| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 18.06.2009 00:25 Post subject: |
|
|
| RBKI00 wrote: | Må du rote United eller Sverige inn i enhver tråd på dette forumet Peter?
Hæ? |
Ironisk nok var det han som klaget på at Keenoir så ofte skrev om Konan, mens han jo er mye værre på gjentagelser (sverige sverige sverige!). |
|
| Back to top |
|
 |
hendrix Veteran
|
Posted: 18.06.2009 00:27 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Hvem skulle midtbanespilleren fra Kalmar danket ut fra midtbanen? |
Per i den posisjonen han spiller idag er vel ikke utenkelig? |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 18.06.2009 00:31 Post subject: |
|
|
| longines wrote: | | Sverige sitt U21 lag er sterkt, til å være et U21 lag. De kommer sikkert til å gjøre det godt i mesterskapet. Men de hadde ikke hatt en sjanse mot a-laget til Sverige, eller Rosenborg for den saks skyld. |
Tänk på att åtta av spelarna är födda 86, så egentligen är det Under 24.
(Elm 88, Svensson 87, Bajrami 8 . 1986, är den starkaste svenska årgången på många år.
Edit. Av någon anledning kom det med en smiley där (8 . |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.06.2009 00:36 Post subject: |
|
|
8 + ) =  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 18.06.2009 00:43 Post subject: |
|
|
...blablablablablablablabla, ifrån morran til kveld er det bara blablablablabla...
Jeg kommer til å ha denne på hjernen så lenge jeg er aktiv på dette forumet. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 18.06.2009 02:03 Post subject: |
|
|
| Andreas88 wrote: | | Klevolainen: Når du kommer inn på slutten av en cupkamp som er avgjort for lenge siden, for RBK, mot Strindheim... Er det virkelig noe automatikk i at scoring da betyr eliteseriespill? Han får nok sjansen når han er klar... |
Nei, men så var det jo ikke bare denne prestasjonen jeg baserte uttalelsen på, jeg har mast om at han skal få prøve seg i tippeligaen lenge nå Uten at jeg tror at mine poster hjelper noe særlig. Han får prøve seg når Hamren mener han er klar ja. Jeg tror kanskje han er en slik spiller som hever seg og tar tippeliganivået veldig fort. I motsetning til feks. Sellin som har slitt med å markere seg. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 18.06.2009 04:00 Post subject: |
|
|
Ok. Dahlin kunne sikkert kjempet om keeperplassen, og Wernbloom kunne vært backup for Tettey på midtbanen (ikke noe ubetydelig kompliment fra en imponert zaphod), samtidig som spissene Toivonen og ikke minst Berg ville vært aktuelle (men ikke bankers) på topp.
Ellers består Sverige u21 av masse spennende spillere der mange helt klart ville ha spilt seg inn gitt et par års tid, der tenker jeg på Bjärsmyr, Elm, Bajrami i tillegg til de nevnte. Veldig spennende u21-lag, uten tvil, men den stallen vi har er ikke noe dårligere. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.06.2009 09:00 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Har ikke vært på Strindheim kunstgress siden en treningskamp vinteren 2002... De må da vitterlig ha byttet ut underlaget som ble brukt på 90-tallet? |
Ble lurt av ungdommen her på forumet, men hukommelsen sviktet ikke likevel: Dagens underlag ble lagt rett over årtusenskiftet, så det var "nytt" i mine øyne. Atskillige hakk bedre enn lappeteppet vi trente på rundt 98-99, da vi snublet i skjøtene.
Forresten: Metajournalistikk hos Nettavisen |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 18.06.2009 09:18 Post subject: |
|
|
Takk Halvorsen, Peter Storey og longines for at dere kvalte mitt lille forsoek paa aa faa igang en debatt paa hvorvidt Zahora minner om en krysning av Berisha og Soerloth  _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 19.06.2009 00:16 Post subject: |
|
|
| Liker holdningen til Strindheim spilleren til venstre på bildet nummer 2. Han virker ordentlig på hugget i forhold til en eventuell retur. |
|
| Back to top |
|
 |
|