| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 20:52 Post subject: |
|
|
Veldig god kamp for os indtil videre.
Vi var heldige i starten, vi kunne nemt være kommet bagud meget hurtigt og så havde kampbilledet nok været et helt andet. Vi var også tæt på at få reduceringer i mod efter vores første og andet mål.
Heldigvis havde vi Jarstein i mål, han har været kampens soleklart bedste spiller. Mange gode redninger som har holdt os inde i kampen, lad os håbe at han fortsætter på dtte niveau.
Annan, Tettey og Sapara er de andre jeg vil trække frem, selv om alle egentligt har gjort det godt. Annan er en bauta i forsvaret og Tettey og Sapara har stort set været involveret i alt det offensive vi har skabt.
Et lille minus i det defensive, vi vinder ikke nok hoveddueller og Tromsø kom alt for let rundt på kanterne i starten af kampen. Dette blev dog bedre udover.
Det ligner en meget sikker udesejr, og i følge mit skema er vi foran hvis vi vinder i dag. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
|
|
Nå må vi nok sitte å høre på at de i studio prater om hvorfor det tredje målet skulle vært annulert og hvor heldige rosenborg har vært med dommeravgjørelsene.
Ellers, helt kanon dette her! Så ikke bra ut de første ti, men nå har vi virkelig tatt over. Sapara viser herlig innsats og vilje, Annan slipper ingenting forbi. |
|
| Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
|
|
Medvind i andre omgang... _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
|
|
| Troilonge wrote: | "Bra innlegg også" Alsaker om Pricas tupp inn i boksen som landet hos første TIL-forsvarer.
Har du noen gang sett et bra innlegg, Alsaker? |
Det var faktisk et bra innlegg, selv om det gikk gjennom hele boksen til den bakerste forsvareren. Du skriver mer her enn du følger med, eller?
Hvem er denne Jarstein? Har han spilt for oss før? |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
|
|
Jeg foreslår at vi gjør som når været er bedritent i skihopping, og avbryter kampen og lar første omgang telle. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
|
|
Selvmålssituasjonen er selvsagt diskutabel, men Haugen presser så mye bakover at han vel ikke har noe valg enn å holde ham på avstand. Synes det der er litt vanskelig, selv om det ikke hadde vært fordel oss.
Men 0-3 til pause er så i overkant over det jeg forventet at jeg bare sitter og rister på hodet - ikke minst i forhold til fjoråret der vi nesten ikke scoret på alle sjansene våre!
Edit: Forøvrig deilig å slippe Alsaker/Semb og høre på Petter Rasmus i stedet!!! _________________ Rock.
Last edited by uglevett on 23.03.2009 20:54; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 23.03.2009 20:53 Post subject: |
|
|
Jeg håper for all del dette ikke er noen ny lårskade for Jarstein. Tenkte på det før han fikk smerter i låret. Å skyte ut på et snødekt kunstgressunderlag der du ikke er 100 % trygg på balansen og fotfeste, er absolutt ikke bra for muskulaturen. Det blir noe uvanlig og anstrengt over det hele.
3-0 er kanskje litt i overkant, men jaggu meg hvor deilig det er å se effektiviteten foran mål!  _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 20:54 Post subject: |
|
|
Forresten er det utroligt dejligt at se at vores effektivitet foran mål er mange dobblet siden i fjor. Lækkert  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Slartibartfast Proff

|
Posted: 23.03.2009 20:55 Post subject: |
|
|
Jarstein og Annan har vært GLIMRENDE! Her ser vi hva som skjer når Rosenborg endelig har marginene på sin side.
Synd at Jarstein skadet seg dog. Nå må vi vel sitte hele andre omgang og høre Alsaker kommentere hver gang Jarstein tar seg til låret... _________________ It's hope in a hanging snore......
Fishing snore! |
|
| Back to top |
|
 |
frenchy Rutinert

