View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Pkaill Junior

Joined: 13 Jun 2005 Posts: 54 Location: Ålesund, Møre & Romsdal
|
Posted: 23.03.2009 21:59 Post subject: |
|
|
Venter på at første avis skal skrive: "RBK måkte Tromsø av banen" |
|
Back to top |
|
 |
Anno Senior

|
Posted: 23.03.2009 22:00 Post subject: |
|
|
Alsaker: det er kun Iversen som kan score i den posituren der!
Semb: ja jeg har sett Iversen scorei den posi.. øhhhh kroppsformen der før. Fremmedord og et stort ordforråd er ikke Sems sterke side. Ser vel egentleg ikke at han har så mange gode sider, men nok om det.
Deilig at vi vinner i Tromsø, snodig kamp, greit resultat. Herlig seier! |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 23.03.2009 22:00 Post subject: |
|
|
toki wrote: | Skulle ikke Demidov fått sitt andre gule kort? Men det var også en ganske klar offside! |
Må han ikke da først få sitt første? _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 23.03.2009 22:03 Post subject: |
|
|
kevinpieter wrote: | toki wrote: | Skulle ikke Demidov fått sitt andre gule kort? Men det var også en ganske klar offside! |
Må han ikke da først få sitt første? |
Ja, husket feil - det var Tettey som fikk gult. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
Martin_h Junior
|
Posted: 23.03.2009 22:06 Post subject: |
|
|
Synes det er helt greit at Hamren tester Prica - Iversen på topp, når vi leder og motstanderlaget må jage. To sterke spisser som kan holde på ballen alene når vi får overganger. Greit det ikke fungerte noe særlig, men da fikk vi testet ett spillemønster som vil være aktuellt ved en senere anledning.
God kamp i dag. Jarstein gjør en kjempekamp før han får føling i låret, Annan er en liten gigant. Fryktet det værste de ti første minuttene i snøføyken, men det gikk jo helt greit det her
Tror en del motstandere skal få kjørt seg av Sapara i årets sesong!  |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:06 Post subject: |
|
|
VG skriver i liveoppdateringen:
"STRAFFE til Tromsø! Sigurd Rushfeldt blir dyttet i ryggen av Demidov. Øvrebø gjør det eneste rette når han peker på straffemerket. Tromsø-spissen var dog i offsideposisjon da ballen ble slått."
Sjekk siste setning mot midterste....  _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:07 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote: | Prica var skuffende, synes jeg.
Og hvorfor fikk ikke Zahora prøve seg? |
Jeg synes Prica viser mye bra innimellom, selv om han totalt sett ikke spiller noen spesielt bra kamp, og har en veldig svak defensiv involvering på målet.
MEN - det er viktig at vi alle er tålmodig med Prica nå, han har klassen inne og vi vil få igjen for vår tålmodighet i bøtter og spann. Han var også inne i en måltørke en stund i Aalborg, deretter scoret han i 9 kamper på rad. Han har også kun vært i klubben i ca 2 uker. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.03.2009 22:09 Post subject: |
|
|
Rune Jarstein 8 BB - Matchvinner.
Mikael Lustig 6 - Meget god 1. omgang.
Alejandro Lago 5 - Brukbar.
Vadim Demidov 5 - Brukbar, men unødvendig straffe i mot. Fint mål.
Mikael Dorsin 6 - Full kontroll bakover, et veldig bra raid fremover.
Alexander Tettey 6 - Scorer nok et mål, og vinner mange baller. God.
Anthony Annan 7 - Vinner veldig mange baller, takler bra, rydder opp.
Trond Olsen 3 - Klarte ikke å markere seg.
Marek Sapara 6 - Scorer og har en, om enn veldig heldig, assist. Viktig, men kan gjøre ting enklere under disse forholdene.
Per Ciljan Skjelbred 5 - Jobber godt, fin målgivende til Sapara. Sliter noe med teknikken på underlaget.
Rade Prica 3 - Gjør ikke spesielt mye ut av seg. Slapp inngripen ved Koppinens mål.
Steffen Iversen 5 - Kommer inn og vinner mange hodedueller.
Last edited by SunsetSalami on 23.03.2009 22:24; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 23.03.2009 22:10 Post subject: |
|
|
rawky wrote: | VG skriver i liveoppdateringen:
"STRAFFE til Tromsø! Sigurd Rushfeldt blir dyttet i ryggen av Demidov. Øvrebø gjør det eneste rette når han peker på straffemerket. Tromsø-spissen var dog i offsideposisjon da ballen ble slått."
Sjekk siste setning mot midterste....  |
Hehehe... men trodde da at Demidov burde få gult kort der... _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 23.03.2009 22:13 Post subject: |
|
|
Alt i alt må vi være happy med 3 poeng i en av de vanskeligste bortekampene våre så tidlig i sesongen gjør godt.
Kjennes ut som om et lite takk for sist mot TIL. Ifjor var det vel de som hadde 3-0 til pause og etter at vi leda sjansestatistikken 4-3. Nå var det vi som var presise og effektive. Det er deilig å se at vi har fått opp effektiviteten, spesielt på bortebane. Vi rir av åpningsminuttene, har en keeper som står godt. Da er det vrient å slå oss.
Og det virka vel som om vi hadde grei kontroll på slutten, selv om vi slapp inn 2 mål. Irriterende at vi mangler presisjon og kynisme i kontringene siste halvtimen, men det får gå. Vi har fått en pangstart. Digg  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:14 Post subject: |
|
|
Tror alle er tålmodige når det kommer til fotballformen til Rade Prica, og man ser glimtvis at han er en god spiller. Men jeg forventer at han kompenserer den manglende fotballformen med "attityd " og innsats. Men der har han skuffet meg, han ser tomt ut i luften og virker overhodet ikke interessert.
Men innsatsen til resten av laget var det ingenting å si på, og i en kamp som dette betyr innsats alt. Det var derfor vi vant denne kampen, samt litt effektivitet og flyt 
Last edited by longns on 23.03.2009 22:19; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:16 Post subject: |
|
|
Dagbladet skriver:
"Vadim Demidov brukte Helge Haugen som rekvisitt inne i feltet etter en corner, og med et godt grep om TIL-drakta fikk han Haugen ut av balanse såpass at sistnevnte ikke kunne forhindre selvmål med hodet."
Jeg er selvsagt farget av min klubbtilhørighet, men jeg er uenig. Han har strake armer for å holde Haugen unna, og hvis Haugen mister balansen, så er det fordi Demi tar vekk hendene.
Men faen heller - vi vant! _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:25 Post subject: |
|
|
Jeg vil gratulere RBK med en smule flaks, effektive avslutninger og en fortjent seier når alt kommer til alt.  _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:28 Post subject: |
|
|
Takk, MC!  _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 22:30 Post subject: |
|
|
rawky wrote: | Jeg er selvsagt farget av min klubbtilhørighet, men jeg er uenig. Han har strake armer for å holde Haugen unna, og hvis Haugen mister balansen, så er det fordi Demi tar vekk hendene. |
Han rev han jo ned. Et soleklart frispark. |
|
Back to top |
|
 |
Pkaill Junior

