View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.08.2009 22:55 Post subject: |
|
|
+ Skjelbred
Ikke minus på Jarstein
Resten har fået sig en fotball lektion af de store. Jeg håber på at nogle ungguter får chancen i andre omgangen. Iversen, Stadsgaard og Demidov er de som jeg havde startet med at skifte ud. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
|
Myggen har ikke noe i en kommentatorboks å gjøra ! |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
Kjello wrote: | Sapara og Prica faller totalt igjenom på dette nivået. |
Synes Sapara har vært innvolvert i det som har vært positivt offensivt. |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
|
|
Kommentatorene er partiske Skryter bare av Real Madrid... |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4068 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
|
|
Til å være 80.000 stk så er publikum utrolig tamme... stort sett bare fløytene man hører. Det er ikke rart RBK sliter da de er vant med mye større trøkk fra sine supportere på hjemmebane. Synes nok litt synd på RM  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
|
|
Jeg elsker Iversens plutselige mangel på simple passninger. _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 24.08.2009 22:57 Post subject: |
|
|
Jeg skrev for noen dager siden at Skjelbred holder europeisk toppklasse. Forumet LO av meg, og mente jeg var en idiot.
Jeg elsker å si "hva var det jeg sa" Spessielt siden det er så ofte jeg har rett om ting også. |
|
Back to top |
|
 |
Vita Junior
|
Posted: 24.08.2009 22:57 Post subject: |
|
|
Godt at vi får spilt i Europa igjen, selvom det ikke er turnering.
Fine kombinasjoner på venstresida.
Sikkert mye rart som koker i hue til både Sapi og Prica på avslutningene.
Blir bedre nå etter pause, når Hamren har fortalt gutta at de spiller mot mennesker, og ikke maskiner. (selv om 2 og 3-0 kunne virke som månelandinger) |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 24.08.2009 22:58 Post subject: |
|
|
Det er ikke noe nytt at Skjelbred hever seg i slike kamper, gammelt nytt Halvorsen. |
|
Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
|
|
Med tanke på at vi bør prøve å unngå 10 mål i mot så tror jeg ikke dette er kampen å sleppe unggutta innpå.......
Riktig nok er det Real Madrid vi møter på bortebane men det viser jo litt at topp 30 i Europa er et hav unna og vi har mye å jobbe med før vi har noe som helst i C.L. å gjøre til neste år. Klarer jo ikke å holde på ballen i over 30 sek på egen halvdel en gang....... Håper virkelig Real ikke gidder å kjøre på de siste 45 min, litt flaut med 8 - 0 liksom...... |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
Skjelbred inn på OMS nå! inn med Trond Olsen på venstrekant og ut med Sappara og Iversen. Opp med Demidov op DM og inn med Lago. Så det så! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 24.08.2009 22:59 Post subject: |
|
|
Skjelbred har vært den klart beste på RBK ja. Rimelig grått ellers, men Prica kommer seg til et par avslutninger og viser at han er i litt mer skyte-på-første-form igjen etter å ha vært utrolig nølende gjennom juli og august. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
Halvorsen87 wrote: | Jeg skrev for noen dager siden at Skjelbred holder europeisk toppklasse. Forumet LO av meg, og mente jeg var en idiot.
Jeg elsker å si "hva var det jeg sa" Spessielt siden det er så ofte jeg har rett om ting også. |
hva definerer du som europeisk toppklasse? |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
|
|
longines wrote: | Det er ikke noe nytt at Skjelbred hever seg i slike kamper, gammelt nytt Halvorsen. |
"SÃ¥nne kamper" er i europeisk toppklasse. Jeg skrev at Skjelbred holdt europeisk toppklasse. Forumet var uenig med meg. Ergo = Hva var det jeg sa  |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 24.08.2009 23:00 Post subject: |
|
|
Denne kampen viser vel så langt det vi allerede visste fra før : kun én mann har noe ute i Europa å gjøre , Skjelbreid.
Resten kan få autografene av RM spillerne etter kampen og være fornøyd med det....
RBK´s mål om å være blant de 30 beste i Europa bør utsettes til klubben har spillere som kan slå en pasning til en medspiller på dette nivået og som har teknikk til å dra av en spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 24.08.2009 23:01 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Halvorsen87 wrote: | Jeg skrev for noen dager siden at Skjelbred holder europeisk toppklasse. Forumet LO av meg, og mente jeg var en idiot.
hva definerer du som europeisk toppklasse? |
Tja, kan jo starte med: å tidvis briljere, til tross for at resten av laget suger hestekuk, mot Real Madrid, verdens kanskje beste fotballlag. |
|
Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
Posted: 24.08.2009 23:02 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote: | Jeg skrev for noen dager siden at Skjelbred holder europeisk toppklasse. Forumet LO av meg, og mente jeg var en idiot.
Jeg skriver nå: Hva PCS klarer å prestere i én kamp er ikke enstydig med hans prestasjoner over en hel sesong (snart ferdigspilt TL + forrige sesong), eller hans gjennomsnittlige nivå på de prestasjoner han har ute på banen. Er det slik at spillere skal dømmes ut i fra én kamp? Ja, PCS har vist svært god ballføring, helt i ypperst klasse. Han har virkelig *slappet av* (første gangen siden 2005, med unntak av 2x mot Valencia) og sluppet seg løs. Spørsmålet man kan stilles seg - hvorfor gjør han ikke dette hver eneste helg i TL? Vel, den dagen PCS selv svarer på dette, så er han solgt til en utenlandsk toppklubb. Frem til den tid kan vi kose oss med hans endeløse løping i TL som i de siste år har ført lite godt frem.
Jeg elsker å si "du er dum", men jeg skal la være, siden alle får to sjanser, Halvorsen87. _________________ Work hard, every day. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
Halvorsen87 wrote: |
"SÃ¥nne kamper" er i europeisk toppklasse. Jeg skrev at Skjelbred holdt europeisk toppklasse. Forumet var uenig med meg. Ergo = Hva var det jeg sa  |
Definer forumet. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
Halvorsen87 wrote: | longines wrote: | Det er ikke noe nytt at Skjelbred hever seg i slike kamper, gammelt nytt Halvorsen. |
Her på forumet er det mange forskjellige mennesker med individuelle meninger. Forumet er ingen person.
Last edited by longines on 24.08.2009 23:03; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Rod Proff

|
|
|
1-0 målet var jo totalt unødvendig, har ikke Stadsgaard lært at det er DOMMEREN som bestemmer offside, og at han skal fokusere på å ta ballen UANSETT! Selv vi ikke har så store sjanser mot et toppklasse RM, så forventer jeg proffesjonalitet og ferdigheter av våre utvalgte. Sorry Stadsgaard, men på det målet får du stryk-karakter. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.08.2009 23:04 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hva folk klager etter. Dette er Real Madrid. Forventer dere at vi skal kunne spille ok mot et lag som har kjøpt mer på 1 sommer enn hva vi har solgt for de siste 10 åra? Bare teit og klage på at vi spiller dårlig når vi møter Real Madrid.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Henrikssen Junior

|
Posted: 24.08.2009 23:04 Post subject: kongekamp |
|
|
Fett. Vi taper 6-1 og mister Skjelbred til Osasuna. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.08.2009 23:05 Post subject: |
|
|
Stiller meg bak Harald sin vurdering. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
Posted: 24.08.2009 23:06 Post subject: |
|
|
Julegrisen wrote: | og som har teknikk til å dra av en spiller. |
Hvorfor ser vi kun Dorsin gjøre dette i europeiske kamper? Her er han jo villig med i angrep og drar seg gjerne innover i banen og slår fine innlegg. Hva finner han på i TL? Jo, han står og slår innlegg fra midtbanen.
---
Rod: Helt enig. Den ballwatchinga som Stadsgaard viser der er synonymt med hans prestasjoner på banen i de siste kampene. _________________ Work hard, every day. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.08.2009 23:07 Post subject: |
|
|
PCS og Dorsin har vært meget gode - PCS aller best. Iversen har vist meget god fotballforståelse, dessverre ujevn i utførelsen av pasningene sine. Prica har vært OK. Resten dessverre svakt... |
|
Back to top |
|
 |
|