View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.09.2005 19:15 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | ...men Andersen har vel for det meste spilt stopper i AaB? |
Jeg mener også at Trond Andersen er bedst i midtforsvaret, som du rigtig påpeger har været hans plads i Aab, min pointe var vel egentlig bare at jeg ikke mener Trond Andersen er en dårlig spiller som nogle hævder. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 03.09.2005 20:05; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.09.2005 20:00 Post subject: |
|
|
Da er i alle fall vi to enige, Harald. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.09.2005 20:25 Post subject: |
|
|
Harald wrote: |
Jeg mener også at Trond Andersen er bedst i midtforsvaret, som du rigtig påpeger har været hans plads i Aab, min pointe var vel egentlig bare at jeg ikke mener Trond Andersen er en dårlig spiller som nogle hævder. |
Er fullstendig enig at han er best som midtstopper, og at han slett ikke er en dårlig spiller.
Men Litjeggens kommentar om at han hadde reddet deler av sesongen hvis han hadde blitt kjøpt inn som defensiv midtbanespiller har jeg ikke noe tro på. |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 04.09.2005 11:06 Post subject: |
|
|
Hva med Ole Martin Ã…rst? Kanskje han er den hodestreke spissen vi leter etter. Han er jo tross alt toppscorer i tippeligaen.
Og det er jo ikke utenkelig at TIL rykker ned, og da er de nok villige til å selge. De eneste minusene er vel alderen hans og at han antagelig vis ikke vil forlate TIL... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.09.2005 12:44 Post subject: |
|
|
Tror nok vi bør lete etter yngre krefter enn Årst. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 04.09.2005 13:13 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvor Rune Ertsås havne? Var ikke han på prøvespill hos Molde? |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 04.09.2005 13:31 Post subject: |
|
|
Rune Ertsås:
Klubb - Steinkjer.
11 mål på 18 kamper forøvrig. Vet ikke hvordan det gikk med Molde-spillet. _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.09.2005 13:49 Post subject: |
|
|
Bokstavelig talt i dass som jeg forsto!? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.09.2005 22:41 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Bokstavelig talt i dass som jeg forsto!? |
Rett i dass pga en skade _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.09.2005 12:10 Post subject: |
|
|
Skade? Han var vel bare syk...?
Uansett var nytt prøvespill planlagt i forrige uke, men det ble utsatt fordi han ble tatt ut på G18-landslaget: - Fortjener sjansen
Ifølge den overnevte Trønder-Avisa-artikkelen er Aalesund interessert i tillegg til Molde og RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.09.2005 12:55 Post subject: |
|
|
Derav rett i DASS!
Slike er det vi burde fange opp! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 05.09.2005 14:44 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107135
er bare for Rosenborg og hente Thomas Myrhe som en julegave til fansen! |
Må jo bare hente han. Blir sikkert en god keepertrener når han gir seg om en 6-7 år... _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.09.2005 14:54 Post subject: |
|
|
thorarildv wrote: | Må jo bare hente han. Blir sikkert en god keepertrener når han gir seg om en 6-7 år... |
Hva er galt med å kjøpe en keeper på 31 år? |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 05.09.2005 15:18 Post subject: |
|
|
ja hvorfor i pokkern henter ikke klubben i våre hjerter thomas myhre? Har egentlig ikke tenkt på det før det ble nevnt her nå. 31 år? Han kan jo spille til han er 36-37 vel? Hent Myhre og Lund-Hansen, da får vi en glimrende deal i mange år framover. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 05.09.2005 17:21 Post subject: |
|
|
attach wrote: | thorarildv wrote: | Må jo bare hente han. Blir sikkert en god keepertrener når han gir seg om en 6-7 år... |
Hva er galt med å kjøpe en keeper på 31 år? |
Ingen ting i veien for det
Håper de kjøper han. Gir Espen noen år på å bli i verdenstoppen. Espen er desverre alt for urutinert når det går han imot.
