| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Snorreth Rutinert
|
Posted: 05.09.2009 22:51 Post subject: |
|
|
Mange norske spillere tror ballen automatisk går til deres fot. De gir fullstendig blanke å løpe etter feilplassert ball.
Få spillere går alternativt, og hvis noen gjør det får de ingen pasninger...
Blir ikke klok av landslaget.  |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 05.09.2009 22:53 Post subject: |
|
|
Yes, da var vi tilbake i virkeligheten. Landslagskamp av godt, gammelt merke dette. Men seriøst: Hoset, Huseklepp og Moldskred samtidig - det blir bare for pinglete. Landslaget skriker etter en spiller som Tettey. Når han er tilbake fra skade er han selvskreven. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.09.2009 22:57 Post subject: |
|
|
| Tettey vil ikke fungere optimalt under Drillo, fordi han ikke blir involvert nok. Drillo har heller ikke virket svært beundrende over hans kvalitetet tidligere, og jeg tviler på om dette vil forandre seg veldig utover høsten. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 05.09.2009 22:57 Post subject: |
|
|
| Det var ingen som utmerket seg veldig positivt i dag utenom Hangeland og Høgli. Riise blir altfor egoistisk og har et større navn enn ferdigheter og dermed blir Gamst lidende på venstrekanten. Riise vil heller vri spillet, skyte eller avansere selv og bruker dermed Gamst altfor lite. Carew hadde helt horribel touch i dag og evnet ikke stort, burde ha avsluttet raskere slik at han unngikk de der ikke-straffene. Håper i likhet med kristobal på nye kluter. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.09.2009 23:07 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | Kroksæter viser sitt sanne jeg i dag igjen. Begynte å lure på hvor han hadde blitt av, men i dag trer han fram og mister fullstendig bakkekontakten på grunn av 4-0 mot timannsskottland.
Begynner atter å dra fram Eggen og gamle Drillo-dager, og er i sin egen verden når det gjelder Huseklepp. Å bruke ham som eksempel på en av ytterst få som får et sent gjennombrudd for å vise at en måte å tenke på er riktig er jo skudd over mål. Hvorfor Huseklepp skulle gå for 80 millioner når en yngre og atskillig mer talentfull spiller går for 50 til verdens største klubb aner ikke jeg. Men jeg har jo tatt feil før jeg også da.
Jobben til Kroksæter er vel å engasjere, så da får han unnskyldes litt. Realitetene har han jo sjelden brydd seg noe særlig om, og vinden snur vel opptil flere ganger i løpet av høsten skal vi tro Haakon Melhuus & co |
Skal vi gjette på at høstvinden er på vei til redaksjonen på Heimdal i løpet av morgendagen før mandagsavisa går i trykken??  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.09.2009 23:08 Post subject: |
|
|
| Er uenig i at Høgli var positiv. Han ble lurt mange ganger på siden sin, glapp markeringen på scoringen og var generelt utrygg med ball. Jon Inge Høiland er en langt bedre spiller, og jeg syns det er merkelig at han ikke får spille. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 05.09.2009 23:08 Post subject: |
|
|
Du må gjerne få lov til å dempe selvskryten Kristobal, for en signatur  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.09.2009 23:10 Post subject: |
|
|
| Ettersom kommentarene til Kroksæter er som været, svært skiftende, vil det kanskje være en idé å ta etter Eli Kari Gjengedal og synge kommentarene sine på TV-Adressa, slik at ingen får med seg meningene hans uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 05.09.2009 23:15 Post subject: |
|
|
Makan til drittlag skal du lete lenge etter. Snakker så klart om det Norskelandslaget.. Dette var utrolig elendig, og jeg lurer fælt på hvordan Island kunne klare kun uavgjort? Ufattelige rare greier.
Jeg er så forbanna, og så utrolig skuffa!
Jeg tror Jarstein skulle vært keeper i dag. Knudsen gjorde jo ingenting? Holdt på å sparke inn et mål(som gikk i stolpen også ut) og slapp inn et mål. Jarstein pleier redde slike baller..
Hvis NFF signerer en ny kontrakt til Drillo boikotter jeg det norskelandslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondinho Junior

|
Posted: 05.09.2009 23:20 Post subject: |
|
|
Per hadde vert perfekt for denne kampen, med my fart som per har : ) _________________ I'm Gods gift to Football |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.09.2009 23:32 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | Du må gjerne få lov til å dempe selvskryten Kristobal, for en signatur  |
Hehe, jeg kom i det krigerske hjørnet for et par uker siden. Blir nok ikke der så enormt mye lenger den signaturen. Men litt av poenget med å vise seg fram på slike forum er jo å fronte sine meninger. Og når jeg har kjørt så hardt på at jeg absolutt ikke er en som snur kappa etter vinden, så er det litt artig å vise det også.
De tre linkene i signaturen er de eneste ordentlige kommentarene mine (altså fått plass redaksjonelt) her på RBKWeb. Sånn sett er det ingen utvelgelse av sterke meninger hvor andre er utelatt heller.
Det er lov å skifte mening, men jeg synes det for det meste er redelig å stå for sine oppfatninger. Fordi jeg ikke har alt for mange forskjellige meninger fra dag til dag og uke til uke så har jeg også veldig god kontroll på hva jeg har skrevet og ment, og hvis noen vil dra fram ting jeg åpenbart har tatt riv ruskende galt om så er det naturligvis fritt fram. Jeg står for det også.
For øvrig er jeg veldig stram på korrekte fakta, slik at meningene ikke får mindre troverdighet av den grunn. Et av problemene både redaksjonelt og kommentarmessig i Adressa er lempfeldig faktabruk og ellers at meningene spriker alt for mye innenfor alt for korte tidsrom. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 06.09.2009 00:28 Post subject: |
|
|
| SondrMan wrote: | | Knudsen gjorde jo ingenting? Holdt på å sparke inn et mål(som gikk i stolpen også ut) og slapp inn et mål. Jarstein pleier redde slike baller.. | Det var en meget god redning. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 06.09.2009 01:03 Post subject: |
|
|
Kristobal du får aldrig jobb på Adressa om du håller på att kritisera dem hela tiden.  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 06.09.2009 01:44 Post subject: |
|
|
| Hva er vel Adressa for en ambisjonsrik sportsjournalist? |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 06.09.2009 01:46 Post subject: |
|
|
| Måste säga att det inte är en chock att Norge åkte ut, men jag trodde ändå de skulle slå Island med ett mål. Drillo är inte en långsiktig lösning så det är lika bra att hitta en ersättare. Sanchez kanske? Jag vettitusan men jag kan inte se några norrmän som kan vända tärningen sådär dramatiskt på några matcher. Även om jag stödjer den direkta fotbollen så känns det som det är dags för lite utländska impulser. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 06.09.2009 09:52 Post subject: |
|
|
| WegHard wrote: | | Landslaget skriker etter en spiller som Tettey. NÃ¥r han er tilbake fra skade er han selvskreven. |
| Brady wrote: | | Tettey vil ikke fungere optimalt under Drillo, fordi han ikke blir involvert nok. Drillo har heller ikke virket svært beundrende over hans kvalitetet tidligere, og jeg tviler på om dette vil forandre seg veldig utover høsten. |
Jeg tror heller ikke Drillo liker Tettey. Men det er forhåpentligvis ikke Drillos jobb å ta ut landslagstroppen særlig mye lengre. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Rickard Kruspe Junior
|
Posted: 06.09.2009 10:03 Post subject: |
|
|
| frykter at drillo blir sittende lenge...... |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 06.09.2009 10:10 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Hva er vel Adressa for en ambisjonsrik sportsjournalist? |
Kristobals "problem" er vel at han skriver for en avis som har hatt omtrent samme formkurve som Leeds de siste årene...  |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 06.09.2009 10:11 Post subject: |
|
|
Island er inne i en nasjonal krise hvor man virkelig trenger et landslag som gjør det godt. Selvsagt viser man en helt annen guts når man spiller med flagget på brystet for en slik nasjon, enn når man har milliarder på bok og bruker tusenvis av frisør-kroner på bleking, føn og paste i håret. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.09.2009 10:44 Post subject: |
|
|
| Benoni Hartvich wrote: |
Kristobals "problem" er vel at han skriver for en avis som har hatt omtrent samme formkurve som Leeds de siste årene...  |
Vi var vel en av ytterst få aviser som bokførte opplagsframgang i fjor, og som stadig leverer meget sterke økonomiske resultater. Jeg ser ikke helt at det harmonerer med Leeds, men arrester meg gjerne hvis det er en uriktig oppfatning av Yorkshire-klubben.
De har vel vunnet åtte kamper på rad nå i høst, så da er de muligens på vei  |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 06.09.2009 11:20 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | | Island er inne i en nasjonal krise hvor man virkelig trenger et landslag som gjør det godt. Selvsagt viser man en helt annen guts når man spiller med flagget på brystet for en slik nasjon, enn når man har milliarder på bok og bruker tusenvis av frisør-kroner på bleking, føn og paste i håret. |
Nei ja men da så. Landet mitt er ikke konk så da gidder jeg ikke løpe så mye som trengs for å vinne. Får jo uansett en pen sum inn på konto for å være med på dette på en lørdagskveld...
Faen, bare søppel på det jævla landslaget. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 06.09.2009 12:58 Post subject: |
|
|
| Ingen, absolutt inge var gode i går. Vi må ha inn litt fart på midtbanen, det ser jo ut som vi har snegler som går rundt utpå der. Per og Tettey hadde vært perfekt. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.09.2009 13:09 Post subject: |
|
|
| Mulig at Tettey kunne vært noe. Kan også hende at Drillo tar ham med etter at han gikk utenlands. Drillo har aldri vært særlig glad i RBK-spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
|