| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.07.2009 09:29 Post subject: |
|
|
| Det største problemet var den totale mangelen på "attityd" som har vært det siste kampene og Hamrèn har mye å ta tak i. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 17.07.2009 09:34 Post subject: |
|
|
Spesielt backene virket slitne og gadd ikke bli med oppover like ofte som før. Tror de har godt av litt fri nå. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 17.07.2009 09:47 Post subject: |
|
|
For å være helt ærlig forstår jeg ikke sutringen over at de er slitne eller
må ha fri.
Dette skal være topptrente idrettsutøvere. Jeg mener at et slik program de har nå bør OG SKAL de tåle. Problemet til fotball spillere generelt er at de er rett og slett for sløve og slaskete. kall spade for en spade.
Dersom man ser til skiidrett, ishockey, amerikansk fotball har de langt tøffere treningsprogram.
Jeg kjøper ikke den at de er slitne. Dette har med mentalitet å gjøre. Dersom de hadde spilt mot real madrid hadde de giddet. Dersom de kan mot real madrid så kan de også mot qarabag. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 17.07.2009 10:10 Post subject: |
|
|
Problemet var, som mange har påpekt, at backene 'ikke gadd å delta offensivt'. Det tror jeg ikke noe på. Hamrén var nok i mye større grad enn i en seriekamp, redd for baklengs. Da kunne ikke backene frest opp og ned i 90 minutter uten uttelling.
Selvsagt vinner vi i Baku. Men 0-0 hjemme mot denne gjengen er litt flaut.
Som Hamrén sa i adressa:
"Det blir tungt å danse når du må slepe med deg dansepartneren'' |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.07.2009 10:52 Post subject: |
|
|
| Skammelig. Returen blir bedre da gutta skjønner at de må flytte føttene sine. Merkelig at spillerne ikke er mer tente i en slik viktig kamp. Denne innsatsen kan koste RBK mange penger viss de ryker ut..... RBK må bli bedre mot lavtliggende motstandere som ikke vil angripe. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.07.2009 11:04 Post subject: |
|
|
| Om man ser bort från förutfattade meningar om Qaraborg så visade det sig att laget var bättre defensivt än ett genomsnittligt raeva-tippeligalag med samma dödgrävartaktik. De hade även ett bättre passningsspel så att de fick ihop åtskillliga passningar i rad. Och inte minst hade de en bra målvakt. Så det var inte så lätt att göra mål på dem. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.07.2009 11:12 Post subject: |
|
|
| Kanskje denne keeperen til Karabagh kan være noe for RBK....? Han imponerte i gårsdagens kamp og han står visst på landslaget til Asarbajdjan. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 17.07.2009 11:14 Post subject: |
|
|
| Han spilte sikker sitt livs kamp igår. Da går vi heller for blekkspruten. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.07.2009 11:14 Post subject: |
|
|
| Jeg tror heller på at vi var så forjævlig dårlig at dem så langt bedre ut det dem egentlig var. God gammeldags undervurdering må nok ta mye av skylden og jeg håper at guttene har lært av denne fadesen. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 17.07.2009 11:25 Post subject: |
|
|
| hjem-knækk wrote: | | Han spilte sikker sitt livs kamp igår. Da går vi heller for blekkspruten. |
Um, sitt livs kamp? Fyren reddet et par skudd som gikk mer eller mindre rett på han, og så var han grei i feltet. Ellers ble han ikke akkurat satt på noen store prøver. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 17.07.2009 11:27 Post subject: |
|
|
| Han hadde noen gode refleksredninger (Prica sin heading for eks.) samt gode innvolveringer i feltet. Syns han leverte mer enn godt nok for spill i Europa League. Det er nok ikke pga dårlig keeper qaravan ryker ut. |
|
| Back to top |
|
 |
|