| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 06.10.2005 18:15 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Hun med shorts og 2/3 ansikt? |
Det er hun bak, delvis skjult, som jeg mener er Sissel, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 06.10.2005 18:18 Post subject: |
|
|
mmm, i halvt gjennomsiktig undertøy... _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Daniel- Senior

|
Posted: 06.10.2005 23:48 Post subject: |
|
|
| uoriginal wrote: | hvem kan med hånda på hjertet si at de tror nordlie ville prøvd å dra i gang det samme? virker som at det er mr soler som står for visjonene der i gården. dette har bare gjort meg enda sikrere på at høgmo var det rette valget. han virker som en ressurs uten like. |
Utrolig hva et par seiere kan gjøre med innstillinga man har til treneren.  |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 06.10.2005 23:58 Post subject: |
|
|
| jeg er nå en av de som husket tils overkjøringer av både rbk og molderenga ifjor (da var disse to lagene gode) på fort alfheim. om du leser litt tilbake vil du se at jeg helte langt mot høgmo. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.10.2005 03:24 Post subject: |
|
|
| Theons wrote: | Utrolig hva et par seiere kan gjøre med innstillinga man har til treneren.  |
For meg handler ikke fotball kun om resultater i form av poeng. Det er mye positivt som har skjedd utenfor banen også. Med positivt mener jeg ting som jeg har ønsket gjennomfort i mange år, og som har blitt det nå. Endelig. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 07.10.2005 08:10 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Theons wrote: | Utrolig hva et par seiere kan gjøre med innstillinga man har til treneren.  |
For meg handler ikke fotball kun om resultater i form av poeng. Det er mye positivt som har skjedd utenfor banen også. Med positivt mener jeg ting som jeg har ønsket gjennomfort i mange år, og som har blitt det nå. Endelig. |
Hva har blitt gjennomført allerede ? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.10.2005 11:28 Post subject: |
|
|
At Rosenborg skal sette seg enda høyere mål. Det er kun luftet ennå, men det var nødvendig. Vi trenger noe å strekke oss etter.
Tydelig fokus på fysisk trening gjennom endring i restitusjonen, ansettelse av fysisk trener, bygging av laboratorium med ekstensiv testing, fysioterapeuten slipper til med øvelser under trening og planlegging om bruk av høyteknologisk kampanalyseverktøy. Der i blant ligger også bedre skadeforebygging, som har vært min kjepphest i noen år nå.
Full fokus på at spillerne skal bli bedre en mot en. Det har skjedd en bedring, men jeg er enig med Høgmo som sier at vi fortsatt har mye å gå på.
Mye bedre mediehåndtering med oppbygging under positive utviklingstrekk og av sjøltillit. Utsatt publisering av lagoppsettet, er også et sjakktrekk.
Han har også gjort andre ting, men det er dette jeg har vært spesielt opptatt av. |
|
| Back to top |
|
 |
|