| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
acabar Senior
|
Posted: 25.08.2009 11:18 Post subject: |
|
|
Hvordan Senador forventer at RBK skal klare å spille godt mot internasjonalt motstand av øverste klasse hver eneste gang er forunderlig. Vi snakker her om lag som jevnlig knuser lag i deres hjemlige liga. Hvor mange ganger så vi ikke Barcelona (ett av tusen mulige eksempler) kjøre over alle lag i La Liga? RM så absolutt ut til å være jevngode med Barcelona. Det blir spennende å se hvilken startoppstilling de kommer med. Alle stjernene så ikke ut til å ha funnet sin posisjon på laget enda, men med litt tid så kan de bli riktig gode. Man City har jo tross sin enorme pengebruk sett ganske så friske ut i årets PL. De dagene hvor lag består av mange lokale spillere er over. Bare se på alle de akademier Barcelona har ute i verden. Å si at RM ødelegger fotballen, det blir for tynt, Barcelona.
---
Knerten10: Lustig var flere ganger med offensivt, men fikk ikke koblet innleggene godt nok. Han hadde bl.a. et svært godt innlegg, hvor det akkurat ble klarert foran hodet til Iversen. Demidov spilte bedre enn Stadsgaard. Sett en 4-er på sistnevnte. Skjelbred var ei heller god nok til en 8-er, selv om han viser god ballbehandling. Om det kun er god ballbehandling man går etter, så burde PCS vurdere enn karriære i fussball, og ikke fotball. _________________ Work hard, every day. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 25.08.2009 11:59 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | Vi hadde faktisk noen klasseangrep i første omgang. På stillinga 3-0 hadde de hatt 3 store målsjanser og vi 2.
. |
Her tror jeg det bare er RBK folk som vil kunne være enige i at vi hadde 2 STORE målsjanser. Jeg vil kalle det at vi klarte å få til 2 avslutninger mot mål. Store og målsjanser er vel noe drøyt.
Uansett det som bekymrer meg med vårt spill er at vi skaper veldig lite fremover. Før så tapte vi 3 og 4 - 0 mot gode lag i C. L. men nesten i alle sesongene vi spilte der så var vi blant lagene som kom til flest sjanser og avslutninger. Vi bar bare ikke like dyktige til å sette dem som vi var i serien.
jeg er ikke like overbevisst om at de spillerne vi har i stallen i dag, særlig på topp er gode nok til at vi får se en helt annen utgave av RBK i angrepspillet til neste år. Vi trenger en makker til Prica som er kapabel til 15 - 20 mål.
FFS |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.08.2009 12:12 Post subject: |
|
|
Prica:
– De spelade kvadraten i 90 minuter ha ha. De var bollskickliga och skapade mycket chanser. Jag hade två hyfsade chanser i första. Men det är inte så många som lyckas göra mål på dem så man behöver kanske inte skämmas för mycket.
Vilken tröja bytte du till dig?
– Ingen faktiskt. Och jag behöll min också. Jag brukar ge bort tröjorna till kompisar. Men Ronaldo skrev autografer till mina barn. På deras Real Madrid-tröjor. Det var inga problem.
Läs mera: Förre HIF-aren öga mot öga med Ronaldo och Kaka |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 25.08.2009 12:17 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | Vi hadde faktisk noen klasseangrep i første omgang. På stillinga 3-0 hadde de hatt 3 store målsjanser og vi 2. De var ekstremt effektive og de har enkeltspillere som kan skape noe ut av ingenting, vi var ineffektive og mangler disse enkeltspillerne. Ingen dårlig kamp av RBK i følge meg. Børs:
Jarstein 8 - Sjanseløs på måla, viser sin ekstreme ballbehandling og har noen meget kvalifiserte redninger.
Dorsin 7 - Meget godt med offensivt, noen friske driblinger. Står ganske bra mot defensivt, spesielt mot Robben, men plasserer seg feil noen ganger.
Demidov 5 - Flott takling på Kaka i starten, samarbeidet med Stadsgaard sitter ikke helt.
