| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
pgf Junior

|
Posted: 03.10.2009 18:52 Post subject: |
|
|
| Koblingen RBK - Ranheim gjør at disse to ikke kan spille i samme divisjonsavdeling. I fjor var det RBK2 som spilte "utenbys", iår ble det RIL. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 03.10.2009 19:07 Post subject: |
|
|
Ja, skjønner jo det men hadde det ikke vært lettere for NøFF å sette opp RBK2 i gruppen som har store reiseutgifter siden de har tryggest økonomiske rammer? Nettopp for å hindre en slik situasjon som dette? _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
bartz Junior
|
Posted: 05.10.2009 23:03 Post subject: |
|
|
| 2 mål av Karlsen idag. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.10.2009 09:39 Post subject: |
|
|
Laget i går.
Even Barli
Ivar Skjerve - Osei Oviasu - Simen Wangberg - Markus Hermo
Albert Berbatovci (M. Larsen 75') - Markus Henriksen
Ulrik Balstad (Lynum 46') - Michael Karlsen - Mushaga Bakenga
Kjell Rune Sellin
Alle er vel trøndere?  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 06.10.2009 15:57 Post subject: |
|
|
| ... og to mål av Jimi Akyenemi. Broren gikk akkurat fra Holmlia G-16 til VIF G-16 (eller junior). Broren er et stort talent, men mest kjent i familien er vel søster Folake, som er en veldig god sprinter, sølv i junior-EM i år. |
|
| Back to top |
|
 |
baltus Junior
|
Posted: 08.10.2009 21:48 Post subject: |
|
|
Jeg så Ullern-RBK2 på mandag. Lite imponerende kamp mellom to, for dagen, svake 2.divisjonslag. Kort rapport pluss spillerbørs følger:
Even Barli, 5
Sjanseløs på målene. Helt ok kamp ellers, men med ganske lite å gjøre.
Ivar Skjerve, 5
Gjør absolutt en brukbar kamp. Kontroll defensivt, men det skulle også bare mangle. Villig offensivt, men skapte likevel ikke noe spesielt.
Simen Wangberg, 4
Var ok med ball, men virket voldsomt treg. Slet mye med kampens beste spiller Jimi Akinyemi.
Ovei Oviasu, 5
Synes jeg var en morsom spillertype, og det er ikke vanskelig å skjønne hvorfor han er blitt sammenliknet med Tettey. Uryddig, men rask, sterk og bra driv med ball.
Markus Hermo, 4
Som sin backkollega ble han omtrent ikke utfordret. Lite med offensivt.
Albert Berbatovci, 3
Imponerte ingen på kunstgresset på Ullern. Fikk mye rom, men slo ofte upresise pasninger. Defensivt var han ofte sent oppe i motspillerne og lagde dermed mange frispark. Noen ganske stygge, og fikk fortjent gult kort. Løp mye.
Markus Henriksen, 6
Var nok RBKs beste i kampen. Fikk som Berbatovci mye rom, men var langt mer presis. Blir litt ivrig, og forsøker på den magiske pasningen litt for ofte.
Ulrik Balstad, 4
Ingen særlig god kamp. Kom seg aldri rundt backen, men ble også lite brukt av medspillerne.
Michael Karlsen, 6
Spilte ganske bra. Flink til å komme seg fri med smarte mottak og vendinger. Litt treig, men sikker foran mål på sjansene sine.
Mushaga Bakenga, 5
Borte i store perioder, før han gjør noen fikse driblinger. I denne kampen skjedde dette som oftest litt langt fra motstanderens mål. Kom til et par sjanser, men virket ukonsentrert når han skulle avslutte.
Kjell Rune Sellin, 2
spilte en svak kamp. Vinner absolutt ingen dueller, og klarer ikke utnytte farten sin mot et såpass svakt lag som Ullern. [/b] |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 11.10.2009 00:45 Post subject: |
|
|
Veldig enig i dine vurderinger da jeg var der og så kampen selv.
Sannsynligvis viser dette mye av de gjennomsnittlige vurderinger over tid på RBK 2 av disse spillerne.
Følgende har en viss fremtid som potensielle A-lags spillere:
M.Henriksen : Først og fremst fordi han får tillit i kamp etter kamp. Mangler taktskifte.
S.Wangberg: Avslører manglende tempo som vil gi ham trøbbel i fremtiden.
M.Karlsen : Mye bra teknisk, men avslører manglende tempo
A. Berbatovci : Har etter min mening svært langt igjen t.o.m til 2. div. std.
Kjell Rune Sellin : Svært så enkel teknisk, vil aldri bli spiss/ ving i RBK
M.Bakenga : den eneste som har både fart , teknikk og koplementære ferdigheter. Potensiell A-lags spiller.
U.Balstad : OK fart , men mangler teknikk og spilleforståelse .
M, Hermo : For liten/ pinglete til å bli sideback i RBK
I. Skjerve: Ok gjennomsnittsstd. men mangler duellstyrke / teknikk
O. Oviasu : Uforutsigbar , men mangler fart.
Av disse spillerne er det etter min mening kun Bakenga som har det som skal til.
Resten bør finne seg alternative 2. og 1 div klubber (om det er noen som vil ha dem )
Ullern´s Jimi Akeynemi er helt klart en potensiell TL spiller om han får sjansen. Det samme med Ullern´s høyreback, Lamin Bojang, som har en enorm akselerasjon , teknikk og skuddstyrke. Helt klart en potensiell TL spiller.
Så gjenstår det å se om disse to har den nødvendige "ballast" hva angår holdninger....... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.10.2009 13:47 Post subject: |
|
|
3-0 nå, og D/F er allerede nedrykksklare!
På tide å bruke en hårføner, Stensaas?
Vi kan ikke la Moxxx2 gå forbi oss på tabellen.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.10.2009 14:41 Post subject: |
|
|
Mushaga Bakenga og Ulrik Balstad, mulighet for poeng.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 17.10.2009 15:04 Post subject: |
|
|
Snudde kampen fra 0-3 til 4-3  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 17.10.2009 15:09 Post subject: |
|
|
3-1 Mushaga Bakenga/Osei Oviasu 71'
3-2 Ulrik Balstad 80'
3-3 Ivar Skjerve 90'
3-4 Mushaga Bakenga 90'
Ikke ille og skåre 4 mål på 19 minutter! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.10.2009 15:24 Post subject: |
|
|
| Stensaas-kjeft hjalp tydeligvis. |
|
| Back to top |
|
 |
pgf Junior

|
Posted: 17.10.2009 19:00 Post subject: |
|
|
Elendig førsteomgang der vi knapt var over midtbanen, med masse pasningsfeil, passivitet, svakt keeperspill og tvilsom bakre firer.
Mer med fra start i 2. omgang.
Siste 20 min var noe HELT annet, etter 3-1 begynte spillerne å gå på løp og pasningene satt bedre. Etter 3-2 (79 min) dominerte RBK2 totalt samtidig som DIF ble dyktig slitne.
Virkelig verdt å ta turen etter fantastiske siste minutter med 3-3 på 90 min og 3-4 på overtid. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.10.2009 15:25 Post subject: |
|
|
Kjell Rune Sellin scoret 2 mål og sikret seier mot mxlxe2, den siste kom på overtid!
Rosenborg 2 endte på 4 plass i tabellen med like mange poeng som Hødd på andreplass men med dårligere målforskjell.
RBK.no
Sellin-dobbel i sesongavslutningen
Edit:
Fikk nettopp sett videoen, Markus Henriksen med en skandaløs pasning/klarering ved mxoxe-reduseringen.
Kjella viser Klasse på overtid!  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
|