English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK 2 / juniorlaget

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 24.08.2003 16:20    Post subject: RBK 2 / juniorlaget Reply with quote

Tenkte at vi kunne diskutere RBK 2 og/eller lovende unggutter i denne "tråden".

Selv var jeg å så på hjemmekampen til RBK 2 mot Nidelv i formiddag. Kampen skulle egentlig ha blitt spilt i morgen, mandag, men ble skjøvet fram på grunn av en viss kamp mot Deportivo. Verdt å merke seg, er at RBK valgte å spille dagens kamp på Nidelvs hjemmebane, Tempe gress. 8)

Jeg må ærlig innrømme at jeg måtte dra før kampen var slutt, men da jeg dro, var det i alle fall 4-2 til RBK 2.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
m@ds
Senior

PostPosted: 24.08.2003 16:53    Post subject: Reply with quote

Kjempebra initiativ Thomas. Har lenge ventet på en juniortråd. Kan forsåvidt diskutere motstandere og juniorspillere her også synes nå jeg.

Jeg er nemlig reservekeeper på Nardo, som ble slått ut av RBK junior i 4. runde i cupen. Det gjør Nardo til en av de 16 beste juniorlagene i hele landet!! Kan få mye info om motstandere her :D

Nardo junior sin hjemmeside
2mas
Sjef

PostPosted: 24.08.2003 22:11    Post subject: Reply with quote

Forrige søndag spilte Martin Lund sin første kamp for juniorlaget, da m@ds og hans Nardo-lag ble slått ut av cupen. Så vidt jeg husker, scoret vestlendingen to mål da.

I dagens kamp mot Nidelv debuterte 17-Ã¥ringen for RBK 2, og det endte med scoring.

Med andre ord en knallstart i RBK. Vi har sikkert ikke hørt det siste fra den kanten...
Back to top
m@ds
Senior

PostPosted: 24.08.2003 22:57    Post subject: Reply with quote

Var det noen som var på cup-kampen?? "Nisseguttan", juniorlagets nye supporterklubb, ledet supporterkrigen i 1. omgang, men måtte se seg slått av kjernen da et busslast av kjernens mest ivrige supportere kom til parken rett fra Ålesund med buss!!

D va arti Very Happy
2mas
Sjef

PostPosted: 11.09.2003 11:36    Post subject: Reply with quote

...og neste sesong blir det også RBK3:

- Det er riktig at vi har søkt og fått innvilget et RBK3-lag som skal spille i neste sesongs 4.divisjon med muligheter for opprykk til 3.divisjon, sier leder for ungdomsavdeling i Rosenborg, Per Winsnes, til rbkweb.com.

Les mer: RBK3 neste sesong
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.09.2003 13:02    Post subject: Reply with quote

Vesterålen - RBK2 2-1

Det ble tap i går ettermiddag, men i alle fall: Per C. Skjelbred var visst banens beste. Jeg må ærlig innrømme at det er artig å se at en guttespiller (født 1987) imponerer såpass i 2. divisjon!

Det var kanskje ikke tilfeldig at han vant "Proffdrømmen" på TV3!? Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb