English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rune Almenning Jarstein
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Halvorsen87
Veteran

PostPosted: 18.05.2009 13:49    Post subject: Reply with quote

Kristobal, jeg er sikker på at heller ikke du ville, selv med fantastiske fysiske og fotballrelaterte ferdigheter, nødvendigvis vært en fantastisk keeper. Det Frode Olsen skriver i sin blogg er veldig klokt og virker gjennomtenkt, og jeg synes han bør få lov til å uttale seg om andre keepere, til tross for at han selv har en lang og god karriere bak seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 18.05.2009 13:56    Post subject: Reply with quote

Jeg synes også Olsen er saklig og tegner et forholdvis riktig bilde av Jarstein som keeper og det utfordringene han står ovenfor for å kunne jevnlig ta ut sitt enorme potensial. Ihvertfall langt mer sakelig Olsen enn det jeg har lest av mange her inne og andre plasser.
Back to top
cbas10an
Senior

PostPosted: 18.05.2009 14:24    Post subject: Reply with quote

Kan ikke si meg enig i kritikken av Jamtfall her inne.. For det første var ikke hans keeperferdigheter helt på trynet som mange her skriver.. Jeg skal si meg enig i at jeg til tider var ufattelig nervøs når ballen gikk mot Jamtfall, men ikke pga av at han var en dårlig keeper.. Heller det at han hadde store problemer med nervene gjennom sin tid som keeper.
Er rimelig sikker pa at han gjør en meget bra jobb som keepertrener.

Når det gjelder Jarstein er han en meget bra keeper, kanskje den beste i norge. Men kan se ut at også her er det nerver som spiller gutten et puss. I tillegg til at han har et problem når det gjelder sinne. Virker det som iallefall.. Men skal også sies at 1 målet til molde bør og må han nok ta på sin kappe.. Slik som ballbanen er og spillerene i feltet står, skal han der holde streken.. Etter min mening iallefall.. Mål nr 2 kan man vel egentlig ikke klandre noen. Rbk blir straffet på en kontring av raske senegalesere, og om noen skal klandres er det forsvaret. Men min mening er at ingen kan klandres for den.. Bra reddning av Jarstein og uflaks av Tettey.

MEN i etterkant mener jeg Jarstein bør holde kjeft. Ja, det er bittert å få den i mot, men å la Tettey få kjeft for den er ikke bra..
Tettey som på sin side ikke hadde noen stor kamp og kanskje allerede var langt nede kan havne helt i kjelleren av en slik overhøvling..
Dette tok Lustig tak i, slik som det så ut fra tribunen iallefall..

Og en siste ting man i dag har på hjertet er, Jarstein løper rett i garderoben etter kampen..

Det er 21500 tilskuerer på Lerkendal, og de fortjener bedre.
Man har lov til å være skuffet, men en slik oppførsel holder ikke for min del.. Vi støtter laget gjennom hele sesongen som i år er 15 x 90 min(hjemmekampene) og fortjener da en takk for støtten etter kampen...
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 18.05.2009 14:42    Post subject: Reply with quote

Innlegget mitt var ingen direkte kritikk mot Olsen eller innlegget hans, bare en konstatering av hvilke ferdigheter en såkalt "toppkeeper" i manges øyne har og ikke har. Og det er som sagt helt greit at Jarstein "vrakes" fra landslaget.

Jeg sa i fjor høst at Sead Ramovic trolig ville framstå som en mindre god keeper i 2009 enn i 2008. Så langt i år har TIL sluppet inn like mange mål som de hadde over midtveis i fjorårssesongen, og vi har hørt mindre til fantastiske Ramovic.

Han har gjort utrolig mye rart i år, returene havner oftere i beina på motspillere osv, men er det noen som stiller store spørsmålstegn ved innsatsen hans?

Men straks han varter opp med et par klasseredninger igjen så skal dere høre at han er en fantastisk keeper.

