|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 01.09.2005 10:13 Post subject: Fast kontotrekk til tifoarbeid! |
|
|
Vi har fått nye bidragsytere til "Fast Bidrag Til Tifo"-aksjonen. Det er nå åtte stykker som har satt opp fast trekk fra egen bankkonto til tifokontoen, 42020110427. (Dette er tifo.)
Summer: 300/150/100/100/100/80/50/50. Til sammen 11160 kroner per år. Det monner bra!
Bidragsytere, alfabetisk: albrightsen, Bengal, Gøran Karlsen, haavarl, jinh, rattata,recon + 1 ukjent
Bidra du også!
Alle med nettbank bør klare å sette opp et fast trekk på noen kroner per måned. 25 kroner i måneden - det merkes knapt for deg, men 300 kroner i året er en flott sum.
Sett opp fast månedlig trekk i dag! 300 kroner er råflott, 100 er mye penger for oss, 50 mottar vi med takk, og selv 25 kroner blir pene summer i lengden.
Bildegalleriet hos TT05 viser litt av hva pengene blir brukt til.
Last edited by haavarl on 01.09.2005 10:40; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.09.2005 10:30 Post subject: |
|
|
Ah, pokker. Noter opp meg og for 150,- i mnd.
Holdt på å sette den ukentlig dog! Det skulle tatt seg ut med min økonomi.
Hvorfor må folk skrive kontonr med . Det bare lager ekstra arbeid for en lat j.. som meg som vil copy paste inn i nettbanken! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.09.2005 10:54 Post subject: |
|
|
Tja, siden vi tydeligvis sender en liten utfordring videre nå, så prøver jeg meg her også.
Hvem bedre for meg å utfordre til fast kontotrekk (beløp avgjørs etter egen lyst og økonomi, og man i det hele tatt vil) enn mine kjære venner TomH og Mikkmakk! I dare ya!
Og om tifo ikke er noe for dere, så lover jeg at jeg hverken kommer til å hetse mer eller mindre enn før!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |