|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Snorreth Rutinert
|
Posted: 22.04.2009 21:04 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Men hvorfor har de beholdt 100 meter løpebane? Jeg hadde skjønt det om det skulle være et komplett friidrettsanlegg med 400-metersrunde, det florerer jo ikke akkurat av alternative anlegg i Bodø-området, men ei lita sandkasse til å hoppe tresteg og hundre meter tartan kunne man vel lagt et annet sted?
Den gamle hovedtribunen på Aspmyra har nok sett sine bedre dager, den har muligens den jævligste dassen i eliteserien og de triste restene av betong og asfalt som skal utgjøre ståtribunen er modne for skraphaugen, men den har jo sin sjarm. Det finnes jo knapt nok slike "opprinnelige" tribuner igjen i eliteserien, alt annet er jo nybygg. | Skal vi tro mine kilder er det fordi kommunen manglet løpebane i det området og trengte en 60-meter.
Hadde Glimt fått oppgradert Aspmyra fullt i 2001 ville det trolig vært en hel ståtribune. Her er de utrolige planene fra 2001. Hvorfor det står 2004 vet jeg ikke, men det er mulig det har blitt tatt opp på ny. *link* |
|
Back to top |
|
 |
Gnufs Senior
|
Posted: 23.04.2009 02:45 Post subject: |
|
|
bolgebah wrote: | Som nevnt er det dog bare i hallen til Stabæk at hjemmelagets egen supporterklubb har mindre gode plasser enn bortesupporterne |
I følge Sandefjord Fotballs billettside på nett, så tror jeg Komplett.no Arena (grøss, for et navn...) har den kjjipeste plasseringa av hjemmesupporterne. Trykket opp i et lite endefelt på den ene langsida, mens bortesupporterne får hele motsatte kortside. Greit nok at kortsidene der nede er noen små pinglekonstruksjoner uten tak, men jeg synes likevel ikke hjemmefeltet ser noe bedre ut...
Oversikt over disponeringen av feltene på stadion
Skjema med oversikt over stadion, for å illustrere plasseringene
Forøvrig herlig at RBK endelig har tatt affære i forhold til å gi bortesupporterne forhold som går i retning av det vi selv har måttet tåle på andre stadia tidligere... og selv om utsikten er råtten fra det ytterste bortefeltet, så er de jo uansett på en tribune av en såpass bra standard at de har null og nada å klage over. Rottepunger! |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |