelser, flere gode innlegg, samtidig som han er målfarlig på offensiv dødball på hodet.
Artig også å se Bakenga finte av et par mann! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.10.2009 02:16 Post subject: |
|
|
Hvem sa at Rade var dårlig?
Han var den beste der fremme.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 26.10.2009 02:29 Post subject: |
|
|
HVem andre har scoret slike frisparkmål? det var som å se JA Riise, bare hardere.. også oppi nettaket >< fy flate.... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
sunnhetsmannen Senior

|
Posted: 26.10.2009 02:38 Post subject: |
|
|
| Kan det ikke fort bli årets mål da? |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 26.10.2009 04:18 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | Jeg fikk ikke sett kampen i dag, det ble svette på egen kropp nå igjen, men jeg må jo bare kommentere det frisparkmålet til Prica - fy faen! Han har jo vist før at han har trøkk i labben på frispark, men hvis det der er et treff, så har alle andre forsøk i år vært sleivspark. Det er nok årets RBK-mål med god margin, i alle fall.
Jeg stusser litt over de som syntes han var så dårlig i kveld, jeg så jo bare sammendraget, men han virket jo veldig frisk ut ifra de klippene i alle fall.
Gøy å se at Traore lykkes igjen også, jeg har veldig trua på ham i den posisjonen, og håper han får spille masse der i 2010! |
Bare tull at Prica var dårlig i dag. Bare et par som nevnte at han var dårlig. Hva menes med "svette på egen kropp"?
Enig i Zorac at Lustig, uten tvil, er banens beste i dag. Var suveren i lufta og bidrar enormt offensivt, og løper hjem når det trengs. Han er utrolig rask over lenge avstander med de lange klyva sine. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 26.10.2009 08:56 Post subject: |
|
|
Prica fikk det ikke helt til og begynte å bli sutrete og ufin rett før målet.
Men helt OK mål. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 26.10.2009 09:25 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | HVem andre har scoret slike frisparkmål? det var som å se JA Riise, bare hardere.. også oppi nettaket >< fy flate.... |
Ronald Koeman hadde vel noen lignende, for de som er gamle nok til å huske han. Må være en soleklar kandidat til årets mål i Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 26.10.2009 12:39 Post subject: |
|
|
Verdens hardeste skudd.
David Hirst topper lista med noe over 183 kilometer i timen. Da bør man vel helst ikke stå i veien. |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 26.10.2009 12:39 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Hvem sa at Rade var dårlig?
Han var den beste der fremme.. |
Han var vel den eneste der framme og. Bortsett fra Bakenga da _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 26.10.2009 13:27 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | Verdens hardeste skudd.
David Hirst topper lista med noe over 183 kilometer i timen. Da bør man vel helst ikke stå i veien. |
Spør du meg er det litt for mange spillere fra engelske lag på den lista til at den er særlig troverdig. Hvor er f.eks. Ronald Koeman, Sinisa Mihajlovic ? Det er vel mer et spørsmål om hva som har blitt målt og/eller tatt med på lista og hvem som setter opp den. Husker jeg ikke feil har Staurvik blitt målt til rundt 130 km/t (om ikke mer), og Olsen/Helland ble vel begge målt til +/- 120 km/t i en rimelig uoffisiell måling på treningsfeltet for en stund siden. Så at Beckhams 129 km/t skal være verdens 10. hardeste skudd har ihvertfall jeg vanskelig for å tro noe særlig på... |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 26.10.2009 14:03 Post subject: |
|
|
Kunne godt tenkt meg noen børser fra denne kampen, siden jeg ikke fikk sett den selv. Ut ifra høydepunktene ser det ut som nok en solid kamp av Savolainen og Traore. Ser at Adressa ga Savolainen under middels, men jeg stoler null på børsene deres da Iversen får høye karakterer uavhengig av hvordan han spiller. Lago får også som regel dårligere enn han fortjener, og Olsen høyere. Kristobal eller Keenoir har kanskje en børs på lur? _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 26.10.2009 14:06 Post subject: |
|
|
Juska Savolainen løp mye, jobbet hardt. Men han hadde et par stygge taklinger fikk et fult kort. Han virket også usikker offensivt. Husker spesielt den ene overgangsmuligheten vi hadde, Juska hadde ballen masse rom. Men istedenfor å gå selv eller slå lang gjennombruddspasning. Så valgte han og slå en halvgod pasning til Per som ikke var i noen bedre posisjon og angrepet dabbet av. Mulig at han var redd for å gjøre noen feil ?
