| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.02.2009 04:52 Post subject: |
|
|
Herregud for en tråd, her diskuterer man om middelmådigheter som Magne Hoseth og Olivier Occean.
Går det virkelig an! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 06.02.2009 08:40 Post subject: |
|
|
Enig Ballah, greit nok hadde de vært 22-23 år og hadde potensiale til å utvikle seg, men det begge har visst fra sitt jevne nivå er for dårlig for et satsende RBK, at de tillegg er spillere fra to av våre "hatklubber" hjelper ikke på....
Kommer ikke over at dere diskuterer de to spillerne som seriøse alternative, de er mulig helt ok, men vi snakker om å nærmer oss Molde og VIF som et lag med tidvis ufyslige spillere.
PS: Enig med de som sier at Hoseth har skjerpet seg... _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 06.02.2009 08:47 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Det er vel mer det at han er så til de grader selve symbolet på hvorfor vi hater Molde, vil jeg tro. |
Hva mener du med det? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 06.02.2009 09:45 Post subject: |
|
|
| At de er pretensiøse liksom-fine minibergensere. Men som sagt har Hoseth blitt mer spiselig på sine eldre dager. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.02.2009 11:27 Post subject: |
|
|
| Hvorfor er det så jævla stille rundt oss og mulige overganger? Hvorfor kommer det ingen gode nyheter? Hvorfor skjer ingenting? Begynner å stresse meg voldsomt dette, og dette går utover min generelle trivsel og helse. Om dette overgangsvinduet bare ebber ut uten at noe mer har skjedd, blir jeg illsint og deprimert! |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 06.02.2009 11:37 Post subject: nye spillere 2009 |
|
|
Enig.Slik det ser ut nå,har vi et lag som kommer til å trille mye ball og føre de fleste kampene.Vår nye formasjon tillater ikke motstanderne for mange sjanser.Vi går for masse 1-0 seiere,ofte etter scoring på dødball.
Men ikke glem at noen kamper på rad med 1-0 og tabelledelse kan utløse selvtillit og at de med scoringsvegring plutselig melder seg på også. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 06.02.2009 11:49 Post subject: |
|
|
| Går dette overgangsvinduet ut uten at Hoftun & co har klart å hente inn minst en ny spiller .. da BØR det være lynsjestemning rundt klubben, spør du meg. |
|
| Back to top |
|
 |
SFL Senior
|
Posted: 06.02.2009 11:58 Post subject: |
|
|
De har jo hentet inn en ny spiller!
Men er jo enig i at vi trenger flere... Virker som det er lite som skjer nå, og er helt enig med de som sier at Hoftun burde ha HELT andre prioriteter enn å være med å trille ball på treningsleir. Hvor er spissen vår?!? Iversen holder jo maks halve sesongen, og ingen av de andre har tilstrekkelige kvaliteter som enslig spiss! |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 06.02.2009 13:05 Post subject: |
|
|
Vel, jeg er ikke fullt så bekymret foreløpig. Er ikke det minste i tvil om at det jobbes for fullt med å få tak i minst en spiss som klart styrker laget, selvsagt har dette høy prioritet nå. Spør du meg er det bare positivt at avisene ikke klarer å snappe opp hva det jobbes med i kulissene. Hvem visste f.eks. noe om Demidov og Stadsgaard før de siste dagene før overgangene var klare ? Prödl-saken er også et godt eksempel. Etter min mening 2 av de beste kjøpene til RBK noensinne og det potensielt kanskje beste, totalt ukjent i media før alt omtrent var i boks. Det samme gjelder vel delvis for Sapara også selv om denne interessen vel var kjent litt tidligere.
Jeg har fortsatt god tro på at Thorbjørnsen & Co. kommer opp med noe like bra denne gangen også. Men når det er sagt er det jo selvsagt en fordel om det skjer så snart som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 06.02.2009 13:09 Post subject: |
|
|
| Hadde vi prøvd oss på spillere, så ville vel helt sikkert agenten til spilleren eller klubben som blir kontaktet avslørt det for mediene? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 06.02.2009 13:42 Post subject: |
|
|
Vi har en sportsdirektør uten kontaktnettverk i Europa og en talentspeider som skal dekke hele verden.
