| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sunnhetsmannen Senior

|
Posted: 02.06.2009 03:25 Post subject: |
|
|
| Ablativ wrote: | | Hamrén har tidligere kommentert at kunstgresset i Bodø er ok å spille på. Så underlaget passet kanskje til det spillet langs bakken som så ut til å lykkes langt bedre i dag enn tidligere i år. |
Akkurat den samme tanken slo meg. Glimt har en god bane til å være kunstgress. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 02.06.2009 03:46 Post subject: |
|
|
| Klevolainen wrote: | Kjempekamp! Haters blir ignorert, god kamp av Prica.
Når jeg kommer hjem skal avataren byttes, for selv om jeg har den med en viss ironisk distanse holder det ikke å ha en kar som ikke skjønner at Tettey er kongen. |
Haha! Jeg fiksa meg RBK-drakt med Tettey 10 på ryggen for tre uker sida. Jeg også bærer den med en viss ironisk distanse, men ingen brenner for laget som Tettey, og han er jo en artig klovn, så jeg får mange smil når jeg går rundt i byen med navnet hans på ryggen!
Tettey er, igjen, BB.
Edit: Leste gjennom tråden nå. Ikke for mye negativitet i tråden så langt synes jeg. Bare et par brukere som skiller seg ut. Resten av oss er fornuftige. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4115 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 02.06.2009 07:49 Post subject: |
|
|
Var på Aker stadion i går under kampen (heiet på odd) og fikk derfor ikke gleden av å sitte her på forumet og se kommentarer mm underveis. Nå i etterkant så leste jeg igjennom alle sidene og må si det er vel mye negativitet her før 0-1 målet kommer... skulle nesten tro vi lå under 3-0 til pause ut fra stemningen. Utrolig hvor ting snur (naturligvis) når målene kommer, men det må da være lov å inneha en viss positivitet knyttet til laget underveis. Kan være et tips for flere å lese hele tråden nå...
Når det er sagt så vil jeg bare kommentere en person før jeg stikker på jobb... og det er Tetty...
Etter Bent la opp gremmet jeg meg over at Tetty fikk lov til å bære skjorte nummer 10 og har ment dette er en liten skam mot et flott trøye nummer med stolte tradisjoner... fjordåret var en oppvisning i sleivskudd og hodeløs løping på banen... men for en utrolig utvikling den gutten har hatt!!!
Han står frem kamp etter kamp som en fighter, tilrettelegger, uromoment og (hvem skulle tro) også en måltyv. Om det er Hamren som har noe å gjøre med dette vites ikke, men jeg bøyer meg i støvet og ser igjen med stolthet på min gamle trøye nummer 10!
TROLLAN PÃ… TOPP!
Ha en flott dag folkens!  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.06.2009 10:58 Post subject: |
|
|
Haha, morsomt klipp.
Flott kamp mot et elendig Glimt-lag. Stort sett solid over hele linja, men synes Skjelbred skuffer (igjen), Traorè burde fått et innhopp. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.06.2009 15:40 Post subject: |
|
|
- Denne situasjonen er det ingen tvil rundt. I regelverket står det at det ikke er offside så lenge pasningen kommer fra en motspiller. Her er det rett og slett ikke grunnlag for å dømme offside, sier dommersjef Rune Pedersen.
- Slike ting ønsker vi ikke skal skje i eliteserien. Nå må vi se på situasjonen, lese rapporten fra dommerveilederen og se på DVD-er. Deretter får vi bestemme oss for hva vi skal gjøre, sier han.
(...)
- Jeg er enig med Erik Hamrén i at slike feilvurderinger ikke bør forekomme i eliteserien og jeg har stor forståelse for at han reagerer som han gjør. Jeg har fått med meg en del av det han har sagt etter kampen, og ingenting av det har fått meg til å falle av stolen, for å si det slik, sier dommersjefen.
Les mer: Pedersen: - Dette er ikke bra dommerhåndverk |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 02.06.2009 15:49 Post subject: |
|
|
Fantastisk å høre lederen for en såpass vernet gruppe arbeidere gå ut på denne måten. Det overrasker meg faktisk litt.
På den annen side bekrefter jo dette hvor mørkt det faktisk var etter 11 minutter på Aspmyra i går. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.06.2009 15:52 Post subject: |
|
|
"Ingen, verken spillere, dommer eller publikum var det minste i tvil om hva som ville skje - straffespark og rødt kort."
Rødt kort? Den tanken slo meg ikke engang. Maksimalt gult, etter min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 02.06.2009 15:56 Post subject: |
|
|
absolutt ikke noe rød-kort, han var ikke i noe klar skåringsposisjon.
Når det gjelder gult kort, er jeg litt mer usikker. Taklingen var vell ikke stygg nok til å gi gult kort, men det kan kanskje gies for sabotering av spillet? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 02.06.2009 15:58 Post subject: |
|
|
Ja, den var ikke mer rød enn den til Jarstein forrige runde i hvertfall.
For øvrig kan man være litt tverr å henge seg opp i hvor mye fokus det var på Rosenborg, Jarstein og hjemmedømming i enkelte kanaler forrige runde, mens det bare var generell oppgitthet overfor Edvardsen, uten at det faktum at Rosenborg sannsynligvis ble snytt for mål har blitt ytret mye. Utfallet av kampene ble riktignok noe forskjellig.
Men uansett henger vi oss ikke opp i sånt. Det er vi da for voksne, modne og reflekterte til. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.06.2009 16:00 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | "Ingen, verken spillere, dommer eller publikum var det minste i tvil om hva som ville skje - straffespark og rødt kort."
Det er ei jente som skrev dette. Jeg bare nevner det. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.06.2009 16:01 Post subject: |
|
|
Jeg er også usikker på om det bør gis gult kort der. Jarstein fikk det ikke, men det har jo hendt flere ganger før. Hadde jeg dømt, ville jeg ikke ha gitt noe kort i det hele tatt, men nå er kanskje reglene mer klare her.
EDIT: Det forklarer saken. |
|
| Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 02.06.2009 19:47 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | attach wrote: | "Ingen, verken spillere, dommer eller publikum var det minste i tvil om hva som ville skje - straffespark og rødt kort."
Det er ei jente som skrev dette. Jeg bare nevner det. |
Må være litt forsiktig med å harslere med jenter i dag: Hege Lanes Steinlund var vel den i dommerteamet som fikk godkjent i kampen i går.  |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 02.06.2009 19:58 Post subject: |
|
|
| Hvorfor nektet assistentdommeren som dreit seg ut å kommentere? Hvorfor ikke bare si "sorry, jeg dreit meg ut"? Kan umulig være så vanskelig.. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 02.06.2009 22:59 Post subject: |
|
|
Dagbladet har fått tag i Edvartsens låtlista, bla
Blinded by the light - Manfred Mann
Please forgive me - Bryan Adams
Always look on the bright side of life- Monthy Pyton
http://www.dagbladet.no/2...n/6523873/ |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 02.06.2009 23:22 Post subject: |
|
|
Personlig tror jeg det var Machne Heads fortreffelige debutalbum Burn My Eyes som gikk.
Med låter som "I'm Your God Now", "A Thousand Lies", "None But My Own", "Block", "Real Eyes, Realize, Real Lies", og "The Rage to Overcome" samlet på samme album, kan jeg vanskelig tenke meg noe mer passende. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.06.2009 23:40 Post subject: |
|
|
Tom-KÃ¥re Staurvik:
Forsvarsspillet til Rosenborg var veldig godt organisert og Rosenborg-spillerne var konsentrert, fokusert, nøye og hardt arbeidende i sine defensive roller. Forsvaret pushet linjen påpasselig og den offensive markering var nøye. Midtbanen var god i førsteforsvarsjobben og arbeidskapasiteten var imponerende.
Det var rett og slett høy kvalitet på Rosenborgs defensiv.
Offensivt var Rosenborg sikker med ballen og Rosenborg-spillerne evner å ha stor bevegelse, selv i faser hvor de ikke får spillet til å gli.
Rosenborg slet lenge med at Glimt lå lavt, men de jaget og jaktet hele tiden på å lykkes. Noe de jo også til slutt gjorde.
Les mer: Feil |
|
| Back to top |
|
 |
|