View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 04.03.2009 01:46 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Men han virker å tilføre laget noe vi mangler, mens Prica gir oss mer av det vi har i Iversen. |
Sånn vi spiller nå, med 4-2-3-1, så trenger vi nettopp en type alà Iversen, altså en sterk, møtende spiss. Prica passer veldig godt i den beskrivelsen. Men pga hans enorme lønnskrav, så synes jeg at Zahora virker mer interessant. Han kan vel også passe godt som alenespiss i denne formasjonen, i motsetning til Sellin og Berisha, som folk av en eller annen grunn diskuterer nå.
Hvorfor er det forresten så mange som er av den oppfatning at vi skal ha en spiss til å kunne spille sammen med Iversen? Da betyr jo det isåfall at vi går over til 4-4-2 igjen, og da vil Olsen, som har vist gode tendenser i oppkjøringen, være totalt malplassert. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 04.03.2009 02:06 Post subject: |
|
|
Ja, nu vet vi vad Torbjörnsen har sysslat med det senaste halvåret; han har studerat porrskådisen Za Hora. Han har tydligen sett honom i aktion vid åtskilliga tillfällen. Nu är den stora frågan om Hora kan få rollen som SPISS. Audition i Barcelona blir helt avgörande för den välskapte kroaten. |
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 04.03.2009 02:10 Post subject: |
|
|
Troller du, Storey? |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 04.03.2009 08:33 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Nei, æ vil itj være en Kone for deg, eller en av Konan i bigamist-haremet ditt, Sa Hora. Finn dæ nånn Annan, du ender sikkert opp Lustig. Men hvis multan e Moa kan æ lage Mos av dæmm. |
Utdrag fra en morgenstund i et av Oslos uendelig mange dårlige nabolag (I går var det politiaksjon i afrikafamilienaboleiligheten):
Tønna: Hvor mange navn på fotballspillere hørte du nå?
Kjærringa:
Tønna: Sju. Skal jeg lese en gang til? Nei, æ vil itj være en Kone for deg, eller en av Konan i bigamist-haremet ditt, Sa Hora. Finn dæ nånn Annan, du ender sikkert opp Lustig. Men hvis multan e Moa kan æ lage Mos av dæmm. Hørte du noen nå?
Kjærringa:
Tønna: Yssouf Koné, Didier Ya Konan, Dario Zahora, Antony Annan, Mikael Lustig og brødrene Moa og Mos i Vålerenga. Den Abduollah-gjengen.
Kjærringa: Hold kjeft. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.03.2009 10:01 Post subject: |
|
|
vingback wrote: | Sjekk alle nickene Kristobal har laget for å skryte av godgutten sin! Respekt  |
Hehe, fin ironi.
Står alltid for det jeg mener og har aldri trengt andre nick for å understreke det. Når jeg har muligheten til det skriver jeg alltid under innleggene både på adressa.no og her på rbkweb med fullt navn også, så slipper man å lure på hvem jeg er og samtidig kan avkrefte et hvert bekjentskap med andre nick og navn  |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.03.2009 10:23 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote: |
Hvorfor er det forresten så mange som er av den oppfatning at vi skal ha en spiss til å kunne spille sammen med Iversen? Da betyr jo det isåfall at vi går over til 4-4-2 igjen, og da vil Olsen, som har vist gode tendenser i oppkjøringen, være totalt malplassert. |
Jeg synes heller det er rart at saa mange ser etter en spiss som er helt lik Iversen, med de samme svakhetene. En enslig spiss i 4 - 2 - 3 - 1 formasjon trenger ikke vaere en Iversen kloning. Zahora virker aa vaere veldig hodesterk og med sine 80kg fordelt paa 178cm er han enten smaatjukk eller ganske solid bygd. I tillegg virker han forholdsvis kjapp og bevegelig, samt at han veldig gode skuddferdigheter.
Prica virker hodesterk og det er liksom det... Heller en allsidig spiss paa topp enn en Iversen kloning. _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 04.03.2009 11:10 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | vingback wrote: | Sjekk alle nickene Kristobal har laget for å skryte av godgutten sin! Respekt  |
Hehe, fin ironi.
Står alltid for det jeg mener og har aldri trengt andre nick for å understreke det. Når jeg har muligheten til det skriver jeg alltid under innleggene både på adressa.no og her på rbkweb med fullt navn også, så slipper man å lure på hvem jeg er og samtidig kan avkrefte et hvert bekjentskap med andre nick og navn  |
I hvilke tilfeller har du ikke muligheten til å gjøre det  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.03.2009 11:12 Post subject: |
|
|
Tror du jeg gidder og lese ALT som skrives her inne?  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.03.2009 12:14 Post subject: |
|
|
Halvorsen87 wrote: | Sånn vi spiller nå, med 4-2-3-1, så trenger vi nettopp en type alà Iversen, altså en sterk, møtende spiss. |
Er litt usikker på hvor bombastisk man skal være her. Husk at vi var best og skåret mest i mange år med en enslig relativt spinkel midtspiss i 4-3-3.