Joined: 13 Jun 2005 Posts: 54 Location: Ålesund, Møre & Romsdal
|
Posted: 23.03.2009 22:35 Post subject: |
|
|
Pkaill wrote: | Venter på at første avis skal skrive: "RBK måkte Tromsø av banen" |
JEg bommet bare litt
http://www.dagbladet.no/ |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:35 Post subject: |
|
|
Holder i trøya, ja, men at han river ham ned synes jeg ikke. Han var i ubalanse fra før. Men så holder jeg ikke med Tromsø heller.
Om jeg tar feil, så er det minst like ille at ingen medier nevner det faktum at Rushfeldt er i klar offside i straffesituasjonen. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:51 Post subject: |
|
|
Kampen var ganske jevn. Fint at RBK også har tur med marginene.
Dette kunne fort blitt fjorårets kamp på nytt.
Synd at det blir landslagspause nå. Det ser ut til at RBK er i flyten nå. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 23.03.2009 22:54 Post subject: |
|
|
annekh wrote: | Alsaker: det er kun Iversen som kan score i den posituren der!
Semb: ja jeg har sett Iversen scorei den posi.. øhhhh kroppsformen der før. Fremmedord og et stort ordforråd er ikke Sems sterke side. Ser vel egentleg ikke at han har så mange gode sider, men nok om det.
Deilig at vi vinner i Tromsø, snodig kamp, greit resultat. Herlig seier! |
Hehehe, ja, la merke til Semb der! Artig. |
|
Back to top |
|
 |
FOTBALLfotball Junior
|
Posted: 23.03.2009 22:55 Post subject: |
|
|
3-0 skulle absolutt vert annulert. Men 2-4 er Offside.
Så er vell ingen vits å diskutere dommerfeil, som mange gjør..
Hilsen Til-supporter |
|
Back to top |
|
 |
ekriL Junior
|
Posted: 23.03.2009 22:58 Post subject: |
|
|
hvis du ser den situasjonen igjen, så kan du se hvordan ramovic holder på dorsin, så jeg vet ikke helt. Hvis målet skulle vært annulert burde det vært dømt straffe... |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 23.03.2009 22:58 Post subject: |
|
|
Jeg var hos en kompis som har PVR og så kampen og det var ganske interesant å se demidov/haugen målet.
Det var jo et ganske klart frispark, MEN rett bak den situasjonen sto Ramovic å slo Dorsin i ansiktet og reiv han rett ned i det ballen ble slått inn. Så da kunne det like gjerne blitt straffe istedet for frispark mot Demidov. Så alt i alt er det greit at målet ble godkjent. |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 23.03.2009 22:59 Post subject: |
|
|
Hehe, kan heller diskutere det snodige nicket ditt
Utrolig godt med full pott før landslagspausen. Blir tøft med revansjesugne bergensere i neste. Men det tas vel i en annen tråd. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 23.03.2009 23:04 Post subject: |
|
|
Jeg må si jeg er overrasket over at TIL-fansen er såpass diplomatiske. Hadde trodd det skulle bli hyling og skriking om dommerjævel og flaks-Rosenborg og alt det der. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 23:11 Post subject: |
|
|
Du har ikke vært inne på VGD, skjønner jeg  |
|
Back to top |