Vi er akterutseilt på å finne gode spillere. Å kommer det noe "gull" er det som regel "messing". Skadete spillere som klubber ikke har bruk for, spillere som har mislyktes etc
Se på RBKs rammebetingelser, så ser man at det er ikke rart man ikke får tak i spillere som er god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Rickard Kruspe Junior
|
Posted: 06.02.2009 13:57 Post subject: |
|
|
Er ikke overgangen fra 4-4-2 til 4-2-3-1 et lite hint om at rbk kanskje ikke regner med å få inn noen ny panzerspiss i dette vinduet???
rbk regner vel emd å miste konan og sappi til sommeren og at disse pengene blir brukt til ny spiss da. god dekning på midtbanen men lite kreativitet da.
håper jeg tar feil og at stig t. drar frem en svær feit kanin fra hatten sin snart...... |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.02.2009 14:10 Post subject: |
|
|
| Jeg lanserer herved Anders Stadheim som svar paa RBKs offensive problemer. Slepen tekniker med silkemyk ballkontroll og evnen til aa drible de fleste inn i poelsebua. Ser for meg at han kan spille tilbaketrukket spiss og tre baller gjennom til en ny-slank Iversen, en Pelu som igjen har funnet tilbake selvtilliten eller den virile lyngsvaeringen Trond Olsen. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 06.02.2009 14:22 Post subject: |
|
|
Det er sikkert ikke uten grunn at han er klubbløs, PauloSilas... _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 06.02.2009 14:45 Post subject: |
|
|
| Begynner å bli et sterkt lag dette her. Oliver Occean på topp, Stadheim på midten og Hoseth som tupper rundt på midtbanen. Kjøper vi tilbake Storflor også så nærmer vi et komplett lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.02.2009 14:46 Post subject: |
|
|
Jeg orker snart ikke mere: Occean, Stadheim og Hoseth  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 06.02.2009 14:56 Post subject: |
|
|
| Hehe, mitt innlegg var lettere ironisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.02.2009 15:03 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | | Spør du meg er det bare positivt at avisene ikke klarer å snappe opp hva det jobbes med i kulissene. Hvem visste f.eks. noe om Demidov og Stadsgaard før de siste dagene før overgangene var klare ? Prödl-saken er også et godt eksempel. |
Det har blitt en vedtatt sannhet at Brakka er gode til å skjule hvilke spillere de jakter, men det var ikke akkurat godt skjult at vi jakta Olsen og Cooper. Jeg tror Brakkas magiske evner er litt oppskrytt. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.02.2009 15:06 Post subject: |
|
|
| Rocky83 wrote: | | Hehe, mitt innlegg var lettere ironisk. |
Det var heller ikke specifikt rettet mod dig.  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.02.2009 15:17 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Jeg orker snart ikke mere: Occean, Stadheim og Hoseth  |
hehe, til din troest kan det sies at min lansering av Stadheim var en spoek som en reaksjon paa forslagene om Occean og Hoseth. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.02.2009 15:22 Post subject: |
|
|
Jeg kan snart ikke se hvad der er ironi i denne tråden længer. Enten er det Occean eller Hoseth ellers er det Saviola og Ronaldo. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.02.2009 15:38 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | trondhb wrote: | | Spør du meg er det bare positivt at avisene ikke klarer å snappe opp hva det jobbes med i kulissene. Hvem visste f.eks. noe om Demidov og Stadsgaard før de siste dagene før overgangene var klare ? Prödl-saken er også et godt eksempel. |
Det har blitt en vedtatt sannhet at Brakka er gode til å skjule hvilke spillere de jakter, men det var ikke akkurat godt skjult at vi jakta Olsen og Cooper. Jeg tror Brakkas magiske evner er litt oppskrytt. |
Ja, vi glemmer som regel gæveret og når vi finner noen så skyter vi noen varselskudd slik at alle det andre jegrene kan få lov til å være med. |
|
| Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 06.02.2009 15:42 Post subject: |
|
|
Ante Vitaic, er klubbløs nå ifølge ryktene. sliter litt med å finne noe som kan bekrefte dette.. men det bør være en finfin signering på midtbanen..  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 06.02.2009 15:50 Post subject: |
|
|
| Ante ja, kult. Så alle episodene når han gikk som barne-tv på NRK1! |
|
| Back to top |