Skal vi bruke Zahora vellykket, må vi dog basere oss på litt annet enn kun innlegg og (hode)dueller i feltet. Så lenge vinger og midtbanespillere fyller på og krysser løp i angrep, slik at spissen slipper å være alene, tror jeg en spiller som Zahora kan bli meget bra. Olsen og Strand på hver sin ving for eksempel, kan kanskje gi Zahora svært gode arbeidsforhold. Ikke det at strand er ving, men uansett. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.03.2009 12:39 Post subject: |
|
|
h b wrote: |
I hvilke tilfeller har du ikke muligheten til å gjøre det  |
Nja, i og for seg sant det. Men Kristobal-nicket er mitt eneste nick på ulike forum. I adressa.no og de innleggene som er publisert som meningsytringer på framsida her så skriver jeg med fullt navn.
At noen er enig med meg i enkelte ting er jo hyggelig, men jeg er jo relativt vant med å ha litt egne meninger om ting og tang.
For øvrig synes jeg det er greit å stå for det man sier med fullt navn eller fast nick, slik at man både må stå til rette når man tok feil og kan bruke gamle innleggssitater i de tilfellene man har truffet med spådommene sine.  |
|
Back to top |
|
 |
th91 Junior
|
Posted: 04.03.2009 18:02 Post subject: |
|
|
David Villa gjør forøvrig stor suksess i Valencia for tiden i 4-2-3-1, uten å være nevneverdig lik Iversen. Jeg tror en Zahora - all-rounder - type kan være midt i blinken nå. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.03.2009 20:30 Post subject: |
|
|
Torres er også langt ifra lik Iversen og har vært glimmrende for Liverpool i et slikt system. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4069 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 04.03.2009 20:57 Post subject: |
|
|
Så noen nevnte det tidligere her etter klippene med Zahora, men fikk ikke med meg helt om det var noen som viste hvem høyrevingen i klippene er?
Ikke sikkert det er samme mann alt, men det var noen rå innlegg mm... om de er så samspillte som det virker som så kunne det jo ikke vært dumt å vurdert en til fra laget der...? _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Arne Frango Junior
|
Posted: 05.03.2009 00:38 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | Så noen nevnte det tidligere her etter klippene med Zahora, men fikk ikke med meg helt om det var noen som viste hvem høyrevingen i klippene er?
Ikke sikkert det er samme mann alt, men det var noen rå innlegg mm... om de er så samspillte som det virker som så kunne det jo ikke vært dumt å vurdert en til fra laget der...? |
Arne Frango wrote: |
Nr 11 er Rok Elsner.
|
Tror han var ving, usikker på om han var venstre eller høyre. Og ja, samspilte spillere funker fjell! _________________ Illuminati sitt rik å sikle,
Og vil kontroller din hjerne med en mikrobrikke |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 05.03.2009 01:12 Post subject: |
|
|
Fytterakkern, en allroundspiss, det hadde faktisk gjort seg. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 05.03.2009 11:11 Post subject: |
|
|
Interblock kommer til å slite litt hvis de selger. Ut fra hjemmesiden har han scoret 18 mål i år (selv om det står 13 på hjemmesiden til ligaen), mens resten av laget har scoret 10. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 05.03.2009 11:31 Post subject: |
|
|
Akkurat det tar jeg ikke så hardt. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 05.03.2009 11:37 Post subject: |
|
|
Og, ettersom de sender spilleren på treningsleir med Rosenborg, ser det ikke ut til at de tar det så hardt heller. _________________ TT05.no | Mer tifo! Kontonummer: 0539 49 70486 |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 05.03.2009 11:51 Post subject: |
|
|
Tror ikke de har noe å si egentlig i og med at de låner han. Hvis det står i leiekontrakten at klubber kan hente han på prøvespill er det lite de kan gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 05.03.2009 12:04 Post subject: |
|
|
Tror nok det står noe om det ja. Virker som om zagreb bare vil bli kvitt han. Og de er sikkert bra lei av å "kun" låne han ut. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.03.2009 12:37 Post subject: |
|
|
Jeg savner intervju med Hamrèn eller noe andre om hvordan Zahora har prestert på treningene. Er det ingen journalister som har tatt turen til Barcelona? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.03.2009 13:16 Post subject: |
|
|
Tror bare propagandaministeriet er på plass, ja.
Forresten: Dario Zahora na preizkušnji pri Rosenborgu
Direktor Interblocka Nenad Protega wrote: | Rosenborg je pokazal resen interes za Daria. Spremljali so ga že nekaj časa in Dariu smo dovolili, da do četrtka odide v Barcelono na pogovore s predstavniki kluba, fizični test in spoznavanje ekipe. Odločitev o njegovem morebitnem odhodu pričakujemo do pričetka naslednjega tedna. To seveda predstavlja določeno težavo za naÅ¡ega trenerja, vendar smo mnenja, da imamo dovolj kvalitetnih napadalcev, ki ga lahko nadomestijo. Å e posebej, ker smo v fazi ustvarjanja in nam visoki rezultatski imperativi niso najpomembnejÅ¡i. Hkrati gre za odličen klub in lepo priložnost za Daria, ki mu jo ne bi želeli onemogočiti. |
Quote: | Rosenborg has shown serious interest in Daria. Follow it for some time and Dariu we allowed it to Thursday to go to Barcelona in talks with representatives of the club, a physical test and learn about the team. A decision on his possible departure is expected to start next week. This course presents a specific problem for our coach, but we feel that we have enough quality napadalcev which can be replaced. In particular, since we are at the stage of creation and our high rezultatski imperatives are not the most important. At the same time, it is a great club and great opportunity for Daria, who you might not want to disable. |
Det er visst bare å sende e-post: dario.zahora@nkinterblock.eu |
|
Back to top |
|
 |
|