Stadsgaard 5 - Har noen viktige blokkeringer, men sover på 0-1 og kan bedre.
Lustig 4 - Ikke den Lustig vi kjenner, aldri med framover på banen og slet bakover.
Iversen 4 - Viser prov på klokskap og god ballbehandling i 1. omgang. Dårlige pasninger og svak defensivt.
Annan 5 - Svak start, men hever seg og viser noe av hva han kan.
Strand 3 - Definitivt ikke god nok på dette nivået, dessverre. Ting går for treigt.
Sapara 3 - Noe involvert i finspillet i starten, men forsvinner totalt ut av kampen og står ikke fram overhodet på dette nivået.
Skjelbred 8 - Viser ballbehandling av høy internasjonal standard. Gode pasninger og fint kombinasjonsspill. Jobber hardt.
Prica 5 - Kommer til en stor sjanse, og er farligere enn Olsen, men får ikke til allverden mot gode stoppere.
Olsen 3 - Får ikke til noe som helst. Timer de fleste løp for dårlig.
Traorè 6 - Et frisk innhopp av unggutten. Viser god ballbehandling og har en glimrende stikker Olsen ikke er med på. |
Mycket bra börs Knerten - jag är enig om alla värderingarna av spelarna. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 25.08.2009 12:28 Post subject: |
|
|
| Senador gnäller som vanligt om topp 30, men det är en väldig skillnad mot de allra bästa lagen och lag 30. När de allra bästa spanska lagen får i gång bolltrillande så är de svåra för de allra flesta lagen. Till och med United blev ju utspelad av Barcelona i fjol. En nyckel är det centrala mittfältet, där blev Carrick och Andersson utspelade mot Barcelona liksom Annan och Iversen i går. Om vi inte visste det innan så är Iversen helt olämplig som DM mot topp spanska lag. Och Annan visade igen att han endast är en bra kompletteringsspelare - han behöver en Essien eller en Tettey vid sin sida. Annan är tyvärr inte den världsklassspelare som vissa tror. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 25.08.2009 12:41 Post subject: |
|
|
Jeg så ikke kampen i går, og kan vanskelig bedømme RBK`s prestasjon. Men det gikk vel som forventet, og en bekreftelse på at RBK`s kvaliteter ikke holder mål mot de aller beste. Og det kan vi vel heller ikke forvente.
Men jeg tillater meg likevel noen filosofiske betraktninger.
For at RBK skal klatre på rangstigen, og muligens etablere seg blant topp 30 i Europa så må klubben unngå kopiering av de beste lagene i måten å spille på. Jeg tror vi er i en blindgate akkurat nå. Vi kommer alltid til å bli avkledd mot de beste om skal tilstrebe et ballbesittende spill som årets utgave av RBK tilsynelatende prøver på. Det holder i massevis i TL, men ikke i Europa.
Skulle ønske at RBK og andre norske lag var litt vågale og dristige i utviklingen av nye spillere. Hvorfor leter man ikke etter spillere i ung alder med ekstreme kvaliteter (hurtighet, duellspill mann mot mann, hodestyrke, etc) og som både vil og kan bruke tid på egen utvikling ? Det kan godt tenkes at dette er typer som befinner seg utenfor forballmiljøet eller som har en perifer tilknytning til forballen, og som mest sannsynlig vil få en merkelapp som spillere uten en fremtid.
Som et eksempel så kan man jo spekulere i hva en type som f.eks Geir Moen (norsk sprinter tidlig nittitall) kunne ha utrettet på en fotballbane. Uten sammenligning forøvrig, RBK hadde faktisk en slik spiller på slutten av 70-tallet om jeg ikke husker helt feil. Husker ikke navnet i farten (Viggo Sandmoen ???), men han var lynrask og manglet omtrent alt annet. Jeg tror også at man kan finne noen i treningsmiljø som har fokus på utholdenhet (langrenn/friidrett), og hvor forball som et alternativ før eller siden vil bli valgt bort. Har selv spillt sammen med noen slike i mine yngre dager. Folk som kunne spille 3 kamper på rappen uten å bli slitne, men som for det meste sprang rundt uten mål og mening. Det siste skyldtes vel først og fremst mangel på forståelse og veiledning. Ingen brydde seg egentlig om at her var noen med en fysikk og en motor som man faktisk kunne dra nytte av.
Vel vel. Poenget mitt er ikke annet enn at det må tenkes utradisjonelt. Kopiering av den ballbesittende og kontinentale stilen vil ikke føre frem. Til det har vi alt får få spillere å ta av, samt en del andre uheldige utfordringer i forhold til klima og infrastruktur. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.08.2009 12:45 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke en klubb som er ca blant topp30 hadde blitt så til de grader rundspilt. Hvis vi tar Werder Bremen f.eks hadde de ikke tapt på den måten der. De hadde skapt sjanser i større grad enn oss.
Grunnen er todelt. Vi har ikke noe offensivt mønster, så mot gode lag blir vi akterutseilt. Grunn nummer to er at vi ikke har noe fart i angrep og få målfarlige spillere.
Jeg er klar over at Real Madrid er et sykt godt lag. Det jeg forventer er at vi evner å skape sjanser og ikke blir pisset på. Det har vi blitt for mange ganger nå. 0-4, 0-4, 0-4 tre ganger på kort tid internasjonalt er ikke noe særlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.08.2009 12:55 Post subject: |
|
|
Grunnen til at vi ikke kom til flere sjanser er ikke at vi ikke har noe mønster, men at vi hadde for høye skuldre og ga fra oss ballen for fort. Vi var for upresise, og spilte ambisiøst på umulige førstebevegelser. Dette vil vi bli bedre på. Hvordan kan det være en blindgate å gå den samme veien de beste går? Om noe er en blindgate må det jo være å gå for alternativet. NAE brukte mange år på å ikke bli ydmyket i Europa. Får vi rendyrket spillemønsteret vi har nå vi vi også bli bedre på dette. Og vi ble ikke nødvendigvis rundspilt i går uansett. Hadde vi stilt med Lago bak er jeg sikker på at førstemålet ikke hadde kommet på den måten det gjorde, og hvem vet hvordan kampen etter hvert hadde blitt seende ut. Annan var helt ute av det og en skygge av seg selv med Iversen som makker, men med Demidov på plass fikk de to sammen mer eller mindre kontroll. Skjønner ikke at man vurderer Iversen forann Demidov i denne rollen, han var jo åpenbart ikke på plass der han skulle være, slik at Annan måtte dekke hele rommet og naturligvis havnet på konstant etterskudd.
Ift. kampen mot lyn er det ihvertfall irrelevant, man spiller ikke inn et uvant stopperpar og en uvant DM mot verdens topplag. Der er det lite utbytte å hente. Men nok om det. Vi gjorde en hederlig innsats, og neste år vil vi være enda bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 25.08.2009 13:19 Post subject: |
|
|
Hvordan kan det være en blindgate å gå den samme veien de beste går?
Om man bruker IFK Gøteborg og RBK som eksempler på nordisk suksess i Europa så er vel begge to nettopp eksempler på dette.
IFK med soneforsvar kontra mann-mot.mann markeringer, og RBK med et tydelig gjennombruddshissig samhandlingsmønster. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 25.08.2009 13:37 Post subject: |
|
|
Topp30?
Vi var knapt blant Europas 30 beste klubber i Storhetstidens høyeste øyeblikke...
Nå er vi nærmere til nr.100 enn til nr.50...
Jeg ga opp etter Reals tredje mål, for det var en ganske flau forestilling å se på... Spillerne virka som om de var 11 fans som hadde vunnet en kamp mot idolene sine...
10 menn bak ballen, alle i forsvar og lange klareringer... Bare noen få tamme forsøk på å skape noe farlig, men ikke overbevisende eller i nærheten av en ekte målsjanse.
Ærlig sagt, ble kampen værre enn jeg frtktet.
Vi har tapt mange kamper med verre resultater enn 4-0, og i går var det ikke resultaten som vi måtte bry oss om, men INNSATSEN.
RBK skulle og burde vise de fortsatt kan være et respektable lag i en europeisk sammenheng.
En åpen og "vi gir alt vi har" kamp var veien å gå... Tapet var garantert likevel.
4-0 eller 6-2 var vel likegyldig... Men jeg synes det var bedre å PRØVE å spille istedenfor å tenke seg som beseieret fra avsparket og spille for å få færrest baklengs... |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.08.2009 13:39 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Jeg tror ikke en klubb som er ca blant topp30 hadde blitt så til de grader rundspilt. Hvis vi tar Werder Bremen f.eks hadde de ikke tapt på den måten der. De hadde skapt sjanser i større grad enn oss. |
Nå er det ikke lag som Werder som er topp 10 vi skal sammenlikne oss med heller da. Målet er å prestere ala Basel, Sporting Lisboa og Steua Bucuresti, og de ville antakelig vært like sjanseløse som oss.
Hvis man skal henge seg så mye opp i topp 30 som enkelte gjør (i mine øyne er det mer en visjon enn et mål), så er veien å gå å være med i e-cup hvert eneste år og ta like mange poeng som i 2007 hver gang. Da hadde vi attpåtil tidenes verste pulje å kjempe i, dog etter å ha vært heldige med trekningen i kvalen.
45 poeng holder til en plass rundt nummer 30. Verre er det ikke, selv om det ikke er enkelt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.08.2009 13:47 Post subject: |
|
|
| 55 poeng hvertfall. Og da snakker vi om fem sesonger lik den vi hadde i 2003. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 25.08.2009 13:55 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | | Grunnen til at vi ikke kom til flere sjanser er ikke at vi ikke har noe mønster, men at vi hadde for høye skuldre og ga fra oss ballen for fort. |
Mener faktisk det var begge deler.
Tydelig at enkelte spillere var veldig nervøse. Det var stor forskjell på Dorsin og Lustig for å si det sånn. Førstnevnte har flere sesonger bak seg i CL, den sistnevnt ikke.
Men, det er et problem mot så gode lag som Real Madrid, at spillerene har lite planlagte mønstre når vi vinner ballen. Mot Real Madrid og andre storklubber ute i Europa, så vil det ofte være ballpossesion 70/30. Og da bør man vite hva man skal gjøre med ballen når man først har den. Det går for sakte i overganger, for lavt passningstempo og for lite mønster til at vi i det hele tatt får testet keeperen til Madrid.
4-0 er ingen krise, men jeg er i likhet med Hamren skuffet over at vi ikke klarer å yppe oss mer.
Last edited by longines on 25.08.2009 16:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.08.2009 14:02 Post subject: |
|
|
| Rutinen til Dorsin ble selvfølgelig veldig tydelig i forhold til de andre i backrekka. Det er vel faktisk slik at de eneste spillerne med over 15 kamper på et høyt internasjonalt nivå er Dorsin, Skjelbred, Iversen og Strand. Strand med sine 39 år henger ikke med på dette nivået. Iversen ble så til de grader feilplassert. Mens Dorsin og Skjelbred gjorde en god kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 25.08.2009 14:04 Post subject: |
|
|
Det bør være en tankevekker til de som ønsker å erstatte Dorsin. Jeg vil si han er en av nøkkelspillerene for at vi skal lykkes i Europa den nærmeste tiden. Ville ikke byttet han bort mot noen backer innad i Skandinavia.
Last edited by longines on 25.08.2009 14:14; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 25.08.2009 14:05 Post subject: |
|
|
Synes det var bra av Hamrén å sette inn en unggutt som Wangberg, men det burde kommet før. Det var fritt antall bytter, så muligheten lå der. Unge spillere som Wangberg, Helland og Nordvik kan ta kvantesprang gjennom å få ta del i slike matcher. Høgmo lot Tettey få sjansen på Santiago Bernabeu i 2005. Torstein Andersen Aase (født 91) fikk spille halvtimen i Stabæks første kamp mot Valencia. Hedenstad og Rogne startet. Dette er meget klok personalutviklingspolitikk av Høgmo og Jönsson, som vil bære frukter i et lengre perspektiv. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 25.08.2009 15:06 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke hvor mye større utviklingsmessige steg Wangberg ville tatt av å spille tjue i stedet for to minutter mot et Real på krabbegir i går. Først og fremst tror jeg vitsen var å la ham få løpe ut på et fullsatt Santiago Bernabeu. Hvor mange 16- og 17-åringer har vel ikke blitt kasta utpå på et nivå de egentlig ikke hører hjemme for at dette skal bidra til at de skal ta steget opp, og ferden deretter har fortsatt i en tredjedivisjonsklubb? Jeg tror utbyttet av femten eller tretti minutters spill på et unaturlig høyt nivå lett kan overvurderes, mens utbyttet bare av å jogge ut på banen og få gå i garderoben sammen med de beste spillerne i verden knapt kan undervurderes. Men da som motivasjon, ikke som sparring.
Et kvantesprang foregår for øvrig over en av de aller korteste avstandene som er kjent i universet, Torbjørn  |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.08.2009 15:17 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Klevolainen wrote: | | Grunnen til at vi ikke kom til flere sjanser er ikke at vi ikke har noe mønster, men at vi hadde for høye skuldre og ga fra oss ballen for fort. |
Mener faktisk det var begge deler.
Tydelig at enkelte spillere var veldig nervøse. Det var stor forskjell på Dorsin og Lustig for å si det sånn. Førstnevnte har flere sesonger bak seg i CL, den sistnevnt ikke.
Men, det er et problem mot så gode lag som Real Madrid, at spillerene har lite planlagte mønstre når vi vinner ballen. Mot lag som Real Madrid og andre storlag ute i Europa, så vil det ofte være ballpossesion 70/30 i Madrid sitt favør. Og da bør man vite hva man skal gjøre med ballen når man først har den. Det går for sakte i overganger, for lavt passningstempo og for lite mønster til at vi i det hele tatt får testet ut keeperen til Madrid.
4-0 er ingen krise, men jeg er i likhet med Hamren skuffet over at vi ikke klarer å yppe oss mer. |
Det er helt riktig at vi må få utviklet et langt bedre kontringspill ,men i bunn for et slikt overgangspill i europa kampene så må det ligge et bunnsolid forsvar og hardtarbeidene midtbanen som kan gi gunstige brudd samt gjøre det veldig vanskelig for motstanderene å skape store muligheter og gjøre dem frustrert. Molde er f.eks veldig flinke til å kjøre kontringene ,men er ikke like flinke til som oss til å skape brudd og ville fått langt færre kontringsmuligheter mot veldig sterk motstand siden dem har langt færre balltap enn en finner her hjemme. Samtidig så må en ha utviklet et etablert angrepspill slik at vi er istand til å slå lagene som murer seg rundt 16 meteren i Norge. Dette er en stor oppgave som er gitt Hamrèn og en har fremdeles en god del å gå på ,men i forhold til det to forregående sesongene så har fremgangen vært formidabel, jeg har stor tro på at denne fremgangen vil fortsette til neste år.
Jeg er forøvrig helt enig i at det ble vist alltfor mye respekt igår fra en god del spiller ,men når en velger å plassere laget dårligst spiller på sentral midtbane så ber en om bråk mot et såpass godt lag og med så mange bevegelige spillere. Samtidig så ble vår smarteste stopper benket. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 25.08.2009 15:27 Post subject: |
|
|
| bolgebah wrote: | Jeg vet ikke hvor mye større utviklingsmessige steg Wangberg ville tatt av å spille tjue i stedet for to minutter mot et Real på krabbegir i går. Først og fremst tror jeg vitsen var å la ham få løpe ut på et fullsatt Santiago Bernabeu. Hvor mange 16- og 17-åringer har vel ikke blitt kasta utpå på et nivå de egentlig ikke hører hjemme for at dette skal bidra til at de skal ta steget opp, og ferden deretter har fortsatt i en tredjedivisjonsklubb? Jeg tror utbyttet av femten eller tretti minutters spill på et unaturlig høyt nivå lett kan overvurderes, mens utbyttet bare av å jogge ut på banen og få gå i garderoben sammen med de beste spillerne i verden knapt kan undervurderes. Men da som motivasjon, ikke som sparring.