Det jeg mente var at med å hente Myre, slår vi 2 fluer i en smekk. Vi kjøper en klasse-keeper, og vi kan få en meget god keepertrener om noen år _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.09.2005 17:22 Post subject: |
|
|
Hehe, tenkte du var ironisk  |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 05.09.2005 17:24 Post subject: |
|
|
For en gangs skyld ikke. står du fortsatt i kø? _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.09.2005 17:26 Post subject: |
|
|
Ja, sliter  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 05.09.2005 17:27 Post subject: |
|
|
problemet er at det bare er vi rbk-supportere og andre lags supportere som ser at Espen Johnsen er dårlig.. for noen uker siden så fant jeg og noen kamerater at vi har tapt minst 9 poeng på tabber som Espen Johnsen har gjort.. det er ganske mye |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 05.09.2005 17:30 Post subject: |
|
|
veldig lett å se på hva en keeper gjør feil. Hvor mange poen har Frode Johnsen kostet oss? Eller for den saks skyld Roar Strand. Det er vanskeligere å telle. Derfor blir det for dumt å påstå at Espen har kostet oss 9 poen.
Hadde forsvaret vårt vært tett, hadde sikkert Espen opptrådd på en annen måte. Derfor blir det feil _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 05.09.2005 17:45 Post subject: |
|
|
for å ikke snakke om hvor mange poeng de 10 straffebommene hittil i år har kostet oss.. er enig i at det blir feil å si at han har kosta oss 9 poeng.. men det er ingen tvil om at vi hadde vært høyere på tabellen hadde vi hatt feks Thomas Myrhe i mål. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.09.2005 17:48 Post subject: |
|
|
Antall poengtap han har forårsaket kan ikke telles, men det er helt sikkert mer enn 0... |
|
Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 05.09.2005 20:19 Post subject: |
|
|
skal ikke begynne å poste mye fra kjernen.com forumet, men jeg kunne ikke si meg mer enig i dette:
Quote: | SÃ¥ skal det handles!
Keeper: Espen Johnsen er mer enn god nok, han utvikler seg stadig og han er Norges andrekeeper. Alexander Lund Hansen er en ok reserve, så her trenger vi ingen forsterkninger.
Venstreback: Marius Johnsen; Tippeligaens beste offensive venstreback. Dorsin viser stadig mangler, men duger som reserve.
Midtstoppere: Alejandro Lago og Miika Koppinen har vist klasse i de kampene de har spilt, og Kvarme og Riseth er veldig gode reserver.
Høyreback: Christoffer Andersson; Tippeligaens beste høyreback. Kvarme og Koppinen er veldig gode reserver.
Sentral midtbane: Christian Grindheim; årets komet og kanskje Norges beste spiller i år. Tettey kan bli en veldig spennende reserve.
Indreløpere: Kristoffer Hæstad; en av de beste ballvinnerne jeg har sett, har absolutt potensiale til å bli Norges svar på Gattusso. I trespann med Solli og Grindheim har vi da Norges desidert beste midtbane. Strand, Eguren og Skjelbred er tre veldig gode reserver.
Angrep: Øyvind Storflor er den eneste venstrevingen vi har, men bare han får roa nervene sine så duger han i massevis. Farten hans er et utrolig godt angrepsvåpen. Alexander Ødegaard hadde en slags høyre kantrolle i Sogndal, og selv om han har vært veldig variabel i år, så har jeg stor tro på han. Braaten bør være vår midtspiss neste sesong, var herlig å se ham spille i kampen mot Slovenia igår. Helstad er en perfekt reserve som kan spille på alle plasser i angrepet, men jeg ville gjerne sett Michael Mifsud i en RBK-drakt også. Jeg er utrolig svak for spillere med ekstremferdigheter, og farten hans, kombinert med målteften, er et angrepsvåpen vi trenger!
Marius Johnsen: 15 mill.
Christoffer Andersson: 7,5 mill.
Christian Grindheim: 25 mill.
Kristoffer Hæstad: 25 mill.
Michael Mifsud: 7,5 mill.
CL 05/06 = 80 mill. = M Johnsen, C Andersson, C Grindheim, K Hæstad og M Mifsud. |
dette er ikke bare spillere som er realistisk å hente; vi ville også tjent grovt på videresalg. om bratseth kjøper spillere ala hansén og trondsen når overgangsvinduet åpner tar jeg med meg en øks opp til brakka!  |
|
Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 06.09.2005 02:45 Post subject: |
|
|
slik jeg ser det, er vi bra dekt på midtbanen. trenger en stk ny Mini, og en stk ny Jan Derek. Froge Johnsen kan å opplæring av Odd Iversen, om hvordan draktene og vestene skal henge. Braaten som midtspiss for RBK neste år.
Resten av laget tror jeg er bra rustet. tror det hadde vært bedre for stallen å kvitta seg med en del spillere, før man handa inn nye. en stall på 20-22 er nok. |
|
Back to top |
|
 |
|