View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
toreinar Veteran
|
Posted: 18.05.2009 00:25 Post subject: Sandefjord-RBK |
|
|
Gjerne noen innlegg langs bakken å.Prica må få beskjed om alltid å løpe foran forsvarer.Evnt. Trond Olsen hvis det er noen andre som fører opp på venstre. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Howie Junior
|
Posted: 18.05.2009 08:49 Post subject: |
|
|
Wilhelm S Myhr wrote: | Jeg ville heller ha kjørt Skjelbreid inn på Annans plass.
Lund Hansen
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Skjelbreid - Tettey
Sapara - Iversen - Olsen
Prica
|
Amen til denne oppstillingen. Evt Demidov for Lago hvis han blir spilleklar slik de sier på RBK.no. _________________ Veni, Vidi, Vici! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.05.2009 09:00 Post subject: |
|
|
Demidov har vært vår beste stopper i år og bør fortsette på stopperplass dersom han blir klar. Ellers er jeg enig i lagoppstillinga fra Wilhemsmyrveien. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 18.05.2009 11:47 Post subject: |
|
|
Hvem er denne Skjelbreid? |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 18.05.2009 11:56 Post subject: |
|
|
Lagkompisen til Sappara og Statsgård vel! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 18.05.2009 12:14 Post subject: |
|
|
Troppen
Quote: | TROPPEN MOT SANDEFJORD:
Rune Almenning Jarsten, Alexander Lund Hansen, Vadim Demidov, Kris Stadsgaard, Mikael Lustig, Alejandro Lago, Dario Zahora, Mikael Dorsin, Roy Miller, Andreas Nordvik, Marek Sapara, Per Ciljan Skjelbred, Alexander Tettey, Roar Strand, Trond Olsen, Kjell Rune Sellin, Rade Prica og Steffen Iversen.
|
Quote: | Det er ventet at Strand skal inn til spesialist i løpet av noen dager. Dermed er han også uaktuell til kampen mot Sandefjord tirsdag kveld. |
Du vet det er supermann når han er uaktuell for kampen men er likevel med i troppen  _________________ Medlem nr. 2201
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 18.05.2009 12:42 Post subject: |
|
|
Lund Hansen
Lustig
Lago
Stadsgaard
Dorsin
Demidov
Tettey
Iversen
Sapara
Olsen
Prica _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.05.2009 12:44 Post subject: |
|
|
Hamrén virker til å ha blitt litt mer restriktiv på bruken av småskadde spillere etter at Dorsin måtte ut etter et kvarter mot Brann, så jeg tar det ikke for gitt at Demidov starter. Velger likevel å gi ham litt oppmerksom før avspark.
Mer om emnet:
- Det var styret og trenere som ikke hadde troen på meg akkurat da. Da dro jeg til Oslo selv, og fant en klubb i Manglerud Star som ga meg tillit. Hele det årte var jeg under kontrakt med Sandefjord, men de så vel ikke en eneste kamp. Jeg følte meg ikke ønskset, så jeg ville egentlig ikke tilbake til Sandefjord uansett, sier Demidov.
Les mer: - Jeg var uønsket
- Vi spilte i Tippeligaen og han var langt unna å spille seg inn på laget vårt da, sier Tor Thodesen.
- Han gjorde det OK i M/S, men vi hadde ikke ressurser til å reise ut og følge ham opp på en god nok måte. Etter oppholdet kunne vi holdt ham her på mistanke om at han skulle bli en god spiller, men det er på en måte vårt lodd som liten klubb.
- Gjorde dere en feilvurdering?
- Jeg tror ingen kan påstå at han ble forbigått i Sandefjord, for han gjorde ikke det. Det gnager meg litt at vi ikke hadde ressursene til å følge ham opp, men jeg mener virkelig at vi gjorde en riktig beslutning den gangen.
Les mer: Fikk beklagelse fra Thodesen
Han kan dessuten røpe at Demidov har vært på RBK-blokka helt siden han gikk i 1. klasse på SVGS.