Ramovic har kanskje gjort fem ganger så mange grove feil som Jarstein i år. Men hvem bryr seg om det i en sånn klubb som ingen bryr seg all verden om unntatt når de kjemper i toppen som i fjor? Likefullt kommer han minst et par ganger i løpet av sommeren til å bli trukket fram som en fantastisk keeper når Tromsø tar en litt heldig seier.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
georgios
Veteran

PostPosted: 18.05.2009 14:46    Post subject: Reply with quote

Blid igjen i dag
Mange mener mye om Rune for tiden. Jeg mener han fortsatt er RBKs beste keeper, og at han ikke bør bli benket mot SF. Synes han viser karakter og bra personelighet under dette intervjuet og som han sier, han var forbannet etter kampen da er det bedre at han ikke snakker med pressen for da kan han lett si noe han ikke mener. Virker også som han angrer på at han skjelte ut Tettey, og sier at han ikke kan lastes for det målet at det var ballen som traff han.
Back to top
cbas10an
Senior

PostPosted: 18.05.2009 14:54    Post subject: Reply with quote

Fair enough, men en applaus til publikum hadde vært greit..
Men er som han sier, mye følelser..
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 18.05.2009 16:40    Post subject: Reply with quote

Tallene taler for seg selv, det er ikke mange målene vi slipper inn, omtrent bare det éne som alltid kommer inn. Det har kommet inn ca hver kamp siden Eggen sluttet.

Rune Jarstein slenger seg ikke for kameraet, og det er jeg glad for. Han er 95% av tiden på riktig plass så han slipper å ta "klasseredningene" andre keepere tar. Dette gjør ham også sårbar for kritikk fra folk som aldri har voktet et bur, men bare ser på TV.

Som forsvarer ville jeg heller hatt Rune bak meg enn noen annen norsk keeper jeg har sett spille. Kansje med unntak av Thorstvedt på sitt beste da. Et konsentrasjonsglipp og én feilberegning som går i mål.. det er ikke mye. Uflaks at ikke vi får klarert den. Konsentrasjonsglippene og teperamentet skyldes nok for lite søvn pga unge. Kansje han burde være flinkere til å sette seg selv på benken om han kjenner han har sovet dårlig?

Men jeg er fremdeles av den meningen at Jamtfall burde byttes ut
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 18.05.2009 22:34    Post subject: Reply with quote

Noen som så innslaget om Jarstein på TV2 i dag? Makan til å koke suppe på spiker! Her har mannen hatt to tabber i år, han puffer lett bort lustig som kommer opp i ansiktet på han.... også drar de fram gammel dritt fra flere år tilbake i Odd og en operasyngende avdanka keeper som mener han bør vrakes på landslaget på grunn av dette. Til og med Tettey gjengir de en setning fra et intervju for koke sammen i denne suppa. Jarstein har hatt en god sesong. På meg virker det nesten som at TV2 har hatt dette innslaget klart lenge, og bare ventet på først tabben slik at de kunne få grobunn for saken sin. Med litt vidsynte analytiske evner hadde de også snakket om den fantastiske redningen Jarstein gjør før Tettey er uheldig, og at dette kanskje er grobunn for noe av den frustrasjonen han får utløp for etterpå....For noe tull!
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 12:15    Post subject: Reply with quote

Jarstein virker ekstremt svak mentalt, skulle tydeligvis ikke mere enn en tabbe mot Lyn før han følger opp i neste kamp. Dette er vel starten på mange nye tabber. Tenk når vi må ut i viktige e-kval kamper med han fyren her?
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 17:53    Post subject: Reply with quote

joko og dere andre, med fare for å både være frekk og å trolle.
Holde kjeft Smile

Trur ikke situasjonen blir bedre for Jarstein med sutring, Han har bedret seg, og vil fortsette å bedre seg
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 19.05.2009 21:28    Post subject: Reply with quote