|
Posted: 23.03.2009 20:55 Post subject: |
|
|
billig seier når man leder 3-0 eksisterer ikke, synes ikke noet lag har vært bedre. _________________ "The country is full of good coaches. What it takes to win is a bunch of interested players" |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.03.2009 20:56 Post subject: |
|
|
Jeg ser at der har været en lille diskussion om språket. Man kan altid støtte sig til retningslinjerne for forumet:
| Er du ny? Ta en titt! wrote: | E) Forsøk å skrive så korrekt du kan.
Om meldingene har godt språk blir kvaliteten på forumet høyere, og det blir enklere for alle å lese. Det er ingen skam å forhåndslese meldingen din ("Preview") og rette opp feil før du sender den.
Unngå følgende:
- Dialekt. Noen innslag av dialektord i ny og ne skader ikke, men hele setninger og lange avsnitt på trøndersk blir fort mindre lesbart. Spesielt om du i tillegg er slepphendt med rettskrivingen.
- SMS-språk. "d r" liker vi ikke, skriv "det er". Andre SMS- og nettord som oxo og qlt kan du også styre unna.
- Ikke avslutt setninger med mange utropstegn!!!!!!!!!!!! eller spørsmålstegn, skjønner????!??!?!? |
_________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 23.03.2009 20:57 Post subject: |
|
|
| martibs wrote: | | Troilonge wrote: | "Bra innlegg også" Alsaker om Pricas tupp inn i boksen som landet hos første TIL-forsvarer.
Har du noen gang sett et bra innlegg, Alsaker? |
Det var faktisk et bra innlegg, selv om det gikk gjennom hele boksen til den bakerste forsvareren. Du skriver mer her enn du følger med, eller?
Hvem er denne Jarstein? Har han spilt for oss før? |
Tror ikke dette er samme situasjon. Det innlegget jeg pratet om gikk svakt langs bakken rett i beina på Kuka som beinet den ut.
Samme kan det være. 0-3
For øvrig god idè å ha på Radio Adressa, men den henger sikkert litt etter. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
|
|
Jeg innrømmer glass at jeg ønsker Tromsø til helvete, men til og med jeg må innrømme at Demidov skulle vært avblåst. Det er ingen tvil. Men takker pent for målet. Det skjer innimellom at slike mål blir godkjent, så denne gangen er det vår tur til å ha dommeren på vår side. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
rbkidrammen Senior
|
|
|
Hva synes folk om prica da? jeg for min del synes han virker relativt slapp... tar opp løpet etter ballen men får den ikke med seg på første forsøk og da stopper vi like gjerne helt opp og tusler litt nærmere midten. er det bare meg eller flere sm har sett det?
Foresten herlig av tettey og sapi  |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 23.03.2009 20:58 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke det jeg ser... tettey med 2 på 2 kamper KA I !?!?
Veldig bra kamp så langt.
Jarstein har vært veldig god, får håpe han ikke blir skada i låret igjen nå. Vi trenger en slik matchvinner for å vinne TL  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
|
|
| rawky wrote: | | Selvmålssituasjonen er selvsagt diskutabel, men Haugen presser så mye bakover at han vel ikke har noe valg enn å holde ham på avstand. Synes det der er litt vanskelig, selv om det ikke hadde vært fordel oss. |
Du, den der var ikke mye å tvile på. Hender i ryggen gir automatisk frispark, og når han i tillegg river han regelrett ned, det er nok til å gi en advarsel. |
|
| Back to top |
|
 |
zicoz Junior
|
|
|
| I dag ser vi den store ulempen kunstgresset har når det snør, men man på gressløper snøen ned i matta etterhvert, så snøen der til pause, og kan føre til veldig farlige situasjoner pga at det blir såpeglatt utpå der. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 23.03.2009 20:59 Post subject: |
|
|
Phil Collins - In the air tonight  |
|
| Back to top |
|
 |
Anno Senior

|
|
|
Deilig å se at vi faktisk har marginene på vår side og banker tromsø i skiløypa deres. Var meget skeptisk før start, men funke jo greit når laget er så effektive. Kudos til Tettey, skulle nesten tro han hadde trent medRoar Strand på de løpene der:p Kudos til Annan, Sapi og Jarstein også. Veldig synd om han skulle bli skadet nå som han har begynt å storspille.
PS tror forlvrig det er første og eneste gang jeg ser noen feirer et mål med å lage snøengel. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
|
|
| Troilonge wrote: |
Ser på livesendingen fra 100% Fotball og der er man i synk med bildene uansett - ligger ca. et minutt etter TV2 sin sending.
Utrolig artig med Tettey forøvrig! _________________ Rock.
Last edited by uglevett on 23.03.2009 21:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.03.2009 21:00 Post subject: |
|
|
| Genialt av Hamrèn å kjøpe Annan slik at Tettey kan frigjøre seg mer offensivt. 2 mål hittil fra Alex, mer enn hva mange hadde tippet for ham i hele år sikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
|
| Jeg er imponert over Prica. Han virker mye piggere enn mot VIF. Han er om mulig like konge i lufta som Ivers i tillegg til at han virker mer bevegelig. Han mangler bare å tuppe en lompe inn i gållen. |
|
| Back to top |
|
 |
Martin_h Junior
|
|
|
Ser ut som den lille traktoren gjør en kjempejobb og vi får får noe som ligner en gressmatte i andre omgang. Kanskje vi kan få i gang litt banespill utpå her også.
Hamren viser seg som en taktiker, kjører langballer fra Lustig. Vi gjør ikke samme tabben som Stabæk og tviholder på finspillet selv på en elendig bortebane.
 |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 23.03.2009 21:02 Post subject: |
|
|
Klassisk smøretabbe av Tromsø, alt for mye festesmøring, ikke nok glider. Ser derimot ut som vi har truffet riktig smøring til nå. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 23.03.2009 21:02 Post subject: |
|
|
| rawky wrote: | | Troilonge wrote: |
Ser på livesendingen fra 100% Fotball og der er man i synk med bildene uansett - ligger ca. et minutt etter TV2 sin sending.
Utrolig artig med Tettey forøvrig! |
Da burde du vel holde deg unna forumet med alle jubelinnleggene sekunder etter hver scoring  |
|
| Back to top |
|
 |
|