- Det er ikke mange som vet det, men allerede da ble Vadim invitert opp til Rosenborg på en treningssamling. han fikk tilbud om å innlemmes i juniorstallen, men valgte å bli i Sandefjord under trygge omgivelser. Vadim gjennomgikk en kronglete periode da han fikk en ryggskade som satte ham utenfor banen et helt år, men han har jobbet seg målbevisst og tålmodig tilbake. Derfor er det fantastisk morsomt for oss å se at han lykkes. Det er en fjær i hatten til Vadim, en fjær vi er stolte av å ha vært med å bidra til, sier avdelingsleder for idrett, Tor Hansen.
Les mer: Stolt av Vadim |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 18.05.2009 13:13 Post subject: Sandefjord-RBK |
|
|
Tipper på 442.
Jarstein
Lustig,Stadsgaard,Lago/Demi,Dorsin
Sapara Skjelbred,Tettey,Olsen
Iversen,Prica.
Redd Sapara og Skjelbred spiller motsatt av dette,men med Annan ute kan det vel være at også Hamren ser at disse 2 skal bytte plass mot tidligere.Trenger en fotrapp klegg sentralt og da passer Skjelbred bedre pga. sine defensive kvaliteter. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 18.05.2009 13:21 Post subject: |
|
|
Noen som vet om denne kampen går på tv?.
Har sjekket det ut, men finner ikke noe info om det..
Håper på raskt svar. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 18.05.2009 13:21 Post subject: |
|
|
Jeg syntes Zahora hadde et bra innhopp sist. Bidro til mere faenskap innenfor 16meteren til MFK enn hva de greide tidligere i kampen.
Om han forsvarer en plass i startoppstillingen er jeg mer lunken til,men et innhopp på et tidligere tidspunkt enn hva han har fått tidligere synes jeg han fortjener nå!
Lund Hansen
Lustig Lago Statsgaard Dorsin
Tettey Sapara
Ciljan Iversen Olsen (i mangel på andre)
Prica |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 18.05.2009 13:25 Post subject: |
|
|
Sjekk terminlista på rbk.no, niccolai. _________________ Medlem nr. 2201
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 18.05.2009 13:31 Post subject: |
|
|
Der ja.
Da blir det benking foran tv'n i morgen:). Klokken 20.00 på NRK2..
Sendingen starter 19.30 _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 18.05.2009 13:40 Post subject: |
|
|
uten annan blir ciljan viktig. vi må ha høyt tempo på midtbanen skal vi klare å spille ut sandefjord. klarer vi det, tviler jeg på at de beholder sin offensive kraft.
tipper demi spiller i midten bak, og at miller og zahora starter på benken. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.05.2009 13:58 Post subject: |
|
|
coder wrote: | Jeg syntes Zahora hadde et bra innhopp sist. Bidro til mere faenskap innenfor 16meteren til MFK enn hva de greide tidligere i kampen.
Om han forsvarer en plass i startoppstillingen er jeg mer lunken til,men et innhopp på et tidligere tidspunkt enn hva han har fått tidligere synes jeg han fortjener nå!
Lund Hansen
Lustig Lago Statsgaard Dorsin
Tettey Sapara
Ciljan Iversen Olsen (i mangel på andre)
Prica |
Sapara som anker er en dårlig idè da han mangler en god del tempo, løpsvilje og duellkraft for en slik rolle. Bytt plass på han og Skjelbred og en har et bra lag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.05.2009 14:48 Post subject: |
|
|
I år har trønderne hatt stor suksess med å la Anthony Annan spille mellom midtstopperne og midtbanen, Ghaneseren, med sin enorme arbeidskapasitet, har lagt ned et imponerende stykke arbeid i den defensive rollen. Mot Sandefjord soner Annan for tre gule kort. Det betyr at Hamrén er tvunget til å gjøre forandringer.
- Jeg vil ikke si så mye om hva vi gjør, jeg har faktisk ikke bestemt meg. Mange forskjellige muligheter om hvordan vi kan starte raser gjennom hodet og jeg må nok tenke en stund til før alt er på plass, sier Hamrén.
Les mer: Hamrén lurer på hvordan han skal erstatte Annan |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 18.05.2009 16:21 Post subject: |
|
|
Da var Østby jr (jeg) tilbake i kamtråden.
Så ikke Molde-kampen, og boikottet kamptråden, så har derfor bare avisene å stole på. Hvilket betyr jeg ikke har stort å bidra med som råd til kampen,. Jeg ser gjerne at vi stiller med samme midtbane som de første kampene (PCS,AA,MS,AT,TO), med prica på topp. Ja, jeg fikk med meg Iversen puttet sist, men føler fremdeles Prica er den mest verdig plassen. Forsvarsrekka burde være en selvfølge.
Da er det bare å gå i angrep, putte et par raske mål og ta det som en god treningsøkt |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 18.05.2009 16:25 Post subject: |
|
|
Hvis avisene ikke har fortalt deg at Annan fikk gult og må stå over, tror jeg at jeg ville revurdert holdningene til kildegrunnlaget, hadde jeg vært deg. |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 18.05.2009 16:44 Post subject: |
|
|
Takktakk. Det har det faktisk stått heller lite om, men det var glemsomhet som gjorde jeg ikke nevnte det. Har forøvrig ikke den største tillitten til alle fotballrepportere, som det blir alt for mange av.
Da blir det Traore eller Miller på DM? |
|
Back to top |
|
 |
Milanista Junior
|
Posted: 18.05.2009 17:21 Post subject: |
|
|
Traore trente idag for første gang på mange uker, og er heller ikke med i troppen. Miller tviler jeg på at får starte.
Hvis Demidov blir kampklar syns jeg han bør komme inn for Annan. Han har vist at han behersker denne posisjonen godt før, og har hittil hatt en god sesong. Alternativt kunne Skjelbred blitt brukt som defensiv midtbane, en rolle jeg tror han ville mestret greit.
På topp hadde det vært gøy å sett Zahora fra start, men Iversen og Prica får nok tillit fra start igjen. Eventuelt kunne alle tre spilt sammen i en 4-3-3, med Tettey Sapara og Ciljan på midten, men det ser ut som 4-2-3-1 er kommet for å bli. 4-3-3 med tre rene spisser kan også bli litt vel offensivt på bortebane. |
|
Back to top |
|
 |
ess_pen Junior
|
Posted: 18.05.2009 19:02 Post subject: |
|
|
Enig med toreinar:
Quote: | Tipper på 442.
Jarstein
Lustig,Stadsgaard,Demi,Dorsin
Sapara Skjelbred,Tettey,Olsen
Iversen,Prica. |
Forsvarsfireren er den som er mest innarbeidet.
Unggutta sentralt på midten har løpsstyrke og samarbeid nok til å klare den jobben
Sapara og Olsen på kantene til å slå gode innlegg til
Ivers og Prica på topp.
Tror det funker best i fravær av Annans defensive styrke som er viktig for 4-2-3-1. _________________ Nils Arne er konge, Roar er supermann. Holder for meg...  |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 18.05.2009 22:09 Post subject: |
|
|
Olsen og Sapara samtidig på kantene i 4-4-2 tror jeg er selvmord med mindre vi klarer å føre absolutt hele kampen. Jeg er veldig tvilende til hvilke spillere jeg vil ha med i morgen, men jeg prøver disse:
Jarstein
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Demidov - Tettey
Skjelbred - Sapara - Olsen
Prica
Iversen må dermed ut etter en bra kamp sist, og kan egentlig like godt starte for Olsen. Hipp som happ, men tror kanskje Olsen kan ha noe på gang nå. Jarstein får ny tillit pga kontraktssituasjon og mangel på gode alternativer, mens Demidov går inn for å gi laget balanse. |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 19.05.2009 11:31 Post subject: |
|
|
Til tross for Kjernen boikott, kampen i kveld blir godt besøkt. De håper på rekord for den ny komplette stadionen:
http://www.sandefjordfotb...mp;id=5192 |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 19.05.2009 12:06 Post subject: |
|
|
For en uinnvidd, hva er grunnen til Kjerne boikotten ?
Trønderforeningen i Vestfold stiller med 13 stk i sort og i hvitt. _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.05.2009 12:06 Post subject: |
|
|
Til og med speakeren mot Molde oppfordret til å holde seg hjemme. |
|
Back to top |