Nuss og klem.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 21:29    Post subject: Reply with quote

Jarstein kan dra og knulle seg selv. Håper dette er siste gang han har på seg RBK-drakt.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 21:30    Post subject: Reply with quote

Må da være en eller annen fjerdedivisjonsklubb i Trondheimsområdet som har bruk for en keeper?
Einherjar
Rutinert

PostPosted: 19.05.2009 21:32    Post subject: Reply with quote

Det var voldsomt, men Rune har forspilt sine sjanser nå. 3 tabber og potensielt 6 poeng tapt på 3 kamper holder ikke. Jamtfall bør vell få fyken som keeper trener også..Virker jo som alle keeperne våre forvandles til nevrotiske vrak alle som en..
Agenten
Senior

PostPosted: 19.05.2009 21:33    Post subject: Reply with quote

Har vært hard i kritikken mot Jarstein tidligere men nok er nok

Dette er så amatørmessig at jeg blir kvalm.Gleder meg til Johnsen er frisk og rask.UT med Rune Almenning Jarstein og det snarest mulig!!!!

Å ha en så uforutsigbar keeper preger i aller høyeste grad resten av laget og spesielt forsvaret

Tommel'n ned Tommel'n ned
Back to top
Rocky83
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 21:53    Post subject: Reply with quote

Fy f***!! Ut med Jarstein. 3 tabber på 3 kamper for være nok.
Back to top
Bertie Mee
Junior

PostPosted: 19.05.2009 21:54    Post subject: Reply with quote

Jeg blir trist av å se Jarstein for tida.

Han er sikkert en oppegående og hyggelig fyr, men han må ha nådd omtrent rock bottom mentalt nå.

Han trenger åpenbart solid oppbacking og mye mental trening.

Lund Hansen i neste kamp.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 21:55    Post subject: Reply with quote

SELG SELG SELG!
Back to top
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 19.05.2009 21:57    Post subject: Reply with quote

Forventer å se ham på benken fra neste kamp, dette holder rett og slett ikke mål.
Troilonge
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 21:57    Post subject: Reply with quote

Ut av landslaget og ut av Rosenborg. Jeg hadde en dårlig følelse når innlegget kom og det sier litt. Rune har kostet oss seks poeng nå, bare på et par uker. Vi kunne jo faen meg feiret seriegull nå hadde det ikke vært for han.
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 22:05    Post subject: Reply with quote

6 poeng tapt pga keeperen vår. På tre kamper. Jarstein må benkes. Lunna inn.

Og jeg synes vi heller skal kvitte oss med Jamtfall enn Jarstein. Alle keeperene våre blir tydeligvis nervevrak under hans ledelse, som en her tidligere sa.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 22:07    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært den som har støttet Jarstein hele tiden blant mine venner..

Men nok er faen meg nok!!!..

Nå er jeg lei, og satser på at Alexander Lund Hansen står neste kamp. Jarstein er ingen dårlig keeper, men noe er galt med han mentalt.. ...

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 22:08    Post subject: Reply with quote

Han er jo lærern dems så det er ikke så veldig rart. Sier mattelærern at 25^2/10 = 62.5 så er det det. Og ser du hva Jamtfall har å vise til er det ikke så rart at det blir slik. Espen Johnsen, Rune Jarstein og Håkon Opdal er jo rene kloninger etter å ha blitt trent av Jamtfeil.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 19.05.2009 22:11    Post subject: Reply with quote

Kan da for faen ikke være Jamtfall sin feil at Jarstein har såpe på hendene???..

Det blir for dumt.. Kanskje det er Jamtfall som smører hanskene med Zalo før kamp..

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 19.05.2009 22:14    Post subject: Reply with quote

Det er Jamtfall sitt ansvar at Jarstein er trygg på seg selv og jevnlig presterer opp mot sitt beste ( Tromsø kampen ).
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 103, 104, 105  Next
Page 67 of 105

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb