| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ablativ Veteran
|
Posted: 20.09.2009 20:10 Post subject: |
|
|
| Ja, det gjorde godt å se Olsen kunne strekke armene i været igjen i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 20.09.2009 20:11 Post subject: |
|
|
Godt at Olsen scoret igjen, men han fortjener da ikke skryt. Kan ikke skjønne de som mener at et helt uviktig mål på de siste tre månedene er bra nok når han holdt på å kaste bort poengene med store misser mot Lyn og Stabæk. Veldig fortjent at han scoret igjen, men ikke faen om han har bevist noe som helst. Ta dere sammen  |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 20.09.2009 20:13 Post subject: |
|
|
| Blir gullfesten og gullmarkeringen mot Aalesund uansett?? |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 20.09.2009 20:15 Post subject: |
|
|
| Siste hjemmekamp. SÃ¥ ja, mot Aalesund. |
|
| Back to top |
|
 |
Vita Junior
|
Posted: 20.09.2009 20:22 Post subject: |
|
|
| Troilonge wrote: | Veldig fortjent at han scoret igjen, men ikke faen om han har bevist noe som helst. Ta dere sammen  |
?
sur du no da |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 20.09.2009 20:23 Post subject: |
|
|
| Prica wrote: | | Blir gullfesten og gullmarkeringen mot Aalesund uansett?? |
Rosenborg får pokalen så selve sermonien blir etter kampen mot Aalesund.
Festen og markeringen skjer når vi tar seriegullet. Vil tro de fleste ikke venter med seierspilsen bare fordi Iversen ikke har fått pokalen sin ass. Når Rosenborg er seriemester blir det fest.
| Vita wrote: | | Troilonge wrote: | Veldig fortjent at han scoret igjen, men ikke faen om han har bevist noe som helst. Ta dere sammen  |
?
sur du no da |
Ja, jeg er forbanna. Skjelver av sinne så jeg får nesten ikke satt ord på det. |
|
| Back to top |
|
 |
Vita Junior
|
Posted: 20.09.2009 20:25 Post subject: |
|
|
skjønner det  |
|
| Back to top |
|
 |
pgf Junior

|
Posted: 20.09.2009 20:27 Post subject: |
|
|
Tabellen etter dagens runde:
1 Rosenborg 24 18 6 0 53-17 (+36) 60
2 Moille 25 14 5 6 52-30 (+22) 47
Går for seier mot TIL onsdag, så er dette klart. Selv om NøFF vil vente med feiringen til hjemme mot AaFK 25.10, blir det nok litt party om vi vinner...  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 20.09.2009 20:35 Post subject: |
|
|
Ingen stor forestilling, men 4 fine mål og 3 fine poeng. Rambo 2 debuterer og Olsen scorer mål.
Dagens nedtur: alle anglofile som jubler når dagens PL-resultater blir lest opp. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 20.09.2009 20:37 Post subject: |
|
|
| Troilonge wrote: | Godt at Olsen scoret igjen, men han fortjener da ikke skryt. Kan ikke skjønne de som mener at et helt uviktig mål på de siste tre månedene er bra nok når han holdt på å kaste bort poengene med store misser mot Lyn og Stabæk. Veldig fortjent at han scoret igjen, men ikke faen om han har bevist noe som helst. Ta dere sammen  |
Du burde helt klart ta en ny titt på kampen og målene. Ingen stor kamp av Olsen (dårlig kamp av hele rbk) men han er avgjørende for seieren da han var involvert i alle 4 målene.
1) Han slår frisparket som resulterer i mål.
2) Han stormer frem og avleverer utmerket til Per som legger glimrende inn
3) Olsen legger inn til Prica som resulterer i selvmål men Prica hadde uansett satt den
4) Olsen stormer frem, tar med seg ballen og scorer |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 20.09.2009 20:49 Post subject: |
|
|
Troilonge er bare sur for at han tok feil, igjen, og viser sin fotballkunnskap. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.09.2009 20:58 Post subject: |
|
|
| Olsen var BB idag og er fremdeles veldig skapende selvom det ser litt knotette ut til tider. Svært skuffet over at Hamrèn ikke gir flere ungutter mer tid på banen da det burde vært mulig å ha gitt 20 minutter for tre stykker. Merkelig kamp da jeg sitter med inntrykk av at vi går på 80 % eller noe og da vinne 4 - 0 er utrolig sterkt. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.09.2009 21:27 Post subject: |
|
|
| Hei, 17-åring fra Sør som har så enormt lyst til å få med seg FEIRINGA. Om RBK vinner på onsdag mot Tromsø, blir det feiring da, eller blir det uansett etter Brann-kampen, eller hva? |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 20.09.2009 21:28 Post subject: |
|
|
Artig kamp idag selv om 1 omgangen var svak som faen. Artig å bli med på R-B-K greia igjen også.
Olsen scoret endelig! Jeg har alltid hatt trua på han! |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 20.09.2009 21:29 Post subject: |
|
|
| FanFraSør wrote: | | Troilonge wrote: | Godt at Olsen scoret igjen, men han fortjener da ikke skryt. Kan ikke skjønne de som mener at et helt uviktig mål på de siste tre månedene er bra nok når han holdt på å kaste bort poengene med store misser mot Lyn og Stabæk. Veldig fortjent at han scoret igjen, men ikke faen om han har bevist noe som helst. Ta dere sammen  |
Du burde helt klart ta en ny titt på kampen og målene. Ingen stor kamp av Olsen (dårlig kamp av hele rbk) men han er avgjørende for seieren da han var involvert i alle 4 målene.
1) Han slår frisparket som resulterer i mål.
2) Han stormer frem og avleverer utmerket til Per som legger glimrende inn
3) Olsen legger inn til Prica som resulterer i selvmål men Prica hadde uansett satt den
4) Olsen stormer frem, tar med seg ballen og scorer |
Jeg tenker ikke på kampen i dag, men på antall målpoeng. Det kunne virke som om alle friskmeldte Olsen etter alle missene han har hatt den siste tiden. Målet måtte komme en gang og jeg er glad for at han fikk den av skuldrene. Det har ikke gått på ferdighetene hans den siste tiden, men selvtilliten så det blir artig å se om han kan få en ny opptur som han hadde i mai/juni.
Kampen i dag så jeg ikke og det er godt mulig han skal ha skryt for kampen i dag, men han skal så absolutt ikke friskmeldes.
@frency: Det at du sier at jeg er sur sier mer om dine evner til å tolke andre mennesker. Og du må gjerne føye til hva jeg tok feil av i dag da jeg ikke har hatt noen påstander om verken Olsen eller denne kampen før i tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 20.09.2009 21:31 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | | Hei, 17-åring fra Sør som har så enormt lyst til å få med seg FEIRINGA. Om RBK vinner på onsdag mot Tromsø, blir det feiring da, eller blir det uansett etter Brann-kampen, eller hva? |
Når RBK har slått Tromsø på onsdag, så blir det GARANTERT feiring. Men selve pokalen og gullmedaljene blir ikke utdelt før etter kampen mot Aalesund, som er sesongens siste hjemmekamp. Med andre ord må du ta den lange turen til Lerkendal BÅDE på onsdag og til Aalesund-kampen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 20.09.2009 21:34 Post subject: |
|
|
FOR VI SKAL VINNE GULL I Ã…R, HURRA! HURRA!
  _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 20.09.2009 22:30 Post subject: |
|
|
| Hadde Sandefjord en eneste sjanse i dag? Walker må ha røyka sokkene sine |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.09.2009 22:35 Post subject: |
|
|
Sandefjord hadde en periode det første kvarteret av 2.omgang der de hadde et par antydninger til sjanser, blant annet det småfarlige innlegget som endte i tverliggeren, men totalt sett hadde Rosenborg ballen mest og flest sjanser. Det ble 4-0 i mål og ca. 7-2 i målsjanser, så det eneste Patrick Walker oppnår med dette er å fremstå som enda mer klovnete enn en type som Fagermo. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.09.2009 22:47 Post subject: |
|
|
Etter å faktisk ha HØRT Walker sine utsagn på vg.no, ser jeg jo at det er perioden i begynnelsen av 2.omgang han sikter til, men kampen sett under ett var ikke Sandefjord bedre enn Rosenborg. En god trener har storhet nok til å snakke om de 70 minuttene laget hans var underlegent, og ikke det kvarteret de var på høyde. Martin Andresen sa jo at "dette var ikke noen 3-0 kamp" etter at Rosenborg hadde vunnet 10-0 i målsjanser.
Trenerne har ingenting å tape på å fremstå som litt mer ydmyke. Det kan være greit å innrømme at man taper for et bedre lag noen ganger. Trodde aldri jeg skulle si dette men; lær av Kjetil Rekdal. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 20.09.2009 22:56 Post subject: |
|
|
| Enig med deg der |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 20.09.2009 22:58 Post subject: |
|
|
| Artig med Henriksens innhopp, men jeg må vel si at at det var Zahora som fikk min oppmerksomhet da han entret banen. Visst hadde jeg hørt rykter om at havregrøt ikke var livretten til Dario, men at det var såpass ille hadde jeg ikke trodd. Uten ønske om å si noe stygt om ham, minnet kroppsfasongen hans om en oldboysspiller i bedriftsserien. Her må det da minst være ti kilo for mye. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.09.2009 23:45 Post subject: |
|
|
Fint resultat, men hvorfor i H******* bytter vi inn STRAND på 3-0 mot Sandefjord!???
Hva er oddsen for at de kommer tilbake? Hva med å bruke noen med mer av livvet foran seg enn bak seg?? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 20.09.2009 23:45 Post subject: |
|
|
| Troilonge wrote: | | Prica wrote: | | Blir gullfesten og gullmarkeringen mot Aalesund uansett?? |
Rosenborg får pokalen så selve sermonien blir etter kampen mot Aalesund.
Festen og markeringen skjer når vi tar seriegullet. Vil tro de fleste ikke venter med seierspilsen bare fordi Iversen ikke har fått pokalen sin ass. Når Rosenborg er seriemester blir det fest.
|
Riktig. Men for de som klarer mer enn en fest, så blir det fest også Aalesundhelga. |
|
| Back to top |
|
 |
|