View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 31.01.2009 01:44 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Er Sapara en kompis av deg siden du kjenner han Ballahl? |
Nei, og det har jeg aldri påstått heller.
Edit:
Sats på talentene vi allerede har (Jamtfall).
Ikke noe vits i å sløse penger, spesielt ikke på spillere som BHR. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid.
Last edited by Ballahl on 31.01.2009 01:46; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4069 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 31.01.2009 01:45 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Lillestrøm er i økonomisk krise og han bør være innen rekkevidde. Selvom Riise er en tulling uten sidestykke, så er han en brukbar kantspiller. Men selvfølgelig ikke til tullepris. Resten av pengen bruker vi på å øke spiss budsjettet. |
Blant norske spillere er faktisk ikke Riise noe dårlig valg... men grøsser ved tanken av å ha Berit luskende i gangene...  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Arne Frango Junior
|
Posted: 31.01.2009 01:45 Post subject: |
|
|
Alanzinho går for 35, og Sapara for 25? Burde det ikke vært omvendt? _________________ Illuminati sitt rik å sikle,
Og vil kontroller din hjerne med en mikrobrikke |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.01.2009 01:46 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | Da blir jeg urolig i allefall... Jamtfall har jeg liten tro på og Pelu tviler jeg kan komme over middelmådig stadie... savner en fotrapp ving som kan drible motstanderen ut av banen og legge supre innlegg. |
Pelu viste idag at han kan bli langt mer enn middelmådig i årets serie. Hans beste posisjon er også høyrekanten så han kan bidra, men å erstatte Sapara det har jeg veldig liten tro på. |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4069 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 31.01.2009 01:47 Post subject: |
|
|
Arne Frango wrote: | Alanzinho går for 35, og Sapara for 25? Burde det ikke vært omvendt? |
Kan ikke forstå annet enn om Sapi hadde vært skadefri den siste tiden og avsluttet fjoråret på suverent vis så hadde budene strømmet inn både fra England og Tyskland som han drømmer om... tyrkerne ser vel for seg å sikre seg en juvel for en billig penge tenker jeg. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
|
Uansett hva folk mener om potensialet til Pelu, så er vel alle enige om at det vil være galskap å gå inn i sesongen med han som førstevalg i elveren? |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
|
|
|
Keenoir wrote: | Pelu viste idag at han kan bli langt mer enn middelmådig i årets serie. Hans beste posisjon er også høyrekanten så han kan bidra, men å erstatte Sapara det har jeg veldig liten tro på. |
Med all respekt... Berisha scoret to i åpningskampen. Selv en fallende stjerne kan skinne lyst. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 31.01.2009 01:48 Post subject: |
|
|
Ballahl wrote: | O-Rex wrote: | Er Sapara en kompis av deg siden du kjenner han Ballahl? |
Nei, og det har jeg aldri påstått heller. |
Ok, men du skrev at du har lært han å kjenne. Hørtes ut som om dere har et personlig forhold. Personlig tror jeg ikke at vi kjenner spillerene våre så godt utfra de de svarer i media, jeg tipper at penger drar vesentlig hardrere enn det de sier om at de kan tenke seg å være lenge i klubben etc. _________________ Her burde det stått noe kult.
Last edited by O-Rex on 31.01.2009 01:50; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
|
|
Keenoir wrote: | Pelu viste idag at han kan bli langt mer enn middelmådig i årets serie. Hans beste posisjon er også høyrekanten så han kan bidra, men å erstatte Sapara det har jeg veldig liten tro på. |
Det er Skjelbred som erstatter Sapara, Pelu/Jamtfall tar av seg høyrekantrollen. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
|
Dersom Sapara selges krever jeg en erstatter av samme kaliber. Og det er verken Pelu eller Jamtfall. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 31.01.2009 01:50 Post subject: |
|
|
Pelu är mycket bättre tränad i år och kan därför vis sig från en bättre sida. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.01.2009 01:50 Post subject: |
|
|
Det var ikke målet som imponerte og Berisha var ikke spesielt bra mot forutenom målene. Jeg spår at Pelu fort kan få et stort gjennombrudd i årets serie. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 31.01.2009 01:51 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Pelu är mycket bättre tränad i år och kan därför vis sig från en bättre sida. |
Men skal vi gamble på at han blir god i år? Eller skal vi være på den sikre siden? Hvis Pelu blir så voldsomt god i år som enkelte tror, så klarer han å utkonkurrere en evt ny spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 31.01.2009 01:53 Post subject: |
|
|
Vi kan ikke kaste ut penger heller, sats på talentene vi har. Det er fremtiden.
Hoftun tror Sapara blir
- Tror du det blir solgt noen Rosenborg-spillere innen det internasjonale overgangsvinduet stenger?
- Nei, det tror jeg ikke det blir. Hvorfor jeg ikke tror det, trenger jeg ikke å kommentere, sier Erik Hoftun. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid.
Last edited by Ballahl on 31.01.2009 01:54; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
|
|
Jag har inget emot att vi får nya kvalitetsspelare. Men jag har också tro på Pelu. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
|
Helt enig i det Joko. En kan sammenligne med Alanzinho som gjekk for 40 millioner og han er kanskje en bedre spiller, men vår plass i fotball hierakiet skal bety en del når det gjelder overgangsum. Hvis vi ønsker å være en storklubb så får vi aggere som en og Sapara er verdt mer enn 3 millioner mer enn Stoor. |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 31.01.2009 01:54 Post subject: |
|
|
det jeg lurer på er om sapara vil klare seg igjennom en medisinsk test for øyeblikket med tanke på hans skade/skader...
Last edited by thoves on 31.01.2009 01:56; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.01.2009 01:55 Post subject: |
|
|
Det problemet skal han få slippe, Rosenborg bør gå på sin hjemmeside å si at det er fullstendig uaktuellt å selge noen av nøkkelspillerene nå. |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 31.01.2009 01:56 Post subject: |
|
|
25 millioner for Sapara? Seems about right. Ser at noen fremdeles snakker om 100 millioner, fullstendig latterlig, selvsagt. Stort mer enn 25 millioner er han rett og slett ikke verdt. Spørsmålet er om man bør avslå rett og slett fordi man er bedre tjent med å la ham spille i hvert fall én sesong til, for utrolig mye penger er det ikke.
Last edited by blubbin on 31.01.2009 01:56; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 31.01.2009 01:56 Post subject: |
|
|
Godt poeng thoves.. Ikke bare den skaden nå, men han har jo hatt en fotskade i høyrefoten? Mener å huske noe sånt noe, at det er en av grunnene til at han nå slår frispark/cornere på en annen måte enn før..? Noen som kan bekrefte/avkrefte? _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 31.01.2009 02:01 Post subject: |
|
|
Hvem er egentlig kilden her? Hedon?  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 31.01.2009 02:01 Post subject: |
|
|
Hadde ikke TV2 sett den saken jeg la ut tidligere i dag, hadde de aldri laget sak om dette. Det er bare bøll. Sapi blir aldri solgt. Ikke tro på alt dere leser. Sapara elsker Rosenborg! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.01.2009 02:04 Post subject: |
|
|
blubbin wrote: | 25 millioner for Sapara? Seems about right. Ser at noen fremdeles snakker om 100 millioner, fullstendig latterlig, selvsagt. Stort mer enn 25 millioner er han rett og slett ikke verdt. Spørsmålet er om man bør avslå rett og slett fordi man er bedre tjent med å la ham spille i hvert fall én sesong til, for utrolig mye penger er det ikke. |
Hva han er verdt i markedet er fullstendig uintressant, Rosenborg skal ha en saftig kompensasjon for å slippe en av sine nøkkelspillere, for det blir jævlig vanskelig å finne en erstatter. Jeg synes ikke Alanizho er 15 millioner bedre enn Sapara eller for den slags skyld Moa. Vi er også en større klubb. Beskjed fra Hoftun til Besiktas bør være at det er ikke vits å sende flere fakser eller ringe mer hvis ikke et bud på minst 50 millioner kommer. Et slikt krav bør en heller ikke vike ifra, spillerene har alltfor stor makt. Det blir feil å grine seg til en annen klubb når en har kontrakt. Stå beinhardt på kravene. Vi skal faen meg ikke bøye oss ned for Besiktas bare dem sier hopp. Lær av klubber som Lyon og Sevilla, dem har vært beinharde og jammen har dem fått godt betalt for sine spillere. |
|
Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 31.01.2009 02:06 Post subject: |
|
|
Enig med Keenoir her. Pelu viste trygghet med ball og kloke valg i dag. Kun en liten touch fra keeper hindra han i å bli tomålscorer, og kun en dårligavslutning av Olsen hindra han i assist på en meget pen pasning til Olsen |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 31.01.2009 02:10 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | blubbin wrote: | 25 millioner for Sapara? Seems about right. Ser at noen fremdeles snakker om 100 millioner, fullstendig latterlig, selvsagt. Stort mer enn 25 millioner er han rett og slett ikke verdt. Spørsmålet er om man bør avslå rett og slett fordi man er bedre tjent med å la ham spille i hvert fall én sesong til, for utrolig mye penger er det ikke. |
Hva han er verdt i markedet er fullstendig uintressant, Rosenborg skal ha en saftig kompensasjon for å slippe en av sine nøkkelspillere, for det blir jævlig vanskelig å finne en erstatter. Jeg synes ikke Alanizho er 15 millioner bedre enn Sapara eller for den slags skyld Moa. Vi er også en større klubb. Beskjed fra Hoftun til Besiktas bør være at det er ikke vits å sende flere fakser eller ringe mer hvis ikke et bud på minst 50 millioner kommer. Et slikt krav bør en heller ikke vike ifra, spillerene har alltfor stor makt. Det blir feil å grine seg til en annen klubb når en har kontrakt. Stå beinhardt på kravene. Vi skal faen meg ikke bøye oss ned for Besiktas bare dem sier hopp. Lær av klubber som Lyon og Sevilla, dem har vært beinharde og jammen har dem fått godt betalt for sine spillere. |
Nei, hvis man ikke er interessert i pengene er det jo bare å avslå. Men man bør ikke tro at man faktisk skal kunne få 50 millioner eller 100 millioner for Sapara, så å kreve det blir vel det samme som å avslå. |
|
Back to top |
|
 |
|