| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ablativ Veteran
|
Posted: 20.06.2009 19:51 Post subject: |
|
|
| Synes Sellin har gjort et positivt innhopp i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 20.06.2009 19:51 Post subject: |
|
|
Sellin har vært et friskt inpust idag  |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 20.06.2009 19:52 Post subject: |
|
|
| Tror du vet svaret Halvorsen, men husker du hvordan det gikk for oss i fjor? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| Stor stjerne til Sellin i dag. Første gang han gjør en bra kamp på dette nivået. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
|
|
| Helland spiller mot 2.div lag hver uke.. Med andre ord er noen minutter på tampen av en slik kamp av relativt liten betydning for utviklinga hans.. Det samme er 7 min. mot Aalesund. Han burde fått kvarteret i dag :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
| jarln wrote: | Hamren og Strand er bestevenner, det er opplagt!
5 minutter er altfor lite å gi Helland i dag.. Hamrén har en tendens til å gjøre alle bytter fryktelig sent. Småirriterende å se talentene våre bli avspist med smuler! |
Det er ikke sant. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 20.06.2009 19:53 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | | Tror du vet svaret Halvorsen, men husker du hvordan det gikk for oss i fjor? |
Ja, men jeg bare sier at Helland først nå fikk prøve seg mot ordentlig motstand. |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 20.06.2009 19:54 Post subject: |
|
|
| Ã…rsbeste? |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 20.06.2009 19:57 Post subject: |
|
|
| Poenget mitt Halvorsen, var at Helland ser ut til å få fin matching i RBK. Både i 2 div og på førstelaget, med 2 innhopp på de siste 2 kampene. Synes RBK matcher han bra og synes ikke Hamren skal få pes for at han ikke matcher han hardere. Har veldig troa på at Helland kan bli en toppspiller for RBK og skal ikke forundre meg at han kommer inn på et par kamper i Europacupen i høst. |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 20.06.2009 19:58 Post subject: |
|
|
Fint innhopp av Sellin
Fornøyd med laget i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
|
|
| Kan ikke si meg uenig i det der. |
|
| Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
|
|
| jarln wrote: | | Helland spiller mot 2.div lag hver uke.. Med andre ord er noen minutter på tampen av en slik kamp av relativt liten betydning for utviklinga hans.. Det samme er 7 min. mot Aalesund. Han burde fått kvarteret i dag :/ |
Ja, fordi nivået i 2. div er helt likt nivået i TL. Dessuten er jo alle fotballspillere totalt blottet for alt som heter hjerne. Så at det mentalt er god trening å få noen minutter i TL er forferdelig feil. Synes rett og slett Helland bare burde pakkes inn i 11-eren, eller nei, vi selger hele A og B-stallen, så stiller vi med guttelaget! De spiller jo trossalt kamper mot 19-20åringer hver eneste uke.
[/sarkasme av]
Du har tydeligvis veldig liten peiling på hvordan gode fotballspillere utvikles  _________________ Work hard, every day. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 20.06.2009 20:01 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | jarln wrote: | Hamren og Strand er bestevenner, det er opplagt!
5 minutter er altfor lite å gi Helland i dag.. Hamrén har en tendens til å gjøre alle bytter fryktelig sent. Småirriterende å se talentene våre bli avspist med smuler! |
Det er ikke sant. |
Hehe.. jeg fører ikke statistikk, men sitter med en følelse av at Hamrén slipper til de unge lovende senere enn han kunne gjort, både i dag og i andre kamper jeg har sett på Lerkendal i år.
Som f.eks Helland i dag. Kunne også tenkt meg å se Sellin bli byttet inn etter 55. minutter, men det skjer ikke, og Helland blir avspist med smuler.
Tror det er bevisst av Hamren fordi han ikke liker å ta noen sjanser i det hele tatt.. Men skal vi matche talentene med mer enn noen minutter på tampen, må vi ta noen sjanser.. |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 20.06.2009 20:03 Post subject: |
|
|
ha litt tålmodighet, det er mange kamper igjen....alltid noen som skal klage
Banes beste var vel PCS eller Lago _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.06.2009 20:03 Post subject: |
|
|
| Idag tok endelig Sellin et ordentlig stort steg ifra "juniorspiller" til en ordentlig god seniorspiller. Strålende innhopp og nydelig assist ,men jeg ble også imponert over valgene hans idag som var veldig fornuftige. Vi valser over Aalesund i andre omgang selv med cruisekontrollen på og det var herlig å se på. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.06.2009 20:06 Post subject: |
|
|
Fantastisk og se ungutta og Konan intervjues  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

|
Posted: 20.06.2009 20:06 Post subject: |
|
|
| Hahahahahahahaaha.... dette er helt herlig å se på dette intervjuet nå ^^ |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 20.06.2009 20:07 Post subject: |
|
|
| acabar wrote: | | jarln wrote: | | Helland spiller mot 2.div lag hver uke.. Med andre ord er noen minutter på tampen av en slik kamp av relativt liten betydning for utviklinga hans.. Det samme er 7 min. mot Aalesund. Han burde fått kvarteret i dag :/ |
Ja, fordi nivået i 2. div er helt likt nivået i TL. Dessuten er jo alle fotballspillere totalt blottet for alt som heter hjerne. Så at det mentalt er god trening å få noen minutter i TL er forferdelig feil. Synes rett og slett Helland bare burde pakkes inn i 11-eren, eller nei, vi selger hele A og B-stallen, så stiller vi med guttelaget! De spiller jo trossalt kamper mot 19-20åringer hver eneste uke.
[/sarkasme av]
Du har tydeligvis veldig liten peiling på hvordan gode fotballspillere utvikles  |
???
Jeg sier at Helland burde fått noen minutter til når vi leder 3-0 mot Aalesund og at han burde fått mer spilletid enn han gjorde mot Strindheim fordi det er et lag på samme nivå som han møter med RBK2.
Synes ikke det vitner om liten peiling på utvikling av fotballspillere. Helland er 19 år og mer enn gammel nok til å ikke bli avspist med smuler på tampen av kampene, spesielt mot 2.divisjonslag..
Last edited by jarln on 20.06.2009 20:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 20.06.2009 20:07 Post subject: |
|
|
Cruisecontroll på colorline-stadion  |
|
| Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 20.06.2009 20:11 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | DET VAR FOR FAEN IKKE OFFSIDE!
Edit: ..ok da..
men Ciljan fortjente et mål i dag  |
Var det offside? Saa ut som Prica laa bak forsvarerne. Eventuelt laa han paa linje, men er det offside da? |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
|
|
Rosendal pub  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
|
|
| Tydelig god stemning i laget for tiden. For en gjeng! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
|
For en fantastisk gjeng  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 20.06.2009 20:14 Post subject: |
|
|
| ozh wrote: | Cruise på colorline-stadion  |
Fiksa  |
|
| Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
Posted: 20.06.2009 20:18 Post subject: |
|
|
| jarln wrote: |
Jeg sier at Helland burde fått noen minutter til når vi leder 3-0 mot Aalesund og at han burde fått mer spilletid enn han gjorde mot Strindheim fordi det er et lag på samme nivå som han møter med RBK2.
Synes ikke det vitner om liten peiling på utvikling av fotballspillere. Helland er 19 år og mer enn gammel nok til å ikke bli avspist med smuler på tampen av kampene, spesielt mot 2.divisjonslag.. |
Siden dette er en kamptråd for Ålesund - Rosenborg, refererte jeg til den delen av innlegget ditt.
Det er en meget kort vei mellom himmel og helvete, det ser du ikke ut til å helt forstå. Forskjellen for Helland når det gjelder 5 eller 15 minutter - er det antallet minutter han har på seg for å gjøre betydelige feil (eller gode valg) som kan påvirke han mentalt. En spiller som får sine første TL-minutter vil veldig naturlig være nervøs, uavhengig av om han er sterk eller svak mentalt. Etterhvert som han får flere innhopp vil han føle seg mer hjemme, og dermed ha større grunnlag for å prestere over lengre spilletid på banen.
Kan jo ta et fint eksempel på en som ble knust: Hæstad i PL mot Chelsea. Det ble hans første og eneste innhopp!
Du hadde dessuten vært flink om du kunne henvist meg til noen trenere på toppnivå som gjør det på en annen måte enn Hamrén. Selv Bojan i Barcelona ble jo matchet veldig rolig. Han har jo hatt uttalige innhopp i kun noen få minutter i slutten av kamper. _________________ Work hard, every day. |
|
| Back to top |
|
 |
|