|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.09.2005 13:52 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke papirutgaven av Adressa, så jeg får ikke sett Adressas vurdering av kampen.
Har sjekket nettutgaven til VG, Dagbladet, Nettavisen og Adressa, men finner ingen spillerbørs og vurdering av prestasjonene.
Er det noen som kan gi meg en lenke? |
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 29.09.2005 14:00 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Jeg har ikke papirutgaven av Adressa, så jeg får ikke sett Adressas vurdering av kampen.
Har sjekket nettutgaven til VG, Dagbladet, Nettavisen og Adressa, men finner ingen spillerbørs og vurdering av prestasjonene.
Er det noen som kan gi meg en lenke? |
Så i papirutgaven av adressa at Ørjan fikk 3. trur d var den dårligste karakteren av rbk-spillerne i den avisa. Om han var den dårligste igår tør jeg ikke å påstå. men synes definitivt ikke han var den beste som sagt. Men jeg veit jo hans store potensiale, og trur han kommer sterkere tilbake ved neste anledning. det som er bra er jo at vi har andre spillere som står frem når Ørjan ikke glitrer som før.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 29.09.2005 14:02 Post subject: |
|
|
| skulle sett at tettey fikk spille istedetfor. håper at berg ikke har blitt en hellig ku slik som f johnsen var. |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 30.09.2005 11:06 Post subject: |
|
|
| Finnes det en torrent med høydepunktene, som mot Olympiacos, til denne kampen også? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|