Et kvantesprang foregår for øvrig over en av de aller korteste avstandene som er kjent i universet, Torbjørn  |
Unge utøvere som skal bli bedre må matches på riktig nivå ellers kan matchingen virke mot sin hensikt.
Helt enig med bolgebah her. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.08.2009 15:53 Post subject: |
|
|
| De få kontringsmulighetene vi hadde brukte vi ikke. Annan skulle ta en ekstra rundkjøring, skjelbred skulle ha det ekstra touchet eller den bortvending fra motstanderens mål etc etc. Da skaper vi ingenting mot slike lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 25.08.2009 16:05 Post subject: |
|
|
Olden: du misforstår dersom du tror jeg snakker om utøvere som ikke er klare. Alle de nevnte tar del i treningsgruppen til a-laget, ergo er de mer eller mindre like kvalifiserte til å spille fotball på S. Bernabeu som f.eks. en Steffen Iversen.
Bolge: vi er fundamentalt uenige dersom du mener det er viktigere å jogge ut på banen og gå i garderoben med gode spillere, enn å spille med/mot dem.
For øvrig en fiffig kommentar om kvantesprang. Skal tenke meg om to ganger før jeg bruker det i dagligtalen igjen, i tilfelle jeg møter flere sjeler som ser det formålstjenlig for sine høy-humoristiske innspill å tåkelegge de faktiske omstendigheter  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.08.2009 21:26 Post subject: |
|
|
| michael collins wrote: | | Hva er det med Traoré som gjør at han ikke spiller fast? Mangel på taktisk forståelse? Han blåste ballen langt over mål fra en dårlig posisjon mot slutten istedenfor å passe, er det slike ting som gjør at han er ute i kulden? |
Ikke rart at han gjør slike ting, når de som skal være forbilder i spillertroppen gjør akkurat det samme, som da Steffen Iversen lot være å sentre til Traoré som var på vei gjennom, men i stedet skjøt fra 40 meter.
Nils Arne Eggen ville sagt i fra om slike ting. Nå er jeg ikke så sikker på at de på trenerbenken tenker tanken om å si ifra engang. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 25.08.2009 21:32 Post subject: |
|
|
Er enig med Torbjørn om at de yngste spillerne burde fått spille lengre enn hva de gjorde.
Når det gjelder målsjanser er jeg overbevist om at vi hadde skapt langt flere med Skjelbred som offensiv sentral istedet for Sapara, noe jeg har skrevet årsakene til flere ganger tidligere.
Hamrén kan faktisk få et lag som fungerer bedre offensivt kun ved å velge de riktige spillerne på de riktige plassene. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 26.08.2009 03:09 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | De få kontringsmulighetene vi hadde brukte vi ikke. skjelbred skulle ha det ekstra touchet eller den bortvending fra motstanderens mål etc etc. Da skaper vi ingenting mot slike lag. |
For det florerte jo med pasningsalternativer.... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.08.2009 04:19 Post subject: |
|
|
FÃ¥r bare slenge inn at vi resultatmessig klarte oss brukbart i forhold til hva Real presterer om dagen.
Real Madrids siste treningskamper viser:
Real Madrid 4-0 Rosenborg
Borussia Dortmund 0-5 Real Madrid
Real Sociedad 0-2 Real Madrid
DC United 0-3 Real Madrid
Toronto FC 1-5 Real Madrid
Nå vet jeg lite om hvordan motstanderne til Real presterte og heller ikke Real selv i disse kampene, men vi tapte mindre enn det Dortmund gjorde på hjemmebane, om det skulle være noen trøst. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
|