Traore var forøvrig meget god! _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.10.2009 14:31 Post subject: |
|
|
Grunnen til at jeg ikke har laget noen børs var at jeg var opptatt med matlaging i førsteomgang og fikk ikke fokusert og fulgt med så mye som jeg ønsker. Mitt intrykk er at det var få ekstremer ene eller den andre veien og at alle gjorde en helt grei kamp.
Traore viste endel bra ,men på slutten så sluttet han å sentre og da ble det direkte dårlig. Jeg synes ikke Iversen hadde noen stor kamp i det jeg fikk med meg og var til tider uvenn med ballen og avsluttningene var svake. Savolainen gjorde lite som en biter merke ,men han gjør knapt feil også og er nyttig for å holde ballen i laget og opprettholde presset. Hadde vel rollen til Annan og gjorde en helt kurant jobb da han var flink til å holde posisjon og ikke miste ballen ,men mangler Annan sine ballvinneregenskaper. Er litt mer offensiv i passningspillet enn Annan. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 26.10.2009 14:44 Post subject: |
|
|
| noen som har en børs å komme med? |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.10.2009 15:08 Post subject: |
|
|
| Sneipen wrote: | | Han var vel den eneste der framme og. Bortsett fra Bakenga da |
Vi spiller 4-2-3-1, Olsen, Iversen og Traoré har sammen med Rade offensive posisjoner. Så når jeg sier "der fremme" så er de også tatt i betrakting.
6 - Rune Jarstein - Trygg og god, det man forventer av en keeper som spiller for Rosenborg. Hadde i tillegg en meget god redning i første omgang. Sjanseløs på målet og tverrleggertreffet.
7 - Mikael Lustig - Ny svært god kamp, bidrar mye offensivt.
5 - Kris Stadsgaard - Ingen feil, det er Rosenborg som presser derfor lite synlig.
6 - Vadim Demidov - Hadde en kjempeblokkering, en ball som bortimot garantert hadde godt inn, eller lite synlig.
5 - Mikael Dorsin - DÃ¥rlig start, noe usikker men kommer seg utover kampen.
5 - Per Ciljan Skjelbred - Jeg forventer mer, men han er som alltid løpsvillig. Ny posisjon idag, klarte seg greit.
7 - Juska Savolainen - tok ansvar bak, sikker og god tar ikke sjanser, Annan-light faktisk. Taper en løpeduell, får frispark imot og gult kort, greit nok. Vi vet han ikke har farten.
7 og min BB - Abdou Traoré - Offensiv og vår kreative kraft igår, prøver noe nytt hele tiden, scorer et mål også. Hadde dagen og viste stor spilleglede, samtidig hadde han også en tendens til å miste ballen litt umotivert.
5 - Steffen Iversen - Usynlig, vant noen hodedueller..
6 - Trond Olsen - Et fantastisk tverrleggerskudd, brukte presisjon og ikke kraft. Selv om han hadde overtaket på backen sin så fikk han aldri markert seg nevneverdig, noe han burde klart.
7 - Rade Prica - Sensasjonelt godt skudd, ellers var han den mest giftigste der fremme. Gikk sur iblant, noe en så rutinert herremann bør slutte med..
5 - Roar Strand (64) - helt grei, mister dessverre ballen et par ganger men løp og sliter som alltid.
5 - Mushaga Bakenga (77) - lite synlig men gjør jobben sin, spesielt defensivt.
5 - Michael Karlsen (89) - ikke nok tid til å markere seg.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
Sneipen Senior

|
Posted: 26.10.2009 23:10 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Sneipen wrote: | | Han var vel den eneste der framme og. Bortsett fra Bakenga da |
Vi spiller 4-2-3-1, Olsen, Iversen og Traoré har sammen med Rade offensive posisjoner. Så når jeg sier "der fremme" så er de også tatt i betrakting.
|
Du sa jo: Prica var jo den beste "der framme" og her skriver du at Traore var banens beste?  _________________ Rosenborg og Liverpool |
|
| Back to top |
|
 |
clarkbent Junior
|
Posted: 26.10.2009 23:44 Post subject: |
|
|
Giftig og best er to litt ulike begrep, sneipen.
Forøvrig litt forundret over karakteren til Olsen og Savolainen, mener kanskje begge burde vært justert ned ett hakk. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 27.10.2009 03:10 Post subject: |
|
|
| Sneipen wrote: | Du sa jo: Prica var jo den beste "der framme" og her skriver du at Traore var banens beste?  |
Noe selvmotsigende?
Pricas skudd får skylda, Traoré var faktisk best. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
|